Silok Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Καλησπέρα,χθες τα έφτυσε μία LG 32'' αγορασμένη από το πλαίσιο και η εγγύηση λήγει σε 3 μήνες.Στις LG το πλαίσιο δίνει εγγύηση αντιπροσωπείας.Το αναγράφει και στην απόδειξη.Την πήγε η αδερφή λοιπόν στο πλαίσιο και ο υπάλληλος της είπε πως πρέπει να επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία για να την στείλουμε εκεί γιατί αν αναλάβει να την στείλει το πλαίσιο θα επιβαρυνθούμε τα έξοδα αποστολής.Κατά καιρούς που έχω διαβάσει διάφορα ευτράπελα με τις εγγυήσεις ξέρω πως εγώ δεν έχω καμία δουλειά με την αντιπροσωπεία και πως πρέπει να απευθυνθώ μόνο στον πωλητή (ΠΛΑΙΣΙΟ) και αφού είμαι εντός εγγύησης δεν θα επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής, Ισχύει?Και αν ναι μπορεί κάποιος που γνωρίζει να μου δώσει κάποιο λινκ με το ΦΕΚ?Αν όντως ποντάρησαν στην άγνοιά της περί νόμων θα γίνει Τέξας στην Ευκαρπία
VonLoutsos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Κοίτα, το Πλαίσιο είναι υποχρεωμένο να αναλάβει την TV και εσύ δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις έξοδα αποστολή ούτε τίποτα. Γιατί από αυτούς την αγόρασες άρα αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σου την φτιάξουν-επισκευάσουν. Απλά επειδή συνήθως καθυστερούν για αυτό επιλέγουμε να την στείλουμε εμείς στην αντιπροσωπεία...ΦΕΚ δεν έχω πρόχειρο αλλά η εμπειρία μου με e-shop έτσι μου έχει δέιξει... 1
ziaba Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 ίδια φάση άλλα με την SONY ήρθαν και την πήραν απ το σπίτι το μονό που έκανα είναι να πάρω τηλ στο πλαίσιο και να πω ότι χάλασε και να δώσω τα στοιχεία μου
Silok Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μόλις μίλησα με "υπεύθυνο" του σέβρις Τσιμισκή και μου ανέφερε κατηγορηματικά πως επειδή γράφει η απόδειξη "εγγύηση αντιπροσωπείας" πρέπει ντε και καλά να γίνει μέσω LG η ιστορία.Αν την πάω στο πλαίσιο τότε θα επιβαρυνθώ με 20 ευρώ μεταφορικά γιατί "αυτή την εντολή έχει δώσει το ΠΛΑΙΣΙΟ". Του λέω πως επειδή το γράφετε εσείς πάνω στην απόδειξη αυτό πάει να πει πως ακυρώνετε το νόμο του Ελληνικού Κράτους κατά το δοκούν?Αυτός συνέχιζε να λέει το τραγουδάκι του.Βέβαια όλα αυτά στο τηλέφωνο.Τώρα παίρνω στην πλάτη την τηλεόραση και πάω να την ακουμπήσω στον πάγκο του πλασίου.Κι αν αρνηθούν να την παραλάβουν ή ζητήσουν μεταφορικά το ζητάω γραπτώς και προχωράω σε καταγγελία. ίδια φάση άλλα με την SONY ήρθαν και την πήραν απ το σπίτι το μονό που έκανα είναι να πάρω τηλ στο πλαίσιο και να πω ότι χάλασε και να δώσω τα στοιχεία μου Το θέμα είναι αδερφέ πως εμένα δεν με βολεύει να κλειστώ στο σπίτι για να περιμένω πότε θα πραλάβουν,ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να πέσει τηλέφωνο και να φύγω οπότε με βολεύει μόλις βρω χρόνο να πάω να την απιθώσω στο πλαίσιο όπου και την αγόρασα αλλά αυτοί θέλουν και χαρτζιλίκι.Μου ανέφερε δε πως αυτοί είναι "μεταπωλητές".Λίγο ήθελα ν'αρχίσω τα Γαλλικά.
graphist83 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Και ομως ετσι ισχυει σε ολα τα καταστήματα. Μετα την εγγυση DOA (συνηθως 10 με 15 μερες) που δινουν μετα το προϊόν ειναι ευθύνη της εταιρίας που αντιπροσωπευει το προιον. Αυτο αλλάζει ΜΟΝΟΝ οταν το προϊόν ειναι παρεισαγωγή του πωλητή η προιον που φέρνει ως φασόν η εταιρία (πχ turbo x στην παρούσα φαση). Ο νόμος λεει οτι ο πωλητής εχει την ευθύνη (αρα η LG). Ο ορος του μεταπωλητή είναι ένα παραθυράκι που εκμεταλευονται τα καταστήματα και νομικα καλύπτονται (ειχα επαφή με την λιανική ηλεκτρικών πριν πολλα χρονιά). Απο την αλλη ενα κατάστημα εχει πολλές εκκρεμότητες. Το κομμάτι service ειναι ενας τεράστιος κλάδος απο μόνος του. Πολυ δύσκολο για μια εταιρία που κινητοποιειται σε τόσους τομείς, να εχει και την ευθύνη του service και να λειτουργεί απροβληματιστα, σε εύλογους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησης. Στο λεω εκ πειρας. Οσες εταιρίες το προσπάθησαν τους γύρισε μπούμερανγκ. Πιστεψε με ακομα και εαν καταφερεις να τους βροντήξεις τα δοντια και δεχτουν να την πανε αυτοι θα ειναι οτι χειροτερο για εσενα. Οι χρονοι που θα παραλαβεις το προϊόν θα τριπλασιαστουν και δεν θα μπορεις να μαθεις ευκολα την πορεια της επισκευής με ευκολο τροπο καθως η ενημέρωση θα γινεται μεσω μεσάζοντα. Κοινώς χαλασμένο τηλέφωνο.... Η LG γνωρίζω οτι ερχεται δωρεάν στο χωρο σου και την παραλαμβάνει. (η απο όποιο μερος θελεις εσυ, πχ την εργασια σου). Αν δεν μπορεις να περιμενεις σπιτι η δεν εχεις κάποιον αλλο, τοτε παντα μπορεις να πας εσυ απο εκει με την TV (εφόσον ειναι και μονον 32'') στην παρακάτω εταιρια που εχει το service της LG: Μανωλόπουλος Service ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΑΓΟΡΑΚΡΙΤΟΥ 29-35, ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣΑΘΗΝΑ, ΤΚ 10440ΤΗΛ: (210) 8836512-8213542 ΦΑΞ (210)8821316-8827999 E MAIL [email protected] Δεν ειναι και πολυ μακρια, κεντρο Αθηνα ειναι. ΥΓ. Δεν εργαζομαι στο Πλαισιο ουτε σε καποια αλυσιδα λιανικης. Δεν τους υπερασπιζομαι σε καμια περιπτωση, απλα σου γνωστοποιώ τι ισχυει και τι μπορεις να κανεις με βαση την εμπειρια μου. 3
Silok Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν κατάφερα να πάω χθες,γι αυτό μου τόνισε ο υπάλληλος πως είναι μεταπωλητές,βρήκαν τη λύση τους.Δυστυχώς η LG έρχεται στο χώρο σου από τις 37 ίντες και πάνω οπότε πρέπει να τρέχω στην άλλη άκρη της πόλης.Θεσσαλονίκη είμαι φίλε μου αλλά σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Μπανανία never dies.Από δω και πέρα ούτε στυλό δεν πρόκειται να πάρω από το πλαίσιο.Όχι τίποτε άλλο,φαντάζομαι να μην ήμουν εδώ και να την πήγαινε ο πατέρας μου στο πλαίσιο...
xenos.p Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Λοιπόν να ρωτήσω κι εγώ κάτι σχετικό με το θέμα. Πήρα την Παρασκευή μια Samsung απ' το Πλαίσιο και είχε ένα καμένο pixel. Θα τους την πάω πίσω για αντικατάσταση με DOA, αλλά απ' το τηλέφωνο μου είπαν πως πρέπει πρώτα να την πάω σε κάποιο Πλαίσιο να την ελέγξουν και μετά να την στείλουν στη Samsung για να εγκριθεί η αντικατάσταση. Ξέρει κανείς αν μου τα είπαν σωστά ή αν μπορώ να ζητήσω απευθείας αντικατάσταση για να μην περιμένω πόσες μέρες χωρίς τηλεόραση? Υ.Γ. Το τάμπλετ μου μια χαρά το είχαν στείλει στη Sony απ' το Πλαίσιο χωρίς να πληρώσω τίποτα.
graphist83 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 5 ημερών τηλεόραση κανονικά στην αλλάζουν χωρίς να ανακατευτει η αντιπρόσωπεια. Σε Κωτσοβολους media έτσι κάνουν. Να τους το πεις ότι ισχύει αυτή η πολιτική σε αυτές τις αλυσίδες. Αν θέλουν πελάτες να συμορφωθουν. Εγώ τους έχω κόψει εδώ και 8 χρόνια
xenos.p Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Λοιπον τους την πηγα πισω και μου λενε οτι δεν εχει zero pixel εγγυηση η samsung και δεν μπορουν να μου την αλλαξουν.. Μου ειπαν να παρω τηλεφωνο στην αντιπροσωπια να ρθει τεχνικος στο σπιτι και να την αναλαβει ουσιαστικα η αντιπροσωπια.. Ουσιαστικα σαν να μην υπαρχει doa, για η doa ειναι μονο για μηχανικη βλαβη και για 3 πιξελ και πανω.. Θα παρω και στην αντιπροσωπια αυριο, που αρχικα μου ειπαν οτι δεν εχουν καμια σχεση με τη doa και μετα στην προστασια του καταναλωτη...
graphist83 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Τι χρωμα εχουν τα πιξελ? H samsung να ξερεις στα έγχρωμα πιξελ (κόκκινο, πρασινο η μπλε) καλύπτει απο το πρώτο. Για 3 και πανω αφορά μαύρα εικονοστοιχεια (που δεν φαίνονται και εύκολα κιολας). Απαρεδεκτοι. Αν ψώνιζες απο Κωτσοβολο η Media θα σου την άλλαζαν αμεσως..... Μα και εσυ καμένο πιξελ. Εχω να δω πανω απο 3 χρονια.....
heavyrain Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Τι χρωμα εχουν τα πιξελ? H samsung να ξερεις στα έγχρωμα πιξελ (κόκκινο, πρασινο η μπλε) καλύπτει απο το πρώτο. Για 3 και πανω αφορά μαύρα εικονοστοιχεια (που δεν φαίνονται και εύκολα κιολας). Απαρεδεκτοι. Αν ψώνιζες απο Κωτσοβολο η Media θα σου την άλλαζαν αμεσως..... Μα και εσυ καμένο πιξελ. Εχω να δω πανω απο 3 χρονια..... Στη μονη συσκευη μου που χω δει καμενο πιξελ ειναι ενα nintendo Ds που εχω εδω και 10 χρονια!
xenos.p Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Ασπρο ειναι το πιξελ και ειναι στο πανω μερος της οθονης, οποτε οταν βλεπω ταινιες πεφτει στο μαυρο πλαισιο και μου σπαει τα νευρα.. Και ο κωτσοβολος δεν παει πισω σε λαμογιες.. Δεν την ειχαν πουθενα κλειστη και ηθελαν να μου πουλησουν την εκθεσιακη στην κανονικη τιμη..
Fulgore Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Για την παραπανω απαντηση του Πλαισιου ηταν το λιγοτερο απαραδεκτη η απαντηση που εδωσε το Πλαισιο για την τηλεοραση και αν εμπαινες στον κοπο να μιλησεις με συνηγορο θα τους ειχαν κραξει απο το πρωι μεχρι το βραδυ για αυτες τις λαλακιες που λενε. Οσον αφορα την εγγυηση καμμενου pixel ισχυει και ειναι κατι που δεν κανει καμια εταιρια κανονικα απο μονη της. Μπορει πχ στην Ελλαδα η LG γενικα να παρεχει εγγυηση 0καμμενου pixel αλλα σε αλλες χωρες του εξωτερικου δεν το παρεχει αυτο. Πιο παλια θυμαμαι το Πλαισιο για να σπρωξει στην αγορα τις νεες οθονες monitor της Samsung με Pls panel,εδινε το ιδιο εγγυηση 0καμμενου pixel που αναγραφε στο site κανονικα,αλλα και αυτο το σταματησε. Τελος να θυμησω οτι η LG παλια εδινε 3χρονια εγγυηση στις οθονες τις κατι που γυρισε σε 2χρονια τα τελευταια χρονια και το ιδιο πλεον κανει και η Logitech.
xenos.p Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Τελικα ηρθε τεχνικος στο σπιτι και μου λεει οτι το ασπρο πιξελ δεν θεωρειται καμενο αλλα φωτεινο και καλυπτεται κανονικα απο την εγγυηση. Πηρα τηλεφωνο στο πλαισιο και μου λενε να τους παω την τηλεοραση και μια βεβαιωση απο τον τεχνικο της samsung(ο οποιος πρωτη φορα ακουγε για βεβαιωση και δεν μπορουσε να μου δωσει) οτι ειναι εντος εγγυησης για να μου την αλλαξουν με doa.. Τελικα την εστειλα για αντικατασταση πανελ στην αντιπροσωπια γιατι δεν εβγαζα ακρη με το πλαισιο.. Απλα απαραδεκτοι! Και τους εχω δωσει πανω απο εναμησι χιλιαρικο τα τελευταια 2 χρονια.. Λογικα θα με ξαναδουν..
liodos1988 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Σε μόνιτορ Samsung , που είχα πάρει απο το κίτρινο μαγαζί , υπήρξε το ιδιο θέμα (δεν την δέχτηκαν για επισκευή ) (εντός εγγύησης) και έπρεπε λεει να επικοινωνήσω εγω με την αντιπροσωπεια ! κατα τα αλλα κύλισε ομαλα η διαδικασία και αφου έστειλαν κουριερ την επόμενη με ειδική συσκευασία για το πακετάρισμα σε 15 ήμερες ήρθε το μόνιτορ πίσω με καινούργιο πανελ , και χωρίς να επιβαρυνθώ μεταφορικά κτλπ .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα