phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Με συγχωρείς, νόμιζα ότι ο ΚΟΚ ορίζει ξεκάθαρα ότι δεν επιτρέπεται να κινείσαι στην αριστερή λωρίδα χωρίς να έχεις σκοπό να προσπεράσεις. Αφού λες ότι είναι άτυπος κανόνας, πάσο.
visualizer Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Με συγχωρείς, νόμιζα ότι ο ΚΟΚ ορίζει ξεκάθαρα ότι δεν επιτρέπεται να κινείσαι στην αριστερή λωρίδα χωρίς να έχεις σκοπό να προσπεράσεις. Αφού λες ότι είναι άτυπος κανόνας, πάσο. ΑΡΘΡΟ 17 : Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους 10. Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτό στη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος. (source ©: www.kok.gr) *** πρέπει να είναι και ένα άλλο άρθρο αλλά δεν το βρίσκω τώρα ***
giorpa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ο ΚΟΚ έχει άρθρο που διευκολύνει όσους τον παραβαίνουν; ΟΚ. Ο ΚΟΚ είναι ένα σύστημα άρθρων, δεν είναι αποκομμένο το καθένα. Και η πρόβλεψη για την έννοια της βραδυπορίας δεν μπορεί να συγκρούεται με την αντίστοιχη για το ανώτατο όριο της ταχύτητας. Αλληλοσυμπληρώνονται. Θα δώσω ένα παράδειγμα: η παρανομη προσπέραση στο αντίθετο ρεύμα σε διπλή διαχωριστική δεν αιτιολογείται ούτε νομιμοποιείται στη βάση της ενδεχόμενης βραδυπορίας προπορευόμενων οχημάτων. Το σύνολο των άρθρων του ΚΟΚ διατηρούν την ισχύ τους και αλληλοσυμπληρώνονται.
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να ταξινομήσουμε όλες τις περιπτώσεις σε κάποια άρθρα του ΚΟΚ. Π.χ., ας υποθέσουμε ότι στη μεσαία υπάρχει σταθερή ροή για μεγάλη απόσταση, στο όριο ταχύτητας. α. Απαγορεύεται να χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος την αριστερή για να προσπεράσει, επειδή προφανώς θα αναγκαστεί να υπερβεί το όριο ταχύτητας; β. Αν τελικά χρησιμοποιήσει την αριστερή για προσπέραση όσων κινούνται στο όριο στη μεσαία, σε ποια περίπτωση εμπίπτει; Ότι κινούνταν πάνω από το όριο ταχύτητας, ή ότι ήταν στην προσπάθεια προσπέρασης;
giorpa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Κοίτα προφανώς στην πράξη μπορεί να εξελίσσονται τα πράγματα κάπως. Προφανώς για να προσπεράσεις πρέπει να αναπτύξεις ταχύτητα. Πολύ άλλο όμως η αριστερή λωρίδα προσπέρασης, και άλλο αυτός που κινείται σταθερά σ' αυτήν με 180χαώ. Δε σημαίνει ούτε ότι τα άρθρα του ΚΟΚ χάνουν την ισχύ τους, χωρίς σαφή πρόβλεψη. Αν τη στιγμή που είσαι τέρμα αριστερά και αναπτύσσεις ταχύτητα σε πιάσει το ραντάρ, δεν παύεις να είσαι υπόλογος για την ταχύτητα που αναπτύσσεις. Διαφορετικά θα είχαμε στην αριστερή λωρίδα το ακαταδίωκτο. Εγώ θέλω να δω τη σαφή πρόβλεψη στον ΚΟΚ για το ακαταδίωκτο ταχύτητας στην αριστερή λωρίδα. Ο ΚΟΚ είναι ένα σύστημα άρθρων που αλληλοσυμπληρώνονται. Και προφανώς ο ΚΟΚ δεν αναφέρεται στην κίνηση λχ με το ανώτατο όριο ταχύτητας ως βραδυπορία.
YourTrueLegend Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Επίσης, οι γνωστοί-άγνωστοι, χαλαρώστε λίγο με τον ΚΟΚ, γιατί δε νομίζω να έχετε την εντύπωση ότι σας πιστεύει κανείς ότι τον τηρείτε ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΝ.Παραβλεπω τον μειωτικο/απαξιωτικο/προσβλητικο χαρακτηρισμο στην αντιθετη αποψη και απαντω: Ολοι παραβιαζουμε τον ΚΟΚ. Ανεξαιρετως. Αυτο δεν ειναι επιχειρημα για να προσαρμοστει ο ΚΟΚ στα δικα μας μετρα ομως. Πολλω δε μαλλον να περναμε το μηνυμα "οτι εφοσον ο ΚΟΚ ειναι παραλογος ή να αλλαξει ή θα τον παραβιαζουμε". Θεωρω οτι η ανευθυνοτητα εστω και πισω απο μια οθονη εχει ορια, αλλα αποτι φαινεται δεν εχει. Και τι εννοω. Με το να προτρεπεις εμεσως (εσυ η τα βιντεακια) τον αλλο να υπερβαινει τα ορια ταχυτητας, με το να ισχυριζεσαι οτι δεν πρεπει να λεμε πως πρεπει να τηρειται ο ΚΟΚ επειδη ολοι τον παραβιαζουμε και τελικα να περνας τεχνηεντως ως μηνυμα οτι ο ΚΟΚ υπαρχει για να παραβιαζεται το μονο που καταφερνεις ειναι να δημιουργεις δυνητικους μλκες οδηγους. Πχ, το πιτσιρικι που του πηρε αμαξι ο μπαμπας και οντας ακομη ανωριμο, αμφιταλαντευεται μεταξυ επικινδυνου τροπου οδηγησης και τηρησης του ΚΟΚ με τετοια ποστ μονο θαρρος για να οδηγει ακομα χειροτερα μπροει να παρει, θεωρωντας οτι του βρισκουν και δικιο καποιοι. Ε αμα υπολογισεις οτι η πλειοψηφια των ελληνων οταν πιανουν τιμονι εχουν μυαλο πιτσιρικα, καταλαβαινεις (καταλαβαινεις; ) και μονος σου ποσο ανευθυνες μπουρδες ειναι καποια απο τα πραγματα που λεγονται απο ορισμενους γνωστους ή αγνωστους.
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Κατ' αρχάς δεν είπα κάπου ρητά και κατηγορηματικά ότι ο ΚΟΚ πρέπει να παραβιάζεται. Είπα ότι δεν είναι εφικτό να τον τηρούμε στο 100%, γιατί αυτό συνεπάγεται ότι θα αλλάξει η καθημερινότητα σχεδόν όλων, άρδην. Κάποιοι ξεχνάτε ότι δεν είμαστε ρομποτάκια. Είμαστε δηλαδή, αλλά όχι τελείως, και όχι προς το συμφέρον μας. Και χωρίς μαλακίες, δεν παίζει να υπήρξε/υπάρχει/υπάρξει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ που να τον τήρησε/τηρεί/τηρήσει στο 100%. Και να παίζει ένας, ο τύπος μπράβο του, αλλά παίζει να πάσχει από τιτάνιο OCD. Το βίντεο δεν το έβαλα επειδή υποστηρίζω τη μία πλευρά και αντιτίθεμαι στην άλλη, το έβαλα ως food for thought και για να προκύψει κόσμια συζήτηση. Αν είναι πες μας να συζητάμε θέματα στα οποία δε γίνεται να προκύψει αντίλογος, να συμφωνούμε όλοι και να χαιρόμαστε. Τώρα πώς συνδέεις τον αντίλογο με το την επιρροή του στον εν δυνάμει μαλάκα οδηγό, τι να σου πω. Όχι ότι δεν παίζει αυτό που λες, αλλά το αν ο άλλος είναι ανώριμος/χαζός και παρερμηνεύει τον αντίλογο όπως τον βολεύει, δεν είναι αποκλειστικά ευθύνη του αντιλόγου. Και ερχόμαστε πάλι στην προηγούμενη παράγραφο, αν είναι πες μας να μην υπάρχει αντίλογος, να αναπαράγουμε όλη μέρα τα «πρέπει» για να βελτιώσουμε τον κόσμο. Σε αρκετά θέματα δε θα με έβρισκες αντίθετο. Παρέθεσα κάποια επιχειρήματα/παραδείγματα, που συμβαίνουν σε όλους μας, ακόμα και σε καθημερινή βάση. Τα έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν και στο παρόν θέμα, και σε άλλα παρόμοια. Ο ΚΟΚ, όπως και το σύστημα εξετάσεων έχουν λάθη και χρήζουν βελτίωσης, τι να κάνουμε τώρα, να μην το πούμε; Εν κατακλείδι, όταν κάποιος «πιπιλάει» όλη την ώρα τον ΚΟΚ και δεν τον τηρεί ο ίδιος, ε τι μιλάει από ένα σημείο και μετά; Ας το πει μια-δυο να πει ότι έκανε το καθήκον του, και μετά ας πάψει. Ας ξαναρχίσει την καραμέλα όταν θα αλλάξει ο ίδιος. Αν αναφέρεσαι στο «γνωστοί-άγνωστοι», δε νομίζω πως μείωσα/απαξίωσα/προσέβαλα κάποιον, ή τουλάχιστον δεν είχα τέτοιο σκοπό. Απλά δε μπήκα στη διαδικασία να τους αναφέρω όλους ονομαστικά.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να ταξινομήσουμε όλες τις περιπτώσεις σε κάποια άρθρα του ΚΟΚ. Θεωρητικά μπορούμε βάση της ποινής. Ποια είναι η ποινή για κυκλοφορία στην αριστερή λωρίδα και ποια το να τρέχεις με 180-200km/h?
visualizer Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Τι ψάχνουμε τώρα ; Αν είναι χειρότερος αυτός που κάνει πικνικ στην αριστερή λωρίδα η αυτός που πάει δίχως αύριο στην αριστερή λωρίδα ;
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Θεωρητικά μπορούμε βάση της ποινής. Ποια είναι η ποινή για κυκλοφορία στην αριστερή λωρίδα και ποια το να τρέχεις με 180-200km/h? Θες να μου πεις τώρα ότι υπάρχει λογική στα πρόστιμα, και ότι το μέγεθος του προστίμου είναι αποκλειστικά ανάλογο του ενδεχόμενου κινδύνου;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Θεωρητικά υποθέτω ότι θα έπρεπε...
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Τι ψάχνουμε τώρα ; Αν είναι χειρότερος αυτός που κάνει πικνικ στην αριστερή λωρίδα η αυτός που πάει δίχως αύριο στην αριστερή λωρίδα ; Στο παρόν νήμα, ξεκινήσαμε να συζητάμε για το πικ νικ στην αριστερή λωρίδα. Ακριβώς επειδή δεν είμαστε όλοι ρομπότ, και επειδή δεν διακατεχόμαστε όλοι από OCD, κάποιοι εκνευρίζονται όταν θέλουν να κινηθούν πιο γρήγορα (δεν εννοώ να πιάσουν τα 200 απογευματιάτικα στη Βουλιαγμένης), και στην προσπάθεια για προσπεράσεις/ελιγμούς, αυξάνονται οι πιθανότητες για ατύχημα. ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ, τι θεωρείτε πιο πιθανό; Να αρχίσουμε οι εδώ μέσα να τηρούμε τον ΚΟΚ κατά γράμμα, ή έστω λίγοι να πάψουν να αράζουν στην αριστερή; Χωρίς μαλακίες, δεν είναι καθόλου αστείο. Καθημερινά στη Βουλιαγμένης, οποιαδήποτε ώρα, παρατηρείς το ίδιο πράγμα: η αριστερή γεμάτη να πηγαίνει αργά και η δεξιά σχεδόν άδεια. Χωρίς υπερβολές. Δηλαδή οι τύποι πρέπει να είναι όρνια, δε μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά. Τους δικαιολογώ μόνο στην περίπτωση που θέλουν να κινηθούν αργά, και ξέρουν ότι καλώς ή κακώς, μόνο στην αριστερή μπορείς να κινηθείς αργά, άρα και το κάνουν επίτηδες ώστε να μη μπορούν να πάνε πιο γρήγορα. Θεωρητικά υποθέτω ότι θα έπρεπε... Είναι όμως;
kostasbm Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 αν πηγαιναμε ολοι με τα ορια ταχυτητας μαλλον δεν θα συζηταγαμε τωρα για ολες αυτες τις περιπτωσεις αν η τροχαια εκοβε κωλους οπως σε προηγμενα κρατη νομιζω το φαινομενο κατα 90% θα ειχε εξαφανιστει και στα προηγμενα κρατη κανουν καφριλες αλλα οι περισσοτεροι δεν οδηγανε εφ ορου ζωης οταν πιαστουν απλα ειναι θεμα συμπεριφορας περα απο τη τηρηση των οριων ταχυτητας...αφου εχει 3 λωριδες δε χανω τιποτα να παω σε μια απο αυτες Αυστραλια πχ που οδηγω παρα πολλα χρονια μια φορα μου εχουν κορναρει γιατι χαζευα ...ο κοσμος εχει υπομονη και κατα κανονα τηρει τα ορια παντου οπου κα ναναι και για την ιστορια αναφερω οτι τα περισσοτερα προστιμα για υπερβαση οριου ταχυτητας επεφταν στα φαναρια(καμερες σε ολα τα φαναρια) πχ πηγαινω με 60 προς το φαναρι και παταω λιγο στα 70 για να το περασω σιγουρα η ειμαι κοντα γυριζει κιτρινο και παταω να περασω...χοντρικα 300 με 500 ευρω θα μου πει καποιος οτι δεν ειναι λυση τα προστιμα...ποια να ειναι ομως η λυση??
giorpa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Συμφωνα με τον ΚΟΚ ενημερωτικά η αριστερή λωρίδα παύει ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. 1
visualizer Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 To ίδιο συμβαίνει και στην Κηφισίας .. αριστερή τίγκα ενώ η τέρμα δεξιά άδεια .Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό κάποιου αλλά όταν κολλάει στο προφυλακτήρα του αυτοκινήτου που κάνει πικνίκ στην αριστερή για μένα χάνει το δίκιο του και γίνεται επικίνδυνος . Ρεαλιστικά θα πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε την αριστερή λωρίδα όταν θέλουμε να προσπεράσουμε...γενικά υπάρχει μεγάλη άγνοια περί του θέματος. Προσωπικά θεωρώ πιο επικίνδυνο αυτόν που πάει δίχως αύριο στην αριστερή λωρίδα και έχει την απαίτηση να κάνουν όλοι δεξιά . πχ κινείσαι με 120 και πας να κάνεις προσπέραση ..ο άλλος έρχεται με καμιά 200αρα και εσύ είσαι αναγκασμένος υποτίθεται να πατήσεις τέρμα το γκάζι ώστε να μην αναγκαστεί να κόψει καθόλου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα