Προς το περιεχόμενο

15-20 χλμ με ένα κύλινδρο λιγότερο. Γίνεται;


skipperas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πάντως δε θα ρισκάριζα να χάσω τον κινητήρα πηγαίνοντας στη δουλειά. Θα πήγαινα με συγκοινωνία παρόλη την ταλαιπωρία, μέχρι να γίνει το αμάξι στο συνεργείο. Ο κινητήρας δέχεται τεράστια καταπόνηση όταν δεν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι. Δεν είναι σχεδιασμένος να δουλεύει έτσι. Και είμαι σίγουρος ότι ανάβει το Check Engine φωτάκι. Διάβασε το manual να δείς τι γράφει. Είμαι σίγουρος κάτι στις γραμμές " Σβήστε αμέσως τον κινητήρα και ακινητοποιήστε το όχημα και ρυμουλκήστε το στο συνεργείο". Το ότι σε κάποιους δουλέυει και το χρησιμοποιούν έτσι δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Κι εγώ έκανα 200 χιλιόμετρα με δίχρονο μηχανάκι που σταμάταγε η τρόμπα λαδιού και φρενάριζε το πιστόνι,άλλα δεν είχα οδηγική κι έκανα πατέντες για να μη φάνε οι λύκοι, ο κινητήρας μετά έφαγε ανακατασκευή γιατί είχαν γαμηθεί σχεδόν τα πάντα μέσα. Δεν αλλάζεις μπουζί και μπουζοκαλώδιο για αρχή πριν κάνεις κάτι άλλο; Για να δεις αν έχεις διαρροές ρεύματος, πήγαινε τη νύχτα με ένα βαποριζατέρ με νερό, και ψέκασε τον κινητήρα ενώ είναι κρύος ώστε να βραχούν ελαφρά τα μπουζοκαλώδια μέχρι τον διανομέα. Βάλτο μπροστά, αν δεις σπινθήρες άλλαξε μπουζοκαλώδια, αλλιώς και πολλαπλαστή (φημίζονται πεζό και vw για τους γαμάτους πολ/στες τους). Είναι κρίμα για ένα ηλεκτρικό θέμα να χάσεις κινητήρα το ξαναλέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα προφανως και με κοκκινο τσεκ εντζιν σταματας αμεσα... εμενα στους πολλαπλασιαστές πετάει κιτρινο και ριχνει την ισχύ του κινητήρα, οποτε κινεισαι και απλα πρεπει να πας συντομα σε συνεργειο...

τωρα θα μου πεις τι κοκκινο και κιτρινο να εχει το 206, όλα σε ενα θα ειναι οποτε καλύτερα να ακινητοποιηθεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο twinair θα αναφερεσαι φανταζομαι.

Ειναι πολυ μικρη μειοψηφια δυστυχως ή ευτυχως αυτα τα μοτερ. Προσωπικα μου αρεσαν.

 

Ναι αυτό είχα στο μυαλό μου. Εγώ δε ξέρω αν θα αγόραζα αυτοκίνητο με ένα τέτοιο μοτέρ. Πιθανότατα όχι - - δε μου κάθονται καλά οι 2 κύλινδροι. Αν και δεν έχω ακούσει / διαβάσει παράπονα, still...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει. Οι παλιοί πολλαπλασιαστες που δεν ήταν ένας ανά κυλίνδρο όπως τώρα αλλά εξωτερικοί χαλούσε ακόμα και μετά από 20 χρόνια!!

 

 

 

μήπως αναφέρεσαι στο ντιστριμπιτέρ? Και αυτό μια χαρά φθορές είχε, κάθε φορά που άλλαζες μπουζί, άλλαζες και πλατίνες στο ντιστριμπιτέρ.

καλα προφανως και με κοκκινο τσεκ εντζιν σταματας αμεσα... εμενα στους πολλαπλασιαστές πετάει κιτρινο και ριχνει την ισχύ του κινητήρα, οποτε κινεισαι και απλα πρεπει να πας συντομα σε συνεργειο...

τωρα θα μου πεις τι κοκκινο και κιτρινο να εχει το 206, όλα σε ενα θα ειναι οποτε καλύτερα να ακινητοποιηθεί...

 

Το peugeot έχει κίτρινο λαμπάκι για "Check Engine" και κόκκινο λαμπάκι για "STOP". Eκεί ναι, πρέπει να ακινητοποιηθεί το αμάξι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μήπως αναφέρεσαι στο ντιστριμπιτέρ? Και αυτό μια χαρά φθορές είχε, κάθε φορά που άλλαζες μπουζί, άλλαζες και πλατίνες στο ντιστριμπιτέρ.

 

Όχι αναφέρομαι στο πολλαπλασιαστη. Παλιά ήταν ένας και για τους 4 κυλίνδρους και ήταν εξωτερικός. Απο το 2002 και μετά βάζουν έναν ανά κυλίνδρο. Ναι μεν καλύτερη απόδοση αλλά αποδείχτηκαν πολύ ευπαθης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει αυτό με το 2002, το δικό μου μοτέρ είναι του 97 και έχει 4 ανεξάρτητους πολλαπλασιαστές.

Επίσης υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα (καινούρια) που βγάζουν 1 μεγάλο πολλαπλασιαστή που καταλήγει στα 4 μπουζί. Κάποιοι εσωτερικοί (μέσα απο το ψευτοκάπακο) και κάποιοι εξωτερικοί. Και αυτοί (όπως και οι μονοί) μια χαρά χαλάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα peugeot 206 1.4 του 2001. Ιστορικό αμάξι που είχε κάνει πάταγο εκείνες τις εποχές. Έχω φτάσει αισίως στα 170.000 χλμ και νιώθω ότι αργοπεθαίνει. Κάθε μέρα κάνω αρκετά χιλιόμετρα, πολλά από τα οποία είναι σταμάτα-ξεκίνα (πρωί-απογευμα καρέας-κηφισίας για όποιον γνωρίζει). Ζω καθημερίνα το άγχος ότι θα με αφήσει και ότι μαζί με μένα θα καθυστερήσουν αρκετοί στις δουλείες τους.

Το πρόβλημα. Συνεχής μάχη με μπουζι/πολλαπλασιστές/μπεκ και πολλά τρεμουλοσκορτσαρίσματα. Κυρίως όταν είναι κρύο και σε ρελαντί.

Η ερώτηση. Σε ενδεχόμενο σενάριο που κλατάρει ο ένας κύλινδρος εν ώρα δρομολογίου και αναβοσβήνει το check engine λαμπάκι, θα με βγάλει να κάνω 15-20χλμ να πάω στη δουλειά μου κ να γυρίσω μετά για συνεργείο; Θα διακινδυνέψω να πάρω το μοτέρ στο χέρι;

Σε περίπτωση βλάβης πολλαπλασιαστη φυσικά και μπορεί να δουλέψει με 3 κυλινδρους. Θα πιάνει μια ταχύτητα ως 110 πάνω κάτω. Οφειλεις άμεσα να πας άμεσα σε συνεργείο να τον αλλάξεις. Ένα όχημα μπορεί να δουλέψει ακόμα και με 2 πολλαπλασιαστες και αναλόγως να πιάνει 20 30 χιλιόμετρα. Μπαίνει το αυτοκίνητο σε ένα 'Safe Mode'.Να βγάλει βλάβη η μηχανή και να σου μείνει στο χέρι είναι κομματάκι δύσκολο. Βέβαια και στις δύο περιπτώσεις όπως είπα λειτουργεί αλλά ζορίζεται υπολειτουργει και δεν θέλει και πολύ πίεση.

 

170000 δεν είναι και τραγικά πολλά αν προσέχεις και κάνεις τα σέρβις κανονικά δεν έχεις λόγω να φοβάσαι.

 

Να ξέρεις συνηθίζεται με τους πολλαπλασιαστες αν καεί ένας να πάρει σειρά ο άλλος. Γιαυτό και ορισμένοι αλλάζουν τετράδα. (βέβαια και εγώ προτιμώ την οικονομική μέθοδο)

 

Επίσης αρρυθμιες κτλ δεν νομίζω να είναι σοβαρό πρόβλημα στην μηχανή. Στα παλιά οχήματα έχουν να κάνουν κυρίως με θέματα στην εισαγωγή. (καθαρισμό πεταλουδας η κάτι ανάλογο). Καλύτερα να τα αναφέρεις στο μάστορα σου.

 

Πμ μπεκ τι εννοείς? Πετρέλαιο έχεις?στα βενζινοκινητα έχουν δει περιπτώσεις καθαρισμού με υπέρυθρες αλλά ψιλοσπανιζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πμ μπεκ τι εννοείς? Πετρέλαιο έχεις?στα βενζινοκινητα έχουν δει περιπτώσεις καθαρισμού με υπέρυθρες αλλά ψιλοσπανιζει

 

Υπερήχους εννοείς; Έχω κάνει τέτοιον, αν λες αυτόν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...