Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατι τετοια διαβαζω και συγχιζομαι με το after-sale των εταιρειων..

Ελπιζω να μην ειναι ετσι και η Samsung (χτυπα ξυλο να μην τους χρειαστω για την δικια μου)

 

Παιζει μεγαλο ρολο και αυτος που θα στειλει η samsung να τη δει και τι θα αναφερει η καθε αντιπροσωπεια της περιοχης.

 

Καποιοι κανουν τις παπιες καποιοι ειναι σωστοι.Π.χ εδω στη Κω που ειμαι ο τυπος που φτιαχνει samsung ειναι πολυ σωστος και οσες φορες χρειαστηκε επισκευη κατι μεσα στην εγγυηση με εξυπηρετησε και με το παραπανω.

 

Αντιθετα ο αντιπροσωπος της sony εδω παλι ειναι αστα να πανε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...