blazar Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα, Τον περασμένο Γενάρη πήρα το μόνιτορ tv LG 24MT46D 23.6'' MONITOR TV FULL HD http://www.e-shop.gr/lg-24mt46d-236-monitor-tv-full-hd-p-PER.170253 από το eshop. Πριν από ένα μήνα περίπου είδα πως είχαν καεί γύρω στα 100 pixels και είχαν σχηματίσει 4 παράλληλες γραμμές. Μιλάω λοιπόν με το eshop και αναφέρω το πρόβλημά μου και μου λένε αν θέλετε μιλήστε κατευθείαν με την LG Hellas γιατί και εμείς εκεί θα απευθυνθούμε. Μιλάω με την LG και μου λένε, θα παραλάβουμε το monitor σας με την γενική ταχυδρομική για να διαπιστώσουμε το πρόβλημά της. Καλώ λοιπόν στο service Μανωλόπουλος όπως μου είπαν από την LG και αφού είδαν το πρόβλημα μου λένε, πάμε για αντικατάσταση panel. Επί 3 βδομάδες η τηλεόραση ήταν ακόμα στο service και το panel δεν είχε έρθει. Έκανα λοιπόν υπομονή και την περασμένη δευτέρα ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λένε από τον Μανωλόπουλο ότι θα μου γίνει πίστωση ή θα μου στείλουν άλλη τηλεόραση με τα ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά αφού πρώτα με πάρουν τηλέφωνο από την LG για να συνεννοηθούν μαζί μου. Σήμερα λοιπόν και χωρίς να με έχουν πάρει από την LG, με παίρνουν από την γενική ταχυδρομική να πάω να παραλάβω μία τηλεόραση που ήρθε για εμένα. Την παραλαμβάνω λοιπόν και βλέπω πως στείλαν την LG 24MT48DF-PZ 24'' LED HD READY http://www.e-shop.gr/othoni-lg-24mt48df-pz-24-led-hd-ready-monitor-tv-black-p-PER.155827. Η τηλεόραση αυτή είναι πολύ χειρότερη σε τεχνικά χαρακτηριστικά, μεταξύ των οποίων δεν διαθέτει ούτε τα βασικά, ούτε mpeg4 έχει, ούτε FHD είναι, ούτε PIP διαθέτει. Μιλάω σήμερα με την LG Hellas και μιλάω με έναν υπάλληλο στην αρχή, κατέγραψε το πρόβλημά μου και μου λένε ότι θα με καλέσουν. Περνάει αρκετή ώρα και αφού δεν καλεί κανένας, ξανακαλώ. Μιλάω με άλλον εκπρόσωπο και φανερά εκνευρισμένος επειδή έλεγε αερολογίες ζητάω άμεση επίλυση. Με βάζει λίγο στην αναμονή και μου λέει να μιλήσω με μια συγκεκριμένη γυναίκα από το service που είναι ενημερωμένη για το θέμα μου. Της εξηγώ λοιπόν πως η τηλεόραση που στείλαν δεν έχει ούτε τα βασικά και μου λέει πως αυτή τους είπαν να στείλουν και πως είναι η καλύτερη δυνατή λύση για εμένα και πως πίστωση δεν μπορούν να κάνουν γιατί είναι αγορασμένη από το e-shop... Μου λέει πως το panel της δικής μου δεν ξέρουν πότε θα έρθει, αν θα κάνει 1, 2, 3 μήνες κ.ο.κ. και να κρατούσα αυτή. Τους λέω λοιπόν να μου ξαναστείλουν τη δική μου πίσω και όταν έρθει το πάνελ, να με καλέσουν για να το αντικαταστήσουν. Εκεί λοιπόν καταλήξαμε. Θέλω λοιπόν τη γνώμη σας και να μάθω, τι δικαίωμα έχει η εταιρεία για να μην ξέρει πότε θα της έρθουν τα ανταλλακτικά και να σου κρατάει για μήνες την τηλεόραση, αν έχουν αυθαιρετήσει και δεν μου στείλαν άλλη με ισάξια χαρακτηριστικά, και αν μπορώ να προσφύγω στον συνήγορο του πολίτη. Η τηλεόραση εννοείται πως είναι ΕΝΤΟΣ εγγύησης μέχρι και τον Γενάρη του 2018
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 3 απλά βηματάκια. 1) Επικοινωνείς με τον συνήγορο εδώ => http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html 2) Ανεβάζεις τα παράπονά σου στην σελίδα τους στο φέις είτε από την αντιπροσωπεία είτε από το σέρβις. Ή ακόμα καλύτερα και στα 2. 3)Τους ενημερώνεις ότι έχεις κάνει αναφορά του προβλήματός σου στον συνήγορο. Δεν χρειάζεται ούτε φωνές ούτε εκνευρισμός. Προσθήκη Έντυπο αναφοράς καταγγελίας στον συνήγορο. http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html
dobro Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 παλι καλα που δε σου εστειλαν μεταχειρισμενη!....και δε το λεω ειρωνικα ,αλλα πραγματικα. ποτε ξανα απο κιτρινομαγαζο.......και μονο υπομονη πλεον στην περιπτωση σου
Vassilis_24 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 3 απλά βηματάκια. 1) Επικοινωνείς με τον συνήγορο εδώ => http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html 2) Ανεβάζεις τα παράπονά σου στην σελίδα τους στο φέις είτε από την αντιπροσωπεία είτε από το σέρβις. Ή ακόμα καλύτερα και στα 2. 3)Τους ενημερώνεις ότι έχεις κάνει αναφορά του προβλήματός σου στον συνήγορο. Δεν χρειάζεται ούτε φωνές ούτε εκνευρισμός. Προσθήκη Έντυπο αναφοράς καταγγελίας στον συνήγορο. http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html KΙ ένα mail στη μαμά lg, να προσθέσω...
iageogr Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Πως ακριβως δικαιολογείται οτι εχει ευθυνη το e-shop για την κατασταση που περιγράφει ο TS;
stelios18120 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Εννοείται και μαιλ στην lg να ενημερώσεις τι γίνεται!
blazar Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Άρα θα μιλήσω πρώτα με συνήγορο γιατί και εγώ το θεώρησα μεγάλη κοροϊδία. Θα πάρω τηλέφωνο αύριο γιατί βλέπω πως είναι μέχρι της 15:00 και μετά την επικοινωνία λέω να συμπληρώσω την αίτηση. Γενικά είμαι κατά των social media και δεν τα χρησιμοποιώ. Οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι από το fb. Αν είναι θα στείλω mail μέσα από την σελίδα της LG. Θα κάνω και τα παράπονά μου όπως μου είπατε και στην LG.com
bill987 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Ειδικά στις τηλεοράσεις για θέματα σερβις, την είχα για top! Αυτός και ο λόγος που προτείνω σε φίλους lg! Δεν μας τα λέει καλά η lg .... Κάνε αυτό που λέει ο billomnia και πιστεύω θα βγάλεις άκρη!
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Ειδικά στις τηλεοράσεις για θέματα σερβις, την είχα για top! Αυτός και ο λόγος που προτείνω σε φίλους lg! Δεν μας τα λέει καλά η lg .... Κάνε αυτό που λέει ο billomnia και πιστεύω θα βγάλεις άκρη! και εγώ είχα-έχω ακριβώς αυτή την εντύπωση επειδή 2 φορές που χρειάστηκε σε εμένα και 1 σε 1 φίλο η εξυπηρέτηση ήταν ταχύτατη. Συμβαίνουν και αυτά.
blazar Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Και εγώ έτσι πίστευα, αλλά τελικά ήταν οφθαλμαπάτη...Οι εταιρείες γενικά, δείχνουν το κύρος και τη σοβαρότητά τους μόνο όταν τύχει κάποιο πρόβλημα στις συσκευές τους και όχι όταν σε παρακαλάνε να αγοράσεις τα προϊόντα τους. Δυστυχώς η Lg αποδείχτηκε ελλιπέστατη.
blazar Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Έστειλα την αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή, την έστειλα και με email στην LG, ανέφερα το πρόβλημά μου και στο fb τους τελικά, οπότε αναμένω να ενημερώσω. Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας
blazar Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Γνωρίζει κάποιος ποιο είναι το email επικοινωνίας της LG.com;
blazar Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα. Τελικά σήμερα την παρέλαβα αφού αντικατέστησαν το πάνελ. 1+ μήνα κράτησε η όλη ταλαιπωρία.Εκτός από τα παράπονα που έκανα στην lg Hellas, στο fb τους και στην εταιρεία μανωλόπουλος, έπρεπε επιπλέον να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή και στην lg uk. Το όλο συμπέρασμα είναι πως η εγγύηση της lg Hellas είναι αστεία και ανύπαρκτη, όπως και το σέρβις τους αλλά και οι άνθρωποι που προσπαθούν να σε "εξυπηρετήσουν", ενώ στην ουσία σε ταλαιπωρούν και σε εκνευρίζουν με τον ερασιτεχνικό χειρισμό τον προβλημάτων και την ανικανότητά τους.
nickmanak Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Tραβιεμαι και εγω με την LG 16 μερες πλεον, χωρις τηλεοραση και χωρις επισημη ενημερωση. Τηλεοραση καινουργια 3 μηνων, εκαψε μητρικη πλακετα και την πηρε το σερβις. Την 12η μερα με ενημερωσε το σερβις πως θα γινει αντικατασταση ολης της τηλεορασης και οτι η LG θα επικοινωνησει μαζι μου, αλλά από τοτε τζιφος, κανενα ενδιαφερον. Εστειλα κατι μαιλ στην εξυπηρετηση πελατων και μου απαντησαν οτι εξεταζουν την περιπτωση μου, ομως αν δεν εστελνα πρωτος δεν θα γινοταν επικοινωνια. Απο Δευτερα 18η μερα θα αρχισω τηλεφωνηματα μπας και γλιτωσω και 3η βδομαδα απραξιας.
Skr1ll3x Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 Κατι τετοια διαβαζω και συγχιζομαι με το after-sale των εταιρειων..Ελπιζω να μην ειναι ετσι και η Samsung (χτυπα ξυλο να μην τους χρειαστω για την δικια μου)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα