Προς το περιεχόμενο

Η Sony αποκάλυψε την a6500, την E-mount mirrorless ναυαρχίδα της


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα -περίπου οκτώ μήνες- από τότε που η Sony ανακοίνωσε την κορυφαία mirrorless E-mount ψηφιακή φωτογραφική μηχανή a6300, ένα αναμφισβήτητα εντυπωσιακό μοντέλο, και σήμερα, ανακοίνωσε την a6500 που βασίζεται σε αισθητήρα 24,2 Megapixels.

Αν και μοιράζεται πολλά χαρακτηριστικά με το τελευταίο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας λήψης video σε ανάλυση 4K καθώς και ενός shooting mode στα 11fps, είναι η πρώτη mirrorless E-mount ψηφιακή φωτογραφική μηχανή με APS-C αισθητήρα που ενσωματώνει στο σώμα σταθεροποίηση εικόνας 5-αξόνων. Η α6500 (A6500 ή Alpha 6500) μπορεί τώρα όμως να τραβήξει με 11fps έως και 307 καρέ σε RAW, δίνοντας στον φωτογράφο 30 ολόκληρα δευτερόλεπτα χρόνο λήψης.

 

Όσον αφορά στις δυνατότητες video, μπορεί και “διαβάζει” όλο των αισθητήρα 6Κ και στην συνέχεια το κάνει scale-down στα 4K χωρίς pixel binning. Επίσης υποστηρίζει μία νέα λειτουργία με την ονομασί “Slow and Quick”, που επιτρέπει την λήψη σε frame rates από 1 έως και 100fps. Όπως και παλαιότερα, ο φωτογράφος μπορεί να τραβάει video 4Κ έως και στα 100Mbps, και να βλέπει 4x slow motion σε πραγματικό χρόνο. Όπως συμβαίνει και με την a6300, δυστυχώς οι κινηματογραφιστές μπορεί να έχουν στην διάθεση τους είσοδο 3.5mm, αλλά δεν έχουν έξοδο ακουστικών.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Η νέα a6500 δεν υποστηρίζει όμως μόνο δυνατότητα χειρισμού μέσω touch screen, έχει και touch pad, που επιτρέπει στον χρήση να αλλάξει το σημείο εστίασης με το να σύρει το δάχτυλο του κατά μήκος της οθόνης.

 

Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι ιδιαίτερα βολικό κατά την λήψη video, καθώς επιτρέπει την εστίαση από το ένα σημείο στο άλλο απρόσκοπτα και ομαλά, απλώς αγγίζοντας την οθόνη. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά της εντοπίζεται επίσης ένα ηλεκτρονικό σκόπευτρο 2.4-million dot XGA OLED, WiFi, NFC, QR ενώ υπάρχει και δυνατότητα εξαγωγής φωτογραφιών από υλικό βίντεο, σε ανάλυση 8,0 Megapixels από βίντεο 4K και σε 2,0 Megapixels από βίντεο HD. Η νέα Sony a6500 κοστίζει €1700 (μόνο για το σώμα).

 

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οταν η Α7 κοστιζει 1400 μαζι με τον 28-70 δεν βλεπω ποιος θα αγορασει την 6300 (στα 1250 μονο το σωμα) η την 6500 στα 1700.Ισως μονο αυτοι που εχουν σαν πρωτη προτεραιοτητα το video και μονο.Δυστηχως η τιμολογηση της σονυ ειναι εκτος πραγματικοτητας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε να πέσουν οι τιμές στα μικρότερα μοντέλα μήπως και αλλάξω την nex3n

Δυστηχως οι τιμες στα μικροτερα αντι να πεφτουν ανεβαινουν.Η Α6000 ειχε 599 τοΦεβρουαριο και σημερα ειναι στα 729 (τιμη με κιτ φακο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ζητημα ειναι στο video να μη κανει overheat οπως οι προκατοχοι της(α6000-α6300).η sony βαζει μεγαλους αισθητηρες σε μικρα σωματα με αποτελεσμα οι μηχανες να ζεσαταινονονται υπερβολικα και να διακοπτεται απροσδοκητα το video.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν η Α7 κοστιζει 1400 μαζι με τον 28-70 δεν βλεπω ποιος θα αγορασει την 6300 (στα 1250 μονο το σωμα) η την 6500 στα 1700.Ισως μονο αυτοι που εχουν σαν πρωτη προτεραιοτητα το video και μονο.Δυστηχως η τιμολογηση της σονυ ειναι εκτος πραγματικοτητας.

 

 

Για αλλη δουλεια ειναι ομως η μια και για αλλη η δευτερη. Κι εγω a7 εχω και δεν θα την αλλαζα με καμια a6500 ουτε 6800 κλπ αλλα ειναι διαφορετικες οι αναγκες του καθενος. Κι ομολογουμενως η 6500 με την σταθεροποιηση που προσφερει ειναι πολυ δυνατο μηχανημα αλλα ελεος ρε sony καθε 10 μηνες μοντελο?

 

Το εχει ξεφτυλισει κι εχει χασει εντελως την μπαλα. Παρολο που ειμαι κατοχος sony μηχανης, ευχομαι να παθει ενα γερο πατατρακ για να βαλει μυαλο. Πολυ απλα κοροιδευει τον κοσμο με αυτες τις τοσο γρηγορες ¨αναβαθμισεις¨ και τα τοσα πολλα μοντελα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είμαι ακόμα με την α5100.Ξαφνικα από την α6000 του 2014 πήγαμε σε α6300 και α6500 μέσα σε ένα χρόνο. Και όλα αυτά χωρίς να έχουν βγει αρκετοί φακοί. Για την ακρίβεια ειδικά όσο αφορά τους zoom υπάρχει μόνο ένας για aps-c ο μετρίος 55-210 όλοι οι άλλοι είναι για full frame.Κατι δεν πάει καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είμαι ακόμα με την α5100.Ξαφνικα από την α6000 του 2014 πήγαμε σε α6300 και α6500 μέσα σε ένα χρόνο. Και όλα αυτά χωρίς να έχουν βγει αρκετοί φακοί. Για την ακρίβεια ειδικά όσο αφορά τους zoom υπάρχει μόνο ένας για aps-c ο μετρίος 55-210 όλοι οι άλλοι είναι για full frame.Κατι δεν πάει καλά

Ο 16-50 pz ή κάτι τέτοιο που πάει kit με την α6000 είναι κι αυτός apsc Only νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είμαι ακόμα με την α5100.Ξαφνικα από την α6000 του 2014 πήγαμε σε α6300 και α6500 μέσα σε ένα χρόνο. Και όλα αυτά χωρίς να έχουν βγει αρκετοί φακοί. Για την ακρίβεια ειδικά όσο αφορά τους zoom υπάρχει μόνο ένας για aps-c ο μετρίος 55-210 όλοι οι άλλοι είναι για full frame.Κατι δεν πάει καλά

 

Ο 10-18 , 16-50, 16-70, 18-105 κ ο 18-200 ζουμ δεν ειναι; Κ ποιος είπε ότι η 6500 είναι αντικατασταση της 6300 ή ότι η 6300 είναι αντικατασταση της 6000; Δηλ η 5100 που έχεις είναι αντικατασταση της Α5000; φυσικά κ όχι. Προσθήκες στην γκάμα είναι με τιμές για όλα τα βαλάντια από basic σε advanced κ premium

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 16-50 pz ή κάτι τέτοιο που πάει kit με την α6000 είναι κι αυτός apsc Only νομίζω.

 

ο 16-50 που πάει kit, είναι καλός μόνο για σταχτοδοχείο. και γεμίζει εύκολα ρε γμτ...

 

η Sony το έχει ψιλοχάσει. Η στρατηγική της εταιρίας έχει αφήσει όλο τον κόσμο μαλάκα!. Πάρτε αβέρτα μηχανές με περιορισμένο και πανάκριβο line up φακών και εξίσου ακριβά σώματα, είδικά για το κοινό στο οποίο απευθύνεται ήτοι τους gadgetάκηδες. (γιατί δεν ξέρω ποιός φωτογράφος θα επιλέξει α6000/α6300/α6500/α6Gti κλπ για "εργαλείο δουλειάς"..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο 16-50 που πάει kit, είναι καλός μόνο για σταχτοδοχείο. και γεμίζει εύκολα ρε γμτ...

 

η Sony το έχει ψιλοχάσει. Η στρατηγική της εταιρίας έχει αφήσει όλο τον κόσμο μαλάκα!. Πάρτε αβέρτα μηχανές με περιορισμένο και πανάκριβο line up φακών και εξίσου ακριβά σώματα, είδικά για το κοινό στο οποίο απευθύνεται ήτοι τους gadgetάκηδες. (γιατί δεν ξέρω ποιός φωτογράφος θα επιλέξει α6000/α6300/α6500/α6Gti κλπ για "εργαλείο δουλειάς"..

 

Δεν μπορω να καταλαβω τι απαιτησεις εχεις απο εναν κιτ φακο των 150 ευρω, ο οποιος στο ευρος 20mm-35mm ειναι εξαιρετικος για κιτ.

Κ για πες εκτος απο εναν "φωτεινο" στανταρ ζουμ τι φακος σου λειπει απο την σειρα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν ο 16-50 κατά την δική μου άποψη πάντα είναι ένα σκουπιδι και όχι φακός. Δεν κάνει 150 καινούργιος αλλά 300.Δεν υπάρχει κανένας καινούργιος apsc zoom καλής ποιότητας και όταν λέω zoom εννοώ να φτάνει από 200 και πάνω. Στο 200 λοιπόν είναι οι μέτριας ποιότητας 18-200 και 55-210 σε apsc και κανένας άλλος. Αυτοί οι φακοί βγήκαν το 2012 και από τότε όσο αφορά τους apsc δεν βγήκε τίποτα άλλο. Όλοι οι άλλοι καλοί φακοί 200+ είναι full frame και φυσικά πολύ πιο ακριβόι. Οι άλλες εταιρίες έχουν μεγάλη ποικιλία σε αυτή τη διάσταση με πολύ πιο ποιοτικους φακούς και σε καλύτερες τιμές. Αυτός είναι και λόγος που πολλοί παίρνουν adaptor για canon φακούς.Οσο αφορά για τις αναβαθμίσεις νομίζω ότι καλύτερο είναι να βγάλει και άλλα μοντέλα apsc όπως παλιά και όχι πολλές α5xxx ή α6xxx. Στην nex εποχή είχε 3,5,6,7.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(καλημέρα) απαιτήσεις έχω τις ίδιες που έχουν όλοι από τους κιτ φακούς. τουλάχιστον από Nikon , Canon αλλά και από Fuji έχω πάρει φωτογραφίες που ο κιτ Sony δεν έδωσε ποτέ.

Στο θέμα τι μου λείπει δεν καταλαβαίνω πως μας διαφεύγει το προφανές: ένας γαμημένος 35άρης και ένας 50άρης γρήγοροι και σε ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ. οι πλέον εύκολοι σχεδιαστικά φακοί  και δεν υπάρχουν, ή υπερτιμολογούνται? Να μην μιλήσω και για έναν 23 (eq. 35). Who gives a fuck για φωτεινούς ζουμ και "pro" φακούς κλπ. Με ποιό σώμα θα τα υποστηρίξεις αυτά? Ο φωτογράφος θα δουλέψει fx. Αν προτιμήσει crop, θα είναι γιατί μπορεί να θέλει να ελαφρύνει το workflow του , ή την τσάντα. και βέβαια, να έχει "χαρακτήρα" το αρχείο του. Οπότε οι φακοί του 1000άρικου.......δεν.

Επιμένω, πρόκειται για hi end gadgetάκια και πολλά συγχαρητήρια για τις καινοτομίες.

Να μπώ τώρα στην εκκλησία με α6ΧΧΧ και να βγάλω δουλειά ...δεν το βλέπω..

 

kudos για την σταθεροποίηση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...