Προς το περιεχόμενο

Η Sony αποκάλυψε την a6500, την E-mount mirrorless ναυαρχίδα της


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα το πρόβλημα είναι το "φαίνεστε" . . Δεν θα δείχνετε "γαμάτοι" με μικρό σώμα; Γιατί εγώ όπου έχω πάει δεν το έχει σχολιάσει ούτε ένας για το πόσο "μικρό" είναι το σώμα. Το θέμα είναι το αποτέλεσμα για εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν ο 16-50 κατά την δική μου άποψη πάντα είναι ένα σκουπιδι και όχι φακός. Δεν κάνει 150 καινούργιος αλλά 300.Δεν υπάρχει κανένας καινούργιος apsc zoom καλής ποιότητας και όταν λέω zoom εννοώ να φτάνει από 200 και πάνω. Στο 200 λοιπόν είναι οι μέτριας ποιότητας 18-200 και 55-210 σε apsc και κανένας άλλος. Αυτοί οι φακοί βγήκαν το 2012 και από τότε όσο αφορά τους apsc δεν βγήκε τίποτα άλλο. Όλοι οι άλλοι καλοί φακοί 200+ είναι full frame και φυσικά πολύ πιο ακριβόι. Οι άλλες εταιρίες έχουν μεγάλη ποικιλία σε αυτή τη διάσταση με πολύ πιο ποιοτικους φακούς και σε καλύτερες τιμές. Αυτός είναι και λόγος που πολλοί παίρνουν adaptor για canon φακούς.Οσο αφορά για τις αναβαθμίσεις νομίζω ότι καλύτερο είναι να βγάλει και άλλα μοντέλα apsc όπως παλιά και όχι πολλές α5xxx ή α6xxx. Στην nex εποχή είχε 3,5,6,7.

 

Διαφωνω στο οτι τον αποκαλεις σκουπιδι. Εχει ταχυτατη εστιαση κ ειναι εξαιρετικα οξυς στο κεντρο. Κατα τα αλλα συμφωνω

 

 

(καλημέρα) απαιτήσεις έχω τις ίδιες που έχουν όλοι από τους κιτ φακούς. τουλάχιστον από Nikon , Canon αλλά και από Fuji έχω πάρει φωτογραφίες που ο κιτ Sony δεν έδωσε ποτέ.

Στο θέμα τι μου λείπει δεν καταλαβαίνω πως μας διαφεύγει το προφανές: ένας γαμημένος 35άρης και ένας 50άρης γρήγοροι και σε ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ. οι πλέον εύκολοι σχεδιαστικά φακοί  και δεν υπάρχουν, ή υπερτιμολογούνται? Να μην μιλήσω και για έναν 23 (eq. 35). Who gives a fuck για φωτεινούς ζουμ και "pro" φακούς κλπ. Με ποιό σώμα θα τα υποστηρίξεις αυτά? Ο φωτογράφος θα δουλέψει fx. Αν προτιμήσει crop, θα είναι γιατί μπορεί να θέλει να ελαφρύνει το workflow του , ή την τσάντα. και βέβαια, να έχει "χαρακτήρα" το αρχείο του. Οπότε οι φακοί του 1000άρικου.......δεν.

Επιμένω, πρόκειται για hi end gadgetάκια και πολλά συγχαρητήρια για τις καινοτομίες.

Να μπώ τώρα στην εκκλησία με α6ΧΧΧ και να βγάλω δουλειά ...δεν το βλέπω..

 

kudos για την σταθεροποίηση..

 

Μια χαρα υπαρχουν γρηγορος 50αρης κ 35αρης native κ ειναι εξαιρετικοι κ με σταθεροποιηση, συν τους sigma.

Μονο ο 24αρης ξεφευγει.

Μην μου πεις οτι συγκρινεις τιμες φακων mirrorless με dslr...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα το πρόβλημα είναι το "φαίνεστε" . . Δεν θα δείχνετε "γαμάτοι" με μικρό σώμα; Γιατί εγώ όπου έχω πάει δεν το έχει σχολιάσει ούτε ένας για το πόσο "μικρό" είναι το σώμα. Το θέμα είναι το αποτέλεσμα για εμένα.

δεν καταλαβαίνω το συμπέρασμα σου. Ποιός ενδιαφέρεται να δείχνει γαμάτος? Δεν αναφέρθηκα σε "μικρό" σώμα αλλά σε "λίγο". Δεν βγάζεις δουλειά όπως με άλλα. Όσο για το αποτέλεσμα, congrats! μόνο για εσένα μετράει! πρωτότυπη σκέψη και απορώ πως δεν μου έχει περάσει από το μυαλό τόσα χρόνια.

ότι να'ναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνω στο οτι τον αποκαλεις σκουπιδι. Εχει ταχυτατη εστιαση κ ειναι εξαιρετικα οξυς στο κεντρο. Κατα τα αλλα συμφωνω

 

 

 

Μια χαρα υπαρχουν γρηγορος 50αρης κ 35αρης native κ ειναι εξαιρετικοι κ με σταθεροποιηση, συν τους sigma.

Μονο ο 24αρης ξεφευγει.

Μην μου πεις οτι συγκρινεις τιμες φακων mirrorless με dslr...

teobot, σαφώς και υπάρχουν αλλά προσωπικά ο 50άρης δεν με κάλυψε σαν απόδοση (απέχει πολύ από τους αντίστοιχους canonikon κλπ) ενώ ο 35άρης στα 400€ δεν θεωρώ ότι δικαιολογεί΄επ ουδενί την τιμή του.

Για τους sigma , ο 19άρης είναι οκ. τον 60άρη δεν τον έχω δοκιμάσει, αλλά γενικά αποφεύγω τους 3ους κατασκευαστές..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέω ότι είναι σκουπιδι γιατί έχω και τον 19 mm Sigma.Ε προτιμώ να κάνω crop φωτογραφία που έχω βγάλει με τον Sigma πάρα να κάνω οπτικό zoom με τον κιτ.Ακομα και οι crop πιο καλές και καθαρές είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(καλημέρα) απαιτήσεις έχω τις ίδιες που έχουν όλοι από τους κιτ φακούς. τουλάχιστον από Nikon , Canon αλλά και από Fuji έχω πάρει φωτογραφίες που ο κιτ Sony δεν έδωσε ποτέ.

Στο θέμα τι μου λείπει δεν καταλαβαίνω πως μας διαφεύγει το προφανές: ένας γαμημένος 35άρης και ένας 50άρης γρήγοροι και σε ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ. οι πλέον εύκολοι σχεδιαστικά φακοί  και δεν υπάρχουν, ή υπερτιμολογούνται? Να μην μιλήσω και για έναν 23 (eq. 35). Who gives a fuck για φωτεινούς ζουμ και "pro" φακούς κλπ. Με ποιό σώμα θα τα υποστηρίξεις αυτά? Ο φωτογράφος θα δουλέψει fx. Αν προτιμήσει crop, θα είναι γιατί μπορεί να θέλει να ελαφρύνει το workflow του , ή την τσάντα. και βέβαια, να έχει "χαρακτήρα" το αρχείο του. Οπότε οι φακοί του 1000άρικου.......δεν.

Επιμένω, πρόκειται για hi end gadgetάκια και πολλά συγχαρητήρια για τις καινοτομίες.

Να μπώ τώρα στην εκκλησία με α6ΧΧΧ και να βγάλω δουλειά ...δεν το βλέπω..

 

kudos για την σταθεροποίηση..

 

Η sony το εχει ξεφτιλισει με τις τιμες και οι φακοι της ειναι απλησιαστοι. Επισης υπαρχει μια κριση ταυτοτητας στο lineup της, βλεπεις εκπληκτικες μηχανες οπως και η α6500 και οι φακοι που ουσιαστικα προτεινει η sony ειναι FE, οπως φαινετε και στο video. Το aps-c lineup θελει σιγουρα και αλλους φακους και οταν ξεκινας και παρουσιαζεις τετοιες μηχανες, χρειαζεσαι και αντιστοιχους φακους, θα επρεπε να εχει τουλαχιστον ενα μερος του lineup της fuji.

 

Αλλιως αν εχεις να πληρωσεις τον 16-35, τον 24-70 f2.8, τον 70-200 f2.8 και αλλους πανακριβους FE, δεν βλεπω λογο να μην πας απευθειας στην a7rii να δουλεψουν και στο σωστο εστιακο μηκος, δλδ με το χιλιαρικο θα σωθεις;

 

Αν υπηρχε aps-c 17-50 f2.8 50-150 f2.8, στο σχεδον μισο βαρος μεγεθος και τιμη απο τους FE, οπως και καλυτεροι primes, οπως αυτοι που υπαρχουν στο line up της fuji, καποιοι τηλεφακοι κτλ. να το συζητουσαμε. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι να ναι.

Βγάζει καθε 6 μήνες σώμα,

εχει βάλει το mount που ηταν για apsc το ιδιο και για FF ,

απο φακους τίποτα, αυτοι οι λιγοι που υπάρχουν ειναι χειρότεροι απο τους Canon-Nikon και πιο ακριβοι

 

η χαρά του γκανζετάκια και απο ουσία 0, 

Μονο βιντεογράφοι χομπίστες και φωτογράφοι που θέλουν να βάλουν παλιους φακους με MF μπορει να την επιλέξουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερή πρόταση αντικρίζει τη http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/x/fujifilm_x_t2/  όπου και υπερτερεί αλλά χάνει στους φακούς.

 

Τι gimbal τι να λέμε τώρα...

Το low badget δεν αφήνει κέρδη στις εταιρίες παιδιά και καλό είναι που δεν ενδιαφέρει τη sony σε αυτές τις προτάσεις.

 

H sony α7*  είναι άλλη πρόταση αν ήταν ίδια δεν θα υπήρχε χώρος για τέτοια κάμερα όπως η sony a6500.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν ο 16-50 κατά την δική μου άποψη πάντα είναι ένα σκουπιδι και όχι φακός. 

 

Αρχικά να πω ότι ΔΕΝ έχω τρελή άποψη από φακούς γιατί είναι η πρώτη μου μηχανή με εναλλάξιμους. 

έχω τους

sony 16-50 

sony 55-210

sigma 30mm f2.8

samyang 8mm f2.8 fisheye

 

και σε legacy

minolta md 50mm f1.7

super albinar mc 35mm f2.8

 

νομίζω ότι ο 16-50 δεν είναι σκουπίδι. σε πολλές περιπτώσεις ανταγωνίζεται και τον prime της sigma 30mm .

 

ξαναλέω ότι δεν έχω τρελή εμπειρία με φακούς αλλά το αποτέλεσμα που δίνει έχει πολύ καλή ευκρίνεια.

 

post-55704-0-61464600-1475849867_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέω ότι είναι σκουπιδι γιατί έχω και τον 19 mm Sigma.Ε προτιμώ να κάνω crop φωτογραφία που έχω βγάλει με τον Sigma πάρα να κάνω οπτικό zoom με τον κιτ.Ακομα και οι crop πιο καλές και καθαρές είναι.

Πολυ υπερβολικος εισαι. Ειχα κ εγω τον 19 κ δεν ειδα τρελη διαφορα. Φυσικα εννοειται οτι πρεπει να εισαι απο f5.6-8 με τον sony ενω ο sigma ειναι καλος απο το 2.8. Αυτη ειναι η διαφορα τους.

Το οτι μπορει να επεσες σε κακο κομματι σου περασε απο το μυαλο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε δεν ξέρω αν φταίει ο φακός. Έχω δει όμως αποτελέσματα και σε άλλες μηχανές με τον ίδιο φακό και για τα δικά μου δεδομένα τουλάχιστον είναι πολύ κατωτερος από τον 19 που έχω... Σε πολλά θέματα.Ειδικα όσο αφορά την ευκρίνεια δεν υπάρχει επαφή μεταξύ των 2 φακών. Επίσης άσχετο το τι λέω εγώ μπορείτε να δείτε και τα τεστ που υπάρχουν είτε στο dxo είτε σε πολλά βίντεο στο YouTube. Ο 19 στο f8-11 δεν παίζεται. Για τα δικά μου δεδομένα πάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά θέλετε φτηνούς φακούς ή καλούς φακούς; you can't have it both ways... :P

 

Αν δεν θέλατε να τα σκάτε για καλούς φακούς ας παίρνατε compact και να μην παραπονιέστε στο insomnia.

 

Φακοί υπάρχουν. Αν θέλετε 3 σχετικά καλούς και φτηνούς να πάρετε τους 3 sigma DN. Αν θέλετε sony πάρτε τον 20mm (όχι ο καλύτερος αλλά αφού θέλετε φτηνούς), τον 35mm 1.8 και τον 50mm 1.8. Αν θέλετε telephoto 55-210. και τέλος.

 

Και κάποιος που είπε "για μένα δεν είναι zoom αν δεν είναι πάνω από 200mm" (!!) να κάνει μία επανάληψη για το τι σημαίνει κάθε όρος πριν αρχίσει να χτυπάει το πληκτρολόγιο του. Ή αλλιώς να μας κάνει να καταλάβουμε ότι ο nikon 12-24mm ή ο sony 10-18mm δεν είναι zoom επειδή είναι κάτω από 200mm :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο 16-50 που πάει kit, είναι καλός μόνο για σταχτοδοχείο. και γεμίζει εύκολα ρε γμτ...

 

η Sony το έχει ψιλοχάσει. Η στρατηγική της εταιρίας έχει αφήσει όλο τον κόσμο μαλάκα!. Πάρτε αβέρτα μηχανές με περιορισμένο και πανάκριβο line up φακών και εξίσου ακριβά σώματα, είδικά για το κοινό στο οποίο απευθύνεται ήτοι τους gadgetάκηδες. (γιατί δεν ξέρω ποιός φωτογράφος θα επιλέξει α6000/α6300/α6500/α6Gti κλπ για "εργαλείο δουλειάς"..

Νταξ νομιζω βγαζεις χολη τωρα. Τα θεματα που έχει με το lineup των φακων της ειναι γνωστά και λύνονται εν μέρει με φθηνές και καλές λύσεις άλλων εταιρειών (βλέπε sigma) αλλα μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Η sony ανέδειξε τις mirrorless και ειδικά με την σειρά α7 απέδειξε οτι δεν εχουν να ζηλέψουν κατι. Πιστεύω στο μέλλον ολοι προς τα εκεί θα πάνε γιατί ποιός δεν θελει μικροτερο μέγεθος/βάρος, συμβατότητα με vintage φακούς, και εικονοσκόπιο με όλες τις πληροφορίες αντι να είναι κολλημένοι στην παρωχημένη τεχνολογία του εικονοσκοπίου με την βοήθεια καθρέπτη;

Όσο για τον kit 16-50 που αναφερονται καποιοι, δεν ειναι κακός φακός για τα λεφτά που αξίζει μέσα στο κιτ (πχ για α6000 519€ μόνο σώμα 600€ το κιτ αρα 80€)

Και μερικές φωτό απο τον 55-210 των 300€ γι αυτους που θέλουν zoom https://www.dpreview.com/forums/post/58350250

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...