didakos Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Όσο χαρήκαμε χαρήκαμε... πλέον δεν θεωρείται hobby σε αυτη τη χώρα που ζούμε. Όπως άλλωστε και σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα. "με την Ελλάδα να εναρμονίζεται με τις πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και των Ηνωμένων Πολιτειών" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qwertytrewq Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Όπως άλλωστε και σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα. "με την Ελλάδα να εναρμονίζεται με τις πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και των Ηνωμένων Πολιτειών" Καλά... πάνε πρώτα άνοιξε το Αγγλικό δίκαιο για τα Σμηεα αλλά και το Αμερικανικό να δεις τι "εναρμονισμός" υπάρχει με την κακή αντιγραφή που λέγεται ελληνικό. Δεν αποδυνκύει ο βλάκας στον εαυτό του ότι έγινε έξυπνος... αλλά ένας έξυπνος το επιβεβαιώνει. Άνοιξε λοιπον το Αγγλικό και Αμερικανικό δίκαιο. Διαβασε κατεβατα στα αγγλικά να δεις τι γράφουν και μετά έλα κάνε μου copy paste ελληνικες αμπελοφιλοσοφίες που τις περνά και για αντικειμενικές θέσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neogeo1982 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Όχι απλά σχέδιο πτήσης και καταχώρηση σε μητρώα πρέπει να κάνεις αλλά το DJI MAVIC υπάγεται στην κατηγορία drones με οπτική υποβοήθηση οπότε μεταπηδά σε ειδική ή επαγγελματική κατηγορία KAI ΑΡΑ ΘΕΛΕΙ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ. (Αρθρο 19 Παρ 2.2) Kαι το ποδήλατο μπορεί να προκαλέσει σοβαρότατο θανατηφόρο ατύχημα... να το ασφαλίσουμε και αυτό; Και ο πεζός που περνά απρόσεχτα τον δρόμο μπορεί να προκαλέσει θανατηφόρο καραμπόλα σε διερχόμενα αυτοκίνητα να ασφαλιστεί και αυτός; Να ασφαλίσουμε ότι κινείται λέω εγώ.... Έλεος...ας σοβαρευτούμε! Ναι θα πρέπει να το δηλώσεις αν το πετάς πάνω 50 μέτρα απόσταση ή έχει προδιαγραφές να το κάνει άσχετα με αν εσύ θέλεις να το πετάξεις. Ότι να ναι δηλαδή. έλεος ρε μάγκες λες και σε αυτή την μπανανία που ζούμε όλοι κάνουν το σωστό δλδ και θα σου έρθει ο άλλος να σου μετρήσει αν έχεις σηκώσει 50 μέτρα η 150 το drone. εδώ γίνετε τις πόπης απο ανασφάλιστα οχήματα όσα θες 16χρονα με μηχανάκια χωρίς δίπλωμα χωρίς ασφάλεια χωρίς τίποτα καβαλάνε πεζοδρόμια πάνε ανάποδα περνάνε με κόκκινο αβέρτα....μην μου πείτε ότι δεν έχετε δει τίποτα απο αυτά να συμβαίνει και η αστυνομία να αδιαφορεί γιατί πολύ απλά με τα 600-700 ευρώ που παίρνει σου λέει τράβα κάνε ότι θέλεις και μην με πρήζεις. είχε η αδερφή μου ατύχημα τις προάλλες με ένα μηχανάκι έγινε τρακάρισμα και η αστυνομία απλά δεν εμφανίστηκε ποτέ παρόλο που είχαμε καλέσει πάνω απο 4-5 φορές το 100. τώρα μην πιάσω και λέω γα τις αποδείξεις και το τι κάνουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες χρόοοοοονια τώρα. απλά να προσέχετε με τα drone μην πέσει σε κανενός το κεφάλι και μακριά απο κατοικημένες περιοχές.....γιατί δεν είναι αστείο. έχω dji phantom 3 advance και ούτε που πρόκειται καν να ασχοληθώ με το μπουρδέλο κράτος για ασφάλειες άδειες και πίπες. άμα μπορούν ας έρθουν εκεί που πάω να με ελέγξουν αν το πετάω 100, 500, η 1500 μέτρα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Κατανοητότατος είναι ο νόμος δυστυχώς. Δεν έχει σχέση η αξία και το μήκος, αλλά τα το βάρος και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΊΑΣ ΙΣΧΎΟΥΝ: Έχει δυνατότητα να πετάξει μακρύτερα από 50 μέτρα?Υποχρεωτική καταχώρηση σε μητρώο και σχέδιο πτήσης για πάνω από 50 μέτρα ΑΣΧΕΤΑ αν εσύ το πετάς τόσο καθώς και πινακίδα στο drone με τα στοιχεία σου. Δεν έχει ηλεκτρονικό περιοριμό για ύψος στα 120. Απαγόρευση πτήσης πάνω από ύψος 50 μέτρων. Εχει οπτική υποβοήθηση (να μην το βλέπεις αλλά να το πετάς μέσω οθόνης δικής του ή κάποιου κινητού)? Μεταπήδηση σε ειδική ή επαγγελματική κατήγορία με Ασφάλιση, Άδεια, σχετικά Παράβολα. Έχει άλλο άνθρωπο από κάτω εκτός από εσένα?Απαγορεύται να το πετάξεις. Αφου σημασια εχει το βαρος, τοτε ποιες οι διαφορες ενος κατω του 1 κιλου, αυτων των 4 κιλων και αυτων απο 4 εως 25 κιλα; Απο τη μια εχει σημασια το βαρος αλλα απο την αλλη ολα ισχυουν γιοα ολους ανεξαρτητως κατηγοριας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Πέρυσι είχαμε χάσει ένα drone (που ήταν ερευνητικό ) από μαλακία μας. Φυσικά, δεν είχαμε βάλει κανένα σύστημα να "ελέγχει" για το αν μπαίνουμε σε no-fly zone ή οτιδήποτε, πόσο μάλλον να επεμβαίνει κιόλας! Το μηχάνημα δε κόστιζε ούτε 500 ευρώ, ενώ κουβάλαγε αρκετά παραπάνω πράγματα (εξοπλισμό) από ένα τυπικό hobby drone. Δε χρειάζεται να σκάσεις μία περιουσία στην DJI. Φτιάχνονται πανεύκολα από χομπίστα, σε ένα απόγευμα, με μικρό κόστος. Οπότε το γεγονός ότι μία εταιρεία έχει αποφασίσει να βάλει δικλείδες ασφαλείας στα drones της (καλά έκανε) δε σημαίνει ότι γενικά και αόριστα "τα drones δε μπαίνουν σε no-fly zones από μόνα τους". Όπου θέλεις μπαίνουν. Ίσως όχι της DJI βέβαια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Σοβαρά αυτό τώρα;; Ποιος και γιατί κάνει κάτι τέτοιο;! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qwertytrewq Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Αφου σημασια εχει το βαρος, τοτε ποιες οι διαφορες ενος κατω του 1 κιλου, αυτων των 4 κιλων και αυτων απο 4 εως 25 κιλα; Απο τη μια εχει σημασια το βαρος αλλα απο την αλλη ολα ισχυουν γιοα ολους ανεξαρτητως κατηγοριας; Λυπάμαι που θα στο πω αλλά ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία διαφορά. Το είχαμε επισημάνει στην διαβούλευση πολλοί αλλά μας έγραψαν Κ Α Ν Ο Ν Ι ΚΟ Τ Α ΤΑ. Βέβαια αν όλοι αυτοί που καθυστερημένα τώρα διαμαρτύρονται είχαν μπει στον κόπο όπως εγώ και ΛΙΓΟΙ δυστυχώς άλλοι να γράψουν την άποψη τους στην διαβούλευση ίσως μας είχαν ακόυσει σε περισσότερα. Δεν ξέρεις πόσα άλλα κουφά γλυτώσαμε από το προσχέδιο νόμου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chape Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Κάνεις ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος. To drone δεν είναι κάρτα SIM για να μην μπορεί να δουλέψει χωρίς καταχώρηση στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας. Μπορείς να αγοράσεις ή ακόμα καλύτερα να φτιάξεις ένα μόνος σου και να το πετάξεις. Εδώ ο άλλος δεν μασάει να πετάξει πάνω από φυλακές με ναρκωτικά ...θα μασήσει για το πρόστιμο της ΥΠΑ για παραβίαση μη καταχώρησης? Ας προσέχουμε λίγο τι γράφουμε. Ποιος διαμαρτύρεται για πτήση επάνω από πλήθος ή κατοικημένη περιοχή? Έχεις διαβάσει τα απίστευτα που απαιτεί ο νόμος; Γύρνα πίσω μία σελίδα τα έχω παραθέσει. Ρε μεγάλε πλάκα μου κανείς? Σε πια χώρα ζεις? Δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός ποιος θα πετάει που και πόσο γιατί δεν θα είναι εφικτός ο έλεγχος αυτών που θα το χρησιμοποιούν για το χόμπι και αυτών που θέλουν να κάνουν τις παρανομίες τους για οποιονδήποτε λόγο... Όποτε αποφασίσανε αντί να τα απαγορέψουν να φτιάξουν ένα πολύ αυστηρό και περιοριστικό νομοσχέδιο για να υπάρχει κάποιος υποτυπώδεις έλεγχος... Μπορώ να καταλάβω κάποιους που είναι χομπίστες και ξενερώνουν αλλά μέχρι εκεί... Και εμένα το χόμπι μου είναι απαγορευμένο και κινδυνεύω ίσως και με φυλάκιση αν πάει κάτι στραβά την ίδια ώρα που σε άλλες χώρες τις Ευρώπης και της Αμερικής είναι νόμιμο αλλά δεν κάνω έτσι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karaLRS Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Ειχα σκοπο να πάρω DJI MAVIC. Αν ειναι η εταιρια να μου λεει το που θα πετάω το μηχανημα δικής μου ιδιοκτησίας δε με ενδιαφέρει να το πάρω. Το μηχανημα πρεπει να υπακουει στις δικες μου επιταγες και οχι σε καποιου τριτου... πολλω δε μαλλον οταν αυτο ειναι το ελληνικο κράτος που μπορει απο την μια στιγμη στην αλλη με οποιαδηποτε προφαση να κυρηξει την χωρα σε no flying zone. Τελος τελος... επειδη ειπωθηκαν διαφορα... τα drones που πετά ο μεσος hobbyistas (που πλεον θα πρεπει να δηλωνει επαγγελματιας πιλοτος) δεν μπορουν να θεσουν σε κινδυνο καμια πτήση, και το ιδιο ισχύει και για τα laser χειρος που μερικοι ασχετοι ισχυριζονται πως η αστεια ισχυ που βγαζουν μπορει να προκαλεσει οποιοδηποτε προβληματα στους πιλοτους. Θα μου επιτρέψεις σαν ΑΣΧΕΤΟΣ με την νυχτερινή πτήση σε αεροπλάνο ,να σου πω ότι το laser προκαλεί τεράστιο πρόβλημα και μπορεί να οδηγήσει και σε πτώση αεροσκάφους...Στα μαχητικά την νύχτα η όραση χρειάζεται περί τα 30 λεπτά σε συνθήκες σκότους για να είναι ικανή να αντεπεξέλθει και να βοηθήσει τον πιλότο να πετάει το αεροπλάνο και να το φέρει για προσγείωση...Σε πολλές περιοχές της χώρας υπάρχουν συγκεκριμένοι ηλίθιοι που βάζουν σκοποβολή τα αεροπλάνα που περνάνε από πάνω τους πηγαίνοντας για προσγείωση...Μερικές φορές η δέσμη του laser περνάει για ms από το μάτι του πιλότου και σε πληροφορώ το σοκ είναι μεγάλο αφού βλέπεις αστεράκια για πολλά δευτερόλεπτα μετά και έχεις χάσει και μέρος από την νυχτερινή σου όραση...οπότε καταλαβαίνεις ότι αυτό λίγο πριν την επαφή με τον διάδρομο μπορεί να έχει μεγάλο θέμα... σχετικά με τις no fly zone καλό είναι να υπάρχουν...υπάρχουν άπειρες πτώσεις αεροσκαφών από πουλιά που ζυγίζουν 1 κιλό και πέφτουν πάνω στην καλύπτρα ή μέσα στον κινητήρα.οπότε φαντάσου ένα ελικοπτέρακι 2 κιλά να πέφτει πάνω σε ένα αεροσκάφος που πάει με 800 χιλιόμετρα την ώρα τι ζημιά θα γίνει...οπότε οι επιταγές οι δικές σου μπορεί να είναι θανατηφόρες για άλλους ανθρώπους που εργάζονται νόμιμα... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Σε αεροδρόμια εξωτερικού υπάρχουν εκπαιδευμενα γερακια που εποπτευουν τον χώρο και κατεβάζουν το drone για πλάκα. Στο εξωτερικό επίσης υπάρχουν drone της αστυνομίας που πετάνε δίχτυ και μπορούν να κατεβάσουν οποιοδήποτε drone στην στιγμή. Στην Ελλάδα τώρα προσπαθούν να βάλουν κανόνες με μητρωα και ασφαλισεις καθώς ο κάθε ένας θα μπορούσε να αγοράσει ένα drone και να κάνει τον καγκουροπιλότο. Δεν είναι φοροεισπρακτικο το μέτρο. Έχει να κάνει με την δημόσια ασφάλεια καθώς στατιστικά ότι πετάει -πέφτει. Η ορμή που δημιουργεί ένα κομμάτι μεταλλου 3-4-5 κιλών είναι φονική σε περίπτωση που πέσει σε κεφάλια ανθρώπων εντός κατοικημενης. Δεν ξέρω πόση αναλγυσια μπορεί να κουβαλάει ο εγκέφαλος ενός εφηβου αλλά στα 40μου η σκέψη και μόνο πως θα μπορούσα να χτυπήσω έναν άνθρωπο με το παιχνίδι μου, είναι τρομακτική. Ας καταλάβουν λοιπόν κάποιοι πως όλα στην ζωή δεν είναι παιχνίδι και μπορούν υπό συνθήκες να οδηγήσουν σε σοβαρό τραυματισμό. Το ίδιο ισχύει και για αυτούς που παίρνουν ένα τιμόνι στα χέρια τους και όποιον πάρει ο χαρος. Υποχρεωτικό μητρώο λοιπόν σε κάθε drone για ταυτοποίηση και υποχρεωτική ασφάλεια για αστική ευθύνη έναντι τρίτων. Έχω διαβάσει για ιστορίες ανθρώπων που πετούσαν το drone και το έχασαν γιατί βγήκε εκτός εμβέλειας. Τι το έχασες ρε ηλιθιε απαντώ, και τι θα γίνει αν αυτό καταλήξει σε κανένα κεφάλι; Αν υπήρχε μητρώο και ήταν το drone φακελομενο, μαζί με αυτό θα έχανες και τον ύπνο σου... Συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά για το τελευταίο είχα διαβάσει ότι αν πάει να βγει εκτός εμβέλειας επιστρέφει και προσγειώνεται μόνο του. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει βέβαια γιατί διάβασα σε επόμενο μήνυμα ότι ο Haldol έχει χάσει ένα! Ειχα σκοπο να πάρω DJI MAVIC. Αν ειναι η εταιρια να μου λεει το που θα πετάω το μηχανημα δικής μου ιδιοκτησίας δε με ενδιαφέρει να το πάρω. Το μηχανημα πρεπει να υπακουει στις δικες μου επιταγες και οχι σε καποιου τριτου... πολλω δε μαλλον οταν αυτο ειναι το ελληνικο κράτος που μπορει απο την μια στιγμη στην αλλη με οποιαδηποτε προφαση να κυρηξει την χωρα σε no flying zone. Οποτε Κινα & custom built και ασε τους μαμακες να σφυριζουν περι κανονισμων, ασφαλειών και δεν ξερω γω τι αλλο. Λες και τις προηγουμενες δεκαετιες που δεν ειχαμε σκοτωνονταν ανθρωποι κατα δεκαδες. Η προσπαθεια του κράτους να ελεγξει τα πάντα καταντα κουραστικη και μη ρεαλιστικη. Τελος τελος... επειδη ειπωθηκαν διαφορα... τα drones που πετά ο μεσος hobbyistas (που πλεον θα πρεπει να δηλωνει επαγγελματιας πιλοτος) δεν μπορουν να θεσουν σε κινδυνο καμια πτήση, και το ιδιο ισχύει και για τα laser χειρος που μερικοι ασχετοι ισχυριζονται πως η αστεια ισχυ που βγαζουν μπορει να προκαλεσει οποιοδηποτε προβληματα στους πιλοτους. Φυσικα το οτι δεν μπορουν να προκαλεσουν προβλημα στην ασφαλεια, δεν σημαινει οτι μπορουν να κοβουν βολτες εκει. Παντως οσοι ισχυριζονται οτι καλως γίνεται... τοτε απαιτω να γινει το ιδιο και με αλλα πράγματα. Για αρχη να χρειαζεται άδεια απο την αστυνομια για κατοχη και χρηση υπολογιστη και συνδεσης ιντερνετ. Που ξερω γω οτι αυριο μεθαυριο δεν θα επιτεθεις στις υποδομες του κρατους εστω και αθελα σου ως bot? Επισης τα αμαξια, να αποκτησουν no drive zone, να μην μπορειτε να πατε σε χωματοδρομο. Να μπει κοφτης σε ολα στα 130χλμ αφου αυτο ειναι το ανωτατο οριο ταχυτητας. Και τελος να καταργηθουν και τα ζαχαροπλαστεια αφου εγγυημενα βλαπτουν την δημοσια υγεια και επιβαρυνουν με μερικα δις τις δαπανες των νοσοκομειων. Μπορω να φανταστω και αλλους τρελους κανονισμους "για το καλο μας". Δεν είναι έτσι για μένα. Με την ίδια λογική μπορείς να πάρεις ένα αμάξι και να μπεις σε μια πλατεία; Δε σημαίνει ότι επειδή κάτι είναι ιδιοκτησία μας κάνουμε ό,τι θέλουμε! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyotats Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Αυτος μου το πε -> http://wiki.dji.com/en/index.php/Phantom_3_Professional-_Flight_Limits_and_No-Fly_Zones Aσε που τα χω δει με τα ματια μου οταν πετουσα το drone.. Τραβα πετα πρωτα drone , και μετα βγαλε αποψη , μου γινατε ολοι ειδικοι... Η προταση σου ειναι ανισορροπη... το θεμα δεν ειναι απο που θα το ξεκινησεις το drone..απο τα 3χλμ ή απο το μισο μετρο απο το αεροδρομιο.. Το drone ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ..σου βγαζει μηνυμα γυρω στο 1χλμ οτι μπαινεις σε no-fly-zone και αν συνεχισεις να το πετας ,απλα σβηνει και προσγειωνεται. Αν εισαι εντος του no-fly-zone απλα δεν ξεκιναει... Τι δεν καταλαβαινεις? ΕDIT: δες και τα no-fly-zones στην ελλαδα http://www.dji.com/flysafe/no-fly αστο φιλε μαλλον εισαι ασχετος με το αθλημα!Αν Φτιαξω εγω ενα εξακοπτερο κοματι κοματι ποιος σου ειπε οτι δεν μπορω να πεταξω οπου εγω θελω και σε οτι υψος θελω? θες να σου φερω επωνυμο κινεζικο drone τετρακοπτερο που και πανω απο 120 μετρα θα το πετας που και καλα ειναι το οριο , και μεσα σε non fly zone θα μπαινει και οπου αλου εσυ θελεις! Αυτο που λες εσυ με το warning γινεται μονο στα dji μοντελα! ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VaL Phoenix Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Κ λίγα βάζει...... Ο κάθε ένας μπορεί με αυτή τη παπαριά να κάνει τον μεγάλο αδερφό. Να είσαι τελευταίο όροφο κ να φοβάσαι να κυκλοφορείς στο σπίτι σου γιατί ο κάθε ένας πετάει μια παπαριά. Ετοιμη την είχα την καραμπίνα για καταρρίψεις...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vassilis_24 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Κ λίγα βάζει...... Ο κάθε ένας μπορεί με αυτή τη παπαριά να κάνει τον μεγάλο αδερφό. Να είσαι τελευταίο όροφο κ να φοβάσαι να κυκλοφορείς στο σπίτι σου γιατί ο κάθε ένας πετάει μια παπαριά. Ετοιμη την είχα την καραμπίνα για καταρρίψεις...... To καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι με μια εγγραφή στο μητρώο και ένα σχέδιο πτήσης, μπορεί πάλι να σε παρακολουθεί και νόμιμα κιόλας; Εσύ από την άλλη με το να χρησιμοποιείς την καραμπίνα μες στο σπίτι σου, μάλλον θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα με το νόμο... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
duende Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 καιρος ηταν. οπως και για τον αερομοντελισμο επρεπε να γινει κατι και για τα drones. οι περισσοτεροι, στη πλειοψηφια τους μη αερομοντελιστες (μιας και τα περισσοτερα drones με τους αυτοματισμους τους μπορει να τα χειριστει μεχρι και η γιαγια μου) και χωρις γνωση η αισθηση των πιθανων κινδυνων αγοραζανε ενα drone και το πεταγανε οπου να'ναι. πανω απο κοσμο, πανω απο αυτοκινητα, παραλιες, ο,τι θες. με κεραιες που να φτανουν σε χιλιομετρα εκτος οπτικης επαφης (με fpv), η με καμερες να καταγραφουν τα παντα παραβιαζοντας την ιδιωτικοτητα ολων. αντε λοιπον να ξεσκαρταρει το τοπιο λιγακι εμεις ειμαστε μ@λακες δηλαδη που πεταμε μονο σε μοντελοδρομια και πληρωνουμε ασφαλεια για αστικη ευθυνη χρονια τωρα επισης πληροφοριακα, το συγκεκριμενο ηταν σε δημοσια διαβουλευση εδω και καιρο. οποιος ηθελε μπορουσε να καταθεσει τα σχολια/προτασεις του http://www.opengov.gr/yme/?p=3248 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagelisda Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2016 Σοκαριστικο για τους κατόχους ,αλλα λογικός νόμος. Δε μιλάμε για απλο hobby ,συλλογή γραμματοσήμων . Μιλάμε για ιπτάμενα αντικείμενα καμποσων κιλων ,που μπορεί να πέσουν σε κεφαλι ,αμάξι ,οτιδήποτε . Οταν βγαίνει κατι λογικό ,κάθε 100 χρόνια δλδ ,ας το επικροτουμε . Δε νομίζω πάντως οτι ήταν και τρελή έκπληξη ,απλα δεν υπήρχε νομοθετικό πλαίσιο λόγω καινούργιου φρούτου ,δε σημαίνει οτι δε θα υπήρχε ποτέ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα