Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να βάλω και εγώ μερικές παραμέτρους:

 

ποιά είναι η ποιότητα του οδοστρώματος στην Ελλάδα και κάθε πότε συντηρείται η άσφαλτος;

ποιά είναι η κατάσταση του οδικού δικτύου και πόσες είναι οι περιπτώσεις κακοτεχνιών και κακής χάραξης;

ποιά είναι η ανθρώπινη παράμετρος του Έλληνα οδηγού/πεζού και σε ποιό βαθμό συγκρίνεται με άλλες 'οδηγικές παιδείες';

 

Όταν προσμετρήσουμε τα παραπάνω,

ο οδηγός που θα του ξεφύγει ο έλεγχος της κατάστασης

θα επιρρίψει τη βαρύτητα του ατυχήματος στην κακιά στιγμή.

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να βάλω και εγώ μερικές παραμέτρους:

 

ποιά είναι η ποιότητα του οδοστρώματος στην Ελλάδα και κάθε πότε συντηρείται η άσφαλτος;

ποιά είναι η κατάσταση του οδικού δικτύου και πόσες είναι οι περιπτώσεις κακοτεχνιών και κακής χάραξης;

ποιά είναι η ανθρώπινη παράμετρος του Έλληνα οδηγού/πεζού και σε ποιό βαθμό συγκρίνεται με άλλες 'οδηγικές παιδείες';

 

Όταν προσμετρήσουμε τα παραπάνω,

ο οδηγός που θα του ξεφύγει ο έλεγχος της κατάστασης

θα επιρρίψει τη βαρύτητα του ατυχήματος στην κακιά στιγμή.

Δηλαδή στην Ινδία που έχουν χειρότερους δρόμους θα πρεπει να γίνεται χαμός έτσι;

 

Καλύτερα να μάθουμε να οδηγούμε πρώτα κ μετά ας θέλουμε και δρόμους.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλύτερα να μάθουμε να οδηγούμε πρώτα κ μετά ας θέλουμε και δρόμους.

Να μην πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας τότε. Διότι αυτά είναι ανταποδοτικά και υποτίθεται ότι δίνονται για την συντήρηση του οδικού δικτύου σύμφωνα με απόφαση του ΑΠ το 2005...

 

Προφανώς βέβαια αυτά έχουν καταντήσει φόρος κι ένα μικρό μέρος των εισπράξεων πάει για τον πραγματικό τους σκοπό...

Δημοσ.

Να μην πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας τότε. Διότι αυτά είναι ανταποδοτικά και υποτίθεται ότι δίνονται για την συντήρηση του οδικού δικτύου σύμφωνα με απόφαση του ΑΠ το 2005...

 

Προφανώς βέβαια αυτά έχουν καταντήσει φόρος κι ένα μικρό μέρος των εισπράξεων πάει για τον πραγματικό τους σκοπό...

Δεν γίνεται να μην πληρώνουμε και το ξέρεις, τα λεφτά τα τρώνε.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ναι προφανώς, η απαίτηση όμως για συντήρηση του οδικού δικτύου είναι αυτονόητη είτε είμαστε γιωτάδες οδηγοί είτε όχι, διότι πληρώνουμε τα τέλη...

Δημοσ.

Ναι προφανώς, η απαίτηση όμως για συντήρηση του οδικού δικτύου είναι αυτονόητη είτε είμαστε γιωτάδες οδηγοί είτε όχι, διότι πληρώνουμε τα τέλη...

Στην Ελλάδα είναι αλλιώς δεν τα ξέρεις;

 

Εδώ ο Ολυμπιακός παίρνει στημένα πρωταθλήματα και σου λέει φτιάξε ομάδα να πάρεις κ εσύ.

 

Καλα να πάθουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή στην Ινδία που έχουν χειρότερους δρόμους θα πρεπει να γίνεται χαμός έτσι;

 

Καλύτερα να μάθουμε να οδηγούμε πρώτα κ μετά ας θέλουμε και δρόμους.

Α χα   ....εσύ αυτό κατάλαβες.

 

Ο άλλος λέει να αυξήσουμε τα όρια ταχύτητας στους άθλιους δρόμους μας

επειδή η αίσθησή του μέχρι σήμερα, στο αυτοκίνητο που οδηγεί, δεν τον προδιαθετει να οδηγεί λιγ\ότερο γρήγορα.

 

Καποια πράγματα δεν είναι μόνο ικανότητες οδήγησεις, είναι και φυσικές παράμετροι.

Δημοσ.

Στην Ελλάδα είναι αλλιώς δεν τα ξέρεις;

 

Εδώ ο Ολυμπιακός παίρνει στημένα πρωταθλήματα και σου λέει φτιάξε ομάδα να πάρεις κ εσύ.

 

Καλα να πάθουμε.

 

                                                     3 - 0

813.gif

  • Like 2
Δημοσ.
Όπως σωστά ειπώθηκε παραπάνω, σε αυτοκινητόδρομο, όλοι πρέπει να οδηγουν δεξιά. Αν υπάρχουν βραδυκίνητα οχήματα, όπως φορτηγά στη δεξιά λωρίδα, πιάνεις μεσαία. Η αριστερή είναι για όσους βιάζονται και θέλουν απλά να κάνουν προσπέραση. Το αν κάποιος χρησιμοποιεί την αριστερή και πάει με 180, είναι δικό του πρόβλημα και αν τον βουτήξουν πάει για αφαίρεση διπλώματος και τεράστιο πρόστιμο. 

Αδιαφορία μόνο σε όσους κολλάνε και ανάβουν φωτα ή κορνάρουν στη μεσαία λωρίδα, εφόσον εσύ εισαι στο όριο και δεξιά έχει φορτηγά. Υπάρχει η αριστερη λωρίδα που μπορουν να προσπεράσουν.
Δημοσ.

To όριο ταχύτητας υφίσταται για όλες τις λωρίδες από την αριστερή ως τη δεξιά.

Εκτός κι αν η σήμανση του δρόμου ορίζει όριο ανά λωρίδα κυκλοφορίας.

Και σε κάθε περίπτωση στην Ελλάδα έχει θεσπιστεί ανώτατο όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο.

 

Για λόγους ασφάλειας και κυκλοφοριακής αγωγής.

 

 

 

 

ΥΓ:

Προς ατίθασους συνφορουμίτες,

όταν θα με δείτε να οδηγώ στην αριστερή λωρίδα τηρώντας τα όρια ταχύτητας

μη μου κολλάτε προφυλακτήρα ούτε φλας ούτε φώτα.

Θα μου περάσει η ιδέα να σας πάω τρένο με φρεναρισματάκια.

 

Αι σιχτίρ πια με τον κάθε ένα που δεν καταλαβαίνει πως το να κινείται στο δημόσιο δρόμο είναι ευθύνη.

Στις υπερυψηλές ταχύτητες εξαϋλώνεται το όχημα εκείνο που προσκρούει

και μαζί και εκείνο που δε φταίει!!!

Δημοσ.

Αν δεν προσπερνάς δεν έχεις λόγο να βρίσκεσαι στην αριστερή λωρίδα έστω και αν πηγαίνεις με το όριο..Όποιος κολλάει στον προφυλακτήρα έστω και αν  "τυπικά" έχει δίκιο είναι για πολλές φάπες.

Δημοσ.

Δεκτόν.

 

Νομίζω όμως ότι έχεις υποχρέωση πρώτα να μην οδηγείς άσκοπα στην αριστερή, και μετά να κάνεις το λαϊκό δικαστή στους δρόμους.

Δημοσ.

Δεν εξισώνονται τα δύο.

Το ένα (180χαώ) είναι εξ ορισμού παράνομο, το άλλο όχι.

Το ένα (180χαώ) θέτει εξ ορισμού τον κίνδυνο, το άλλο υπό την προϋπόθεση της παραβατικης συμπεριφοράς των άλλων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...