Hal9000 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Παραδεχόμενη ότι η κυκλοφορία του Rift δεν ξεκίνησε όπως περίμενε αλλά βρίσκεται σε καλό δρόμο, η Oculus προχώρησε σήμερα σε διάφορες ανακοινώσεις σχετικά με το παρόν και το μέλλον της εικονικής πραγματικότητας. Ένα από τα κεντρικά σημεία της παρουσίασης, αφορούσε το μεγάλο κόστος ενός υπολογιστή που έχει τα απαραίτητα τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις για να μπορεί να αναπαράγει χωρίς πρόβλημα τα παιχνίδια και τις εφαρμογές του Rift. Με κόστος τουλάχιστον $1000 για το στήσιμο ενός τέτοιου υπολογιστή σε συνδυασμό με την τιμή του Rift στα $599, είναι προφανές ότι η εμπειρία που υπόσχεται η Oculus κοστίζει αρκετά. Όμως το μήνυμα που περνάει η εταιρεία μέσα από το συνέδριο Oculus 3 σήμερα, είναι ότι η κατάσταση αυτή θα αλλάξει πολύ σύντομα, με το κόστος ενός ικανού VR υπολογιστή να πέφτει ακόμα και στα $500. Ο λόγος δεν είναι μόνο οι εξελίξεις στις επιδόσεις των καρτών γραφικών αλλά και η ανάπτυξη δύο τεχνικών από την ίδια την Oculus που θα ενσωματωθούν στο firmware του Rift και θα επιτρέπουν ακόμα και σε μη κορυφαίο hardware, να παραδίδει 90 καρέ το δευτερόλεπτο, κάτι που είναι απαραίτητο για μια απροβλημάτιστη VR εμπειρία. Η πρώτη τεχνική ονομάζεται Timewarp και η οποία αναλαμβάνει να προσθέσει ένα «συνθετικό καρέ» στην περίπτωση που το hardware χάσει κάποιο κατά την αναπαραγωγή του παιχνιδιού. Η δεύτερη τεχνική με την ονομασία Spacewarp, χαμηλώνει σημαντικά τον πήχη των απαραίτητων επιδόσεων για το Rift, επιτρέποντας σε έναν υπολογιστή να παραδίδει 45 καρέ το δευτερόλεπτο , τα μισά από τα ιδανικά δηλαδή, με την τεχνική να αναλαμβάνει τη δημιουργία των υπολοίπων μέσω του VR συστήματος αυτή τη φορά. Η τεχνική Spacewarp επιτρέπει όχι μόνο σε υπολογιστές μεσαίων επιδόσεων αλλά και σε φορητούς υπολογιστές να παρέχουν μια άριστη εμπειρία παιχνιδιού με το Rift, με την Oculus να πιστοποιεί μάλιστα για πρώτη φορά laptops από την ASUS, την Alienware και την Lenovo. Όπως αναφέρθηκε, τα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά που πλέον θα είναι απαραίτητα για έναν υπολογιστή προκειμένου να λάβει την πιστοποίηση "Oculus Ready" θα είναι τα παρακάτω Nvidia 960 Intel Core i3-6100 / AMD FX4350 8GB RAM HDMI 1.3 Video Output 1x USB 3.0, 2x USB 2.0 θύρες Windows 8
hiphoper13 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 τώρα τα γυρνάει η oculus όταν είχε ανακοινώσει το rift έλεγε i5 και 970 και άνω και πάλι απλησίαστο όμως σε αυτό το κόστος της συσκευής 1
Undertaker25 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 500 δολάρια υπολογιστής και 590 το VR? Μας δουλεύουν μου φαίνεται. Καλύτερα να περιμένουμε 2-3 χρόνια ακόμα. Και θα έχουν πέσει οι τιμές και τα VR θα ειναι πιο εξελιγμένα. 19
KnightRider Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Πλέον στην σήμερον ημέρα μου φαίνονται προπαγάνδα όλα αυτά στο ότι θέλει και καλά τόσο δυνατό hardware. Θα εξηγήσω και το γιατί: Tα σημερινά παιχνίδια θέλουν τρομερές απαιτήσεις χωρίς λόγο ενώ και παλιότερα είχαμε πολύ καλά γραφικά. Το Oculus ουσιαστικά είναι 3D και εφόσον και παλιότερα είχαμε 3D αλλά με γυαλιά πχ μέσω της Nvidia δεν απαιτούσε τόσο δυνατό hardware. To Oculus θα μπορούσε άνετα και σε λίγο παλιότερα PC γιατί ουσιαστικά τα movement και οι αισθητήρες που έχουν κλπ είναι σαν κουμπιά απλά είναι ασύρματες εντολές - δεν νομίζω ότι αυτό επιβαρύνει την CPU,GPU κλπ Για να έχουμε επιδόσεις θα πρέπει και οι προγραμματιστές να σταματήσουν να κάνουν τέτοιο χαζό optimization και να προγραμματίζουν επιτέλους σε λογικά πλαίσια ώστε να έχουμε τις επιδόσεις που θα πρεπε να είχαμε τόσο καιρό χωρίς απαίτηση δυνατής GPU. Windows 8 το minimum ?? Γιατί όχι από Windows 7 ?? Tι παραπάνω ιδιαίτερο έχει ?? 8GB RAM δεν απαιτεί το Oculus και λένε π@π@ριές στον κόσμο αντί να πούνε την αλήθεια στο ότι επειδή απλά τα παιχνίδια απαιτούνε 8GB RAM 1
D.Luffy Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 @Undertaker25 Γιατί "σε δουλεύουν"; Είμαστε στα πρώτα βήματα της εξέλιξης αυτής της τεχνολογίας για mainstream αγορά. Πόσο έπρεπε να κοστίζει δηλαδή; 100 ευρώ; Όπως λες, περίμενε 2-3 χρόνια μέχρι να ωριμάσει και να πέσουν οι τιμές. 7
Δημοφιλής ανάρτηση spilios_g Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Πλέον στην σήμερον ημέρα μου φαίνονται προπαγάνδα όλα αυτά στο ότι θέλει και καλά τόσο δυνατό hardware. Θα εξηγήσω και το γιατί: Tα σημερινά παιχνίδια θέλουν τρομερές απαιτήσεις χωρίς λόγο ενώ και παλιότερα είχαμε πολύ καλά γραφικά. Το Oculus ουσιαστικά είναι 3D και εφόσον και παλιότερα είχαμε 3D αλλά με γυαλιά πχ μέσω της Nvidia δεν απαιτούσε τόσο δυνατό hardware. To Oculus θα μπορούσε άνετα και σε λίγο παλιότερα PC γιατί ουσιαστικά τα movement και οι αισθητήρες που έχουν κλπ είναι σαν κουμπιά απλά είναι ασύρματες εντολές - δεν νομίζω ότι αυτό επιβαρύνει την CPU,GPU κλπ Για να έχουμε επιδόσεις θα πρέπει και οι προγραμματιστές να σταματήσουν να κάνουν τέτοιο χαζό optimization και να προγραμματίζουν επιτέλους σε λογικά πλαίσια ώστε να έχουμε τις επιδόσεις που θα πρεπε να είχαμε τόσο καιρό χωρίς απαίτηση δυνατής GPU. Windows 8 το minimum ?? Γιατί όχι από Windows 7 ?? Tι παραπάνω ιδιαίτερο έχει ?? 8GB RAM δεν απαιτεί το Oculus και λένε π@π@ριές στον κόσμο αντί να πούνε την αλήθεια στο ότι επειδή απλά τα παιχνίδια απαιτούνε 8GB RAM Φιλαρακι εγραψες λεμε.. Ελα να διδαξεις εσυ που ξερεις πως προγραμματιζουν και ασε τους @@διδες να προγραμματιζουν με χαζο optimisation. Ελα εσυ που ξερεις το σωστο να το διδαξεις σε κατι χαμενες εταιριες με 30-40 προγραμματιστες και 5-10 software designers με κορυφαια βιογραφικα. οι αισθητηρες ειναι σαν ασυρματα κουμπια........ ασχολιαστο γιατι αμα το σχολιασω θα μου διαγραψουν το σχολιο. Ειχαμε και παλια 3D αλλα με γυαλια, ελα μου ντε γιατι λες να θελει δυνατοτερο hardware τωρα 2 διαφορετικα καρε που γινονται render realtime με αναλυση 1800χ1200 αν θυμαμαι καλα το καθενα ενω με τα γυαλια εβλεπες μια οθονη με 800Χ600 χωρισμενη στα δυο και η συνθεση γινοταν μεσω χρωματικης αποκρισης απο τα γυαλια στα ματια σου παθητικα.. Τι αλλο να πιασω απο το σχολιο σου, ντρεπομαι που στην λεω ετσι αλλα ρε φιλε μην μιλας αν δεν ξερεις σε παρακαλω δηλαδη. Οσο για την μνημη, ναι δεν εχουν τι να κανουν οι προγραμματιστες και στην τελευταια γραμμη του προγραμματος κανουν μια malloc(1.000.000.000) ετσι για να πιανουν την μνημη τσαμπα και να τρελαινονται κατι παλικαρια σαν εσενα. 33
coffeex Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Τα min specs θα λειτουργούν όπως αυτά των games; Θα σέρνεται το σύμπαν; 1
vste Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Ελα ρε! Σοβαρα; Τρεχω VR σε i3-1098 με gtx 950 με DK2 και τρεχει μια χαρα, οποτε μονο το μυνημα που βγαζει το oculus home οτι το μηχανημα μου δεν πληρει τις προυποθεσεις κραταω. Οταν βγει ενα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ upgrade στο dk2 που να εχει να προσφερει (και να αξιοποιηθει κιολας) τεχνολογικα κατι παραπανω τοτε πολυ ευχαριστως να κανω upgrade τα παντα. Μεχρι τοτε για λιγο καλυτερη αναλυση, λιγο καλυτερο tracking, ενω τρεχω τα παντα, ποιος ειναι ο λογος; Οταν αρκετοι γραφουμε σε διαφορα θεματα ΞΕΚΟΛΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ βγαινουν πολλοι που μας αποκαλουν απο αστεγους μεχρι σκοταδιστες της τεχνολογιας. Μαθαμε πλεον με το που βγαινει το 1ο game που τρεχει σαν χελωνα να το ριχνουμε στο upgrade. Λες και αμα δεν θελεις να τα σκας σαν προβατο σε καθε καινουρια beta συσκευη που πουλανε πρεπει σονυ και καλα να εισαι ειτε απορος, ειτε ανθρωπος των σπηλαιων. Φχαριστιεμαι VR εδω και 3 χρονια και gaming εδω και σχεδον μια ζωη. Αλλοι μιζεριαζουν γιατι βγαζει 55 frames αντι 60 η γιατι εχει 4 πυρηνες και 4 gb το κινητο αντι για 8 πυρηνες και 6 gb. EDIT: Ολα αυτα που εγραψα τα λεω έχοντας δει Oculus CV1 σε PC με i5-6500 και 1070. 1
angel87 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 500 δολάρια υπολογιστής και 590 το VR? Μας δουλεύουν μου φαίνεται. Καλύτερα να περιμένουμε 2-3 χρόνια ακόμα. Και θα έχουν πέσει οι τιμές και τα VR θα ειναι πιο εξελιγμένα. Τραγικη κατασταση φιλε... 2
katerinapn85 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 ρε παιδια ποιος σοβαρος ανθρωπος θα χρησιμοποιει vr?...νομιζω θα εχει χειροτερη καταληξη και απο το 3d
michael92 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 @Undertaker25 Γιατί "σε δουλεύουν"; Είμαστε στα πρώτα βήματα της εξέλιξης αυτής της τεχνολογίας για mainstream αγορά. Πόσο έπρεπε να κοστίζει δηλαδή; 100 ευρώ; Όπως λες, περίμενε 2-3 χρόνια μέχρι να ωριμάσει και να πέσουν οι τιμές. Το DK1 κόστιζε 300$ πριν 3 χρόνια. 1
vste Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 ρε παιδια ποιος σοβαρος ανθρωπος θα χρησιμοποιει vr?...νομιζω θα εχει χειροτερη καταληξη και απο το 3d Δεν πιστεύω και εγω οτι θα γινει η νεα tv, προς το παρων, αλλα δεν ειναι και απλα 3d. Εμενα με κερδισε απο την εποχη του Vuzix vr920 (μια 10ετια πριν). Επαιζα portal με τον wrapper που σου εδινε και ηταν φοβερη εμπειρια! Αν δεις ενα σημερινο vr συστημα ειναι πραγματικα κατι μαγικο. Και δεν μιλαω μονο για games. Αλλα και για 360/4k/3d videos. 1ον και κυριων καταλαβαινεις τον ογκο και το μεγεθος των αντικειμενων.
intos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Το ενδεχόμενο ας πούμε να ρίξουν και αυτοί την τιμή του rift για να μπορούν να παίξουν οι περισσότεροι δεν το εχουν το σκεφτεί ας πούμε.... το δικό μας μυνημα ειναι αυτο λοιπόν .... δεκάρα ! 1
KilliK Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Παραδεχόμενη ότι η κυκλοφορία του Rift δεν ξεκίνησε όπως περίμενε αλλά βρίσκεται σε καλό δρόμο α... didnt see that coming.. εντωμεταξυ: Το ενδεχόμενο ας πούμε να ρίξουν και αυτοί την τιμή του rift για να μπορούν να παίξουν οι περισσότεροι δεν το εχουν το σκεφτεί ας πούμε.... το δικό μας μυνημα ειναι αυτο λοιπόν .... δεκάρα ! δεν εχει σημασια η τιμη του oculus. χρειαζεσαι πανισχυρο,πανακριβο μηχανημα για να εχεις πλήρη VR εμπειρια. αυτο που προσφερουν τα κινητα και οι κονσολες ειναι ενα ανεκδοτο, και κανει μονο κακη διαφημιση στην πλατφορμα. και φυσικα το hardware χωρις ΑΑΑ τιτλους ειναι αχρηστο. καλα τα mini VR games με τα τουβλακια και τα περιστερια, αλλα καποιος δεν θα δωσει μια περιουσια για να παιζει τετοια παιχνιδια. το ξαναλεω: το VR θελει αλλα 20 χρονια για να γινει επιτελους mainstream. ειναι θετικο, πρωτο βημα πως επενδυονται πολλα δις σε αυτην την πλατφορμα, αλλα αυτο ειναι και το θεμα: ειναι απλως το πρωτο βημα.
vste Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 δεν εχει σημασια η τιμη του oculus. χρειαζεσαι πανισχυρο,πανακριβο μηχανημα για να εχεις πλήρη VR εμπειρια. αυτο που προσφερουν τα κινητα και οι κονσολες ειναι ενα ανεκδοτο, και κανει μονο κακη διαφημιση στην πλατφορμα. και φυσικα το hardware χωρις ΑΑΑ τιτλους ειναι αχρηστο. καλα τα mini VR games με τα τουβλακια και τα περιστερια, αλλα καποιος δεν θα δωσει μια περιουσια για να παιζει τετοια παιχνιδια. το ξαναλεω: το VR θελει αλλα 20 χρονια για να γινει επιτελους mainstream. ειναι θετικο, πρωτο βημα πως επενδυονται πολλα δις σε αυτην την πλατφορμα, αλλα αυτο ειναι και το θεμα: ειναι απλως το πρωτο βημα. Με την δικια σου λογικη δεν θα επρεπε να ειχαν υπαρξει τα ακολουθα: C64, AMSTRAD 6128, SPECTUM, AMIGA 500, ATARI ST, SEGA MEGADRIVE, SNES, PS1, DREAMCAST, PS2, XBOX, ETC Αφου για να παρουμε μια εμπειρια gaming σαν την σημερινη απαιτουνταν 30+ χρονια.. Η εξελιξη ερχεται με βηματα και οχι μονομιας. Για να φτασουμε στο Matrix πρεπει να ακολουθησουμε μια πορεια. Απο καποιο σημειο και μετα η πορεια αυτη εξελίσσεται σαν καταναλωτικο προιον και οχι μεσα σε εργαστήρια. 9
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα