Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε ολο τον πολιτισμένο κόσμο η αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για προσπέραση.  Οπότε γενικά δεν επιτρέπεται να είσαι εκεί, ακόμη κι αν πηγαινεις με το όριο ταχύτητας. Μόνη εξαίρεση να έχουν πήξει κι οι άλλες λωρίδες.

 

Όπως λέει κι ο ΚΟΚ: "Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται κι αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης"

 

Αυτά είναι μόνο για να υπάρχουν. Ο έλληνας οδηγός θα πιάσει τερμα αριστερη λωρίδα και θα πηγαίνει με 120 και αν έρθει κάποιος πίσω του και του ανάψει τα φώτα δεν κάνει στην άκρη... Γιατί;

Γιατί είναι παράνομος ο άλλος που θέλει να τρέξει και να πάει με 140 και θα τον βρίσει τον πίσω και θα του πει να τον περάσει από δεξιά αν θέλει να τρέξει ...

 

Δλδ πέρα από άσχετος είναι και επικίνδυνος!

 

Έτσι έχουμε και το ακόμα πιο εξωφρενικό και εγκληματικό παράδειγμα να βλέπεις ακινητοποιημένη τη ΛΕΑ...

 

Τη ΛΕΑ έτσι που αν τύχει και περνάει ασθενοφόρο με ανθρωπο να χαροπαλεύει μέσα θα πρέπει να κάνει κάτι απίστευτα ζιγκ ζαγκ μεταξύ των λωρίδων μπας και φύγει αν φιλοτιμηθούν και ανοίξουν να περάσει...

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αναλογως το σημείο, δεν έχει σταθερό σήμα ταχύτητας, έως 130 πάει.

 

Δεν κατάλαβες μάλλον, εδώ κάνουν αγώνες μερικοί αυτό είναι το πρόβλημα, μόλις δουν κίνηση, γιατι μαζεύει κίνηση πολύ, πατάνε φρένο αλλά αν είσαι μέσα με 150 σταματάει; δύσκολα.

 

Έχει πρόβλημα ο περιφερειακός μας σοβαρό.

 

90χλμ/ω από Κόμβο Carrefour(ανατολικά) προς δυτικά μέχρι και την έξοδο προς Καβάλα. Σε πινακίδες κανονικές και ηλεκτρονικές το γράφει . 90  Σε αυτό το κομμάτι γίνονται όλα τα ατυχήματα. Σπανίως τηρείται το όριο ταχύτητας. Μα έχει λόγο που υπάρχει. Ο δρόμος είναι αισχρός κατασκευαστικά. Το πρόβλημα είναι αυτός που θέλει να υπερβεί το όριο ταχύτητας : δεν μπορούμε να κρατάμε την αριστερή λωρίδα , για πάρτη του, για να τρέχει με πάνω από το όριο. Και δεν υφίσταται βιασύνη στον δρόμο.

  • Like 1
Δημοσ.

90χλμ/ω από Κόμβο Carrefour(ανατολικά) προς δυτικά μέχρι και την έξοδο προς Καβάλα. Σε πινακίδες κανονικές και ηλεκτρονικές το γράφει . 90  Σε αυτό το κομμάτι γίνονται όλα τα ατυχήματα. Σπανίως τηρείται το όριο ταχύτητας. Μα έχει λόγο που υπάρχει. Ο δρόμος είναι αισχρός κατασκευαστικά. Το πρόβλημα είναι αυτός που θέλει να υπερβεί το όριο ταχύτητας : δεν μπορούμε να κρατάμε την αριστερή λωρίδα , για πάρτη του, για να τρέχει με πάνω από το όριο. Και δεν υφίσταται βιασύνη στον δρόμο.

ναι οκ εχω δει και 110 εως 130 δεν θυμαμαι ομως που..

 

Δηλαδη κατσε εσυ προτεινεις να καθομαστε με τα 90 στην αριστερη για να μην τρεξει ; καλη ιδεα ακουγεται αλλα θα σου φυγει απο την μεση κ ετσι ισως προκαλεσει ατυχημα. 

Δημοσ.
Αυτά είναι μόνο για να υπάρχουν. Ο έλληνας οδηγός θα πιάσει τερμα αριστερη λωρίδα και θα πηγαίνει με 120 και αν έρθει κάποιος πίσω του και του ανάψει τα φώτα δεν κάνει στην άκρη... Γιατί;

Γιατί είναι παράνομος ο άλλος που θέλει να τρέξει και να πάει με 140 και θα τον βρίσει τον πίσω και θα του πει να τον περάσει από δεξιά αν θέλει να τρέξει ...

 

Δλδ πέρα από άσχετος είναι και επικίνδυνος!

Kαι οι δυο είναι εξίσου επικίνδυνοι ..ο ένας κάνει πικνικ στην αριστερή λωρίδα αναγκάζοντας τον άλλον να προσπεράσει από δεξιά ενώ ο άλλος νομίζει πως επειδή είναι στη αριστερή λωρίδα μπορεί να το παίξει πιλότος f1 και οι υπόλοιποι να βαράνε παλαμάκια , σαν καρκινώματα τα βλέπω και τα δυο είδη .

Δημοσ.

Αυτο που θα πρεπει να καταλαβουν ορισμενοι στο παρον τοπικ ειναι οτι εκτος απο το οτι πρεπει να διαβασουν επειγοντως τον ΚΟΚ, το αν καποιος δικαιουται η οχι να βρισκεται στην αριστερη λωριδα ΔΕΝ ειναι συναρτηση της ταχυτητας του. Δηλαδη ο συλλογισμος "αν παω με το max επιτρεπομενο οριο δικαιουμαι να ειμαι αριστερα διοτι ο αλλος που θα θελει να με προσπερασει θα ειναι παρανομος" δεν ισχυει ΠΟΥΘΕΝΑ. Η λωριδα οδηγησης ειναι η δεξια και αυτη αλλαζει μονο οταν χρειαστει να προσπερασεις. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ταχυτητας. Στις πολεις λογω κινησης αντικειμενικα ειναι δυσκολο να τηρηθει αυτο και ειναι κατανοητο, γιαυτο παμε στο απλο παραδειγμα των εθνικων οδων:

 

Αυτο που κανουν ολοι οι Ελληνες να πιανουν τη μεσαια λωριδα ειναι απλα λαθος , παρανομο κι επικινδυνο και κακως που δεν τους γραφουν και αυτους τα μπλοκα μπας και μαθουν ποτε να οδηγανε.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το όριο μέσα στις πόλεις, εκτός αν υπάρχει διαφορετική σήμανση, είναι 50 χιλιόμετρα την ώρα, είτε είσαι στην αριστερή, είτε στη μεσαία είτε στη δεξιά. Προφανώς στην Ελλάδα ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει, και εκεί είναι το πρόβλημα. Όχι, δεν δικαιούται κανείς να πηγαίνει με 120-140 μέσα στην Αθήνα ή με 80 στο λιμάνι του Πειραιά, ό,τι κι αν λέμε, και κακώς δεν τους σκίζουν, ειδικά τώρα που πολλά αυτοκίνητα είναι εντελώς ασυντήρητα και με χάλια λάστιχα. Εν πάσει περιπτώσει, εγώ προσπαθώ να μένω στη δεξιά, αν και οι περισσότερες λακούβες και καπάκια αποχέτευσης μου βγάζουν τα έντερα.

 

Εγώ προσωπικά τρέμω την Αττική οδό. Έχουν "φύγει" γνωστοί μου, και με πιάνει τρέλα όταν βλέπω πολλούς να πηγαίνουν με 150+, αδιαφορώντας για το ότι αν πάθουν ένα λάστιχο θα πάρουν κι άλλους μαζί τους. Ευτυχώς άρχισαν να γράφουν πάλι, όπως και στην παραλιακή. Στον Κηφισό υπάρχει ένα κομμάτι που γράφει 60 μετά την είσοδο από την παραλιακή, πριν την έξοδο για Νίκαια. Προφανώς πολλοί το αγνοούν και ακούω για κλήσεις βροχή.

Επεξ/σία από BritGreek
  • Like 1
Δημοσ.

Το οριο σε μεγαλες λεωφορους ειναι 80

Αν καποιος δεν μπορει να παει με 80 και θελει να στριψει αριστερα σε 5 χλμ δεν μπορει να κραταει 200 αυτοκινητα πισω να σερνονται με 40-50  Ας κατσει δεξια και οταν ελευθερωθει ολος ο δρομος να πιασει αριστερα να στριψει

Πριν λιγο ηταν ενα τετοιο μουλαρι μπροστα μου που σερνοταν με 40 και μολις εφτασε στο φαναρι περασε με κοκκινο

Κατι τετοιοι νομιζουν οτι το να πας σιγα αλλα να περανς κοκκινα στοπ κλπ ειναι ασφαλες

Δημοσ.

1)απαγορεύεται κάποιος να κινείται στην αριστερή όταν η δεξιά του λωρίδα είναι άδεια.πάντα κινούμαστε στην δεξιότερη λωρίδα του οδοστρώματος

 

2)απαγορεύεται κάποιος να κινείται πάνω από το όριο

 

3)απαγορεύονται οι κακοτεχνίες σε όλο το οδικό δίκτυο

 

Αυτά ισχύουν για τα πολιτισμένα κράτη.

ΕΔΩ είναι Ελλάδα...

αρα και τα 3 ναι μεν απαγορεύονται, αλλά τα κάνουμε γιατι μπορούμε...  :-D

  • Like 1
Δημοσ.

ναι οκ εχω δει και 110 εως 130 δεν θυμαμαι ομως που..

 

Δηλαδη κατσε εσυ προτεινεις να καθομαστε με τα 90 στην αριστερη για να μην τρεξει ; καλη ιδεα ακουγεται αλλα θα σου φυγει απο την μεση κ ετσι ισως προκαλεσει ατυχημα. 

 

Όχι. Η θέση μου στον δρόμο πρέπει και θα είναι η σωστή , αναλόγως των συνθηκών. Εννοείται λοιπόν ότι θα οδηγήσω στην δεξιά λωρίδα. Αλλά όταν θα χρειαστεί να προσπεράσω από την αριστερή, οι επίδοξοι Σουμάχερ των 100+ , να είναι έτοιμοι να κόψουν μέχρι να ολοκληρώσω την προσπέραση μου.

Αυτο που θα πρεπει να καταλαβουν ορισμενοι στο παρον τοπικ ειναι οτι εκτος απο το οτι πρεπει να διαβασουν επειγοντως τον ΚΟΚ, το αν καποιος δικαιουται η οχι να βρισκεται στην αριστερη λωριδα ΔΕΝ ειναι συναρτηση της ταχυτητας του. Δηλαδη ο συλλογισμος "αν παω με το max επιτρεπομενο οριο δικαιουμαι να ειμαι αριστερα διοτι ο αλλος που θα θελει να με προσπερασει θα ειναι παρανομος" δεν ισχυει ΠΟΥΘΕΝΑ. Η λωριδα οδηγησης ειναι η δεξια και αυτη αλλαζει μονο οταν χρειαστει να προσπερασεις. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ταχυτητας. Στις πολεις λογω κινησης αντικειμενικα ειναι δυσκολο να τηρηθει αυτο και ειναι κατανοητο, γιαυτο παμε στο απλο παραδειγμα των εθνικων οδων:

 

Αυτο που κανουν ολοι οι Ελληνες να πιανουν τη μεσαια λωριδα ειναι απλα λαθος , παρανομο κι επικινδυνο και κακως που δεν τους γραφουν και αυτους τα μπλοκα μπας και μαθουν ποτε να οδηγανε.

 

Ανεξαρτήτως ταχύτητας προσπέραση; Σοβαρά;  Που το στηρίζεις αυτό; Μπορείς να παραθέσεις το αντίστοιχο άρθρο του ΚΟΚ;

Δημοσ.

Αυτό π λέει ο αποπανω

 

Αν πηγαίνει αριστερά εντός ορίων δεν μπορείς να του πεις κάτι αν εσύ θέλεις να πας με 120++ τον περνάς από δεξιά και ξαναμπες αριστερά.

Οι προσπέραση από δεξιά απαγορεύεται. Το σωστό είναι να κάνεις στην άκρη δεξιοτερα και να αφήσεις να σε προσπεράσει ο πιο γρήγορος. Εκτός του ότι απαγορεύεται είναι και άκρως επικίνδυνο η δεξιά προσπέραση, θέλει πάρα πολύ προσοχή και ειδικά σε κατοικημενες περιοχές και επαρχιακους δρόμους που είναι σαν να παίζεις ρωσική ρουλέτα.

Δημοσ.

Αυτο που θα πρεπει να καταλαβουν ορισμενοι στο παρον τοπικ ειναι οτι εκτος απο το οτι πρεπει να διαβασουν επειγοντως τον ΚΟΚ, το αν καποιος δικαιουται η οχι να βρισκεται στην αριστερη λωριδα ΔΕΝ ειναι συναρτηση της ταχυτητας του. Δηλαδη ο συλλογισμος "αν παω με το max επιτρεπομενο οριο δικαιουμαι να ειμαι αριστερα διοτι ο αλλος που θα θελει να με προσπερασει θα ειναι παρανομος" δεν ισχυει ΠΟΥΘΕΝΑ. Η λωριδα οδηγησης ειναι η δεξια και αυτη αλλαζει μονο οταν χρειαστει να προσπερασεις. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ταχυτητας. Στις πολεις λογω κινησης αντικειμενικα ειναι δυσκολο να τηρηθει αυτο και ειναι κατανοητο, γιαυτο παμε στο απλο παραδειγμα των εθνικων οδων:

 

Αυτο που κανουν ολοι οι Ελληνες να πιανουν τη μεσαια λωριδα ειναι απλα λαθος , παρανομο κι επικινδυνο και κακως που δεν τους γραφουν και αυτους τα μπλοκα μπας και μαθουν ποτε να οδηγανε.

 

πεστα ρε μεγαλε!!!!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τα καταφέραμε πάντως από λεοφόρους εντός πόλεως να συζητάμε ουσιαστικά για εθνικές οδούς/αυτοκινητόδρομους...

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτο που θα πρεπει να καταλαβουν ορισμενοι στο παρον τοπικ ειναι οτι εκτος απο το οτι πρεπει να διαβασουν επειγοντως τον ΚΟΚ, το αν καποιος δικαιουται η οχι να βρισκεται στην αριστερη λωριδα ΔΕΝ ειναι συναρτηση της ταχυτητας του. Δηλαδη ο συλλογισμος "αν παω με το max επιτρεπομενο οριο δικαιουμαι να ειμαι αριστερα διοτι ο αλλος που θα θελει να με προσπερασει θα ειναι παρανομος" δεν ισχυει ΠΟΥΘΕΝΑ. Η λωριδα οδηγησης ειναι η δεξια και αυτη αλλαζει μονο οταν χρειαστει να προσπερασεις. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ταχυτητας. Στις πολεις λογω κινησης αντικειμενικα ειναι δυσκολο να τηρηθει αυτο και ειναι κατανοητο, γιαυτο παμε στο απλο παραδειγμα των εθνικων οδων:

 

Αυτο που κανουν ολοι οι Ελληνες να πιανουν τη μεσαια λωριδα ειναι απλα λαθος , παρανομο κι επικινδυνο και κακως που δεν τους γραφουν και αυτους τα μπλοκα μπας και μαθουν ποτε να οδηγανε.

Σωστός. Αν κάθε 1 λεπτό όμως (κυριολεκτικά) πρέπει να πιάνεις μεσαία για να προσπεράσεις την νταλίκα/γεράκο που κάνει πικνικ δεξιά/παπάκι που πάει με 60, δεν είσαι πιο επικίνδυνος αλλάζοντας συνεχώς λωρίδα;

Έστω ότι δεν είσαι, δεν θα τα παίξουν μετά από λίγο τα νεύρα σου;

Δημοσ.

Αν πηγαίνεις σχετικά γρήγορα (πιο γρήγορα από τους περισσότερους δηλαδή) για μένα δεν υπάρχει πρόβλημα να μένεις αριστερά. Αρκεί να τσεκάρεις συνέχεια τον καθρέφτη σου και με του που θα δεις κάποιον πιο γρήγορο να κάνεις δεξιά να περάσει.

 

(Για εθνικές - εγνατία μιλάω).

  • Like 2
Δημοσ.

Το να κατσικωθεί κάποιος στην αριστερή κλείνοντας το δρόμο (ακόμα και αν πηγαίνει με το όριο ή και παραπάνω) είναι ηλίθιο. Το ότι "δε πρέπει να τρέξω με παραπάνω από όσα πας εσύ" δεν είναι σοβαρός λόγος. 

 

Γεννάει η γυναίκα μου, ή χτύπησε ο φίλος μου και χάνει αίμα, θα τρέξω σαν τον τρελό. Δε σου πέφτει λόγος, ούτε είσαι όργανο του νόμου. Είσαι απλά παράνομος και κομπλεξικός. Φύγε λοιπόν από τη μέση πριν σε κάνω κόσκινο με το Τσέχικο που έχω στο ντουλαπάκι, μιας και επί της ουσίας κάποιος δικός μου άνθρωπος κινδυνεύει εξαιτίας σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...