tsofras Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Καλησπέρα λίγο που έψαξα δεν βρήκα κανα θέμα , έβαλα σήμερα το anniversary update και είπα να δοκιμασω το bash Μέχρι στιγμής μπήκε με apt-get : ant, maven και subversion χωρίς κανένα θέμα Για πείτε και εσείς με τι πειραματίζεστε * Update : Βλέπω ότι μάλλον δεν μοιράζεται σύνδεση εκτός απο την τοπική, έκανα login σε VPN που έχω με την δουλειά αλλά δεν το βλέπει μέσα απο το bash. Επίσης ifconfig σου λέει ότι πρέπει να το τρέξεις μέσα απο το /sbin γιατί δεν το βρίσκει στο PATH και μετά έχουμε αυτό : tsofras@TSOFRAS-CUBE:/sbin$ ./ifconfigWarning: cannot open /proc/net/dev (No such file or directory). Limited output.
elefas Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Εμένα με ξενέρωσε το γεγονός ότι δεν γίνεται integrate με το υπόλοιπο οικοσύστημα των Windows. Παράδειγμα, είμαι προγραμματιστής και χρησιμοποιώ το InteliJ Idea για να γράφω Java. Θέλω git support. Τι καλύτερο να το κατεβάσω και να το τρέχω μέσω του bash με apt-get install κτλ...Ωραία, εγκαθιστώ το git μέσω bash και αμέσως να τα 2 σημαντικότερα προβλήματα 1) To Intelij Idea (και οποιαδήποτε άλλη παραθυρική εφαρμογή) δεν καταλαβαίνει με τίποτα ότι υπάρχει εγκατεστηνένο git στο σύστημα 2) Δεν υπάρχει (μέχρι τώρα τουλάχιστον) τρόπος να σεττάρεις το Intelij Idea να χρησιμοποιεί το bash shell ως τέρμιναλ/κονσόλα ώστε να τρέχεις χειροκίνητα τις εντολές σου. Δεδομένου ότι το bash είναι σε beta φάση θεωρώ ότι στο μέλλον θα το ενοποιήσουν με τα υπόλοιπα τμήματα των Windows και δεν θα τρέχει σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον όπως τώρα. Μέχρι να γίνει αυτό (αν γίνει) εμένα προσωπικά μου φαίνεται άχρηστο, πέραν του να γράφει κάποιος "περίεργα/έμπειρα" σκριπτάκια για να βρει αρχεία στο filesystem κ.ο.κ.
tsofras Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι απο ότι φένεται δεν υποστηρίζει X windows , οπότε προς το παρών μόνο scripts ή να σηκώσεις κανα server δεν έχει και πολλά πράγματα , είδωμεν πως θα πάει