Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris 1.33lt vs Hyundai i10 1.2lt vs Skoda Fabia 1.2lt


g_alkis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το γρήγορο/αργοκίνητο καράβι/μπανιέρα κτλ δεν με απασχολούν, δεν είμαι 18 ούτε έχω μυαλά 18χρονου. Το Yaris είναι γνωστό ότι είναι σκυλί μηχανικά αλλά μήπως είναι overhyped;

 

Άλλα προτεινόμενα σε αυτήν την κατηγορία και χρήματα; Suzuki Swift 1.2lt ας πούμε;

 

Και το Swifft το θεωρω πολύ καλο .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το γρήγορο/αργοκίνητο καράβι/μπανιέρα κτλ δεν με απασχολούν, δεν είμαι 18 ούτε έχω μυαλά 18χρονου. Το Yaris είναι γνωστό ότι είναι σκυλί μηχανικά αλλά μήπως είναι overhyped;

 

Άλλα προτεινόμενα σε αυτήν την κατηγορία και χρήματα; Suzuki Swift 1.2lt ας πούμε;

πολυ τιμιο το swift, και πολυ αξιοπιστο επισης για ευρωπαιο (made in Hungary)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μονο κακο, οτι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ... το εκομπουστ, γιατι το βγαζει και σε απλο 1200 που ειναι παρομοια η τιμη...

 

Όχι, σε αυτά τα χρήματα παίζει. Δες εδώ. Στα χρήματα του Yaris είναι το 1.0 EcoBoost.

 

Και πέρα απ΄αυτό, το Fiesta δεν κυκλοφορεί καν σε 1.2 που γράφεις! Υπάρχει μόνο σε 1.0 (ατμόσφαιρα & τούρμπο), 1.5 (diesel) και 1.6 (ST).

 

Το γρήγορο/αργοκίνητο καράβι/μπανιέρα κτλ δεν με απασχολούν, δεν είμαι 18 ούτε έχω μυαλά 18χρονου. Το Yaris είναι γνωστό ότι είναι σκυλί μηχανικά αλλά μήπως είναι overhyped;

 

Άλλα προτεινόμενα σε αυτήν την κατηγορία και χρήματα; Suzuki Swift 1.2lt ας πούμε;

 

Δεν είπαμε για "γρήγορο". Είπαμε για "όχι αργό'. Το αργό είναι επικίνδυνο. Δε χρειάζεται να έχεις μυαλά 18-χρονου για να θέλεις κάτι που να μπορεί να κινηθεί με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Τα μυαλά του 18-χρονου είναι "να 'χει γκάζι και δε μας νοιάζει τίποτε άλλο". Εσύ θα πρέπει να κοιτάξεις να είναι σωστό οδηγικά, κάτι το οποίο σημαίνει αξιοπρεπείς επιδόσεις με σωστό στήσιμο και καλό πάτημα στο δρόμο.

 

Ε, το Fiesta τα καταφέρνει καλύτερα από τα άλλα δύο σε αυτό το θέμα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω για το yaris 1.33 και για το i10 1.2

 

yaris :

θετικα:

αξιόπιστο (120.000χλμ με lpg από τα 75000 αν θυμαμαι καλα)

αργο δεν ειναι σε καμια περιπτωση 

πολυ οικονομικο

πολυ ανετο (χαλκιδικη - ξυλοκαστρο σταματησα μονο για ανεφοδιασμο και οχι απο κουραση)

παταει πολυ καλα - στριβει αρκετα καλα για την κατηγορια του

κιβωτιο για σεμιναριο (κουμπωνει αψογα μεχρι σημερα)

 

αρνητικα:

τα σκληρα πλαστικα του τριζουν

τα φρενα του κουραζονται και φαινεται αν το κυνηγάς σε τιποτα στροφες 

 

 

i10

θετικα:

πολυ καλη ορατοτητα γυρω και πισω του οχηματος

κιβωτιο ενα κλικ πιο κατω απο του yaris (εξισου καλα κουμπωματα)

κινητηρας δεν θυμιζει κλασσικο 1.2 (εχει νευρο)

απαιχτα φρενα (οχι σαν του yaris-πολυ ανωτερα)

απιστευτα φτηνα service

αξιοπιστο (και αυτο με lpg δεν θυμαμαι χλμ)

 

αρνητικα

οχι τοσο καλο πατημα σαν του yaris 

οχι τοσο καλη ηχομονωση σαν του yaris

πιο νευρικο απο yaris (ισως να οφειλεται στο οτι φοραει 14αρα ζαντα ενω το yaris 15 με οτι αυτο συνεπαγεται)

 

 

για να καταλαβεις σκεφτομαστε να το πουλησουμε το i10 και να παιρναμε καμια alfa romeo giulieta μιας και οι γονεις που κανουν συχνα πηγαινε-ελα στην κορινθο αλλα δεν μας παει η καρδια να το δωσουμε (ειναι πραγματικα οχημα-εργαλειο που σου λυνει τα χερια χωρις πολλα πολλα και πανω απο ολα οικονομικα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα δεν αξίζει τα λεφτά του, θα προτιμούσα κάνα corolla ανεξαρτήτου ηλικίας. Αθανατο αυτοκίνητο.

Ανάμεσα στα τρία εννοείται yaris

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, σε αυτά τα χρήματα παίζει. Δες εδώ. Στα χρήματα του Yaris είναι το 1.0 EcoBoost.

 

Και πέρα απ΄αυτό, το Fiesta δεν κυκλοφορεί καν σε 1.2 που γράφεις! Υπάρχει μόνο σε 1.0 (ατμόσφαιρα & τούρμπο), 1.5 (diesel) και 1.6 (ST).

 

 

Δεν είπαμε για "γρήγορο". Είπαμε για "όχι αργό'. Το αργό είναι επικίνδυνο. Δε χρειάζεται να έχεις μυαλά 18-χρονου για να θέλεις κάτι που να μπορεί να κινηθεί με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Τα μυαλά του 18-χρονου είναι "να 'χει γκάζι και δε μας νοιάζει τίποτε άλλο". Εσύ θα πρέπει να κοιτάξεις να είναι σωστό οδηγικά, κάτι το οποίο σημαίνει αξιοπρεπείς επιδόσεις με σωστό στήσιμο και καλό πάτημα στο δρόμο.

 

Ε, το Fiesta τα καταφέρνει καλύτερα από τα άλλα δύο σε αυτό το θέμα.

 

Ποιο χαρακτηριστικό τους βρίσκεις "αργό" ώστε να τα καθιστούν επικίνδυνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι είχα στο νου μου το μικρότερο Yaris (1.0 στα ~65ps) και το χαρακτήρισα αργό. Το "αργό" το παίρνω πίσω λοιπόν. :)

 

Το "μπανιέρα" όμως δε το παίρνω, το στήσιμο του Fiesta είναι ανώτερο από τα υπόλοιπα. Εντάξει, είναι υπερβολικό-(τατο) το "μπανιέρα", αλλά πάντα γράφω με μία δόση υπερβολής. Κρίμα δεν είναι να δώσεις τα ίδια λεφτά και να πάρεις κάτι που πατάει χειρότερα κάτω; Εάν ήταν φτηνότερο να το συζητούσαμε, αλλά το Yaris είναι +100 ευρώ απ'το Fiesta (στις εκδόσεις που κοιτάμε).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το «αργό» κι εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω κάθε φορά. Από πόσα άλογα, τελική, ροπή δεν ξέρω σταματάει ένα αυτοκίνητο να είναι αργό; Είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό. Από τη στιγμή που στον ίδιο δρόμο μπορούν νόμιμα να κυκλοφορούν ένα supercar με ένα αμάξι 50 ίππων δεν έχει νόημα να συζητάμε για αργό, πάντα κάτι θα πιο αργό από κάτι άλλο.

 

Το θέμα είναι να ξέρεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Αλλιώς ας βγάλουν νόμο ότι απαγορεύεται να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με κάτω από κάποιες συγκεκριμένες επιδόσεις ας πούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το αργό το καταλαβαίνω ως εξής: αυτό το όχημα που δεν μπορεί να κινηθεί με τον ίδιο ρυθμό με τα υπόλοιπα οχήματα χωρίς να καθίσταται επικίνδυνο. 

 

Εάν κυκλοφορούσαν οι περισσότεροι με οχήματα 50ps, το 75άρι θα το έλεγα γρήγορο. Εάν κυκλοφορούσαν οι περισσότεροι με supercars, μία 911 θα την έλεγα σαλίγκαρο. Με τα δεδομένα που παίρνω από αυτά που βλέπω στους δρόμους, θεωρώ λοιπόν ότι δε πρέπει να πέσεις κάτω από 80-85 άλογα σε ένα τυπικό σασί, ώστε να κινείσαι ασφαλώς.

 

Και μην ξεχνάμε ότι και σε χαμηλές ταχύτητες, ένα πιο δυνατό / γρήγορο αμάξι είναι ασφαλέστερο. Ένα όχημα 200ps είναι πιο ασφαλές από ένα (συγκρίσιμο) 65ps, ακόμα και τη στιγμή που και τα δύο κινούνται με... 30 χιλιόμετρα! Δε χρειάζεται να κοφτιάσουμε την τελευταία σχέση στο κιβώτιο για να μας απασχολήσει η ασφάλεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το αργό το καταλαβαίνω ως εξής: αυτό το όχημα που δεν μπορεί να κινηθεί με τον ίδιο ρυθμό με τα υπόλοιπα οχήματα χωρίς να καθίσταται επικίνδυνο. 

 

Εάν κυκλοφορούσαν οι περισσότεροι με οχήματα 50ps, το 75άρι θα το έλεγα γρήγορο. Εάν κυκλοφορούσαν οι περισσότεροι με supercars, μία 911 θα την έλεγα σαλίγκαρο. Με τα δεδομένα που παίρνω από αυτά που βλέπω στους δρόμους, θεωρώ λοιπόν ότι δε πρέπει να πέσεις κάτω από 80-85 άλογα σε ένα τυπικό σασί, ώστε να κινείσαι ασφαλώς.

 

Και μην ξεχνάμε ότι και σε χαμηλές ταχύτητες, ένα πιο δυνατό / γρήγορο αμάξι είναι ασφαλέστερο. Ένα όχημα 200ps είναι πιο ασφαλές από ένα (συγκρίσιμο) 65ps, ακόμα και τη στιγμή που και τα δύο κινούνται με... 30 χιλιόμετρα! Δε χρειάζεται να κοφτιάσουμε την τελευταία σχέση στο κιβώτιο για να μας απασχολήσει η ασφάλεια.

Εντελώς υποκειμενικό είναι πάλι. Αν κάθεσαι στην άκρη σου δεν ενοχλείς κανέναν. Τι νόημα έχει να μπορείς να κινηθείς στον ίδιο ρυθμό με τα άλλα οχήματα;

 

(Για την ασφάλεια είναι άλλη κουβέντα, προφανώς είναι καλύτερα ένα αμάξι να έχει επιτάχυνση και δύναμη πχ για να κάνει πιο γρήγορα μια προσπέραση, γι'αυτό έγραψα ότι είναι καλό να ξέρουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Μπορείς να προσπεράσεις με ασφάλεια και πιο αργό αυτοκίνητο, αρκεί να ξέρεις που.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ έχει αντικειμενικότατα τεστ και συγκρίσεις http://www.whatcar.com/small/ .

 

Αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητο, έψαχνα το καλοκαίρι και κατέληξα στο Fiesta Ecoboost 100ps στα 14500 ευρώ , έκδοση Titanium.

Ορκισμένος Γιαπωνεζόφιλος μεν ( Daihatsu Cuore , Mazda 6 το άλλο ) ,αλλά απέρριψα το Yaris σχεδόν άμεσα, λόγω του φθηνού εσωτερικού , αλλά και του αυξημένου θορύβου σε ταχύτητες εθνικής οδού.

 

Το Skoda Fabia , δεν το οδήγησα καν, έχει ωραίο εσωτερικό , άθλια εξωτερική σχεδίαση ( υποκειμενικό), όμως θεωρείται κορυφαίο αμάξι της κατηγορίας, αλλά με τον TSI κινητήρα δεν πείθει από άποψη αξιοπιστίας, ο απλός κινητήρας δε, είναι ακατάλληλος.

 

Στο Fiesta τώρα, με κέρδισε αμέσως η οδική του συμπεριφορά , η δύναμη του κινητήρα και η εντυπωσιακή ηχομόνωση ( συγκρίσιμα όλα αυτά με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας ). Το Υaris υστερεί σε όλα αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ανωτέρω που αναφέρετε έχουν να κάνουν πρωτίστως σε τι δρόμο κινείσαι; Αν μιλάμε για εθνική με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση πας και με αυτοκίνητο 70 ίππων σε σασί ενός τόνου. Αν μιλάμε για οδήγηση συνεχώς σε επαρχιακό δίκτυο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, θες 100 ίππους (καλύτερα ροπή ~16 kg) στο προαναφερθέν σασί για να έχεις ενεργητική ασφάλεια και να κάνεις μια προσπέραση της προκοπής, ειδάλλως κάτσε πίσω από το φορτηγό και περίμενε για πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Ts καλό είναι να βάλει σε δεύτερη μοίρα (για να μήν πώ να γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων) το τι λέμε και να δεί τα αμάξια απο κοντά.

Όταν μόνο 5/29 σχόλια (με το δικό μου 30) έχουν άμεση σχέση με τα αμάξια που έχει κατα νού (ήτοι πραγματική εμπειρία πάνω στο Χ αμάξι) ,μόνο ασφαλή συμπεράσματα δέν μπορεί να βγάλει.Η άποψή μου δέν έχει πραγματικά καμία αξία μπροστά σε ένα test drive.

Επειδή αναφέρθηκε το Swift 1,2  και το κοιτάζω σαν λύση για ενοικιαζόμενο:

 

Στα (+):

Φτηνό

Καλός εξοπλισμός ακόμα σε στις entry εκδοσεις

Καλή ορατότητα πίσω

Οδική συμπεριφορά

Αξιοπιστία (?)

 

Στα (-)

Ο κινητήρας είναι ψόφιος (παρόλο που πλασάρεται με 94ps) και θορυβώδης σε ανοιχτό δρόμο

Ποιότητα στο εσωτερικό

Ηχομόνωση

Μικρός χώρος αποσκευών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...