adi32 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 5 λεπτα σε καποιους μπορει να ειναι σημαντικα
visualizer Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 5 λεπτα σε καποιους μπορει να ειναι σημαντικα Ξεκίνα πέντε λεπτά νωρίτερα τότε , δεν αξίζει να ρισκάρεις την ζωή σου και την ζωή των άλλων.
adi32 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Βλεπεις παλι που καταληγουμε ? Κανε μου λες εσυ υποχωρηση και ξεκινα νωριτερα να πας στη δουλεια σου επειδη ο καθε ασχετος καραγκιοζης θα σου κλεισει το δρομο Η λυση θα επρεπε να ειναι : ο καθε ασχετος καραγκιοζης να κατσει σπιτι του και να του παρουν το διπλωμα που κακως εχει και οχι να προσαρμοσουμε ολοι οι αλλοι τις ζωες μας για να μπορει ο καραγκιοζης να κανει τα δικα του Η ιδια νοοτροπια επικρατει παντου πχ αστον να καπνιζει μεσα στο εστιατοριο μωρε δεν πειραζει αν σε ενοχλει ο καπνος υπεμεινε τον ή κατσε σπιτι σου
phanispal Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Σήμερα, όπως και κάθε μέρα, σε αυτό το σημείο, είμαι στην αριστερή γιατί θέλω να στρίψω αριστερά στην Ιασωνίδου. Αυτό που γίνεται λοιπόν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, είναι να είναι γεμάτη η αριστερή από αυτοκίνητα που δε στρίβουν αριστερά όπως εγώ, αλλά συνεχίζουν ευθεία. Με αποτέλεσμα εγώ να χάνω τουλάχιστον 1-2 φάσεις φανάρι, απλά περιμένοντας τους πανέξυπνους να προχωρήσουν στη μποτιλιαρισμένη αριστερή λωρίδα. Και φυσικά(!) η μεσαία κινείται άνετα, και η δεξιά τουφέκι. Και βέβαια άμα πας απ' τη μεσαία τελευταία στιγμή να τους χωθείς στην αριστερή, θα σε κράξουν κιόλας. Για ποιο λόγο να γίνεται αυτό το πράγμα, ας μου πει κάποιος. Ακόμα και στο Streetview παραπάνω, φαίνεται ότι η δεξιά είναι ΑΔΕΙΑ.
visualizer Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Βλεπεις παλι που καταληγουμε ? Κανε μου λες εσυ υποχωρηση και ξεκινα νωριτερα να πας στη δουλεια σου επειδη ο καθε ασχετος καραγκιοζης θα σου κλεισει το δρομο Η λυση θα επρεπε να ειναι : ο καθε ασχετος καραγκιοζης να κατσει σπιτι του και να του παρουν το διπλωμα που κακως εχει και οχι να προσαρμοσουμε ολοι οι αλλοι τις ζωες μας για να μπορει ο καραγκιοζης να κανει τα δικα του Η ιδια νοοτροπια επικρατει παντου πχ αστον να καπνιζει μεσα στο εστιατοριο μωρε δεν πειραζει αν σε ενοχλει ο καπνος υπεμεινε τον ή κατσε σπιτι σου Δεν σου λέω να κάνεις καμία υποχώρηση , αυτό που σου λέω είναι ότι δεν αξίζει να ρισκάρεις την ζωή σου για να φτάσεις πέντε λεπτά νωρίτερα.
phanispal Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Του είπες να ξεκινήσει πιο νωρίς, αυτό sorry αλλά είναι μια μορφή υποχώρησης από μεριάς του. Να ξεκινήσει πιο νωρίς επειδή μπορεί να τύχει κάτι αναπάντεχο, ΟΚ. Να ξεκινήσει πιο νωρίς επειδή οι υπόλοιποι δεν ξέρουν σε ποια λωρίδα πρέπει να κινηθούν, ε σε κάνει να αισθάνεσαι και λίγο μαλάκας από ένα σημείο και μετά.
visualizer Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Σήμερα, όπως και κάθε μέρα, σε αυτό το σημείο, είμαι στην αριστερή γιατί θέλω να στρίψω αριστερά στην Ιασωνίδου. Αυτό που γίνεται λοιπόν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, είναι να είναι γεμάτη η αριστερή από αυτοκίνητα που δε στρίβουν αριστερά όπως εγώ, αλλά συνεχίζουν ευθεία. Με αποτέλεσμα εγώ να χάνω τουλάχιστον 1-2 φάσεις φανάρι, απλά περιμένοντας τους πανέξυπνους να προχωρήσουν στη μποτιλιαρισμένη αριστερή λωρίδα. Και φυσικά(!) η μεσαία κινείται άνετα, και η δεξιά τουφέκι. Και βέβαια άμα πας απ' τη μεσαία τελευταία στιγμή να τους χωθείς στην αριστερή, θα σε κράξουν κιόλας. Για ποιο λόγο να γίνεται αυτό το πράγμα, ας μου πει κάποιος. Δεν κάνουν κάτι παράνομο , επιτρέπεται από αυτή την λωρίδα να συνεχίσεις ευθεία .Το πιθανότερο είναι πως μπλοκάρονται στην αριστερή και σύμφωνα με τα λεγόμενα σου υπάρχει κανονική ροή στην άλλη λωρίδα όποτε είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουν λωρίδα. Το να χωθείς τελευταία στιγμή είναι παράνομο - επικίνδυνο και καλώς σε κράζουν. Ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι νομίζουν ότι άμα κάτσουν στην αριστερή λωρίδα θα φτάσουν πιο γρήγορα. Του είπες να ξεκινήσει πιο νωρίς, αυτό sorry αλλά είναι μια μορφή υποχώρησης από μεριάς του. Να ξεκινήσει πιο νωρίς επειδή μπορεί να τύχει κάτι αναπάντεχο, ΟΚ. Να ξεκινήσει πιο νωρίς επειδή οι υπόλοιποι δεν ξέρουν σε ποια λωρίδα πρέπει να κινηθούν, ε σε κάνει να αισθάνεσαι και λίγο μαλάκας από ένα σημείο και μετά. Eγω του έδωσα μια άμεση λύση στο "πρόβλημα" .. άμα έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο ακούμε . 1
phanispal Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι νομίζουν ότι άμα κάτσουν στην αριστερή λωρίδα θα φτάσουν πιο γρήγορα. Να τα μας.. Τι λέμε τόσο καιρό εδώ πέρα.. . Αλλά όταν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό περνάει από τους ίδιους δρόμους κάθε μέρα και ζει αυτή την κατάσταση, από ένα σημείο και μετά δε νομίζουν, απλά είναι στην κοσμάρα τους. Και αν υποθέσουμε ότι όντως βιάζονται και γι' αυτό χρησιμοποιούν την αριστερή, και βλέπουν κάθε μέρα ότι καθυστερούν, και δεν αλλάζουν συνήθεια, ε είναι αχαρακτήριστοι, για να μην πω τίποτ' άλλο και δεν έχω όρεξη για μπάνια. Τελικά επιτρέπεται στη Βουλιαγμένης να είσαι στην αριστερή χωρίς να έχεις σκοπό να στρίψεις; Τα αλλάζουμε τώρα; Θα μας πει κάποιος τι ισχύει τελικά; Eγω του έδωσα μια άμεση λύση στο "πρόβλημα" .. άμα έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο ακούμε . Έχω την εντύπωση πως ένας από τους στόχους του νήματος, είναι και αυτός.
visualizer Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Να τα μας.. Τι λέμε τόσο καιρό εδώ πέρα.. . Αλλά όταν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό περνάει από τους ίδιους δρόμους κάθε μέρα και ζει αυτή την κατάσταση, από ένα σημείο και μετά δε νομίζουν, απλά είναι στην κοσμάρα τους. Και αν υποθέσουμε ότι όντως βιάζονται και γι' αυτό χρησιμοποιούν την αριστερή, και βλέπουν κάθε μέρα ότι καθυστερούν, και δεν αλλάζουν συνήθεια, ε είναι αχαρακτήριστοι, για να μην πω τίποτ' άλλο και δεν έχω όρεξη για μπάνια. Τελικά επιτρέπεται στη Βουλιαγμένης να είσαι στην αριστερή χωρίς να έχεις σκοπό να στρίψεις; Τα αλλάζουμε τώρα; Θα μας πει κάποιος τι ισχύει τελικά; Μπορεί να έκανες προσπέραση και έπειτα να μην βρήκες κενό στην δεξιά οπότε να μπλοκαρίστηκες στην αριστερή .. φυσικά και επιτρέπεται οταν μιλάμε για περιπτώσεις που έχει κίνηση, η αριστερή θεωρείται κανονική λωρίδα όπως όλες οι άλλες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Του είπες να ξεκινήσει πιο νωρίς, αυτό sorry αλλά είναι μια μορφή υποχώρησης από μεριάς του. Να ξεκινήσει πιο νωρίς επειδή μπορεί να τύχει κάτι αναπάντεχο, ΟΚ. Να ξεκινήσει πιο νωρίς επειδή οι υπόλοιποι δεν ξέρουν σε ποια λωρίδα πρέπει να κινηθούν, ε σε κάνει να αισθάνεσαι και λίγο μαλάκας από ένα σημείο και μετά. Άλλο όμως το να υπάρχουν πάνω από μια λωρίδες κι άλλο να ζητάς από τον άλλο να μπει στη ΛΕΑ. Επίσης αν θες να είσαι κάπου στην ώρα σου θα ξεκινήσεις νωρίτερα επειδή θα υπολογίσεις ότι θα υπάρχουν κι αυτοί, εκτός αν πιστεύεις ότι μπορείς να έχεις ως δικαιολογία το ότι δεν άλλαζαν λωρίδες για να σε αφήσουν να περάσεις... 1
phanispal Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Πώς ορίζεις την κίνηση; Γιατί εδώ λέμε ότι η δεξιά είναι άδεια. Ακόμα και στο σημείο που παραθέτω παραπάνω, φαίνεται ξεκάθαρα ότι η δεξιά είναι άδεια. Να καταλαβαινόμαστε κιόλας, αλλιώς μη γράφουμε τσάμπα.
visualizer Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Εφόσον η δεξιά είναι άδεια θα έπρεπε να κινούνται στην δεξιά .Τι ψάχνεις και εσύ τώρα ..
YourTrueLegend Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Αλλά όταν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό περνάει από τους ίδιους δρόμους κάθε μέρα και ζει αυτή την κατάσταση, από ένα σημείο και μετά δε νομίζουν, απλά είναι στην κοσμάρα τους. Και αν υποθέσουμε ότι όντως βιάζονται και γι' αυτό χρησιμοποιούν την αριστερή, και βλέπουν κάθε μέρα ότι καθυστερούν, και δεν αλλάζουν συνήθεια, ε είναι αχαρακτήριστοι, για να μην πω τίποτ' άλλο και δεν έχω όρεξη για μπάνια. Δεν ξερω για την Ιασωνιδου τι παιζει, αλλα πχ εγω οταν κινουμαι στην Αθηνα σε συγκεκριμενες διαδρομες μπορει να εχω στο νου μου μεχρι και το τελευταιο χιλιοστο του που θα στριψω, ποτε θα αλλαξω λωριδα κλπ. Στην πραξη ομως, στην Αθηνα ειδικα ειναι παρα πολυ δυσκολο να αλλαξεις λωριδα, διοτι : 1. Εχει κινηση 2. Οι μισοι οδηγοι ΙΧ/ταξι οχι απλα δεν σε αφηνουν να μπεις στη λωριδα τους αλλα αμα αναψεις φλας να αλλαξεις λωριδα φροντιζουν να σε εμποδισουν και 3. Υπαρχει και η λωριδα-ελληνικη πατεντα που δημιουργουν οι δικυκλιστες αναμεσα σε 2 κανονικες λωριδες και μαλιστα επειδη κινουνται πιο γρηγορα απο τα ΙΧ μεσα στην κινηση, δεν μπορει το ΙΧ να κανει το παραμικρο οσο βλεπει μηχανακια πισω (και ειναι ΠΑΡΑ πολλα). Συνεπως δε φτανει μονο να βρεις ελευθερη λωριδα , δεν φτανει μονο να σε αφησει ο πισω να αλλαξεις λωριδα, πρεπει να μην περνανε και μηχανακια την ιδια ωρα απο την αυθαιρετη νοητη λωριδα τους, ωστε τελικα να τα καταφερεις. Που θελω να καταληξω; 100 φορες να κανω την ιδια διαδρομη μεσα σε κινηση, ζητημα αν θα καταφερω να αλλαξω λωριδα τη στιγμη που θελω στο σημειο που θελω τις 10. Τις αλλες 90 ειμαι ερμαιο των υπολοιπων οδηγων ΙΧ και ΚΥΡΙΩΣ των δικυκλιστων , ενω πολλες φορες καταληγω να βρισκομαι σε τελειως λαθος λωριδα επειδη τελικα δεν καταφερα-δεν με αφησαν να αλλαξω εγκαιρα και οταν ηθελα.
phanispal Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Άλλο όμως το να υπάρχουν πάνω από μια λωρίδες κι άλλο να ζητάς από τον άλλο να μπει στη ΛΕΑ. Επίσης αν θες να είσαι κάπου στην ώρα σου θα ξεκινήσεις νωρίτερα επειδή θα υπολογίσεις ότι θα υπάρχουν κι αυτοί, εκτός αν πιστεύεις ότι μπορείς να έχεις ως δικαιολογία το ότι δεν άλλαζαν λωρίδες για να σε αφήσουν να περάσεις... Σύμφωνοι ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα. Απ' την άλλη, ακόμα και σε «δρόμο» όπως η Αθηνών-Πατρών, σε κάποια σημεία που έχει πολλή ορατότητα μπροστά ώστε να δεις ότι δεν είναι κάποιος σταματημένος στη ΛΕΑ, προσωπικά θα έκανα δεξιά να περάσει ο πίσω που θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα. Τώρα αν μαζί με τον πίσω είναι και άλλοι 40 που θέλουν να με προσπεράσουν, αυτό ενδεχομένως να αλλάξει τα δεδομένα, απ' την άποψη ότι μέχρι να περάσουν όλοι, είναι πιθανό εγώ να έχω φτάσει σε σημείο που δε θα έχω πλέον ορατότητα εμπρός στη ΛΕΑ. Εκεί ναι, υπάρχει κίνδυνος. Αλλά αν δεν έχει κίνηση και για κάποια μέτρα είμαι εγώ και ο πίσω μόνοι μας και βλέπω μπροστά ένα χιλιόμετρο μακριά, γιατί να μην κάνω λίγο δεξιά να περάσει; Εφόσον η δεξιά είναι άδεια θα έπρεπε να κινούνται στην δεξιά .Τι ψάχνεις και εσύ τώρα .. Αυτό δε λέμε τόσο καιρό; Δεν ξερω για την Ιασωνιδου τι παιζει, αλλα πχ εγω οταν κινουμαι στην Αθηνα σε συγκεκριμενες διαδρομες μπορει να εχω στο νου μου μεχρι και το τελευταιο χιλιοστο του που θα στριψω, ποτε θα αλλαξω λωριδα κλπ. Στην πραξη ομως, στην Αθηνα ειδικα ειναι παρα πολυ δυσκολο να αλλαξεις λωριδα, διοτι : 1. Εχει κινηση 2. Οι μισοι οδηγοι ΙΧ/ταξι οχι απλα δεν σε αφηνουν να μπεις στη λωριδα τους αλλα αμα αναψεις φλας να αλλαξεις λωριδα φροντιζουν να σε εμποδισουν και 3. Υπαρχει και η λωριδα-ελληνικη πατεντα που δημιουργουν οι δικυκλιστες αναμεσα σε 2 κανονικες λωριδες και μαλιστα επειδη κινουνται πιο γρηγορα απο τα ΙΧ μεσα στην κινηση, δεν μπορει το ΙΧ να κανει το παραμικρο οσο βλεπει μηχανακια πισω (και ειναι ΠΑΡΑ πολλα). Συνεπως δε φτανει μονο να βρεις ελευθερη λωριδα , δεν φτανει μονο να σε αφησει ο πισω να αλλαξεις λωριδα, πρεπει να μην περνανε και μηχανακια την ιδια ωρα απο την αυθαιρετη νοητη λωριδα τους, ωστε τελικα να τα καταφερεις. Που θελω να καταληξω; 100 φορες να κανω την ιδια διαδρομη μεσα σε κινηση, ζητημα αν θα καταφερω να αλλαξω λωριδα τη στιγμη που θελω στο σημειο που θελω τις 10. Τις αλλες 90 ειμαι ερμαιο των υπολοιπων οδηγων ΙΧ και ΚΥΡΙΩΣ των δικυκλιστων , ενω πολλες φορες καταληγω να βρισκομαι σε τελειως λαθος λωριδα επειδη τελικα δεν καταφερα-δεν με αφησαν να αλλαξω εγκαιρα και οταν ηθελα. 1. Παίζει ρόλο για ποιους δρόμους μιλάμε, όπως και πόση κίνηση έχει. Παρόλ' αυτά, πιστεύω ότι παίζει ρόλο και πώς οδηγά ο καθένας. Προσωπικά, σε πολύ λίγες περιπτώσεις δεν έχω καταφέρει να αλλάξω λωρίδα. Δηλαδή θα πρέπει να γίνει κάτι ξαφνικά μπροστά και να κολλήσω στον μπροστινό, και να έχει κολλήσει ο πίσω σε μένα, οπότε να μην έχω καθόλου χώρο να ελιχθώ, ή να έχει μποτιλιάρισμα σε όλες τις λωρίδες. Το θέμα είναι να «διαβάζεις» γρήγορα το δρόμο και να ξέρεις ποιος είναι γύρω σου. Με αυτή τη λογική, εγώ κολλάω στην κίνηση όσο λιγότερο γίνεται, αφού αλλάζω πολύ συχνά λωρίδα. Όχι σα μανιακός και χωρίς φλας, αλλά πολύ συχνά. 2. Σίγουρα υπάρχουν και αυτοί, και δεν είναι μόνο επαγγελματίες οδηγοί, αλλά και ιδιώτες. Προσωπικά, δε μου συμβαίνει πολλές φορές, ίσως επειδή με έχουν πάρει χαμπάρι με τον καθρέπτη ότι κινούμαι σχετικά επιθετικά. 3. Καλά, αυτή η κατηγορία σίγουρα υπάρχει, και παίζει το ρόλο της στην αλλαγή λωρίδας, αλλά νομίζω παίζει ρόλο και ο εκάστοτε δρόμος. Εγώ λοιπόν από τις 100 φορές, τις 10 παίζει να μην καταφέρω να αλλάξω λωρίδα, αλλά ξαναλέω ότι παίζει ρόλο πόσο επιθετικά οδηγείς, πόσο γρήγορα διαβάζεις το δρόμο και την κίνηση γύρω σου, και για ποιο δρόμο μιλάμε, γιατί παίζει σε κάποιους όντως να μη σε παίρνει για πολλά.
visualizer Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 To να κινείσαι επιθετικά σημαίνει ότι τρομάζεις τον άλλο και τον αναγκάζεις να σταματήσει για να περάσεις πράγμα που σε καθιστά επικίνδυνο οδηγό..σίγουρα θα κοβόσουν για την πλάκα αν οδηγούσες έτσι όταν έδινες εξετάσεις . Προφανώς θα είσαι από τους οδηγούς που όταν θέλουν να αλλάξουν λωρίδα απλά στρίβουν το τιμόνι και μπλοκάρουν και τις 2 λωρίδες αναγκάζοντας τους πάντες να φρενάρουν .Έτσι μπορεί ο καθένας να αλλάξει λωρίδα.. το θέμα είναι να το κάνεις χωρίς να είσαι επικίνδυνος και αγενής . Ποιος ο λόγος να αλλάζεις λωρίδα κάθε λίγο και λιγάκι ; για να βρεθείς 50 η 100 μέτρα πιο μπροστά και να κολλήσεις στο επόμενο φανάρι ; χαζό και επικίνδυνο μου ακούγεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα