cxmgp Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Έχει συμβεί 5-6 φορές με αποκορύφωμα το μήνυμα χρέωσης που έλαβα σήμερα 29/9 για χρέωση που αφορούσε την 28/9, κρυωμένος κλεισμένος σπίτι και μόνο από wifi. Πριν μια βδομάδα είχα στείλει μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών της ενημερώνοντας τους ότι τα δεδομένα τα' χα κλειστά, αλλά πάλι συνέβη!
buuren Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Εμενα ειχε τυχει παλια να με χρεωσει χωρις καν να εχω smartphone!!!
cxmgp Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Πήγαινε σε άλλη εταιρεία Το θέμα είναι να σταματήσει να το κάνει γενικώς και όχι αποκλειστικά σε μένα 1
Ghost_Rider Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Το θέμα είναι να σταματήσει να το κάνει γενικώς και όχι αποκλειστικά σε μένα αμ δε προκειται να γινει κατι τετοιο
logistoulis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 έχω ακούσει να το παθαίνουν κι άλλοι αυτό, προσωπικά δε το έχω πάθει ποτέ γιατί πάντα έχω δεδομένα (τουλάχιστον από την ανανέωση), υπό νορμάλ συνθήκες δεν υπάρχει και λόγος να μείνεις χωρίς δεδομένα
cxmgp Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Πάλι τα ίδια... σήμερα ήρθε μήνυμα για χρέωση ίντερνετ που έκανα χθες, ενώ τα δεδομένα παραμένουν κλειστά. Έχω στείλει 2 email (μεσώ φόρμας επικοινωνίας) στην wind, ενώ σήμερα τους πήρα και τηλέφωνο. Έχουν δει τα αιτήματα (βασικά το δεύτερο που έστειλα πριν 2-3 μέρες) που στάλθηκαν μεσώ της φόρμας επικοινωνίας και να περιμένω είπε η τηλεφωνήτρια. Βέβαια για το πρώτο που έχουν περάσει περισσότερες μέρες καμιά αναφορά απάντησης. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό ενώ έχω smartphone από το 2006. Έχω smartphone λέει και λόγω αναβαθμίσεων μπορεί να χρεώνομαι από κει. Πως γίνεται αναρωτιέμαι με κλειστά τα δεδομένα;;;;;;;; Σε περίπτωση που δεν βγάλω άκρη, που μπορώ να απευθυνθώ ώστε να το καταγγείλω και να διευρυνθεί το θέμα;
Xristaras12 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Πάλι τα ίδια... σήμερα ήρθε μήνυμα για χρέωση ίντερνετ που έκανα χθες, ενώ τα δεδομένα παραμένουν κλειστά. Έχω στείλει 2 email (μεσώ φόρμας επικοινωνίας) στην wind, ενώ σήμερα τους πήρα και τηλέφωνο. Έχουν δει τα αιτήματα (βασικά το δεύτερο που έστειλα πριν 2-3 μέρες) που στάλθηκαν μεσώ της φόρμας επικοινωνίας και να περιμένω είπε η τηλεφωνήτρια. Βέβαια για το πρώτο που έχουν περάσει περισσότερες μέρες καμιά αναφορά απάντησης. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό ενώ έχω smartphone από το 2006. Έχω smartphone λέει και λόγω αναβαθμίσεων μπορεί να χρεώνομαι από κει. Πως γίνεται αναρωτιέμαι με κλειστά τα δεδομένα;;;;;;;; Σε περίπτωση που δεν βγάλω άκρη, που μπορώ να απευθυνθώ ώστε να το καταγγείλω και να διευρυνθεί το θέμα; πήγαινε στις ρυθμίσεις και διέγραψε τα apn settings που έχει η συσκευή ώστε να μπαίνει στο 3G(έχε τα κάπου ενα αντίγραφο μιας και δεν ξέρω πως μπορείς να τα βρεις πάλι) Αν σου φάει πάλι το 1€ ξεκίνα τα τηλέφωνα και τον τσαμπουκά,δεν καταλαβαίνουν διαφορετικά δυστυχώς. 1
johnyboy Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 και η κοσμοτε τα ίδια κάνει, 3 σερί μέρες με χρεωνε και είχα το apn σβησμενο
tsilitheo1 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Θα συμφωνησω με τον Χρησταρα... Μονο ετσι θα διαπιστωσεις οτι σε χρεωνει τζαμπα η γουιντ και οτι δεν φταινε τα permissions που εχει καποια εφαρμογη. Οταν εγκαταστεις καποια εφαρμογη πολλες απο αυτες ζητανε permissions να χρησιμοποιουν δεδομενα ακομα και αν εσυ τα εχεις κλειστα
Makeran111 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 και η κοσμοτε τα ίδια κάνει, 3 σερί μέρες με χρεωνε και είχα το apn σβησμενοΕγώ που έχω What's up ενεργοποίησα το MyInternet και σταμάτησε να με χρεώνει. 1
Leokatana Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 και η κοσμοτε τα ίδια κάνει, 3 σερί μέρες με χρεωνε και είχα το apn σβησμενο Πήγαινε σε άλλη εταιρεία!!!
panos- Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Πήγαινε σε άλλη εταιρεία!!! Δεν έχει, όλες τις κατηγορήσατε. 4
Makeran111 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δεν έχει, όλες τις κατηγορήσατε. Vodafone. 1
elenit24 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 στα smartphone υπάρχει ειδική ρύθμιση στα δεδομένα που ΠΡΕΠΕΙ να κλείσεις για να μη χρεώνεσαι, και όχι μόνο τα δεδομένα είναι το data roaming, οπότε δεν φταίνει αυτοί, εσύ δεν το απενεργοποιείς. Q έχω . κλείνω το data roaming και τα δεδομένα και δεν με χρεώνει τίποτα..τόσο απλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα