partblah1990 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Θελω να ρωτησω το εξης Εχω το τροφοδοτικο Sharkoon WPM 700 και μου εμφανισε προβλημα μετα απο ενα 6μηνο. Το προβλημα αυτο δεν επισκευαζεται , εχει να κανει με τον ενοχλητικο ηχο που κανουν μεσα οι πυκνωτες του (coil whine λεγεται) Η εγγυηση του ειναι 2 ετη μετα την ημερομηνια αγορας κι εγω το εχω καπου εναν 1χρονο - οποτε ειναι μεσα στην εγγυηση. Εγω θελω να το στειλω πισω στο καταστημα που το πηρα και να μου επιστρεψουν πισω τα χρηματα και οχι να μου το κανουν αντικατασταση με καποιο καινούργιο μιας και απ' ότι διαβαζα στο Internet πολλοι χρηστεςπαραπονιουνται γι αυτο το προβλημα και φοβαμαι να μην μου το ξαναεμφανίσει σε περιπτωση αντικαταστασης. Στο καταστημα μου λενε επιστροφη χρηματων δεν γινεται παρα μονο αντικατασταση με καινουργιο . έχουν δικιο σε αυτο που μου λένε με βαση καποια νομοθεσία ή είναι δική τους πολιτική ;
panos0100 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Ποιο καταστημα ειναι; και επισης αν δεν θες να παρεις το ιδιο ζητα να σε κανουν ενα πιστοτικο χρηματων να παρεις αλλη εταιρεια οποια θες εσυ, και τα περισσοτερα μαγαζια χρηματα δεν γυρνανε πισω
partblah1990 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 ειναι απο το καταστημα buy-more.gr Σε μια παρομοια περιπτωση που ειχα με το μοντεμ μου (δεν κρατουσε σταθερη γραμμη) σταλθηκε πισω στο καταστημα που εγινε η αγορακαι μου επεστραφησαν τα χρηματα. Η νομοθεσια που βρηκα ειναι η παρακατω Επισης, ο Ευρωπαϊκος νομος περι εγγυησεων οριζει μεταξυ αλλων τα παρακατω: Δωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση. Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή. Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει αυτό το εμπόρευμα δωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.
Sheogorath Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Αρα χρηματα θα παρεις μονο οταν δεν μπορουν να κανουν αντικατασταση.
Necrogeddon Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο Β. Να μειώσει το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση Αυτό το τελευταιο σημαίνει πως μπορω να δηλωσω πως υπαναχωρω από τη συμβαση και να επιστρεψω το προϊόν απαιτωντας να μου επιστρέψουν τα χρήματα.
petran91 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο Β. Να μειώσει το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση Αυτό το τελευταιο σημαίνει πως μπορω να δηλωσω πως υπαναχωρω από τη συμβαση και να επιστρεψω το προϊόν απαιτωντας να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Το Γ. ισχύει μόνο μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την αγορά. Και μόνο αν το αντικείμενο είναι σφραγισμένο/στην κατάσταση που παραλείφθηκε. 2
Necrogeddon Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Το Γ. ισχύει μόνο μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την αγορά. Και μόνο αν το αντικείμενο είναι σφραγισμένο/στην κατάσταση που παραλείφθηκε. Τις 14 μερες απο που τις εβγαλες? Απο τους μουφα ορους των σκρουτζομαγαζων? Αυτο που λες δεν υφισταται ακι επισης εχω παρει τα χρηματα μου πισω σε 2 διαφορετικες περιπτωσει και παω για τριτη με πρωταγωνιστη την πλαισιαρα μας
petran91 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Τις 14 μερες απο που τις εβγαλες? Απο τους μουφα ορους των σκρουτζομαγαζων? Αυτο που λες δεν υφισταται ακι επισης εχω παρει τα χρηματα μου πισω σε 2 διαφορετικες περιπτωσει και παω για τριτη με πρωταγωνιστη την πλαισιαρα μας Δεν έχω το κουράγιο να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Πήγαινε μετά από 1.5 χρόνο που λέει ο φίλος εδώ και ζήτα τα χρήματα σου πίσω αφού μπορείς. 1
Necrogeddon Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δεν έχω το κουράγιο να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Πήγαινε μετά από 1.5 χρόνο που λέει ο φίλος εδώ και ζήτα τα χρήματα σου πίσω αφού μπορείς. Αφου δεν εχεις κουραγιο, μην πετας την παραπληροφορηση σου και νιωσε οτι μιλαμε για ελλατωματικο η χαλασμενο προιον (ποσο μαλλον στην περιπτωση του φιλου) και οχι για κατι που δεν μας αρεσε η δεν μας βολεψε και θελουμε να το επιστρεψουμε
petran91 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Αφου δεν εχεις κουραγιο, μην πετας την παραπληροφορηση σου και νιωσε οτι μιλαμε για ελλατωματικο η χαλασμενο προιον (ποσο μαλλον στην περιπτωση του φιλου) και οχι για κατι που δεν μας αρεσε η δεν μας βολεψε και θελουμε να το επιστρεψουμε Υπαναχώρηση της αγοράς καταλαβαίνεις τι σημαίνει?
men in black Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 ενταξει το κατλαβαμε ..........δεν σου κουνιέται κανένας εσενανε.........
orck Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Απο οσο εχω καταλαβει ειναι επιλογη του καταστηματος. Εαν μπορουν θα το επισκευασουν, εαν οχι θα το αντικαταστησουν με αλλο ισων δυνατοτητων, στην εσχατη λυση θα επιστρεψουν χρηματα. Στο Πλασιο οντως και σε εμενα πιστωσαν χρηματα σε ενα σκληρο δισκο δεν ειναι δικαιωμα μου παντως να ζηταω οτι θελω εγω, δικαιωμα μου ειναι να ζητησω ενα αντιστοιχο εξαρτημα. 2
Necrogeddon Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Οι 14 μερες που αναφερεσαι ειναι σε περιπτωση που ο πελατης αλλαξει για οποιονδηποτε λογο την γνωμη του. Εμεις μιλαμε για ελλατωματικο προιον που δεν επιδεχεται επισκευης και ο πελατης δεν θελει να παρει το ιδιο μοντελο η δεν υπαρχει Απο οσο εχω καταλαβει ειναι επιλογη του καταστηματος. Εαν μπορουν θα το επισκευασουν, εαν οχι θα το αντικαταστησουν με αλλο ισων δυνατοτητων, στην εσχατη λυση θα επιστρεψουν χρηματα. Στο Πλασιο οντως και σε εμενα πιστωσαν χρηματα σε ενα σκληρο δισκο δεν ειναι δικαιωμα μου παντως να ζηταω οτι θελω εγω, δικαιωμα μου ειναι να ζητησω ενα αντιστοιχο εξαρτημα. ολα εχουν να κανουν με την ενημερωση μας σαν καταναλωτες και κατα ποσο εχει ο καθενας την ψυχικη δυναμη και τον χρονο να επιμεινει. Ο νομος ειναι ενας το ιδιο και η ερμηνεια του, οτιδηποτε αλλο ειναι φολες και σπεκουλες
petran91 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Οι 14 μερες που αναφερεσαι ειναι σε περιπτωση που ο πελατης αλλαξει για οποιονδηποτε λογο την γνωμη του. Εμεις μιλαμε για ελλατωματικο προιον που δεν επιδεχεται επισκευης και ο πελατης δεν θελει να παρει το ιδιο μοντελο η δεν υπαρχει Ναι αυτό που λες είναι το "Γ." που ανέφερες εσύ, δηλαδή το "Υπαναχώρηση της σύμβασης" και δεν γίνεται όποτε μας έρθει εμάς, ούτε όταν έχεις ελλατωματικό προιόν. Επομένως είναι άσχετο με το θέμα και αυτό σου είπα. Αλλά πολύ μάγκικα με έβαλες στη θέση μου. 2
Necrogeddon Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Ναι αυτό που λες είναι το "Γ." που ανέφερες εσύ, δηλαδή το "Υπαναχώρηση της σύμβασης" και δεν γίνεται όποτε μας έρθει εμάς, ούτε όταν έχεις ελλατωματικό προιόν. Επομένως είναι άσχετο με το θέμα και αυτό σου είπα. Αλλά πολύ μάγκικα με έβαλες στη θέση μου. Δυο γαιδαροι μαλωνανε σε ξενο αχυρωνα. Δεν ειχα προθεση να ακουστω αποτομος, αλλα εχω παρει χρηματα πισω και μετα απο 1 χρονο για αυτον τον λογο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα