Επισκέπτης Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Εδώ και μερικούς μήνες έχω στην κατοχή μου ένα yaris 1.3 του 2006, το αμάξι είναι άριστο σε όλα του, άπλα είμαι 23 χρονών και όταν μπήκα μέσα για πρώτη φορά ‘’ξενέρωσα’’ πρόσφατα το έβαλα σε αγγελία για να το πουλήσω, θέλω κάτι να κάνω το κέφι μου, σήμερα με πήραν τηλέφωνο για ανταλλαγή με audi tt 1.8 turbo, και αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το έξης κύριος για αυτούς που έχουν το συγκεκριμένο αμάξι.. δεν με νοιάζει τι ζημιές βγάζει ..με νοιάζουν ασφάλεια και σήμα.. ποσό σας κοστίζει τον χρόνο ένα audi tt του 2003 ;
stelios18120 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Σήμα έχει όσο το δικό μου 1800cc 300€ Τώρα ασφάλεια είναι τι θέλεις και τι θα επιλέξεις Από 150€ μέχρι όσο θέλεις πάει.
paylidis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Η γνώμη μου ειναι ποτε να μην πηγαίνει κανεις σε παλαιότερο αυτοκίνητο... Κατα τα αλλα τα εξοδα σου θα ανέβουν χονδρικα κατα 30-35% (συνολο μιλάω για ασφαλεια, τελη, φορους, συντήρηση).
kleo1 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 δε σε νοιάζουν οι ζημιές, οι τιμές των ανταλλακτικών, η κατανάλωση καυσίμου, το τεκμήριο; αν πληρώνει άλλος οκ, λογικό να μη σε νοιάζει αν πληρώνεις εσύ όμως θα έπρεπε να σε νοιάζει. είσαι 23 θες να κάνεις το κομμάτι σου, να πουλήσεις μούρη αλλά είναι κάποια πράγματα που πρέπει να τα σκεφτείς. επίσης, αυτοκίνητο του 2003; 13 ετών. έχω ένα φίλο μ ένα δίλιτρο audi (όχι TT). περιττό να πω πως τα τελευταία χρόνια είναι παρκαρισμένο στο γκαράζ. ακόμα και μέσα στο κρύο παίρνει τη μηχανή. καλή η φιγούρα βλέπεις αλλά όταν είναι να αλλάξει τα φαρδιά λάστιχα η τσέπη πονάει. όπως πονάει και στο βενζινάδικο. απλά τα γράφω αυτά για να τα σκεφτείς όλα, αν και δεν απαντάω στην ερώτηση σου. Η γνώμη μου ειναι ποτε να μην πηγαίνει κανεις σε παλαιότερο αυτοκίνητο... Κατα τα αλλα τα εξοδα σου θα ανέβουν χονδρικα κατα 30-35% (συνολο μιλάω για ασφαλεια, τελη, φορους, συντήρηση). δε θα πάει μόνο 30%. τέλη στο yaris 135€, το ΤΤ 300€. η ασφάλεια ανάλογα.... για το yaris μπορεί να βρει με 90€ το εξάμηνο. για το ΤΤ δε ξέρω αν πέσει κάτω από 140€ κατανάλωση +40% τι λάστιχα φοράει το yaris και τι το TT;
elefas Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Από τα αμάξια που αναφέρεις έχω μόνο το yaris (1.3 του 2010). Το άλλο μου αυτοκίνητο είναι ένα mx5 του 2008. Το yaris είναι όντως ένα αποστειρωμένο αυτοκίνητο πόλης πλην όμως είναι τρελό εργαλείο. Αν τώρα μου πεις πρέπει να πουλήσεις ένα αμάξι θα πουλούσα το mx5 χωρίς δεύτερη σκέψη και ας είναι το αυτοκίνητο καψούρα, και ας μάζευα 10 χρόνια λεφτά για να το πάρω καινούριο (το yaris το πήρα μεταχειρισμένο). Βέβαια σε ηλικία σου ρίχνω 10++ χρόνια (και έχω και οικογένεια). Επειδή κάτι σκαμπάζω από αυτοκίνητα γνώμη μου είναι ότι είναι λογικό να έχεις ξενερώσει με το yaris και να ζητάς κάτι πιο δυναμικό. Πιστεύω επίσης ότι το αλμα από το ταπεινό yaris στο ΤΤ είναι ψιλοτεράστιο ειδικά για ένα νέο οδηγό που δεν έχει ανάλογες εμπειρίες. Τέλος λόγω της παλαιότητας (13 ετών ήδη) και της πολυχρησίας/κατάστασης (ξέρεις από πόσα χέρια/πόδια έχει περάσει το συγκεκριμμένο ΤΤ; ) αν δεν έχεις ο ίδιος μηχανικές γνώσεις ή έστω φιλαράκια που να το κατέχουν το άθλημα (όχι μέσα από περιοδικά burn out και ιντερνετ) για να σε βοηθάνε τσάμπα, θα καταλήξεις να γίνεις ο αιμοδότης του συνεργείου της γειτονιάς σου. Αν παρόλο αυτά έχεις καψουρευτεί να το πάρεις, πιστεύω ότι μετά την αρχική χαρά θα αρχίσεις να ψάχνεις να το ξεφορτωθείς είτε λόγω των εξόδων συντήρησης είτε λόγω των προβλημάτων που μπορεί να βγάλει. Να έχεις στο νου σου δηλαδή αν αντέχεις οικονομικά, ψυχολογικά κ.α. μετά από 5-6 μήνες να το βάλεις πωλητήριο και να ψάχνεις πάλι κανα...yaris Τώρα βέβαια τα παραπάνω τα έγραψα παρασυρόμενος από τις απαντήσεις των παραπάνω φίλων, για την αρχική σου ερώτηση δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 δε σε νοιάζουν οι ζημιές, οι τιμές των ανταλλακτικών, η κατανάλωση καυσίμου, το τεκμήριο; αν πληρώνει άλλος οκ, λογικό να μη σε νοιάζει αν πληρώνεις εσύ όμως θα έπρεπε να σε νοιάζει. είσαι 23 θες να κάνεις το κομμάτι σου, να πουλήσεις μούρη αλλά είναι κάποια πράγματα που πρέπει να τα σκεφτείς. επίσης, αυτοκίνητο του 2003; 13 ετών. έχω ένα φίλο μ ένα δίλιτρο audi (όχι TT). περιττό να πω πως τα τελευταία χρόνια είναι παρκαρισμένο στο γκαράζ. ακόμα και μέσα στο κρύο παίρνει τη μηχανή. καλή η φιγούρα βλέπεις αλλά όταν είναι να αλλάξει τα φαρδιά λάστιχα η τσέπη πονάει. όπως πονάει και στο βενζινάδικο. απλά τα γράφω αυτά για να τα σκεφτείς όλα, αν και δεν απαντάω στην ερώτηση σου. δε θα πάει μόνο 30%. τέλη στο yaris 135€, το ΤΤ 300€. η ασφάλεια ανάλογα.... για το yaris μπορεί να βρει με 90€ το εξάμηνο. για το ΤΤ δε ξέρω αν πέσει κάτω από 140€ κατανάλωση +40% τι λάστιχα φοράει το yaris και τι το TT; Το αμάξι θα το συντηρώ εγώ μέχρι και το τελευταίο εύρο και ο λόγος που δεν με νοιάζει είναι γιατί είμαι 23 χρονών δεν έχω καμία άλλη υποχρέωση και είμαι από τους τυχερούς που έχει μια πολύ καλή δουλεία σε μια τόσο μικρή ηλικία
elefas Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Το αμάξι θα το συντηρώ εγώ μέχρι και το τελευταίο εύρο και ο λόγος που δεν με νοιάζει είναι γιατί είμαι 23 χρονών δεν έχω καμία άλλη υποχρέωση και είμαι από τους τυχερούς που έχει μια πολύ καλή δουλεία σε μια τόσο μικρή ηλικία Τότε γιατί σε νοιάζει μόνο το κόστος της ασφάλειας και τα τέλη κυκλοφορίας; Αφού λεφτά βγάζεις (και μπράβο σου!) για να τα καλύψεις όλα τα έξοδα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Παρομοια αλλαγη εκανε ο γιο μου απο ενα Ibiza σε ΤΤ Τα εξοδα οπως σου ειπαν..Παρολο που ειναι του 2001 δεν εβγαλε ζημιες 3 χρονια. Του εχω βαλει υγραεριο αλοιως... Ιδιο αμαξι εχει και η κορη μου του 1999
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Τότε γιατί σε νοιάζει μόνο το κόστος της ασφάλειας και τα τέλη κυκλοφορίας; Αφού λεφτά βγάζεις (και μπράβο σου!) για να τα καλύψεις όλα τα έξοδα. Ενημερωτικά, πάντα θέλω να ξέρω ακριβώς ποσό θα μου στοιχίσει κάτι πριν ακόμα το κάνω Παρομοια αλλαγη εκανε ο γιο μου απο ενα Ibiza σε ΤΤ Τα εξοδα οπως σου ειπαν..Παρολο που ειναι του 2001 δεν εβγαλε ζημιες 3 χρονια. Του εχω βαλει υγραεριο αλοιως... Ιδιο αμαξι εχει και η κορη μου του 1999 Οι ζημιές είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα, το yaris για παράδειγμα δεν έχει βγάλει καμία ζημία και όταν το πήρα ήξερα ότι θέλει μονό λάστιχα, αλλά μέχρι στιγμής για το yaris έχω δώσει για… λάστιχα τακάκια συναγερμό και οπού νάνε θέλει και service οπότε είναι μια η άλλη.. το επόμενο που θα πάρω μπορεί να μην θέλει λάστιχα τακάκια συναγερμό κτλπ και να θέλει κάποια επισκευή, μια η άλλη είναι
paylidis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 δε θα πάει μόνο 30%. τέλη στο yaris 135€, το ΤΤ 300€. η ασφάλεια ανάλογα.... για το yaris μπορεί να βρει με 90€ το εξάμηνο. για το ΤΤ δε ξέρω αν πέσει κάτω από 140€ κατανάλωση +40% τι λάστιχα φοράει το yaris και τι το TT; Σωστο, ειχα την αισθηση οτι ειδα 1.4 οποτε υπολόγισα παραπάνω τέλη... ένα +50% οποτε τουλαχιστον στο σύνολο...
elefas Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Ενημερωτικά, πάντα θέλω να ξέρω ακριβώς ποσό θα μου στοιχίσει κάτι πριν ακόμα το κάνω Σωστός και καλά κάνεις αλλα τότε κάνεις λάθος που πας να πάρεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 13 ετών. Γιατί μέσα βάζεις τον αστάθμητο παράγοντα της παλαιότητας και κακοσυντήρησης. Οπότε δεν θα μπορείς εκ των προτέρων να γνωρίζεις ακριβώς πόσο θα σου στοιχίσει η απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Μην κοιτάς με το yaris, τα yaris έχουν τρελή αξιοπιστία, φημίζεται άλλωστε η toyota για αυτό. Αν αρχίσει να σου βγάζει προβλήματα το audi ή να θέλει μεγάλα σερβις, τα τέλη και η ασφάλεια θα σου φαίνονται αμελητέα. Επίσης εκτός του χρηματικού κόστους υπολόγισε και το ψυχολογικό/σωματικό κόστος του να έχεις ένα αυτοκίνητο μη αξιόπιστο, να τρέχεις σε συνεργεία κάθε τόσο κ.ο.κ. Τα παραπάνω βέβαια εφόσον δεν γνωρίζουμε την κατάσταση του audi. Μπορεί να είναι άριστα συντηρημένο, πεντακάθαρο σασί, και μόνο να θέλει τα τυπικά σερβις του (που σημειωτέον στο group VAG τσούζουν). Αλλά όπως και να χει ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο είναι ρίσκο. Φιλικά!
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ενα βασικο ειναι σε ΤΤ να ξερεις αν εχει αλλαξει ιμαντα γιατι αλοιως θα τον αλλαξεις οποωσδηποτε αμεσα. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2016 από Γιάννης Platano
pananton Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 αν μπορεις να παρεις κατι πιο καινούργιο τότε να κάνεις την αλλαγή..σε καταλαβαίνω με το yaris. έχει ο πατερας μου ενα και οσο και να ειναι πολυεργαλειο όταν το οδηγάω με πιανει μια υπνηλια.... επισης κατι που δεν εχει ειπωθει μεχρι τωρα νομιζω ένα ττ δεκαετίας το παντρεύεσαι.. 1
Invader Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Αν το ΤΤ είναι οκ δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.Προφανώς και θα ξέρεις ότι θα έχεις παραπάνω έξοδα κίνησης/συντήρησης,όχι τίποτα τραγικό.Είναι άλλη κατηγορία,άλλα πατήματα,άλλο επίπεδο ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας.Αν προχωρήσεις να γίνει λεπτομερής έλεγχος από μηχανικό.
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Αν το ΤΤ είναι οκ δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.Προφανώς και θα ξέρεις ότι θα έχεις παραπάνω έξοδα κίνησης/συντήρησης,όχι τίποτα τραγικό.Είναι άλλη κατηγορία,άλλα πατήματα,άλλο επίπεδο ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας.Αν προχωρήσεις να γίνει λεπτομερής έλεγχος από μηχανικό. Πολλες φορες ο ελεγχος δεν μπορει να ειναι οπτικος .Ανοιξε μηχανη για να αλλαξει ιμαντα στης κορης μου με το που το πηραμε και βγηκαν και αλλα οπως φλαντζα στη μεση που δεν φαινοντουσαν. Στου γιου μου τιποτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις