Προς το περιεχόμενο

Toyota yaris 1.3 - Audi TT 1.8


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Τα μεταχειρισμενα θέλουν αμέσως αλλαγή ιμάντα αμέσως. Μετά κάνετε τα υπόλοιπα.

 

Εκτος και εχουν επισημο και αληθινο βιβλιο service που γραφει ποτε εγινε . Αν ειναι εισαγωγης αμεσα.

Δημοσ.

Εκτος και εχουν επισημο και αληθινο βιβλιο service που γραφει ποτε εγινε . Αν ειναι εισαγωγης αμεσα.

Εμένα είχε βιβλίο αλλά άνοιξα το καπάκι και είδα τον ιμάντα χάλια έτοιμο να κοπεί. Καλύτερα αλλαγή αμέσως.

Δημοσ.

Το αμάξι θα το συντηρώ εγώ μέχρι και το τελευταίο εύρο και ο λόγος που δεν με νοιάζει είναι γιατί είμαι 23 χρονών δεν έχω καμία άλλη υποχρέωση και είμαι από τους τυχερούς που έχει μια πολύ καλή δουλεία σε μια τόσο μικρή ηλικία 

Παρτο καινουριο με δοσεις ! (και δεν το εννοω ως Ελληνας του στυλ δεν εχω να φαω τα παιδια μου πεινανε και παιρνω iphone και ΤΤ , λογω των υπογραμμισμενων το λεω :P )

  • Like 1
Δημοσ.

στην ηλικια που εισαι,καλα θα κανεισ να παρεισ το οχημα που γουσταρεισ.καθε πραμα στον καιρο του.οταν θα μεγαλωσεισ,θα εχεισ αλλεσ προτεραιοτητεσ.....αλλα το ττ δεκαετιασ,ειναι επιφοβο,διοτι περαν του οτι ειναι vw(απο τα ακριβοτερα,σε ανταλακτικα αλλα και εργασια),το ττ ειναι και απο τα οχηματα που γαργαληθικαν οσο λιγα.και ποιοσ σου λεει οτι προηγουμενοσ ιδιοκτητησ δεν ανεβασε διπλασια πιεση σε εργοστασιακα σωθικα,το ελιωνε,και τωρα χαμηλωσε πιεσεισ για να πουλησει;αλλα το ζορισμα το εφαγε και πιθανον να χαλασει στο χερι σου.αγορασε το μονο αν ξερεισ τον ιδιοκτητη,οχι αν ειναι γνωστοσ σου,αλλα αν ειναι νορμαλ ή γκαζακισ.χτυπα κανα μχ5 πισωκουνα ατμοσφαιρα ιαπωνα και καμπριο,να παιξεισ και να απολαυσεισ βολτεσ.ακομη και ενα 316 χαπατο,καλυτερο θα ειναι.το ττ το μονο επιπλεον που δινει απο το γιαρισ,ειναι η δυναμη,το "πρεστιζ" σε καποια ματια,και τρελα εξοδα για συντηρηση,χωρισ ζημιεσ.τοση δυναμη στουσ μπροστα τροχουσ,τι να γην κανεισ?φαναρι φαναρι?ή ενθικη και 200αρα?αυτα ξεχνατα διοτι περαν του ρισκου να βγαλει ζημια,η καταναλωση σε λαστιχα και βενζινολαδα,παει αλλου.δεν συζηταω για τετρακινητο ττ,διοτι εκει,ειναι ακομη χειροτερα.

Δημοσ.

Μην ακούς κανένα πάρε ένα ΤΤ καλύτερα μαμά αλλιώς μέχρι φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση και δεν θα έχεις θέμα.

 

Για μένα αν μπορείς καλά θα ήταν να πάρεις το 2 λίτρο που είναι και πιο καινούργιο να σου μείνει. Αφού λες ότι έχεις καλή δουλειά και όχι υποχρεώσεις αν ο μισθός σου είναι 700+ μπορείς να το συντηρησεις.

Δημοσ.

Η γνώμη μου ειναι ποτε να μην πηγαίνει κανεις σε παλαιότερο αυτοκίνητο...

Κατα τα αλλα τα εξοδα σου θα ανέβουν χονδρικα κατα 30-35% (συνολο μιλάω για ασφαλεια, τελη, φορους, συντήρηση).

Εκτός αν μιλάμε για κορόλα του '98! :D

 

(Πλάκα κάνω sam! ).

  • Like 1
Δημοσ.

Εμ αυτά σας λέω τόσο καιρό... Κάτι 3.16 στον περιφερειακό με κυνηγάνε και με πιάνουν μετά τα 180. Με το ζόρι φυσικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμ αυτά σας λέω τόσο καιρό... Κάτι 3.16 στον περιφερειακό με κυνηγάνε και με πιάνουν μετά τα 180. Με το ζόρι φυσικά.

Πόσο σου καίει με 180; 3-4 λίτρα; :P :D

Δημοσ.

Πόσο σου καίει με 180; 3-4 λίτρα; :P :D

Σιγά Ρέ... Εκεί τρώει πολύ άστο. Μέσα σε πόλη όμως είναι τα μισά από το ίμπιζα.

 

Με 48 ευρώ έκανα 580.

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά αυτό που εννοεί, και εσύ (και κάποιοι άλλοι) δεν θέλετε να το καταλάβετε, είναι οτι ένα αμάξι δεν καίει λετπά και ευρώ, καίει ml και λίτρα.

Και για αυτούς που ακόμα αδυνατούν να το καταλάβουν, το να πει κάποιος οτι μου καίει 10 ευρώ τα 100 χλμ φέτος ενώ πέρυσι έκαιγε 12 ευρώ τα 100 χλμ κ.ο.κ δεν λέει σε κανέναν απολύτως τίποτα (παρά μόνο στην τσέπη αυτού που τα λέει).

Επειδή λοιπόν δεν ξέρουμε πόσα λίτρα βενζίνης αγοράζεις με 48 ευρώ σήμερα, πόσα αγόραζες χτες και πόσα θα αγοράσεις αύριο, οποιαδήποτε πληροφορία του στύλ με Χ ευρώ κάνω Χ χιλιόμετρα δεν είναι χρήσιμη σε κανέναν.

Η κατανάλωση παραμένει σχεδόν σταθερή σε βάθος χρόνου. Η αξία του καυσίμου που αγοράζεις σε βάθος χρόνου, θα αλλάξει ν φορές.

Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...