Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχει συμβεί 5-6 φορές με αποκορύφωμα το μήνυμα χρέωσης που έλαβα σήμερα 29/9 για χρέωση που αφορούσε την 28/9, κρυωμένος κλεισμένος σπίτι και μόνο από wifi. Πριν μια βδομάδα είχα στείλει μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών της ενημερώνοντας τους ότι τα δεδομένα τα' χα κλειστά, αλλά πάλι συνέβη! 

Δημοσ.

Πήγαινε σε άλλη εταιρεία

 

Το θέμα είναι να σταματήσει να το κάνει γενικώς και όχι αποκλειστικά σε μένα

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα είναι να σταματήσει να το κάνει γενικώς και όχι αποκλειστικά σε μένα

αμ δε προκειται να γινει κατι τετοιο 

Δημοσ.

έχω ακούσει να το παθαίνουν κι άλλοι αυτό, προσωπικά δε το έχω πάθει ποτέ γιατί πάντα έχω δεδομένα (τουλάχιστον από την ανανέωση), υπό νορμάλ συνθήκες δεν υπάρχει και λόγος να μείνεις χωρίς δεδομένα 

Δημοσ.

Πάλι τα ίδια... σήμερα ήρθε μήνυμα για χρέωση ίντερνετ που έκανα χθες, ενώ τα δεδομένα παραμένουν κλειστά.

 

Έχω στείλει 2 email (μεσώ φόρμας επικοινωνίας) στην wind, ενώ σήμερα τους πήρα και τηλέφωνο. Έχουν δει τα αιτήματα (βασικά το δεύτερο που έστειλα πριν 2-3 μέρες) που στάλθηκαν μεσώ της φόρμας επικοινωνίας και να περιμένω είπε η τηλεφωνήτρια. Βέβαια για το πρώτο που έχουν περάσει περισσότερες μέρες καμιά αναφορά απάντησης. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό ενώ έχω smartphone από το 2006.

 

Έχω smartphone λέει και λόγω αναβαθμίσεων μπορεί να χρεώνομαι από κει. Πως γίνεται αναρωτιέμαι με κλειστά τα δεδομένα;;;;;;;;

 

Σε περίπτωση που δεν βγάλω άκρη, που μπορώ να απευθυνθώ ώστε να το καταγγείλω και να διευρυνθεί το θέμα;

Δημοσ.

Πάλι τα ίδια... σήμερα ήρθε μήνυμα για χρέωση ίντερνετ που έκανα χθες, ενώ τα δεδομένα παραμένουν κλειστά.

 

Έχω στείλει 2 email (μεσώ φόρμας επικοινωνίας) στην wind, ενώ σήμερα τους πήρα και τηλέφωνο. Έχουν δει τα αιτήματα (βασικά το δεύτερο που έστειλα πριν 2-3 μέρες) που στάλθηκαν μεσώ της φόρμας επικοινωνίας και να περιμένω είπε η τηλεφωνήτρια. Βέβαια για το πρώτο που έχουν περάσει περισσότερες μέρες καμιά αναφορά απάντησης. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό ενώ έχω smartphone από το 2006.

 

Έχω smartphone λέει και λόγω αναβαθμίσεων μπορεί να χρεώνομαι από κει. Πως γίνεται αναρωτιέμαι με κλειστά τα δεδομένα;;;;;;;;

 

Σε περίπτωση που δεν βγάλω άκρη, που μπορώ να απευθυνθώ ώστε να το καταγγείλω και να διευρυνθεί το θέμα;

πήγαινε στις ρυθμίσεις και διέγραψε τα apn settings που έχει η συσκευή ώστε να μπαίνει στο 3G(έχε τα κάπου ενα αντίγραφο μιας και δεν ξέρω πως μπορείς να τα βρεις πάλι)

Αν σου φάει πάλι το 1€ ξεκίνα τα τηλέφωνα και τον τσαμπουκά,δεν καταλαβαίνουν διαφορετικά δυστυχώς.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα συμφωνησω με τον Χρησταρα... Μονο ετσι θα διαπιστωσεις οτι σε χρεωνει τζαμπα η γουιντ και οτι δεν φταινε τα permissions που εχει καποια εφαρμογη. Οταν εγκαταστεις καποια εφαρμογη πολλες απο αυτες ζητανε permissions να χρησιμοποιουν δεδομενα ακομα και αν εσυ τα εχεις κλειστα

Δημοσ.

και η κοσμοτε τα ίδια κάνει, 3 σερί μέρες με χρεωνε και είχα το apn σβησμενο

Εγώ που έχω What's up ενεργοποίησα το MyInternet και σταμάτησε να με χρεώνει.
  • Like 1
Δημοσ.

στα smartphone υπάρχει ειδική ρύθμιση στα δεδομένα που ΠΡΕΠΕΙ να κλείσεις για να μη χρεώνεσαι, και όχι μόνο τα δεδομένα είναι το data roaming, οπότε δεν φταίνει αυτοί, εσύ δεν το απενεργοποιείς. Q έχω . κλείνω το data roaming και τα δεδομένα και δεν με χρεώνει τίποτα..τόσο απλά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...