Sheogorath Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Πες μας τι θα γίνει εδώ όμως. Γιατί η νομοθεσία λέει αυτό. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Το Γ. ισχύει μόνο μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την αγορά. Και μόνο αν το αντικείμενο είναι σφραγισμένο/στην κατάσταση που παραλείφθηκε.Εσύ αναφέρεσαι σε διαφορετικό νόμο Σε περίπτωση αγοράς από το ίντερνετ ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν μέσα σε 14 μέρες χωρίς αιτιολογία Καμία σχέση τι παραπάνω με το νόμο που ανέφερε ο ts Επίσης το πιστωτικο είναι παράνομο είναι εφεύρεση των καταστημάτων για να σε ανάγκαζουν να ξοδεύεις εκεί τα χρήματα σου στη νέα αγορά
petran91 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Εσύ αναφέρεσαι σε διαφορετικό νόμο Σε περίπτωση αγοράς από το ίντερνετ ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν μέσα σε 14 μέρες χωρίς αιτιολογία Καμία σχέση τι παραπάνω με το νόμο που ανέφερε ο ts Επίσης το πιστωτικο είναι παράνομο είναι εφεύρεση των καταστημάτων για να σε ανάγκαζουν να ξοδεύεις εκεί τα χρήματα σου στη νέα αγορά Εγώ αναφέρομαι στον φίλο που πέταξε αυτά περί "υπαναχώρησης" να για του υποδείξω ότι είναι άσχετο με το θέμα, όχι στον TS.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Εγώ αναφέρομαι στον φίλο που πέταξε αυτά περί "υπαναχώρησης" να για του υποδείξω ότι είναι άσχετο με το θέμα, όχι στον TS.Και ο ts το ανέφερε όταν ένα κατάστημα αδύνατη να σου αντικαταστησει η επισκευασει το προϊόν έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα χρήματα σου πίσω, αυτό εδώ είναι υπαναχώρηση από την σύμβαση Η γραμματεία του καταναλωτή δεν ήταν ξεκάθαροι όταν είχα ρωτήσει αν σε ένα προβληματικό προϊόν (εφόσον το κατάστημα διαπιστώσει ότι όντως έχει θέμα) μπορώ να ζητήσω αμέσως τα χρήματα πίσω άσχετα αν το κατάστημα πει ότι θα το επισκευασει η αντικαταστησει
petran91 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Και ο ts το ανέφερε όταν ένα κατάστημα αδύνατη να σου αντικαταστησει η επισκευασει το προϊόν έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα χρήματα σου πίσω, αυτό εδώ είναι υπαναχώρηση από την σύμβαση Η γραμματεία του καταναλωτή δεν ήταν ξεκάθαροι όταν είχα ρωτήσει αν σε ένα προβληματικό προϊόν (εφόσον το κατάστημα διαπιστώσει ότι όντως έχει θέμα) μπορώ να ζητήσω αμέσως τα χρήματα πίσω άσχετα αν το κατάστημα πει ότι θα το επισκευασει η αντικαταστησει Ναι δεν λέμε κάτι διαφορετικό,απλά έκανες quote εμένα. Εγώ δεν ανέφερα τίποτα για υπαναχώρηση. Αυτό είπα, ότι είναι άσχετο. Οταν η γραμματεία δεν είναι ξεκάθαροι, συνήθως το αφήνουν στο κατάστημα. Είχα παρόμοια εμπειρία πρόσφατα όπου δεν ήταν κατηγορηματικοί στην ερώτηση μου ως προς τον νόμο. Το θέμα είναι να κάνει τη δουλειά του ο TS, είτε από αντικατάσταση είτε με επιστροφή χρημάτων.
Sheogorath Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Και ο ts το ανέφερε όταν ένα κατάστημα αδύνατη να σου αντικαταστησει η επισκευασει το προϊόν έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα χρήματα σου πίσω, αυτό εδώ είναι υπαναχώρηση από την σύμβαση Η γραμματεία του καταναλωτή δεν ήταν ξεκάθαροι όταν είχα ρωτήσει αν σε ένα προβληματικό προϊόν (εφόσον το κατάστημα διαπιστώσει ότι όντως έχει θέμα) μπορώ να ζητήσω αμέσως τα χρήματα πίσω άσχετα αν το κατάστημα πει ότι θα το επισκευασει η αντικαταστησει Γιατί η νομοθεσία δεν μπορεί να το αναγκάσει να σου δώσει τα λεφτά αν έχει άλλη επιλογή. Πχ παίρνω ένα τροφοδοτικό με 7 χρόνια εγγύηση, το χαλάω στα 6 και δεν δέχομαι αντικατάσταση αλλά απαιτώ τα λεφτά μου πίσω. Θα το έχω πάρει τσάμπα, δεν πάει έτσι. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Γιατί η νομοθεσία δεν μπορεί να το αναγκάσει να σου δώσει τα λεφτά αν έχει άλλη επιλογή. Πχ παίρνω ένα τροφοδοτικό με 7 χρόνια εγγύηση, το χαλάω στα 6 και δεν δέχομαι αντικατάσταση αλλά απαιτώ τα λεφτά μου πίσω. Θα το έχω πάρει τσάμπα, δεν πάει έτσι. Δεν έγραψα αυτό που ήθελα σωστά, στη γραμματεία καταναλωτή με 2 μίλησα και μου είπα διαφορετικό πράγμα ο ένας ότι μπορώ να ζητήσω αμέσως τα χρήματα μου πίσω, και ο άλλος ότι χρήματα πίσω μπορώ να ζητήσω σαν τελευταία λύση εφόσον δεν γίνεται επισκευή η αντικατάσταση με ακριβώς ίδιο προϊόν, οπότε αν δεν βγαίνει ακριβώς ίδιο μοντέλο έχεις δικαίωμα να ζητήσεις χρήματα πίσω, παίζουν πάρα πολύ παράμετροι σε αυτό το θέμα, Εγώ προσωπικά αν μου δώσουν κάτι αντίστοιχο όχι απαραίτητα σε τιμή αλλά σε ποιότητα δεν έχω θέμα Όταν όμως πας στο πλαίσιο ένα ax 850 και σου δίνουν ένα turbo x 850 εκεί όχι μόνο χρήματα θα ζητήσω πίσω αλλά θα κοιτάξω να πάρω και το τελευταίο λεπτό που έδωσα 2
pano Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Όταν όμως πας στο πλαίσιο ένα ax 850 και σου δίνουν ένα turbo x 850 εκεί όχι μόνο χρήματα θα ζητήσω πίσω αλλά θα κοιτάξω να πάρω και το τελευταίο λεπτό που έδωσα Σ'αυτή την περίπτωση παίζει να πέσει και καμμιά φάπα κατά λάθος.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Σ'αυτή την περίπτωση παίζει να πέσει και καμμιά φάπα κατά λάθος.Το καλύτερο ήταν ότι στο σέρβις μου έβγαζαν το ax 850 δεύτερης ποιότητας και το turbo x το καλύτερο τροφοδοτικό και ένα σωρό άλλες μαλακιες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα