l337 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Τότε σου δίνω δίκιο, εφόσον ζήτησες και σκέτο τηλέφωνο και ήταν αρνητικοί.(έχε υπόψη σου πάντως ότι έχουν πάψει να βάζουν συνδρομητικά PCM όπως παλιότερα).Τι να κάνεις..Σύνταξε ένα επίσημο κείμενο (προσπάθησε να είσαι όσο πιο ευγενικός και αναλυτικός γίνεται) και στείλε το με fax στο 2103405316 ενώ παράλληλα -το ίδιο fax- κοινοποίησε το στην ΕΕΤΤ και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτη (ή και Συνήγορο του Καταναλωτή, και όπου αλλού νομίζεις). Σε κάθε περίπτωση κράτησε το journal του fax ώστε να καλύπτεσαι νομικά ότι το έστειλες (το τι το κάνανε αυτοί μετά είναι δικό τους πρόβλημα). Εναλλακτικά μπορείς να το στείλεις μέσω mail (κοινοποιώντας και τους παραπάνω) στο [email protected]. Λόγω εμπειρίας -και για δικό σου όφελος- σου προτείνω την διαδικασία μέσω fax. Μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες (ο τυπικός χρόνος) θα λάβεις απάντηση. Αν η απάντηση δεν σε ικανοποιήσει, και θεωρείς ότι νομικά (με βάση το τι υποχρεώνεται ο οτε ως καθολικός πάροχος) αδικείσαι, τότε θα στείλεις mail (ή fax) στην ΕΕΤΤ (επισυνάπτοντας και την απάντηση του οτε) με κοινοποίηση στον οτε. Και βλέπεις και τι θα σου πούνε και αυτοί.Eνημέρωσε μας μετά και εδώ τι κινήσεις έχεις κάνει και αν έχεις κάτι νεότερο 1
Diver66 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις συμβουλές σου . Θα σας κρατάω ενήμερους όποιο δρόμο και να ακολουθήσω. Καλό απόγευμα και σόρυ για το εριστικό μου ξεκίνημα
l337 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις συμβουλές σου . Θα σας κρατάω ενήμερους όποιο δρόμο και να ακολουθήσω. Καλό απόγευμα και σόρυ για το εριστικό μου ξεκίνημα Εγώ ζητώ συγνώμη που σε πήρα από τα μούτρα στην αρχή
Diver66 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα σε όλους, Η ιστορία μου είναι νομίζω σε θετική πορεία . Έχω πλέον σταθερό νούμερο . Αρχίζει όμως από 217 και όχι από 210 που ήθελα . Και όταν παίρνω τηλέφωνο έχω 2 επιλογές .Είτε να υπάρχει απόκρυψη αριθμού , είτε να εμφανίζει στην οθόνη αυτού που καλώ νούμερο κινητού .Διάλεξα το δεύτερο. Πάμε λίγο από την αρχή. Το Σάββατο το μεσημέρι επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ. Ήθελα βασικά πριν ξεκινήσω τις διαδικασίες που με συμβούλεψε ο l337 , να βρω το τηλέφωνο κάποιου υπευθύνου στα κεντρικά στο Μαρούσι , μήπως και κατάφερνα κάτι σε συντομότερο χρόνο. Τελικά δε χρειάστηκε κάτι τέτοιο γιατί ο υπάλληλος μόλις άκουσε το πρόβλημά, μου πρότεινε την παρακάτω λύση . "Κάντε ένα πρόγραμμα COSMOTE Home Telephony SIM και αφού πάρετε το νούμερο , κάνετε αίτημα φορητότητας σε σταθερό δίκτυο στο πρόγραμμα που θέλετε . Πάλι δε θα υπάρχει ελεύθερη γραμμή αλλά τουλάχιστον θα έχετε το νούμερο του σταθερού άμεσα " Οκ , δεν ήταν αυτό που είχα στο μυαλό μου αλλά δεδομένων των συνθηκών , ήταν μια λύση . Μου πρότεινε να το κάνω από κατάστημα ΟΤΕ για να πάρω νούμερο την ίδια μέρα. Μπράβο στο παλικάρι , μου έφτιαξε τη μέρα . Επίσης μπράβο και ευχαριστώ τον l337 που από αυτόν έμαθα για τις υποχρεώσεις του ΟΤΕ απέναντι μας και με έκανε να ψαχτώ περισσότερο . 1
panos- Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Αυτό σκέφτηκα να σου προτείνω Υπάρχει πάντως και στην Vodafone.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα