FromDusk_TillDawn Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 Κατι τετοια διαβαζω και συγχιζομαι με το after-sale των εταιρειων.. Ελπιζω να μην ειναι ετσι και η Samsung (χτυπα ξυλο να μην τους χρειαστω για την δικια μου) Παιζει μεγαλο ρολο και αυτος που θα στειλει η samsung να τη δει και τι θα αναφερει η καθε αντιπροσωπεια της περιοχης. Καποιοι κανουν τις παπιες καποιοι ειναι σωστοι.Π.χ εδω στη Κω που ειμαι ο τυπος που φτιαχνει samsung ειναι πολυ σωστος και οσες φορες χρειαστηκε επισκευη κατι μεσα στην εγγυηση με εξυπηρετησε και με το παραπανω. Αντιθετα ο αντιπροσωπος της sony εδω παλι ειναι αστα να πανε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα