tomasss Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Νομίζω ότι είναι παρεξηγημένη η διαφορά της κατάχρησης της αριστερής λωρίδας με την ορθή της χρήση. Έγραψα όλο και όλο 2 φορές , επαναλαμβάνοντας το δικαίωμα του ΚΑΘΕΝΟΣ να χρησιμοποιεί την αριστερή λωρίδα για να ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ . Η διαδικασία της προσπέρασης δεν προβλέπεται να υπερβαίνει το προβλεπόμενο όριο ταχύτητας. Τίθενται λοιπόν τα παρακάτω ερωτήματα : Θα προσπεράσει κάποιος με ασφάλεια , χωρίς να λαχανιάσει; ή όχι; Εσείς, τι θα κάνετε αν συναντήσετε προπορευόμενο όχημα που βρίσκεται στην αριστερή για προσπέραση; Θίγεται η ασφάλεια του , αν με το που θα μπει στην αριστερή, αναγκαστεί να τρέξει και να συντομεύσει την προσπέραση του, επειδή κάποιος άλλος ''πιέζει '' για να ξαναμπεί δεξιά; Είναι ασφαλές , κατά την γνώμη σας, σε λεωφόρους ή αυτοκινητόδρομους με μόνο 2 λωρίδες ( συνήθως) να διστάζεις να μπεις στην αριστερή λωρίδα για να ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ επειδή σε αγχώνει ή πρακτικά σε εμποδίζει η ροή των οχημάτων με πολύ υψηλότερη του ορίου ταχύτητα; Λόγω του προαναφερθέντος, πολλοί οδηγοί αποφεύγουν να προσπεράσουν και ακολουθούν αρκετά πιο βραδυπορούντα οχήματα στην δεξιά λωρίδα σε όλη την διάρκεια της πορείας τους, με αποτέλεσμα την ιδιαίτερη συμφόρηση της δεξιάς, κάτι που εγκυμονεί αρκετούς κινδύνους. Μήπως και αυτό δείχνει την αναγκαιότητα τήρησης των προβλεπόμενων ορίων ταχύτητας ΚΑΙ στην λωρίδα προσπέρασης; 3
adi32 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δε νομίζω ότι πολυπαίζει αυτό Ειδικά μέσα στην πόλη αν δεις η δεξιά είναι άδεια.
phanispal Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Εγώ πάντως καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο adi32. Κυκλοφορούμε στην ίδια περιοχή και τα βλέπω καθημερινά. Κάποια στιγμή κάποιος πρέπει να τραβήξει ένα βίντεο να καταλάβετε τι εννοούμε. Π.χ. στη Βουλιαγμένης εγώ πάντα πάω από τη δεξιά όχι επειδή έτσι λέει ο ΚΟΚ, αλλά για να πάω πιο γρήγορα. Στην αριστερή ο χαμός, πολλές φορές έχει μποτιλιάρισμα. 1
pananton Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 πάλι καλά που το αυτοκίνητο μου με δυσκολία πάει πάνω από 130-140km/h αλλά και αν παει θα πιει οπως επινα εγω όταν με παρατησε ο ερωτας της ζωης μου στα 18!!! οπότε απο καθαρη επιλογη κινουμαι συνηθως στην δεξια, άντε στην μεσαια και απο οτι βλεπω την καλύτερη δουλεια κανω γιατι η αριστερη πολυ αγχος ρε παιδακι μου... 1
fotaras13 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Νομίζω ότι είναι παρεξηγημένη η διαφορά της κατάχρησης της αριστερής λωρίδας με την ορθή της χρήση. Έγραψα όλο και όλο 2 φορές , επαναλαμβάνοντας το δικαίωμα του ΚΑΘΕΝΟΣ να χρησιμοποιεί την αριστερή λωρίδα για να ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ . Η διαδικασία της προσπέρασης δεν προβλέπεται να υπερβαίνει το προβλεπόμενο όριο ταχύτητας. Τίθενται λοιπόν τα παρακάτω ερωτήματα : Θα προσπεράσει κάποιος με ασφάλεια , χωρίς να λαχανιάσει; ή όχι; Εσείς, τι θα κάνετε αν συναντήσετε προπορευόμενο όχημα που βρίσκεται στην αριστερή για προσπέραση; Mε μεγάλη προσοχή θα μπω στη λωρίδα που ήμουνα και δεν θα κολλήσω πίσω του ούτε θα αρχίσω τα φώτα και τους επικίνδυνους ελιγμούς για να τον προσπεράσω από δεξιά και να του μπω μπροστά. Θίγεται η ασφάλεια του , αν με το που θα μπει στην αριστερή, αναγκαστεί να τρέξει και να συντομεύσει την προσπέραση του, επειδή κάποιος άλλος ''πιέζει '' για να ξαναμπεί δεξιά; Οχι καθόλου δε θίγεται η ασφάλεια του ίσα ίσα που την έχει γραμμένη την ασφαλεια του ο ίδιος για να έχει πιάσει ένα δρόμο και να πηγαίνει. Πάντα οδηγείς με σύνεση κοιτόντας από τους καθρέπτες και τα όπισθεν οχήματα, δεν κάνεις παπατρεχαλίκια λες και παίζεις Gran Turismo. Είναι ασφαλές , κατά την γνώμη σας, σε λεωφόρους ή αυτοκινητόδρομους με μόνο 2 λωρίδες ( συνήθως) να διστάζεις να μπεις στην αριστερή λωρίδα για να ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ επειδή σε αγχώνει ή πρακτικά σε εμποδίζει η ροή των οχημάτων με πολύ υψηλότερη του ορίου ταχύτητα; Φυσικά και είναι ασφαλές, απo το να κάνεις ελιγμούς ή να επιταχύνεις απότομα να μπεις και οι άλλοι από αριστερά να πηγαίνουν με 100. Ξέρεις πόσος κόσμος έχει "φύγει" έτσι με μηχανάκια που τους πετάχτηκαν από δεξιά; Aν ήξερες λογικά δεν θα έκανες τέτοιου είδους ερωτήσεις... Λόγω του προαναφερθέντος, πολλοί οδηγοί αποφεύγουν να προσπεράσουν και ακολουθούν αρκετά πιο βραδυπορούντα οχήματα στην δεξιά λωρίδα σε όλη την διάρκεια της πορείας τους, με αποτέλεσμα την ιδιαίτερη συμφόρηση της δεξιάς, κάτι που εγκυμονεί αρκετούς κινδύνους. Μήπως και αυτό δείχνει την αναγκαιότητα τήρησης των προβλεπόμενων ορίων ταχύτητας ΚΑΙ στην λωρίδα προσπέρασης; Δε βλέπω κάτι κακό, φυσικά και πρέπει να τηρούνται τα όρια αλλά έτσι όπως τα γράφεις δείχνεις πλήρη έλλειψη στην κατανόηση του ΚΟΚ. Ο ΚΟΚ δεν ειναι τι θεωρείς εσύ σωστό να γίνεται η τι σε βολεύει. Η αριστερή λωρίδα είναι για προσπέραση και μόνο στον κοκ.- Είναι νόμος που σ αρέσει δε σ αρέσει πρέπει να τηρείς για την ασφάλεια τη δική σου αλλά και των υπόλοιπων ))
kosmasdel Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Το πιο ενοχλητικό, σπαστικό: Προσπερνάς μεγάλη σε μήκος νταλίκα και ο πίσω που πηγαίνει μαμιώντας και έχει ξαφνικά εμφανιστεί στον καθρέφτη σου, σου παίζει τα φώτα... Περίμενε ρε μάστορα να περάσω πρώτα και αν δεν πάω δεξιά μετά παίξε τα φώτα. Τι είμαστε, fast furious να χωθώ κάτω από την νταλίκα; 3
YourTrueLegend Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Γραφικο βιντεο με αρκετα επικινδυνα αλματα λογικης. Μας λεει ο Κρητικαρος Ελληναρας στο βιντεο οτι αν οδηγεις νομιμα και στα ορια γινεσαι επικινδυνος επειδη δηθεν εκνευριζεις τους αλλους Ελληναρες, αρα προτρεπει εμεσως πλην σαφως να υπερβαινουμε το οριο ταχυτητας ή εναλλακτικα να ανεβασει το κρατος τα ορια ταχυτητητας επειδη ο ιδιος με την οδηγικη του εμπειρια (αλλιως λεγεται αλλα τελος παντων) χρόνων, κρινει οτι ειναι χαμηλα για τετοιο δρομο. Μνημονια και τα σχετικα. Σε καθε ευνομουμενη χωρα τετοια βιντεο οπως και τον uploader τους θα τον φροντιζε αναλογως το κρατος. 2
visualizer Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Σε μια χώρα που σκοτωνόμαστε σαν τα ζώα ο άλλος ζητάει αύξηση ορίου ταχύτητας ...εκτός τόπου και χρόνου.
gdriver Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 χειρότερη λωρίδα από την αμέσως επόμενη της αριστερής δεν υπάρχει. εκέι θα βρείς ακόμη και τανκ να κινούνται με 50 χλμ την ώρα, η αγαπημένη των λεωφορείων λωρίδα αντί για τέρμα δεξιά. σε αυτήν τη λωρίδα θα βρεις τον κάθε ψυχάκια που πάει με 20χλμ/ώρα επειδή μόνο και μόνο έχεις την αριστερή να περάσεις.
sam75 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 χειρότερη λωρίδα από την αμέσως επόμενη της αριστερής δεν υπάρχει. εκέι θα βρείς ακόμη και τανκ να κινούνται με 50 χλμ την ώρα, η αγαπημένη των λεωφορείων λωρίδα αντί για τέρμα δεξιά. σε αυτήν τη λωρίδα θα βρεις τον κάθε ψυχάκια που πάει με 20χλμ/ώρα επειδή μόνο και μόνο έχεις την αριστερή να περάσεις. Τέρμα δεξιά λέμε δεν επιτρέπεται να πάει κανείς, είναι για ασθενοφόρο κλπ.
gdriver Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 η λωρίδα λέγεται έκτακτης αναγκης και προφανώς δεν έγραψα για αυτήν. αλλιως να την αναφέρω τρίτη λωρίδα.
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Σε μια χώρα που σκοτωνόμαστε σαν τα ζώα ο άλλος ζητάει αύξηση ορίου ταχύτητας ...εκτός τόπου και χρόνου. Δε νομίζω ότι ήταν μόνο αυτό το point του «πειράματος». Κάτι άλλο που μας είπε/έδειξε, είναι ότι και χαμηλά που είναι τα όρια, δεν αλλάζει κάτι. 1. Απ' τη μία πλευρά έχουμε την άποψη που θέλει να τηρούμε ΟΛΟΙ ευλαβικά τα όρια (και τον ΚΟΚ γενικότερα), κι ας είναι σε κάποιες (λίγες ενδεχομένως) περιπτώσεις παραλόγως χαμηλά (π.χ. να είχε μπει όριο λόγω εργοταξίου και όταν τελείωσε το έργο να ξεχάστηκε για αρκετό καιρό). 2. Απ' την άλλη, έχουμε την άποψη που θέλει να κινούμαστε με τρόπο μη επικίνδυνο για τους άλλους, κι ας μην τηρούμε ευλαβικά τον ΚΟΚ. Π.χ. εκείνοι που θέλουν να κινηθούν με 160χλμ/ώρα, να κινηθούν στην αριστερή, και οι υπόλοιποι νομοταγείς, στη μεσαία/δεξιά, χωρίς να ενοχλείται κανείς. Βέβαια, να μην υπάρχουν υπερβολές (π.χ. 240χλμ/ώρα), αν και όλα είναι σχετικά, απ' την άποψη ότι άλλο να πηγαίνεις με 240χλμ/ώρα με το R8, κι άλλο με το δίλιτρο CLK που θα πηγαίνει στα όριά του σε αυτή την ταχύτητα. Η πρώτη άποψη που κάποιοι εδώ μέσα θέλετε να δείχνετε ότι είναι the only way, θα πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είναι εφικτή. Δε μπορείς να τηρείς ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον ΚΟΚ κατά γράμμα, γιατί αυτό νομίζω πως θα δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από την κατάσταση που επικρατεί μέχρι τώρα. Π.χ. δε θα μπορείς να παρκάρεις σχεδόν πουθενά, αφού αν διαβάσεις τον ΚΟΚ και θες να τον τηρήσεις κατά γράμμα, δε σου αφήνει και πολλά περιθώρια. Ή κάτι άλλο, πηγαίνεις σε ένα δρόμο έχοντας αυτοκίνητο πίσω σου, θες να παρκάρεις και εντοπίζεις κενή θέση στα δεξιά, λίγο πριν τη διασταύρωση, στην οποία επιτρέπεται να στρίψεις δεξιά. Αν βγάλεις δεξί φλας αντί για αλάρμ για να παρκάρεις, όπως ορίζει ο ΚΟΚ, το βλέπω λογικό να μπερδέψεις τον πίσω σου, ο οποίος θα πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για να αντιληφθεί τις προθέσεις σου. Ναι, το σωστό είναι ο πίσω σου να κρατά απόσταση ασφαλείας και με το που δει φλας ή αλάρμ, να κόψει ταχύτητα και να περιμένει να δει τι θα κάνεις. Δε διαφωνώ σε αυτό. Αλλά προσωπική μου άποψη είναι ότι τα αλάρμ είναι σωστότερη κίνηση από το φλας, και πως το πιο σημαντικό είναι να συνεννοείσαι με τον άλλον, κι ας μην τηρείς κατά γράμμα τον ΚΟΚ, π.χ. σε κάποιες δύσκολες περιπτώσεις σε πλατεία ή διασταύρωση που σου τυχαίνουν σπάνια, που οι περισσότεροι είτε δε γνωρίζουν, είτε δε θυμούνται ποιος έχει προτεραιότητα. Για μένα είναι πιο σημαντικό απλά να συνεννοηθείς με τους άλλους, παρά να έχεις έτοιμο ανοιχτό τον ΚΟΚ να τον τρίψεις στη μούρη των υπολοίπων που είτε δε θυμούνται, είτε δε γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Επίσης, οι γνωστοί-άγνωστοι, χαλαρώστε λίγο με τον ΚΟΚ, γιατί δε νομίζω να έχετε την εντύπωση ότι σας πιστεύει κανείς ότι τον τηρείτε ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΝ.
visualizer Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Θα συμφωνήσω ότι δεν μπορείς να τηρείς τον ΚΟΚ κατά γράμμα αλλά δυστυχώς ο Έλληνας όταν βλέπει 80 θα πάει με 120 ..αν βάλουν το όριο 120 θα πάει με 160 κτλ. Ακούω πολλούς να λένε "μπορώ να πάω άνετα με 110 σε κεντρικούς δρόμους με όριο 70-80" ναι φίλε μπορείς να πας άνετα με 110 το θέμα είναι αν χρειαστεί από τα 110 να πας στα 0 θα μπορείς να το κάνεις; Σε αρκετά σημεία οι πινακίδες είναι ξεχασμένες αλλά γενικά πρέπει να είσαι όσο πιο κοντά στο όριο ταχύτητας για την δική σου ασφάλεια και των υπολοίπων .
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Ωραία, τότε ποιος είναι εκείνος από εμάς που ορίζει ποιον κανόνα μπορούμε να γράψουμε στα απαυτά μας κατά κοινή αποδοχή; Επίσης, καταλαβαίνεις ότι άλλο να πηγαίνεις με 110 εσύ με το S3, κι άλλο κάποιος με Cinquecento. Για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι αυτός με το S3 καλά κάνει και υπερβαίνει το όριο ταχύτητας, αλλά δεν είναι ίδια τα δύο αυτοκίνητα, πώς να το κάνουμε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα