YourTrueLegend Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Σύμφωνοι ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα. Απ' την άλλη, ακόμα και σε «δρόμο» όπως η Αθηνών-Πατρών, σε κάποια σημεία που έχει πολλή ορατότητα μπροστά ώστε να δεις ότι δεν είναι κάποιος σταματημένος στη ΛΕΑ, προσωπικά θα έκανα δεξιά να περάσει ο πίσω που θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα. Τώρα αν μαζί με τον πίσω είναι και άλλοι 40 που θέλουν να με προσπεράσουν, αυτό ενδεχομένως να αλλάξει τα δεδομένα, απ' την άποψη ότι μέχρι να περάσουν όλοι, είναι πιθανό εγώ να έχω φτάσει σε σημείο που δε θα έχω πλέον ορατότητα εμπρός στη ΛΕΑ. Εκεί ναι, υπάρχει κίνδυνος. Αλλά αν δεν έχει κίνηση και για κάποια μέτρα είμαι εγώ και ο πίσω μόνοι μας και βλέπω μπροστά ένα χιλιόμετρο μακριά, γιατί να μην κάνω λίγο δεξιά να περάσει; Αυτό δε λέμε τόσο καιρό; 1. Παίζει ρόλο για ποιους δρόμους μιλάμε, όπως και πόση κίνηση έχει. Παρόλ' αυτά, πιστεύω ότι παίζει ρόλο και πώς οδηγά ο καθένας. Προσωπικά, σε πολύ λίγες περιπτώσεις δεν έχω καταφέρει να αλλάξω λωρίδα. Δηλαδή θα πρέπει να γίνει κάτι ξαφνικά μπροστά και να κολλήσω στον μπροστινό, και να έχει κολλήσει ο πίσω σε μένα, οπότε να μην έχω καθόλου χώρο να ελιχθώ, ή να έχει μποτιλιάρισμα σε όλες τις λωρίδες. Το θέμα είναι να «διαβάζεις» γρήγορα το δρόμο και να ξέρεις ποιος είναι γύρω σου. Με αυτή τη λογική, εγώ κολλάω στην κίνηση όσο λιγότερο γίνεται, αφού αλλάζω πολύ συχνά λωρίδα. Όχι σα μανιακός και χωρίς φλας, αλλά πολύ συχνά. 2. Σίγουρα υπάρχουν και αυτοί, και δεν είναι μόνο επαγγελματίες οδηγοί, αλλά και ιδιώτες. Προσωπικά, δε μου συμβαίνει πολλές φορές, ίσως επειδή με έχουν πάρει χαμπάρι με τον καθρέπτη ότι κινούμαι σχετικά επιθετικά. 3. Καλά, αυτή η κατηγορία σίγουρα υπάρχει, και παίζει το ρόλο της στην αλλαγή λωρίδας, αλλά νομίζω παίζει ρόλο και ο εκάστοτε δρόμος. Εγώ λοιπόν από τις 100 φορές, τις 10 παίζει να μην καταφέρω να αλλάξω λωρίδα, αλλά ξαναλέω ότι παίζει ρόλο πόσο επιθετικά οδηγείς, πόσο γρήγορα διαβάζεις το δρόμο και την κίνηση γύρω σου, και για ποιο δρόμο μιλάμε, γιατί παίζει σε κάποιους όντως να μη σε παίρνει για πολλά. Το οτι εσυ οδηγεις επιθετικα δε σημαινει οτι οδηγεις και καλα-σωστα. Ολα αυτα που παρουσιαζεις ως οδηγικη ικανοτητα (ενω δεν ειναι κατι παραπανω απο οδηγικη ανευθυνοτητα) μπορει να τα εφαρμοσει ο καθενας μεσα στο δρομο, ο βαθμος δυσκολιας ειναι απειροελαχιστος. Δεν ειναι δα και τιποτα δυσκολο να βλεπεις ποια λωριδα κινειται και να χωνεσαι με το ετσι θελω. Απλα υπαρχουν οι (ικανοι για σενα, αλλος χαρακτηρισμος για εμενα) οδηγοι που το κανουν και υπαρχουν και οι αλλοι. Παρεπιπτοντως, θα ερθει η στιγμη που θα αντιληφθεις οτι αν μεσα στην κινηση αλλαζεις συνεχως λωριδες παιζει να γλυτωνεις ενα το πολυ δυο φαναρια μεχρι τον τελικο προορισμο σου σε σχεση με εναν που θα ακολουθησει μια πιο ηπια μορφη οδηγησης. Με τη μονη διαφορα οτι αυτος εχει περισσοτερες πιθανοτητες απο εσενα (τον "ικανο" οδηγο) να φτασει στον προορισμο του χωρις... απροοπτα, εστω και με 4-5 λεπτα καθυστερηση. 4
adi32 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 To να αλλαζει καποιος συνεχεια λωριδες το προκαλουν αυτοι ακριβως που λεμε Βλεπεις κατι απιστευτους γερους, φορτηγατζηδες, γυναικες που μιλανε στο κινητο κλπ και καβατζωνουν την αριστερη και καλα για να πανε γρηγορα και την μπλοκαρουν και σερνονται, οποτε αναγκαζεσαι να περνας απο τη δεξια οπου θα βρεις ταξι λεοφωρειο ποδηλατο κλπ
l337 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Πολύ κακή και "ατυχής" προσπάθεια εκλογίκευσης. 4
phanispal Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δεκτά όλα όσα λες κι εσύ και ο visualizer. Εξάλλου δεν είπα ότι με θεωρώ Lauda. Με τη διαφορά βέβαια ότι δεν είμαι άκρως επικίνδυνος, όπως άλλοι που τρέχουν υπερβολικά και αλλάζουν λωρίδες χωρίς καν να προειδοποιήσουν. Δεν πάω στα κόκκινα δηλαδή, και οδηγώ έτσι μόνο στο πήγαιν' έλα στη δουλειά, όχι στο ταξίδι ή στη βόλτα. Σχετικά με το δεύτερο σκέλος, δεν είναι ότι δεν αντιλαμβάνομαι ότι δεν κερδίζω τρελά σε χρόνο. Εξάλλου όταν οι αποστάσεις σε χρόνο είναι σχετικά μικρές, π.χ. 10 λεπτά, και 5 να κερδίσω (που είναι ο μισός χρόνος και όχι απλά 5 λεπτά), δε λέει κάτι τρομερό. Το θέμα είναι ότι κερδίζω σε ψυχική ηρεμία, γιατί το να είμαι κολλημένος στην κίνηση, sorry, αλλά μου τη βαράει. Όσο λιγότερο είμαι σταματημένος, τόσο το καλύτερο. Σε λογικά πλαίσια βέβαια, δεν είπα ότι θα κολλάω στον προφυλακτήρα, ούτε ότι θα τρέχω σαν τρελός.
giorpa Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Ένα μάθημα που πήρε κάποιος που κόλλαγε προφυλακτήρα και φαντάζομαι δε θα το ξανακάνει 2
phanispal Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι μόνο ο πίσω λάθος έτσι; 1
giorpa Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 χεράς!! Χαχαχα Ο χεράς λακαμάς της αριστερής λωρίδας που κολλάει και προφυλακτήρα ! Καλύτερα που του συνέβη να πάρει τα διδάγματά του στα λίγα χλμ/ώρα ταχύτητα γιατί για παραπάνω δεν τον κόβεις και θα πάρει και πολλούς ακόμα μαζί του την ώρα που θα είναι κατεβατός. 2
visualizer Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι μόνο ο πίσω λάθος έτσι; Το μόνο "λάθος" που μπορούμε να του καταλογίσουμε είναι ότι πάτησε επίτηδες το φρένο κατ αλλα δεν έκανε τίποτα άλλο. 2
teddy71 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Kαλά να πάθει ο μπαγλαμας! Ωρες- ωρες μου 'ρχεται να βαλω κανενα μπουτον και οταν το παταω να αναβουν (μονο) τα φωτα των φρενων να τους κατεβαινει το σκ@το στο κ@λο σε κατι τετοιου τυπου μπαγλαμαδες. Πας πχ με 120 στο περιφερειακο θεσσαλονικης και με μεγαλη κινηση και στις 3 λωριδες και σου ερχεται ο π@π@ρας και σου κολλαει απο πισω να πας δεξια, και πως να πας δηλαδη;, Να κοψεις και με σφηνα να μπεις στη διπλανη λωριδα και να κολησεις με 80χλμ/ω για να περασει ο χλέμπουρας ο γρηγορος. Δε σου φτανει ρε το 120 που ειναι ετσι και αλλιως 30χλμ πανω απο το οριο? εεε κατσε απο πισω και κανε ενα σινιαλο μολις βρω ευκαιρια θα κανω δεξια μην κολλας ειδικα σε περιπτωσεις που υπαρχει εντελως αδυναμια ο αλλος να παει δεξια!!!! Μια φορα την εκανα σε εναν τετοιο βιαστικο (διαφορετικη εντελως περιπτωση) και τα δε ολα... γυρνουσα βραδυ απο αθηνα θεσσαλονικη και στα διοδια των μαλγαρων 50-100 το πολυ μετρα πριν φτασω την μπαρα το παω με με ελαφρο φρενακι και ρολαροντας ωστε να φτασω με το που θα περασει και αυτος που πληρωνε εκεινη τη στιγμη τοτε να σου ενας λαζογερμανος πατητος να μου χωνεται μπροστα για να μην περιμενει στην ουρα 1 αυτοκινητο. Πληρωνει, πληρωνω, ρωταω, ελληνικα μιλουσε που λεει ο ταμιας, γκαζωνω, τον φτανω, του τραβαω μια μεγαλη σκαλα και το παω καροτσακι κανα 500-1000 μετρα (δεν ειχε αλλους στο δρομο οι δυο μας), τα δε ολα, αρχισε τα φρενα γιατι εφτανε και στην διασταυρωση για ευζωνων και "χαθηκε".. τοτε τον αφησα... μη στουκαρει κιολας.... ευχομαι να πηρε το μαθημα του...υποθετω στην γερμανια ουτε που θα του περνουσε απο το μυαλο να κάνει κατι τετοιο. οταν ομως ερχονται εδω ολα τα κουσουρια τους βγαινουν και ξυπναει το "αντριληκι" μεσα τους. 3
liakinen Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι μόνο ο πίσω λάθος έτσι; Τι λάθος έκανε δηλαδή πέραν του επίτηδες; είναι αριστερή λωρίδα ε και βγήκε ένα σκυλί και πάτησε απότομα φρένο, δεν θα μπορούσε; Αποστάσεις κρατάμε πάντα. Σήμερα ερχόμουν από Πτολεμαιδα Θεσσαλονίκη και σε ένα σημείο στην Εγνατία 5 νταλίκες (χωρίς κενά μεταξύ τους τα ζώα) βγάζει ένας χριστιανός φλας και ξεκινάει να τις περάσει. Αρχίζει λίγο ανηφόρα το αμάξι του χωρίς άλογα αρκετά (ίσως να είχε και φορτίο) το λοιπόν έχει ταχύτητα κάπου 110χλμ έρχεται από πίσω ένα βλήμα με Mercedes και πάει με 200, παίζει φώτα και πατάει και κόρνα το ζώο. 4
phanispal Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Το μόνο "λάθος" που μπορούμε να του καταλογίσουμε είναι ότι πάτησε επίτηδες το φρένο κατ αλλα δεν έκανε τίποτα άλλο. Τι λάθος έκανε δηλαδή πέραν του επίτηδες; είναι αριστερή λωρίδα ε και βγήκε ένα σκυλί και πάτησε απότομα φρένο, δεν θα μπορούσε; Αποστάσεις κρατάμε πάντα. Δεν είχε λόγο να είναι στην αριστερή. Δεν έκανε προσπέραση, και η μεσαία ήταν άδεια. Δεν ήταν άδεια εκείνη την ώρα, αλλά στην αρχή του βίντεο θα μπορούσε να πιάσει δεξιά όπως έκανε ο άλλος με το γκρι. Αντ' αυτού τι έκανε; Συνέχισε στην αριστερή και φρέναρε εσκεμμένα. Και θέλετε να μας πείτε ότι δεν είναι εξίσου δολοφόνοι και οι δύο. Για να μην παρεξηγούμαι, δεν είναι ότι θεωρώ πως καλά κάνει κάποιος να τρέχει με ιλιγγιώδεις ταχύτητες, αλλά το να φρενάρει ο μπροστά επίτηδες, γνωρίζοντας ότι κατά πάσα πιθανότητα θα προκληθεί ατύχημα, είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο δολοφονικό. Δηλαδή άντε πες εντάξει να χτυπήσει/σκοτωθεί ο πίσω επειδή είναι μπαγλαμάς. Αν αντί να βγει εκτός δρόμου μόνος του, έπεφτε σε έναν τρίτο και χτυπούσαν/σκοτώνονταν όλοι, τι θα λέγατε; Ότι φταίει μόνο ο πρώτος που έτρεχε; Μη λέμε ό,τι να 'ναι.
visualizer Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δεν είχε λόγο να είναι στην αριστερή. Δεν έκανε προσπέραση, και η μεσαία ήταν άδεια. Δεν ήταν άδεια εκείνη την ώρα, αλλά στην αρχή του βίντεο θα μπορούσε να πιάσει δεξιά όπως έκανε ο άλλος με το γκρι. Αντ' αυτού τι έκανε; Συνέχισε στην αριστερή και φρέναρε εσκεμμένα. Και θέλετε να μας πείτε ότι δεν είναι εξίσου δολοφόνοι και οι δύο. Για να μην παρεξηγούμαι, δεν είναι ότι θεωρώ πως καλά κάνει κάποιος να τρέχει με ιλιγγιώδεις ταχύτητες, αλλά το να φρενάρει ο μπροστά επίτηδες, γνωρίζοντας ότι κατά πάσα πιθανότητα θα προκληθεί ατύχημα, είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο δολοφονικό. Δηλαδή άντε πες εντάξει να χτυπήσει/σκοτωθεί ο πίσω επειδή είναι μπαγλαμάς. Αν αντί να βγει εκτός δρόμου μόνος του, έπεφτε σε έναν τρίτο και χτυπούσαν/σκοτώνονταν όλοι, τι θα λέγατε; Ότι φταίει μόνο ο πρώτος που έτρεχε; Μη λέμε ό,τι να 'ναι. Για άλλη μια φορά δείχνεις πως δεν ξέρεις να διαβάζεις βασικά πράγματα στον δρόμο . 1. Από δεξιά μπορείς να δεις ότι κάποιο αυτοκίνητο είναι έτοιμο να εισέλθει στον αυτοκινητόδρομο , ο οδηγός επέλεξε σωστά να μην αλλάξει λωρίδα ώστε να μην αναγκαστεί να φρενάρει η να επιταχύνει και παράλληλα να διευκολύνει τον οδηγό που εισέρχεται στον αυτοκινητόδρομο. 2. Ο δολοφόνος από πίσω του του είναι τόσα κοντά που του έχει μπλοκάρει πλήρως τον δεξί καθρέφτη που και να ήθελε να αλλάξει λωρίδα δεν θα μπορούσε ! 3
giorpa Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Ενημερωτικά το 'κόλλημα στον προφυλακτήρα' (tailgating) είναι αρκετά επικίνδυνη επιθετική οδήγηση και δεν είναι τυχαίο πως σε αρκετές χώρες τιμωρείται αυστηρά λχ στη Γερμανία της οποίας τις Autobahn (τρομάρα μας) ζηλεύουμε προβλέπεται μέχρι πρόστιμο 400 ευρώ, πόντοι ποινής στο point system, και στέρηση άδειας οδήγησης. Ενημερωτικά για κάποιους λόγους τιμωρείται βαρύτατα και τιμωρείται όχι μόνο σε υψηλές ταχύτητες αλλά σε οποιαδήποτε ταχύτητα .
kosmasdel Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Τι λάθος έκανε δηλαδή πέραν του επίτηδες; είναι αριστερή λωρίδα ε και βγήκε ένα σκυλί και πάτησε απότομα φρένο, δεν θα μπορούσε; Αποστάσεις κρατάμε πάντα. Σήμερα ερχόμουν από Πτολεμαιδα Θεσσαλονίκη και σε ένα σημείο στην Εγνατία 5 νταλίκες (χωρίς κενά μεταξύ τους τα ζώα) βγάζει ένας χριστιανός φλας και ξεκινάει να τις περάσει. Αρχίζει λίγο ανηφόρα το αμάξι του χωρίς άλογα αρκετά (ίσως να είχε και φορτίο) το λοιπόν έχει ταχύτητα κάπου 110χλμ έρχεται από πίσω ένα βλήμα με Mercedes και πάει με 200, παίζει φώτα και πατάει και κόρνα το ζώο. Ο αργός έφταιγε φίλε μου. Έπρεπε να πάει δεξιά, να μπει κάτω από τις νταλίκες όπως στο "Fast and the Furious" και αφού περάσει ο γρήγορος που του ανήκει η αριστερή λωρίδα να ξαναβγεί αριστερά. Άκου εκεί, να κάνει προσπέραση ενώ έχει λίγα άλογα! 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα