opcorsa Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Όχι, σε αυτά τα χρήματα παίζει. Δες εδώ. Στα χρήματα του Yaris είναι το 1.0 EcoBoost. Και πέρα απ΄αυτό, το Fiesta δεν κυκλοφορεί καν σε 1.2 που γράφεις! Υπάρχει μόνο σε 1.0 (ατμόσφαιρα & τούρμπο), 1.5 (diesel) και 1.6 (ST). Δεν είπαμε για "γρήγορο". Είπαμε για "όχι αργό'. Το αργό είναι επικίνδυνο. Δε χρειάζεται να έχεις μυαλά 18-χρονου για να θέλεις κάτι που να μπορεί να κινηθεί με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Τα μυαλά του 18-χρονου είναι "να 'χει γκάζι και δε μας νοιάζει τίποτε άλλο". Εσύ θα πρέπει να κοιτάξεις να είναι σωστό οδηγικά, κάτι το οποίο σημαίνει αξιοπρεπείς επιδόσεις με σωστό στήσιμο και καλό πάτημα στο δρόμο. Ε, το Fiesta τα καταφέρνει καλύτερα από τα άλλα δύο σε αυτό το θέμα. φιλε μεχρι προτεινος κυκλοφορους το φορντ στα 1200 σαν βασικη εκδοση, εκει ειχα μεινει εγω γιαυτο το ειπα Εδώ έχει αντικειμενικότατα τεστ και συγκρίσεις http://www.whatcar.com/small/ . Αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητο, έψαχνα το καλοκαίρι και κατέληξα στο Fiesta Ecoboost 100ps στα 14500 ευρώ , έκδοση Titanium. Ορκισμένος Γιαπωνεζόφιλος μεν ( Daihatsu Cuore , Mazda 6 το άλλο ) ,αλλά απέρριψα το Yaris σχεδόν άμεσα, λόγω του φθηνού εσωτερικού , αλλά και του αυξημένου θορύβου σε ταχύτητες εθνικής οδού. Το Skoda Fabia , δεν το οδήγησα καν, έχει ωραίο εσωτερικό , άθλια εξωτερική σχεδίαση ( υποκειμενικό), όμως θεωρείται κορυφαίο αμάξι της κατηγορίας, αλλά με τον TSI κινητήρα δεν πείθει από άποψη αξιοπιστίας, ο απλός κινητήρας δε, είναι ακατάλληλος. Στο Fiesta τώρα, με κέρδισε αμέσως η οδική του συμπεριφορά , η δύναμη του κινητήρα και η εντυπωσιακή ηχομόνωση ( συγκρίσιμα όλα αυτά με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας ). Το Υaris υστερεί σε όλα αυτά. τι εννοεις φιλε ακαταλληλος ο κινητηρας του φαμπια? εχουμε τον απλο, και παροτι λιγο αργουλης δεν εχω κανενα παραπονο.... μονο λαδι φιλτρο και μπουζι στα 30κ αλλαζω... κανενα θεμα αξιοπιστιας..εχω να το λεω αυτο... αλλαγες λαδιων και φιλτρου καθε 10κ αυστηρα, με αραλ φουλ συνθετικα 5-30 O Ts καλό είναι να βάλει σε δεύτερη μοίρα (για να μήν πώ να γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων) το τι λέμε και να δεί τα αμάξια απο κοντά. Όταν μόνο 5/29 σχόλια (με το δικό μου 30) έχουν άμεση σχέση με τα αμάξια που έχει κατα νού (ήτοι πραγματική εμπειρία πάνω στο Χ αμάξι) ,μόνο ασφαλή συμπεράσματα δέν μπορεί να βγάλει.Η άποψή μου δέν έχει πραγματικά καμία αξία μπροστά σε ένα test drive. Επειδή αναφέρθηκε το Swift 1,2 και το κοιτάζω σαν λύση για ενοικιαζόμενο: Στα (+): Φτηνό Καλός εξοπλισμός ακόμα σε στις entry εκδοσεις Καλή ορατότητα πίσω Οδική συμπεριφορά Αξιοπιστία (?) Στα (-) Ο κινητήρας είναι ψόφιος (παρόλο που πλασάρεται με 94ps) και θορυβώδης σε ανοιχτό δρόμο Ποιότητα στο εσωτερικό Ηχομόνωση Μικρός χώρος αποσκευών φιλε τι εννοεις ενοικιαζομενο?? θα παρεις απο νοικιαρικο το swift? θελει τολμη πολυ παντως παροτι τρελος τογιοτακιας εχω λατρεψει την α λα αστον μαριν μουρι του φιεστα.. νομιζω ειναι και χρωμιωμενη σε ολες τις εκδοσεις, γιατι γενικα χτυπαει ωραια
gia_nnis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω για το yaris 1.33 και για το i10 1.2 yaris : θετικα: αργο δεν ειναι σε καμια περιπτωση πολυ οικονομικο Στα χαμηλα δεν παει καλα και δεν εχει καλες ρεπριζ.. Μπραβο στην hyundai-kia για τον 1.2! νευρικος με καλες ρεπριζ οτι πρεπει για εντος σταματα-ξεκινα
oktanio Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Εδώ έχει αντικειμενικότατα τεστ και συγκρίσεις http://www.whatcar.com/small/ . Αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητο, έψαχνα το καλοκαίρι και κατέληξα στο Fiesta Ecoboost 100ps στα 14500 ευρώ , έκδοση Titanium. Ορκισμένος Γιαπωνεζόφιλος μεν ( Daihatsu Cuore , Mazda 6 το άλλο ) ,αλλά απέρριψα το Yaris σχεδόν άμεσα, λόγω του φθηνού εσωτερικού , αλλά και του αυξημένου θορύβου σε ταχύτητες εθνικής οδού. Το Skoda Fabia , δεν το οδήγησα καν, έχει ωραίο εσωτερικό , άθλια εξωτερική σχεδίαση ( υποκειμενικό), όμως θεωρείται κορυφαίο αμάξι της κατηγορίας, αλλά με τον TSI κινητήρα δεν πείθει από άποψη αξιοπιστίας, ο απλός κινητήρας δε, είναι ακατάλληλος. Στο Fiesta τώρα, με κέρδισε αμέσως η οδική του συμπεριφορά , η δύναμη του κινητήρα και η εντυπωσιακή ηχομόνωση ( συγκρίσιμα όλα αυτά με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας ). Το Υaris υστερεί σε όλα αυτά. Πολυ καλη επιλογη ta ford ειναι μαζι με την mazda κινητήρας σκύλος τον εφτιαξε μεν η ford αλλα με συνεργασία mazda Off topic: διαβασα ενα παλιο σου ποστ του 2009 και σου στελνω pm να μου λυσεις μια απορια σε παρακαλω Δεν ακολουθω τον θεμα σας ομως Εχω οδηγήσει Toyota yaris. fiesta και Hyundai i10 και i30 Παμε λοιπον σε παλιο 1.0λ γιαρις δουλεύοντας σε εθνικη παντα 150++ κμ και στροφες (rpm) στο θεο δεν κατάλαβε τιποτα σκυλος μετρια καταναλωση αμα το πατας. Ελαχιστη καταναλωση οταν πας νορμαλ Αγορα με 260.000 χιλ και το εδωσα με 300.000 και ακομα ειναι ρολοι Σαν παιδι και εγω του εφαγα το αιμα με κοφτες καθε μερα μετα απο λαλο ζεσταμα ομως Εκανα ταξιδι για ωρες με 5.000 και ανω στροφες και ο κινητήρας δεν εκανε κιχ Μονο αρνητικό μερικα τριξιματα εβαζα μουσικη και τελος Παμε στο φιεστα αυτοκίνητο της εταιριας το εκο μποστ πολυ οικονοκο οχι σαν γιαρις ομως και αμα το πας πανω απο 3.000 σαλ καει πολυ σαν 1.6 και αμα το πατας καλα παει εντερο Σαν αμαξι πολυ ομορφο κρατημα και καλο φρενάρισμα η εταιρια το εδωσε λογο καταναλωσης ασχετα που η φορντ ελεγε οτι ηταν οικονοκο ο ελληνας παταει τερμα γκαζι Μοτερ πολυ καλο οχι τοιοτα ομως Παμε στο ι10 οικονομια ξεχνας να βαλεις βενζινα Κατω του μετριου φρενα και κρατημα πολυ ελαφρι σκυλος στο μοτερ αλλα σε βαραει ο αερας και τρεμει ολο Καλη επιλογη λογο οικομιας αμα πας νορμαλ ομως Παμε στο ι30 πολυ καλο αμαξακι ομορφο αξιζει ιδικα για ενθικη καιει λιγοτερο απο ι10 αμα πας με 120++ στην ενθικη σαλονι ομως μετρια ποιοτητα φορβτ δεν ειναι Τωρα ενα ακομα αμαξι Mazda 2 1.5 Εδω λεμε τσιτα τα γκαζια πολυ δυναμη και για 105 αλογα τρελα Ιδια με σουζουκι με τα 125 αλογα Κρατημα δεν το συζηταω τρενο μινι κουπερ Φρενα σε γονατιζουν Και σε τρελες στροφες το μοτερ σκυλος μαυρος Το καλύτερο απο ολα για εμενα Τωρα στο φαμπια λοιπον καινουργιο και αυτο οπως ολα η εταιρια αγορασε 5 Στα χερια των παιδιων ειμαστε παιδια χωρις μυαλα 2 φαμπια καμπουμ το μοτερ μικρη ζημια εγινε επισκευη απο εγγυηση στο ενα αλαξε καπακι λογο οτι εχασε το ψυκτικο υγρο εφυγε ολο το σωληνάκι δ Το αλλο δεν θυμαμαι ακριβως 1 εμεινε απο εγκεφαλο 1 βαρεσε μπιλιοφορο 1 κονσολα καντραν 1 στραβωσε ο δικος φρενων εκανε θορυβο Ολα τα αμαξια ηταν καινουργια κανουν ομως σχεδον 40.000 με 60.000 τον μηνα Αποτελεσμα απο τα 10 μαζντα ενα αλαξε μια λαμπα πισω φρενων και το μονο κακο καθε 30.000 με 40.000 αλαγη τακακια 5 φορντ μερικες λαμπες και και ενα θεμα με ανεμιστηρα και αλλο με θεμα στο κλειδωμα γενικα πραγμτα ελαχιστα πραγματα Ι10 και ι30 απο τα 5 ενα ιμαντας μια φορα και σε ενα αλλο μπαταρια στο μηνα πανω
sam75 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Αν βάλουμε και άλλα αυτοκίνητα στο παιχνίδι θα έλεγα mazda 2, για την Ford καλή αλλά ακριβή και στα σέρβις και όλα. Όντως το 2004 και για 3 χρόνια είχαν συνεργασία η mazda με την Ford και είχαν βγάλει το fiesta θυμάμαι,καλό αυτοκίνητο. Τελικά όμως ο ts πόσα λεφτά έχει στη διάθεσή του; καινούριο η μεταχειρισμενο; Αυτό δεν κατάλαβα.
NickTG Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Όντως το 2004 και για 3 χρόνια είχαν συνεργασία η mazda με την Ford και είχαν βγάλει το fiesta θυμάμαι,καλό αυτοκίνητο. From 1979 to 2010, Mazda had a partnership with the Ford Motor Company, which acquired a 7% stake in 1979, and by 1996 owned 33.3% of Mazda. Under the administration of Alan Mulally, Ford gradually divested its stake in Mazda from 2008 to 2010, with Ford currently holding 2.1% of Mazda stock in 2014[13] and severing most production as well as development ties.
nikoskon Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Yaris Swift i10 Fabia Polo με σειρά προτίμησης.
g_alkis Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Το Swift απορρίφθηκε, τραγικά μικρή χωρητικότητα αποσκευών. Μεταξύ Yaris και Fabia, τείνω στο δεύτερο (φθηνότερο, περισσότερες παροχές στον standard εξοπλισμό, μεγαλύτερη άνεση συνεπιβατών, μεγαλύτερη χωρητικότητα αποσκευών, καλύτερες κριτικές σε όλες τις σχετικές ιστοσελίδες του εξωτερικού).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα