Προς το περιεχόμενο

Δίσκος - Πλατό & Ρουλεμάν


Mixalis_t

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας συνφορουμίτες, 

 

Τα φώτα σας, για ένα yaris τρίπορτο, μοντέλο 2001, δεν θυμάμαι χλμ τώρα αλλά έχει γράψει αρκετά.

 

1) Μπορεί πρόβλημα σε δίσκο - πλατό και ρουλεμάν να είναι λόγος για να μείνει το αμάξι; Εμένα, χωρίς να είμαι γνώστης στα μηχανολογικά του αμαξιού μου ακούγεται χλωμό. Τι λέτε.

 

2) Γνωρίζετε πόσο περίπου μπορεί να κοστίζουν αυτά τα ανταλλακτικά; Η εργασία για τοποθέτηση;

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Ναι, μπορεί να μείνει από πρόβλημα σε δίσκο πλατό και ρουλεμάν.

 

2) Το σετ συμπλέκτη με λίγο ψάξιμο το βρίσκεις από 70-75€. Όσο για την εργασία υπάρχει μεγάλη ποικιλία στις τιμές, από 50 ως πάνω από 150€.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ φίλε από Πάτρα! Μπορείς όμως να επεκταθείς λίγο στο 1). 

 

Από ότι ξέρω τα προβλήματα στο δισκο του συμπλέκτη και στο πλατώ έχουν να κάνουν με προβλήματα αλλαγής ταχυτήτων, επιτάχυνσης, σκορτσαρίσματα και λοιπά. Το να μένει το αμάξι όμως και να μην παίρνει το μοτέρ πως έχει να κάνει με δισκοπλατώ;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ φίλε από Πάτρα! Μπορείς όμως να επεκταθείς λίγο στο 1). 

 

Από ότι ξέρω τα προβλήματα στο δισκο του συμπλέκτη και στο πλατώ έχουν να κάνουν με προβλήματα αλλαγής ταχυτήτων, επιτάχυνσης, σκορτσαρίσματα και λοιπά. Το να μένει το αμάξι όμως και να μην παίρνει το μοτέρ πως έχει να κάνει με δισκοπλατώ;;;

 

Δεν είπα πως δεν θα παίρνει μπροστά ο κινητήρας... η δύναμη/ροπή του κινητήρα δεν θα καταφέρει να φτάσει στους τροχούς μια και περνάει από το δισκόπλατο... κάτι απαραίτητο για να επιταχύνει(ή έστω να κινηθεί), με αυτόν το τρόπο θα "μείνει".  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μείνει με Golf από φαγωμένο δίσκο-πλατό (το πλατό ήταν λιωμένο όταν το έβγαλε, ενώ οδηγώ πολύ ήρεμα), στα 100.000 χιλιόμετρα. Δεν πατινάριζε, οι ταχύτητες έμπαιναν κανονικά, και ξαφνικά μου πέταξε την τρίτη και τέλος. Δεν έμπαιναν οι ταχύτητες. Στο Σχιστό. Κάποια αυτοκίνητα έχουν υδραυλικό συμπλέκτη (δεν σκληραίνει) και δεν καταλαβαίνεις εύκολα το πρόβλημα πριν σε αφήσει. Δεν ξέρω, όμως, τι ισχύει για το συμπλέκτη του Yaris.

 

Ο δίσκος πλατό για το Yaris, σε Valeo και Aisin κάνει περίπου 55-75 ευρώ αν ψάξεις σε μαγαζιά που φέρνουν κυρίως τέτοια. Στο ένα Getz 1.4 τον πήρα πριν από λίγες μέρες (Valeo) 65 ευρώ + 10 τις βαλβολίνες, από μαγαζί που διαφημίζεται στο car.gr, και έχω κανονίσει για τοποθέτηση με 100 ευρώ, γιατί δεν βρήκα πουθενά φτηνότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ότι θα πήγαινα να πω ότι πριν φτάσει να σε αφήσει από δισκο-πλατό κάτι θα δώσει από σύμπτωμα, αλλά ήρθε ο BritGreek να συμπληρώσει αυτό το κενό μου.  :-D

Οκ, μιλάμε δηλαδή για 160 - 180 € σύνολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκουσα ότι κάποιοι που φέρνουν μόνο τέτοια ανταλλακτικά, συνεργάζονται με συνεργεία και τα βάζεις όλα μαζί με 100-120 ευρώ. Ψαξ' το αν σε ενδιαφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε τιμές απο τους AfterMarket δισκοπλατο, εάν έχει πάνω απο 200.000χλμ , καλό θα ήταν να ελένξεις και τα τρομπάκια συμπλέκτη (εσωτερικό+εξωτερικο).

Υπολόγισε ανταλλακτικά, λάδια κιβωτίου + εργασία =200 ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ότι θα πήγαινα να πω ότι πριν φτάσει να σε αφήσει από δισκο-πλατό κάτι θα δώσει από σύμπτωμα, αλλά ήρθε ο BritGreek να συμπληρώσει αυτό το κενό μου.  :-D

Εφόσον πρόκειται για φυσιολογική φθορά μόνο του δίσκου ναι, θα δείξει σύμπτωμα(θα αρχίσει να πατινάρει). Αν όμως "ανάψει" σε κάποιο ζόρισμα πχ, αν σπάσουν χτένια από το πλατό, αν σπάσει το ρουλεμάν του συμπλέκτη κτλ μπορεί να σε αφήσει χωρίς προειδοποίηση.

 

Οκ, μιλάμε δηλαδή για 160 - 180 € σύνολο.

Ανάλογα, αν πας αντιπροσωπεία θα σου πουν 400-450(τόσο χρεώνουν στην toyota), αν αγοράσεις μόνος σου το σετ και βρεις οικονομικό συνεργείο θα χαλάσεις αρκετά λιγότερα από όσα έγραψες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινάω να το ψάχνω από αύριο και κάνω update όταν έχω κάτι συγκεκριμένο. Να δούμε ποιος θα πέσει πιο κοντά σε κόστος  :-D

 

 

Ευχαριστώ όλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να σπασουν χτενια η να χαλασει ρουλμαν,εχει φτασει στο μεταλο ο δισκος.

Μην το λες . Ρουλεμάν έτοιμο να καταστραφεί είχα . Ο δίσκος είχε αρκετό ψωμί ακόμα παρ ότι μαμά δίσκος με 145.000 χλμ τα περισσότερα εντός κίνησης Αθήνας και γύρω περιοχών και σαν οδηγός τον συμπλέκτη δεν τον λυπάμαι ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινάω να το ψάχνω από αύριο και κάνω update όταν έχω κάτι συγκεκριμένο. Να δούμε ποιος θα πέσει πιο κοντά σε κόστος :-D

 

 

Ευχαριστώ όλους!

Allaboutcar, μπες και δες τιμές. Από τα καλύτερα μαγαζιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως οι τιμές που μπορεί να βρει κάποιος παίζουν πολύ.

 

Από το ψάξιμο που έχω κάνει για ανταλλακτικά απ'έξω έχουμε και λέμε:

 

Από Ιαπωνική ΑΕ:  132,5 € (νομίζω Daikin η μάρκα, ιαπωνική προέλευσης)

Από best-spares:   92 € σε δύο μάρκες, Aizin (Ιαπωνική), luk (Γερμανική)

 

Από συνεργεία τώρα:

 

Ένας μου δίνει 90 € τα ανταλλακτικά, νομίζω Aizin όπως επάνω, και 80 € την εργασία. 

Ο δεύτερος μου προτείνει Daikin στα 132 € ως τα καλύτερα της αγοράς, με 120 € την εργασία. 

Ο τρίτος δίνει 122 € τα luk με ενναλακτική τα Nissin 132 €. 160 € η εργασία του (!!)

Ο τελευταίας μου δίνει Κορεάτικης προέλευσης στα 130 € και με την εργασία πάει 250 €

 

Με άλλα λόγια έχουμε από 170 - 290 €. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως οι τιμές που μπορεί να βρει κάποιος παίζουν πολύ.

 

Από το ψάξιμο που έχω κάνει για ανταλλακτικά απ'έξω έχουμε και λέμε:

 

Από Ιαπωνική ΑΕ:  132,5 € (νομίζω Daikin η μάρκα, ιαπωνική προέλευσης)

Από best-spares:   92 € σε δύο μάρκες, Aizin (Ιαπωνική), luk (Γερμανική)

 

Από συνεργεία τώρα:

 

Ένας μου δίνει 90 € τα ανταλλακτικά, νομίζω Aizin όπως επάνω, και 80 € την εργασία. 

Ο δεύτερος μου προτείνει Daikin στα 132 € ως τα καλύτερα της αγοράς, με 120 € την εργασία. 

Ο τρίτος δίνει 122 € τα luk με ενναλακτική τα Nissin 132 €. 160 € η εργασία του (!!)

Ο τελευταίας μου δίνει Κορεάτικης προέλευσης στα 130 € και με την εργασία πάει 250 €

 

Με άλλα λόγια έχουμε από 170 - 290 €. 

Βαλε Daikin  or Luk τιποτα αλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...