Προς το περιεχόμενο

Toyota yaris 1.3 - Audi TT 1.8


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και μερικούς μήνες έχω στην κατοχή μου ένα yaris 1.3 του 2006, το αμάξι είναι άριστο σε όλα του, άπλα είμαι 23 χρονών και όταν μπήκα μέσα για πρώτη φορά ‘’ξενέρωσα’’ πρόσφατα το έβαλα σε αγγελία για να το πουλήσω, θέλω κάτι να κάνω το κέφι μου, σήμερα με πήραν τηλέφωνο για ανταλλαγή με audi tt 1.8 turbo, και αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το έξης κύριος για αυτούς που έχουν το συγκεκριμένο αμάξι.. δεν με νοιάζει τι ζημιές βγάζει ..με νοιάζουν ασφάλεια και σήμα.. ποσό σας κοστίζει τον χρόνο ένα audi tt του 2003 ;

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Η γνώμη μου ειναι ποτε να μην πηγαίνει κανεις σε παλαιότερο αυτοκίνητο...

Κατα τα αλλα τα εξοδα σου θα ανέβουν χονδρικα κατα 30-35% (συνολο μιλάω για ασφαλεια, τελη, φορους, συντήρηση).

Δημοσ.

δε σε νοιάζουν οι ζημιές, οι τιμές των ανταλλακτικών, η κατανάλωση καυσίμου, το τεκμήριο;

αν πληρώνει άλλος οκ, λογικό να μη σε νοιάζει αν πληρώνεις εσύ όμως θα έπρεπε να σε νοιάζει.

είσαι 23 θες να κάνεις το κομμάτι σου, να πουλήσεις μούρη αλλά είναι κάποια πράγματα που πρέπει να τα σκεφτείς.

επίσης, αυτοκίνητο του 2003; 13 ετών.

 

έχω ένα φίλο μ ένα δίλιτρο audi (όχι TT). περιττό να πω πως τα τελευταία χρόνια είναι παρκαρισμένο στο γκαράζ. ακόμα και μέσα στο κρύο παίρνει τη μηχανή.

καλή η φιγούρα βλέπεις αλλά όταν είναι να αλλάξει τα φαρδιά λάστιχα η τσέπη πονάει. όπως πονάει και στο βενζινάδικο.

απλά τα γράφω αυτά για να τα σκεφτείς όλα, αν και δεν απαντάω στην ερώτηση σου.


Η γνώμη μου ειναι ποτε να μην πηγαίνει κανεις σε παλαιότερο αυτοκίνητο...

Κατα τα αλλα τα εξοδα σου θα ανέβουν χονδρικα κατα 30-35% (συνολο μιλάω για ασφαλεια, τελη, φορους, συντήρηση).

 

δε θα πάει μόνο 30%.

τέλη  στο yaris 135€, το ΤΤ 300€.

η ασφάλεια ανάλογα.... για το yaris μπορεί να βρει με 90€ το εξάμηνο. για το ΤΤ δε ξέρω αν πέσει κάτω από 140€

κατανάλωση +40%

τι λάστιχα φοράει το yaris και τι το TT;

Δημοσ.

Από τα αμάξια που αναφέρεις έχω μόνο το yaris (1.3 του 2010). Το άλλο μου αυτοκίνητο είναι ένα mx5 του 2008. Το yaris είναι όντως ένα αποστειρωμένο αυτοκίνητο πόλης πλην όμως είναι τρελό εργαλείο. Αν τώρα μου πεις πρέπει να πουλήσεις ένα αμάξι θα πουλούσα το mx5 χωρίς δεύτερη σκέψη και ας είναι το αυτοκίνητο καψούρα, και ας μάζευα 10 χρόνια λεφτά για να το πάρω καινούριο (το yaris το πήρα μεταχειρισμένο). Βέβαια σε ηλικία σου ρίχνω 10++ χρόνια (και έχω και οικογένεια).

 

Επειδή κάτι σκαμπάζω από αυτοκίνητα γνώμη μου είναι ότι είναι λογικό να έχεις ξενερώσει με το yaris και να ζητάς κάτι πιο δυναμικό. Πιστεύω επίσης ότι το αλμα από το ταπεινό yaris στο ΤΤ είναι ψιλοτεράστιο ειδικά για ένα νέο οδηγό που δεν έχει ανάλογες εμπειρίες. 

 

Τέλος λόγω της παλαιότητας (13 ετών ήδη) και της πολυχρησίας/κατάστασης (ξέρεις από πόσα χέρια/πόδια έχει περάσει το συγκεκριμμένο ΤΤ; ) αν δεν έχεις ο ίδιος μηχανικές γνώσεις ή έστω φιλαράκια που να το κατέχουν το άθλημα (όχι μέσα από περιοδικά burn out και ιντερνετ) για να σε βοηθάνε τσάμπα, θα καταλήξεις να γίνεις ο αιμοδότης του συνεργείου της γειτονιάς σου. 

 

Αν παρόλο αυτά έχεις καψουρευτεί να το πάρεις, πιστεύω ότι μετά την αρχική χαρά θα αρχίσεις να ψάχνεις να το ξεφορτωθείς είτε λόγω των εξόδων συντήρησης είτε λόγω των προβλημάτων που μπορεί να βγάλει. Να έχεις στο νου σου δηλαδή αν αντέχεις οικονομικά, ψυχολογικά κ.α. μετά από 5-6 μήνες να το βάλεις πωλητήριο και να ψάχνεις πάλι κανα...yaris :)

 

Τώρα βέβαια τα παραπάνω τα έγραψα παρασυρόμενος από τις απαντήσεις των παραπάνω φίλων, για την αρχική σου ερώτηση δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.

Δημοσ.

δε σε νοιάζουν οι ζημιές, οι τιμές των ανταλλακτικών, η κατανάλωση καυσίμου, το τεκμήριο;

αν πληρώνει άλλος οκ, λογικό να μη σε νοιάζει αν πληρώνεις εσύ όμως θα έπρεπε να σε νοιάζει.

είσαι 23 θες να κάνεις το κομμάτι σου, να πουλήσεις μούρη αλλά είναι κάποια πράγματα που πρέπει να τα σκεφτείς.

επίσης, αυτοκίνητο του 2003; 13 ετών.

 

έχω ένα φίλο μ ένα δίλιτρο audi (όχι TT). περιττό να πω πως τα τελευταία χρόνια είναι παρκαρισμένο στο γκαράζ. ακόμα και μέσα στο κρύο παίρνει τη μηχανή.

καλή η φιγούρα βλέπεις αλλά όταν είναι να αλλάξει τα φαρδιά λάστιχα η τσέπη πονάει. όπως πονάει και στο βενζινάδικο.

απλά τα γράφω αυτά για να τα σκεφτείς όλα, αν και δεν απαντάω στην ερώτηση σου.

 

δε θα πάει μόνο 30%.

τέλη  στο yaris 135€, το ΤΤ 300€.

η ασφάλεια ανάλογα.... για το yaris μπορεί να βρει με 90€ το εξάμηνο. για το ΤΤ δε ξέρω αν πέσει κάτω από 140€

κατανάλωση +40%

τι λάστιχα φοράει το yaris και τι το TT;

Το αμάξι θα το συντηρώ εγώ μέχρι και το τελευταίο εύρο και ο λόγος που δεν με νοιάζει είναι γιατί είμαι 23 χρονών δεν έχω καμία άλλη υποχρέωση και είμαι από τους τυχερούς που έχει μια πολύ καλή δουλεία σε μια τόσο μικρή ηλικία 

Δημοσ.

Το αμάξι θα το συντηρώ εγώ μέχρι και το τελευταίο εύρο και ο λόγος που δεν με νοιάζει είναι γιατί είμαι 23 χρονών δεν έχω καμία άλλη υποχρέωση και είμαι από τους τυχερούς που έχει μια πολύ καλή δουλεία σε μια τόσο μικρή ηλικία 

 

Τότε γιατί σε νοιάζει μόνο το κόστος της ασφάλειας και τα τέλη κυκλοφορίας; Αφού λεφτά βγάζεις (και μπράβο σου!)  για να τα καλύψεις όλα τα έξοδα.

Δημοσ.

Παρομοια αλλαγη εκανε ο γιο μου απο ενα Ibiza σε ΤΤ

 

Τα εξοδα οπως σου ειπαν..Παρολο που ειναι του 2001 δεν εβγαλε  ζημιες 3 χρονια.

 

Του εχω βαλει υγραεριο αλοιως...

 

Ιδιο αμαξι εχει και η κορη μου του 1999

Δημοσ.

Τότε γιατί σε νοιάζει μόνο το κόστος της ασφάλειας και τα τέλη κυκλοφορίας; Αφού λεφτά βγάζεις (και μπράβο σου!)  για να τα καλύψεις όλα τα έξοδα.

Ενημερωτικά, πάντα θέλω να ξέρω ακριβώς ποσό θα μου στοιχίσει κάτι πριν ακόμα το κάνω 

Παρομοια αλλαγη εκανε ο γιο μου απο ενα Ibiza σε ΤΤ

 

Τα εξοδα οπως σου ειπαν..Παρολο που ειναι του 2001 δεν εβγαλε  ζημιες 3 χρονια.

 

Του εχω βαλει υγραεριο αλοιως...

 

Ιδιο αμαξι εχει και η κορη μου του 1999

Οι ζημιές είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα, το yaris για παράδειγμα δεν έχει βγάλει καμία ζημία και όταν το πήρα ήξερα ότι θέλει μονό λάστιχα, αλλά μέχρι στιγμής για το yaris έχω δώσει για… λάστιχα τακάκια συναγερμό και οπού νάνε θέλει και service οπότε είναι μια η άλλη.. το επόμενο που θα πάρω μπορεί να μην θέλει λάστιχα τακάκια συναγερμό κτλπ και να θέλει κάποια επισκευή, μια η άλλη είναι 

Δημοσ.

δε θα πάει μόνο 30%.

τέλη  στο yaris 135€, το ΤΤ 300€.

η ασφάλεια ανάλογα.... για το yaris μπορεί να βρει με 90€ το εξάμηνο. για το ΤΤ δε ξέρω αν πέσει κάτω από 140€

κατανάλωση +40%

τι λάστιχα φοράει το yaris και τι το TT;

 

Σωστο, ειχα την αισθηση οτι ειδα 1.4 οποτε υπολόγισα παραπάνω τέλη... ένα +50% οποτε τουλαχιστον στο σύνολο...

Δημοσ.

Ενημερωτικά, πάντα θέλω να ξέρω ακριβώς ποσό θα μου στοιχίσει κάτι πριν ακόμα το κάνω 

 

 

Σωστός και καλά κάνεις αλλα τότε κάνεις λάθος που πας να πάρεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 13 ετών. Γιατί μέσα βάζεις τον αστάθμητο παράγοντα της παλαιότητας και κακοσυντήρησης. Οπότε δεν θα μπορείς εκ των προτέρων να γνωρίζεις ακριβώς πόσο θα σου στοιχίσει η απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Μην κοιτάς με το yaris, τα yaris έχουν τρελή αξιοπιστία, φημίζεται άλλωστε η toyota για αυτό. 

 

Αν αρχίσει να σου βγάζει προβλήματα το audi ή να θέλει μεγάλα σερβις, τα τέλη και η ασφάλεια θα σου φαίνονται αμελητέα. Επίσης εκτός του χρηματικού κόστους υπολόγισε και το ψυχολογικό/σωματικό κόστος του να έχεις ένα αυτοκίνητο μη αξιόπιστο, να τρέχεις σε συνεργεία κάθε τόσο κ.ο.κ.

 

Τα παραπάνω βέβαια εφόσον δεν γνωρίζουμε την κατάσταση του audi. Μπορεί να είναι άριστα συντηρημένο, πεντακάθαρο σασί, και μόνο να θέλει τα τυπικά σερβις του (που σημειωτέον στο group VAG τσούζουν). Αλλά όπως και να χει ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο είναι ρίσκο.

 

Φιλικά!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενα βασικο ειναι σε ΤΤ να ξερεις αν εχει αλλαξει ιμαντα γιατι αλοιως θα τον αλλαξεις οποωσδηποτε αμεσα.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

αν μπορεις να παρεις κατι πιο καινούργιο τότε να κάνεις την αλλαγή..σε καταλαβαίνω με το yaris. έχει ο πατερας μου ενα και οσο και να ειναι πολυεργαλειο όταν το οδηγάω με πιανει μια υπνηλια.... 

 

επισης κατι που δεν εχει ειπωθει μεχρι τωρα νομιζω ένα ττ δεκαετίας το παντρεύεσαι..

  • Like 1
Δημοσ.

Αν το ΤΤ είναι οκ δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.Προφανώς και θα ξέρεις ότι θα έχεις  παραπάνω έξοδα κίνησης/συντήρησης,όχι τίποτα τραγικό.Είναι άλλη κατηγορία,άλλα πατήματα,άλλο επίπεδο ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας.Αν προχωρήσεις να γίνει λεπτομερής έλεγχος από μηχανικό.

Δημοσ.

Αν το ΤΤ είναι οκ δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.Προφανώς και θα ξέρεις ότι θα έχεις  παραπάνω έξοδα κίνησης/συντήρησης,όχι τίποτα τραγικό.Είναι άλλη κατηγορία,άλλα πατήματα,άλλο επίπεδο ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας.Αν προχωρήσεις να γίνει λεπτομερής έλεγχος από μηχανικό.

 

Πολλες φορες ο ελεγχος δεν μπορει να ειναι οπτικος .Ανοιξε μηχανη για να αλλαξει ιμαντα στης κορης μου με το που το πηραμε και βγηκαν και αλλα οπως φλαντζα στη μεση που δεν φαινοντουσαν.

Στου γιου μου τιποτα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...