Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

φίλος μέ almera 1400 τού 2000 mod καλοσυντηρημένο ,εχει αλλάξει 3 θερμοστάτες μέσα σέ 7 μήνες κ σέ 1500 χλμ  μόνο κ ολα στην εθνική σέ ταξίδια ,o πρωτος ηταν ιμιτασιόν οι 2 τελευταίοι γνήσιοι nissan κ οι 3 κόλλησαν ανοιχτοί κ μάλιστα σέ ελαφρά κατηφόρα η βελόνα οργάνου θερμοκ. κατέβαινε σχεδόν μέχρι τό μηδέν ,μέ τό πάνω κολάρο ζεστό  κ τό κάτω κρύο, τί μπορεί νά φταίει ?

Δημοσ.

ποιος σου ειπε οτι οι τρις θερμο ηταν διαφορετικοι;μηπως ο ενας μαστορας στον οποιο το παει,βρηκε τροπο να βγαζει μεροκαματο με κινεζιες βαπτισμενες;;;;

 

υγ.να κανει τον σταυρο του και να παιξει τζοκερ.αφου δεν κολλησαν κλειστοι,ουτε του παπα ναμην το πει

Δημοσ.

Να αλλάξει μάστορα κ να το πάει στην αντιπροσωπεία. Άντε με τις γυφτιές με τα συνεργεία. Όλοι τα θέλουν τσάμπα να γίνονται κ μετά αναρωτιούνται.

Δημοσ.

ποιος σου ειπε οτι οι τρις θερμο ηταν διαφορετικοι;μηπως ο ενας μαστορας στον οποιο το παει,βρηκε τροπο να βγαζει μεροκαματο με κινεζιες βαπτισμενες;;;;

 

υγ.να κανει τον σταυρο του και να παιξει τζοκερ.αφου δεν κολλησαν κλειστοι,ουτε του παπα ναμην το πει

 κ τούς 2 τελευταίους γνήσιους nissan τούς αγόρασε ο ιδιος από τήν επίσημη αντιπ/εία στήν ελλάδα (θεοχαράκης),κ βέβαια ηταν μπροστά κ στίς 3 τοποθετήσεις τών θερμοστατών στό συνεργείο, αλλαξε πρόσφατα αντλία νερού κ ψυγείο (ιμιτασιόν  κ τά 2 ) οταν εβαλε γιά πρωτη φορά νέο  θερμοστάτη.,νά φταίει κάποιο από αυτά ?

 

Να αλλάξει μάστορα κ να το πάει στην αντιπροσωπεία. Άντε με τις γυφτιές με τα συνεργεία. Όλοι τα θέλουν τσάμπα να γίνονται κ μετά αναρωτιούνται.

 

Να αλλάξει μάστορα κ να το πάει στην αντιπροσωπεία. Άντε με τις γυφτιές με τα συνεργεία. Όλοι τα θέλουν τσάμπα να γίνονται κ μετά αναρωτιούνται.

τό συνεργείο ειναι καλό μέ ειδίκευση στά ιαπωνικά κ ειδικά στά nissan,τώρα τί νά φταίει ? νά δώ τί θά τού πούν στό συνεργείο ...

Δημοσ.

Να αλλάξει μάστορα κ να το πάει στην αντιπροσωπεία. Άντε με τις γυφτιές με τα συνεργεία. Όλοι τα θέλουν τσάμπα να γίνονται κ μετά αναρωτιούνται.

κανεις δεν εγγυαται φιλε παντως οτι στην αντιπροσωπεια οι "επιστημονες " θα ξερουν ή θα διορθωσουν το προβλημα, ποσο μαλλον οταν το αμαξι ειναι 15 και χρονων....

εχω δει λαθη και λαθη απο αντιπροσωπειες.... μιλαμε για μεγαλα επιπεδα τσαπατσουλιας και ας πληρωνεις τουλαχιστον τα διπλασια ακομα και για αλλαγη λαδιων....

για εμενα η καλυτερη λυση το συνοικιακο, απλα ο μαστορας να ειναι εμπιστος..

Δημοσ.

μαλλον εχει προβλημα το οργανο θερμοκρασιας και οχι οι θερμοστατες

Δημοσ.

Δηλσδη στην αντιπροσωπία θα του κάνουν μαγιά νομίζετε; απλά το αυτοκίνητο έχει άλλο πρόβλημα, ο μάστορας δεν καθησε να το ψάξει, αλλάζεις μάστορα φίλε άμεσα.

  • Like 1
Δημοσ.

μαλλον εχει προβλημα το οργανο θερμοκρασιας και οχι οι θερμοστατες

 δέν φταίει σίγουρα τό οργανο θερμ/ίας ,αφού σέ ελαφρά κατηφόρα μέ τόν δείκτη κοντά στό μηδέν ,ανοίγοντας τό καπό ενώ η μηχανή δούλευε ,τό πάνω κολάρο  ηταν πολύ ζεστό ενώ τό κάτω κρύο

Δημοσ.

τοτε η παρτιδα ειναι σκαρτη,δεν μπορει να χαλασει με καποιον τροπο,ειδικα αφου μιλαμε για κολλημενο ανοιχτο.κατασκευαστικη σχεδιαστικη  αστοχια,και κακος ελεγχος γραμμης παραγωγης.μαλλον αλλαξε προμηθευτη η εισασωγικη ελληνικη εταιρια,και πηγε σε καναν κινεζο για φασον με μεγιστο κερδος.

  • Like 1
Δημοσ.

τοτε η παρτιδα ειναι σκαρτη,δεν μπορει να χαλασει με καποιον τροπο,ειδικα αφου μιλαμε για κολλημενο ανοιχτο.κατασκευαστικη σχεδιαστικη  αστοχια,και κακος ελεγχος γραμμης παραγωγης.μαλλον αλλαξε προμηθευτη η εισασωγικη ελληνικη εταιρια,και πηγε σε καναν κινεζο για φασον με μεγιστο κερδος.

εκανε δοκιμή ο φίλος μου (τούς πήρε οταν τούς αλλαξε ο μάστορας) τόν ιμιτασιόν κ τόν ενα γνήσιο (τόν αλλον γνήσιο τόν εχει πάνω στό αμάξι πού εχει κολλήσει κ αυτός ανοιχτός) τούς εβαλε μέσα σέ κατσαρολάκι μέ νερό σέ καμινέτο κ ανοίγουν κλείνουν κανονικά κ οι 2 οπότε κ αυτός λογικά πού ειναι πάνω στό αμάξι δέν θά εχει πρόβλημα μέσα στό κατσαρολάκι οταν τόν βγάλει κ τόν δοκιμάσει κ αυτόν ,νά δώ τί θά τού πεί ο μάστορας ...

Δημοσ.

ε τοτε δεν εχει προβλημα ρε αριστο ........αν ειναι θεμα τοποθετησης του αισθητηρα θερμοκρασιας.η νισαν εχει τον αισθητηρα αναμεσω ψυγειου και φουσκας(αυτο που λες "θερμοστατη",ειναι αλλο εξαρτημα,και κομπλαρει ηλεκτρονικα τον ανεμνηστηρα).την ιδια διαταξη εχουν και πολλα vw.το πλεονεκτημα ειναι πως αν ανεβασει θερμοκρασιες,το οργανο θα το δειξει πριν γινει ζημια.εχεις καναδιλεπτο να κανεις δεξια και να σβησεις μοτερ χωρις ζημιες. η bmw  και το σιβικ μου,εχουν το οργανο μετρησης απο την αλλη πλευρα,και ο δεικτης,απαξ και πιασει την θερμοκρασια λειτουργιας,δεν κουνιεται,ακομη και οταν σβηνω το οχημα σε κατηφορα διαρκειας.το θεμα ειναι πως αν ανεβασουν θερμοκρασιες και το δειξει το οργανο,ειναι αργα και εχει γινει ζημια στο μοτερ.δυσκολα γλυτωνεις το λυσιμο.το  vw  που εχω,σε κατηφορα,μετακινητε ο δεικτης προς το κρυο.

 

υγ .μηπως εβαλε αλλων προδιαγραφων?χαμηλωτερων θερμοκρασιων?

Δημοσ.

 κ τούς 2 τελευταίους γνήσιους nissan τούς αγόρασε ο ιδιος από τήν επίσημη αντιπ/εία στήν ελλάδα (θεοχαράκης),κ βέβαια ηταν μπροστά κ στίς 3 τοποθετήσεις τών θερμοστατών στό συνεργείο, αλλαξε πρόσφατα αντλία νερού κ ψυγείο (ιμιτασιόν  κ τά 2 ) οταν εβαλε γιά πρωτη φορά νέο  θερμοστάτη.,νά φταίει κάποιο από αυτά ?

 

 

τό συνεργείο ειναι καλό μέ ειδίκευση στά ιαπωνικά κ ειδικά στά nissan,τώρα τί νά φταίει ? νά δώ τί θά τού πούν στό συνεργείο ...

 

 

κανεις δεν εγγυαται φιλε παντως οτι στην αντιπροσωπεια οι "επιστημονες " θα ξερουν ή θα διορθωσουν το προβλημα, ποσο μαλλον οταν το αμαξι ειναι 15 και χρονων....

εχω δει λαθη και λαθη απο αντιπροσωπειες.... μιλαμε για μεγαλα επιπεδα τσαπατσουλιας και ας πληρωνεις τουλαχιστον τα διπλασια ακομα και για αλλαγη λαδιων....

για εμενα η καλυτερη λυση το συνοικιακο, απλα ο μαστορας να ειναι εμπιστος..

 

 

Δηλσδη στην αντιπροσωπία θα του κάνουν μαγιά νομίζετε; απλά το αυτοκίνητο έχει άλλο πρόβλημα, ο μάστορας δεν καθησε να το ψάξει, αλλάζεις μάστορα φίλε άμεσα.

 

 

Στην αντιπροσωπεία συνήθως ξέρουν που πονάνε τα αυτοκίνητα και έχουν την τεχνογνωσία ακόμη κι ας είναι παλιό το αυτοκίνητο. Και είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν από την μαμα εταιρία. Γι αυτό πληρώνεις παραπάνω. Εγώ έχω ακριβώς την αντίθετη εμπειρία με τα συνοικιακά πλην ελαχίστων εξαιρέσεων γι αυτό κι εγώ αυτή τη γνώμη. 

Επίσης μήπως στην τοποθέτηση γίνεται καμια μαλακία, πχ βρίσκει κάπου ο θερμοστάτης (πχ ασφάλεια, τσιμουχάκι) και δεν κλείνει;

Δημοσ.

πήγαμε μαζί  σήμερα στό συνεργείο ,εκεί δούλευε σωστά ο θερμοστάτης ζεστό κ τό πάνω κ τό κάτω κολάρο...

οπότε μέσα στην αθήνα σέ μικρές κ κοντινές αποστάσεις μάλλον δουλεύει σωστά...

οταν βγαίνει εθνική  κ χτυπάει ο αέρας τό ψυγείο αρχίζουν τά προβλήματα μέ κολλημένο ανοιχτό τόν θερμοστάτη ,

ο μάστορας τού ειπε τόσα χρόνια ( 25 ) ποτέ δέν μού εχει τύχει παρόμοιο πρόβλημα κ οτι αφού δέν χάνει νερά (ουτε σταγόνα) από ψυγείο - αντλία νερού -κολάρα - τάπα ψυγείου κλπ ,η μόνη λύση ειναι αλλαγή θερμοστάτη πάλι αλλά δέν στό προτείνω γιατί λογικά τζάμπα λεφτά θά δώσεις....

υπάρχει μόνο μιά  πολύ μικρή πιθανότητα νά μήν κυκλοφορούν μέσα στό μοτέρ κανονικά τά νερά λόγω τό οτι εχει αρπάξει η κάτω φλάντζα (κόστος 300 euro) χωρίς νά ειναι κ σίγουρο 100% ομως....αλλά αυτό θά φανεί εν καιρώ...

οπως ειναι τώρα (μέ κολλημένο ανοιχτό θερμοστάτη ) στην εθνική τό μοτέρ θά πάθει ζημιά μόνο οταν εχει παγωνιά μέ θερμ/σίες κοντά στό μηδέν ...

ξεχάσαμε νά τού πούμε αν μπεί ενα χαρτόνι καλύπτοντας τό 1/3 η τό 1/2 τού ψυγείου από τήν μεριά πού εισέρχεται ο αέρας ,φτιάξει τό πρόβλημα (αν ειπα @αλακία συγχωρέστε με) ετσι ειπε φίλος μέ μεγάλη πείρα φορτηγό...

θά ρωτήσει γι αυτό τόν μάστορα κ νά δούμε αν στέκει αυτό η οχι ....

Δημοσ.

Το χαρτόνι είναι λύση ανάγκης και μόνο.

 

Το πλεονέκτημα της αντιπροσωπείας είναι ότι την πληρώνεις μια φορά. Μετά όλες οι αλλαγές καλύπτονται από την εγγύηση του εξαρτήματος.

 

Είναι φυσιολογικό σε κατηφόρα με ταχύτητα και χωρίς γκάζι να πέφτει η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, ιδιαίτερα αν έχεις και τη θέρμανση στην καμπίνα ανοικτή

Δημοσ.

Το χαρτόνι είναι λύση ανάγκης και μόνο.

 

Το πλεονέκτημα της αντιπροσωπείας είναι ότι την πληρώνεις μια φορά. Μετά όλες οι αλλαγές καλύπτονται από την εγγύηση του εξαρτήματος.

 

Είναι φυσιολογικό σε κατηφόρα με ταχύτητα και χωρίς γκάζι να πέφτει η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, ιδιαίτερα αν έχεις και τη θέρμανση στην καμπίνα ανοικτή

νά πέφτει λίγο ναί ,

αλλά οχι νά κατεβαίνει μέχρι σχεδόν τό μηδέν

 πάντα  στό ταξίδι η θερμανση στήν καμπίνα ειναι κλειστή  (off),

καί μέ γκάζι καί χωρίς γκάζι στήν κατηφόρα η βελόνα πάει μέχρι τό μηδέν

καί τό πάνω κολάρο  ειναι ζεστό καί τό κάτω κρύο ( 100% σύμπτωμα κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...