Προς το περιεχόμενο

15-20 χλμ με ένα κύλινδρο λιγότερο. Γίνεται;


skipperas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα peugeot 206 1.4 του 2001. Ιστορικό αμάξι που είχε κάνει πάταγο εκείνες τις εποχές. Έχω φτάσει αισίως στα 170.000 χλμ και νιώθω ότι αργοπεθαίνει. Κάθε μέρα κάνω αρκετά χιλιόμετρα, πολλά από τα οποία είναι σταμάτα-ξεκίνα (πρωί-απογευμα καρέας-κηφισίας για όποιον γνωρίζει). Ζω καθημερίνα το άγχος ότι θα με αφήσει και ότι μαζί με μένα θα καθυστερήσουν αρκετοί στις δουλείες τους.

 

Το πρόβλημα. Συνεχής μάχη με μπουζι/πολλαπλασιστές/μπεκ και πολλά τρεμουλοσκορτσαρίσματα. Κυρίως όταν είναι κρύο και σε ρελαντί.

Η ερώτηση. Σε ενδεχόμενο σενάριο που κλατάρει ο ένας κύλινδρος εν ώρα δρομολογίου και αναβοσβήνει το check engine λαμπάκι, θα με βγάλει να κάνω 15-20χλμ να πάω στη δουλειά μου κ να γυρίσω μετά για συνεργείο; Θα διακινδυνέψω να πάρω το μοτέρ στο χέρι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρταται απο την ζημια.ενα λιωμενο πιστονι σε σιβικ,μου επετρεψε να κανω 30 χλμτρα .ενας καμενος πολλαπλασιαστης σε vw ,με αφησε επιτοπου.το ιδιο και η αντλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα peugeot 206 1.4 του 2001. Ιστορικό αμάξι που είχε κάνει πάταγο εκείνες τις εποχές. Έχω φτάσει αισίως στα 170.000 χλμ και νιώθω ότι αργοπεθαίνει. Κάθε μέρα κάνω αρκετά χιλιόμετρα, πολλά από τα οποία είναι σταμάτα-ξεκίνα (πρωί-απογευμα καρέας-κηφισίας για όποιον γνωρίζει). Ζω καθημερίνα το άγχος ότι θα με αφήσει και ότι μαζί με μένα θα καθυστερήσουν αρκετοί στις δουλείες τους.

 

Το πρόβλημα. Συνεχής μάχη με μπουζι/πολλαπλασιστές/μπεκ και πολλά τρεμουλοσκορτσαρίσματα. Κυρίως όταν είναι κρύο και σε ρελαντί.

Η ερώτηση. Σε ενδεχόμενο σενάριο που κλατάρει ο ένας κύλινδρος εν ώρα δρομολογίου και αναβοσβήνει το check engine λαμπάκι, θα με βγάλει να κάνω 15-20χλμ να πάω στη δουλειά μου κ να γυρίσω μετά για συνεργείο; Θα διακινδυνέψω να πάρω το μοτέρ στο χέρι;

 

 

Και για πιο λόγο δεν το φτιάχνεις; Και κυκλοφορείς με ένα αυτοκίνητο επικίνδυνο στους δρόμους; Τα οικονομικά δεν είναι δικαιολογία πάντως για να κυκλοφορείς με τέτοιο κινητήρα έκει έξω. Ξέρεις ότι αν χάσεις τον κινητήρα και χάσεις τα φρένα θα γίνει χαμός αν έχεις χιλιόμετρα; Τι είναι αυτά ρε γαμώτο... Άλλος με λιωμένα λάστιχα, άλλος με χαλασμένο κινητήρα,άλλος ανασφάλιστος άλλα με μισά φρένα. Έλεος ρε σεις αφήστε τα στο πάρκινγκ κ πάρτε λεωφορείο. Δεν συντηρούμε το αυτοκίνητο για οικονομία, άλλα εάν προκαλέσουμε ατύχημα λόγο σαράβαλου εκεί να δεις τι οικονομία γίνεται...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν καταλάβατε.. τώρα είναι κομπλέ. Εννοείται ότι η επίσκεψη σε συνεργείο είναι απαραίτητη. Δεν διακινδυνέυουμε τίποτα. Απλά από χθες το πρωί νίωθω ότι θα ξαναυπάρξει πρόβλημα (λίγο περισσότερο τρέμουλο από το στνηθισμένο). Η ερώτηση ήταν υποθετική, σε περίπτωση που συμβεί κάτι σήμερα ή αύριο, πριν πάω δηλαδή σε συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω έρθει απο καλαμάτα με 3 κυλίνδρους και δεν είχα πρόβλημα. Με peugeot αυτό. Με renault έχω κάνει 50-60 χλμ με 2 κυλίνδρους.

Το peugeot έκτοτε έχει κάνει άλλα 140K χλμ (και έχει φτάσει αισίως τα 400Κ), το renault έχει κάνει 10Κ.

Απαλά το γκάζι θέλει, μόνο, δεν το οδηγείς όπως το οδηγούσες με τους 4.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kάτοχος vw polo,δεν νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες συστάσεις,σου λέω ότι γίνεται,μου έχει τύχει επίσης παλιά με  ένα datsun sunny 1200 και έφτασα από Πήλιο στην Λάρισα αλλάχτηκε το μπουζοκαλώδιο και όλα καλά ,αλλά δεν ξέρω αν πιάνεται αυτή η περίπτωση για ήταν άλλης γενιάς αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το εχω παθει και εγω στη μπεμπα με καμμένο πολλαπλασιαστη και εκανα αναλογη αποσταση με αυτη που περιγράφεις (12,5 χλμ). Κανένα προβλημα μετα απο 20Κ+ χλμ

 

add: και αλιμονο αν καθε φορα που εμενα απο πολλαπλασιαστη περιμενα οδική... θα ειχα χασει καμια 15 μερες σε αδειες στα 5 χρονια που εχω το αμαξι :P

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και προφανως ειναι γαλλικο-ιταλικο :D

Ειλικρινής ερώτηση. Είσαι πάνω από 25 ετών;

Καλά κάνεις και έχεις εμμονές, δικαίωμα σου, αλλά δε βοηθούν στην ανταλλαγή απόψεων σε ένα φόρουμ. Το συγκεκριμένο σχόλιο είναι παντελώς αστηρικτο και κατά τη γνώμη μου, αχρείαστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φυγε ένα άγχος.. σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ας ελπίσουμε να μην έχω πρόβλημα στο μέλλον!

 

Και απότι φαίνεται και από πρόσφατο παρόμοιο τόπικ, δε συμβαίνει μόνο σε γαλλο-ιταλικά. ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου πολλαπλασιαστής που να μην χαλάει, δεν έχει εφευρεθεί ακόμα. Οπότε οποιασδήποτε εθνικότητας και να είναι ένα αμάξι, κάποια στιγμή θα χαλάσει. (Εκτός φυσικά απο τα Ιαπωνικά, οπου εκεί δεν χαλάει τίποτα, ούτε καν τα τακάκια δεν φθείρονται...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γίνεται. Το έχω κάνει με Polo 1.4. Την πλήρωσε ο καταλύτης (λίγο καιρό μετά), το μοτέρ δεν στεναχωρήθηκε.

 

Βέβαια να έχεις και στο νου σου ότι άλλο είναι να χάσεις 1/2 κυλίνδρους (π.χ. σε Fiat 500) και άλλο 1/4 ή 1/6. Το πρώτο λογικά θα έμενε επιτόπου, το V6 - I6 μάλλον απλά θα έτρεμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Βέβαια να έχεις και στο νου σου ότι άλλο είναι να χάσεις 1/2 κυλίνδρους (π.χ. σε Fiat 500) 

Στο twinair θα αναφερεσαι φανταζομαι.

Ειναι πολυ μικρη μειοψηφια δυστυχως ή ευτυχως αυτα τα μοτερ. Προσωπικα μου αρεσαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου πολλαπλασιαστής που να μην χαλάει, δεν έχει εφευρεθεί ακόμα. Οπότε οποιασδήποτε εθνικότητας και να είναι ένα αμάξι, κάποια στιγμή θα χαλάσει. (Εκτός φυσικά απο τα Ιαπωνικά, οπου εκεί δεν χαλάει τίποτα, ούτε καν τα τακάκια δεν φθείρονται...)

Υπάρχει. Οι παλιοί πολλαπλασιαστες που δεν ήταν ένας ανά κυλίνδρο όπως τώρα αλλά εξωτερικοί χαλούσε ακόμα και μετά από 20 χρόνια!!

 

Δεν υπάρχει αλεξισφαιρο αυτοκίνητο. Αν η συντήρηση γίνεται σωστά όλα αντέχουν. Ξέρω ανθρώπους με ιαπωνικά που έχουν κόλλησει κινητήρες, καινε λάδια, τρίζουν ολόκληρα κτλ. Επειδή από συντήρηση και Service δεν ήξεραν καν την ορολογία.

 

Πλέων τα καινούργια όλων των εταιρειών έχουν αξιοπρεπή ποιοτητα κατασκευής αλλά είναι πιο ευπαθη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...