Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν το ξερω, αλλα μπορει σε μεγαλες αλυσιδες τα επιστρεφομενα κινητα και οτι θελει σφραγισμενη συσκευασια να επιστρέφονται στον αντιπροσωπο/κατασκευαστη για επανασφραγισμα.

 

Δεν θα ειναι παραλογο. Το λεω απλα γιατι απο Amazon πχ δεν εχω παρει ποτε ασφραγιστο πραγμα και εκει εχει επιστροφες.

και

 

Η το κάνουν μόνες οι μεγάλες αλυσίδες... Δεν είναι και τόσο δύσκολο. Το plaisio ειδικά έχει αρκετά κουτιά χωρίς ταινία ασφαλείας, σε όλα τα προϊόντα τους.

 

Είχα πάρει μια οθόνη ips τον Μάρτιο κ μέχρι να βρω χωρίς καμμένα pixel άλλαξα 4.

 

ΣΟΥ λένε... Θα πέσει σε κάνα άσχετο θα την φάει την πατάτα, έτσι και με τα κινητά, κάποιο τα τρώνε κ δεν μιλάνε...

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα μπορούσες να τσεκάρεις το κινητό ως εκθεσιακό η απο κάποιον γνωστό σου για να έβλεπες αν σου κάνει.Εσύ θα δεχόσουν κινητό χρησιμοποιημένο με κομμένη ταινία ασφαλείας;

Δημοσ.

Θα μπορούσες να τσεκάρεις το κινητό ως εκθεσιακό η απο κάποιον γνωστό σου για να έβλεπες αν σου κάνει.Εσύ θα δεχόσουν κινητό χρησιμοποιημένο με κομμένη ταινία ασφαλείας;

Εγώ δεν είμαι μαγαζί όμως να είμαι αναγκασμένος να υπακούω κάποιους νόμους. Σαν ιδιώτης όχι δεν θα δεχόμουν.

 

Μίλησα με τη γραμμή καταναλωτή.

Ο άνθρωπος εκεί μου είπε πάνω κάτω ότι λογικά το μαγαζί δεν θα δεχτεί την επιστροφή μιας και το έχω ανοίξει.

Οτι ο νόμος ειναι λίγο περίεργος, δηλαδή όχι συγκεκριμένος γι αυτές τις περιπτώσεις, οπότε εν τέλη εξαρτάται από το μαγαζί.

Αυτό που κατάλαβα από τη συζήτηση είναι αυτά που είπε και ο  Fulgore. Αν έιχα ουσιαστικό λόγο θα μπορούσα να έχω "δίπλα μου τον νόμο". Αν πχ έγραφε 2gb ram στο κατάστημα και είχε 1, ή αν έλεγε ότι στη συσκευασία έχει πχ ακουστικά και μέσα δεν είχε.

Αν δεν υπάρχει τέτοιος λόγος, δεν καλύπτεσαι.

 

Πολύ λογικά όλα αυτά. Οπότε απλά δεν μιλάω καν με το κατάστημα, αφού δεν καλύπτομαι από νόμο δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσω το οτιδήποτε.

Η το πουλάω και ζημιώνομαι λίγο, ή το κρατάω και όλα μια χαρά. Το ένα μου βρωμάει το άλλο μου ξυνίζει γενικά οπότε θα κάτσω στα αυγά μου :D

 

Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν.

 

 

 

Δημοσ.

Εγώ δεν είμαι μαγαζί όμως να είμαι αναγκασμένος να υπακούω κάποιους νόμους. Σαν ιδιώτης όχι δεν θα δεχόμουν.

 

Μίλησα με τη γραμμή καταναλωτή.

Ο άνθρωπος εκεί μου είπε πάνω κάτω ότι λογικά το μαγαζί δεν θα δεχτεί την επιστροφή μιας και το έχω ανοίξει.

Οτι ο νόμος ειναι λίγο περίεργος, δηλαδή όχι συγκεκριμένος γι αυτές τις περιπτώσεις, οπότε εν τέλη εξαρτάται από το μαγαζί.

Αυτό που κατάλαβα από τη συζήτηση είναι αυτά που είπε και ο  Fulgore. Αν έιχα ουσιαστικό λόγο θα μπορούσα να έχω "δίπλα μου τον νόμο". Αν πχ έγραφε 2gb ram στο κατάστημα και είχε 1, ή αν έλεγε ότι στη συσκευασία έχει πχ ακουστικά και μέσα δεν είχε.

Αν δεν υπάρχει τέτοιος λόγος, δεν καλύπτεσαι.

 

Πολύ λογικά όλα αυτά. Οπότε απλά δεν μιλάω καν με το κατάστημα, αφού δεν καλύπτομαι από νόμο δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσω το οτιδήποτε.

Η το πουλάω και ζημιώνομαι λίγο, ή το κρατάω και όλα μια χαρά. Το ένα μου βρωμάει το άλλο μου ξυνίζει γενικά οπότε θα κάτσω στα αυγά μου :D

 

Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν.

 

 

 

Σαν εναλλακτικη πιστευω οτι μπορεις να επικοινωνησεις με το καταστημα και ευγενικα να τους πεις την αληθεια. Δεν χανεις τιποτα. Επισης θα βοηθησει πολυ αν τους πεις οτι αν το δεχτουν πισω θα παρεις κατι λιγο ακριβοτερο απο αυτους.

Δημοσ.

Σαν εναλλακτικη πιστευω οτι μπορεις να επικοινωνησεις με το καταστημα και ευγενικα να τους πεις την αληθεια. Δεν χανεις τιποτα. Επισης θα βοηθησει πολυ αν τους πεις οτι αν το δεχτουν πισω θα παρεις κατι λιγο ακριβοτερο απο αυτους.

Το σκέφτηκα γι αυτο έψαξα το στοκ τους και δεν με ενδιαφερει κατι απο αυτα.

Το θεωρω αδύνατο να μου επιστρέψουν το ποσο για ανοιγμένο κινητο.

Το λεει και στους όρους τους οτι επιστροφές γινονται δεκτές μονο αν ειναι σφραγισμένο η ελαττωματικό.

 

Δεν ειναι τοσο τραγική κατασταση, δεν εχω μετανιώσει πικρα δηλαδη για την αγορα μου. Μπορω να ζήσω με αυτο :P

Δημοσ.

Αν ήμασταν στην Αμερική, μπορείς να το επιστρέψεις από τη στιγμή που το μετανιωσες, χωρίς τη παραμικρή δικαιολογία, ακόμα και αν το έχεις δουλέψει. Εδώ δυστυχώς, και ελαττωματικο να είναι το τηλέφωνο, δεν σου το αλλάζουν με καινούργιο, αλλά περιμένεις το σέρβις.

 

Η καλύτερη σου επιλογή είναι το πουλήσεις τώρα ως ελαφρώς μεταχειρισμενο, σε τιμή 30-40€ λιγότερο από του σκρουτζ από τη στιγμή που είναι αθικτο.

Δημοσ.

Αν ήμασταν στην Αμερική, μπορείς να το επιστρέψεις από τη στιγμή που το μετανιωσες, χωρίς τη παραμικρή δικαιολογία, ακόμα και αν το έχεις δουλέψει. Εδώ δυστυχώς, και ελαττωματικο να είναι το τηλέφωνο, δεν σου το αλλάζουν με καινούργιο, αλλά περιμένεις το σέρβις.

 

Η καλύτερη σου επιλογή είναι το πουλήσεις τώρα ως ελαφρώς μεταχειρισμενο, σε τιμή 30-40€ λιγότερο από του σκρουτζ από τη στιγμή που είναι αθικτο.

Αν πας σε μεγάλη αλυσίδα στο αλλάζουν τις πρώτες 14 ημέρες κανονικά!!! Από τσιγκουνη εννοείται μένεις χωρίς κινητό 2 μήνες το λιγότερο.

Δημοσ.

Ή μεγάλη αλυσίδα έχει και το ανάλογο καπέλο στην τιμη.

 

Οπότε ο καθένας αποφασίζει τί θελει και παίρνει και το ανάλογο ρισκο

Ναι αλλά κανεις την δουλειά σου χωρίς να χάνεις χρήμα κ χρόνο.

  • Moderators
Δημοσ.

Αν πας σε μεγάλη αλυσίδα στο αλλάζουν τις πρώτες 14 ημέρες κανονικά!!! Από τσιγκουνη εννοείται μένεις χωρίς κινητό 2 μήνες το λιγότερο.

Στο αλλάζουν αν υπάρχει λόγος επιστροφής, ο συγκεκριμένος λόγος δεν με βολέψε δεν στέκει, η συσκευή είναι πλήρως λειτουργική από όσο έχω καταλάβει, όπως είπε και το παιδί επάνω ακόμα και η γραμματεία του καταναλωτή του είπε ότι δεν παίζει να το δεχτούν γιατί το άνοιξε αλλά και το δούλεψε ξανά παραθέτω τη ακριβώς γράφει η ευρωπαϊκή οδηγία

 

 

Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα.

 

 

 

Κανένα κατάστημα δεν πρόκειται να σε αφήσει να ανοίξεις σφραγγισμενο κινητό για να παίξεις να δεις αν σε βολεύει, αν έχουν dummy θα σου πούνε αυτό το μέγεθος αν έχουν demo θα σου πούνε ορίστε ασχολησου λίγο δες αν σε βολεύει, από την στιγμή που ανοίξει η συσκευασία το κατάστημα δεν μπορεί να το πουλήσει για καινούργιο, τα κινητά που ανοικτηκαν και έγινε επιστροφή είτε καταλήγουν σε στοκ house είτε ανάλογα με την συμφωνία με την αντίστοιχη εταιρία στέλνονται πίσω και περνούν refurbished, τα οποία πάλι πωλούνται με μειωμένη τιμή αλλά και μειωμένη εγγύηση

Δημοσ.

Στο αλλάζουν αν υπάρχει λόγος επιστροφής, ο συγκεκριμένος λόγος δεν με βολέψε δεν στέκει, η συσκευή είναι πλήρως λειτουργική από όσο έχω καταλάβει, όπως είπε και το παιδί επάνω ακόμα και η γραμματεία του καταναλωτή του είπε ότι δεν παίζει να το δεχτούν γιατί το άνοιξε αλλά και το δούλεψε ξανά παραθέτω τη ακριβώς γράφει η ευρωπαϊκή οδηγία

 

 

Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα.

 

 

 

Κανένα κατάστημα δεν πρόκειται να σε αφήσει να ανοίξεις σφραγγισμενο κινητό για να παίξεις να δεις αν σε βολεύει, αν έχουν dummy θα σου πούνε αυτό το μέγεθος αν έχουν demo θα σου πούνε ορίστε ασχολησου λίγο δες αν σε βολεύει, από την στιγμή που ανοίξει η συσκευασία το κατάστημα δεν μπορεί να το πουλήσει για καινούργιο, τα κινητά που ανοικτηκαν και έγινε επιστροφή είτε καταλήγουν σε στοκ house είτε ανάλογα με την συμφωνία με την αντίστοιχη εταιρία στέλνονται πίσω και περνούν refurbished, τα οποία πάλι πωλούνται με μειωμένη τιμή αλλά και μειωμένη εγγύηση

Στο αλλάζουν γιατί έτσι γουστάρεις μεγάλε. Έχω αλλάξει ότι μπορείς να φανταστείς σε plaisio.

Δημοσ.

Δυστυχώς οι Έλληνες είναι τελευταίοι στα δικαιώματα τους, ούτε τα ξέρουν, ούτε τα απαιτούν. Και αλίμονο εάν τα δικαιώματα αλλοιώνονταν ανάλογα με το κατάστημα. Πρώτα μιλάς με το κατάστημα για υπαναχώρηση και μετά καταγγελία. Εδώ είναι τα άπαντα της υπαναχώρησης.

Τα καταστήματα θε πρέπει να έχουν τέτοιες φόρμες. Ενδεικτικά όπως εδώ κα εδώ

 

Επίσης είναι διαφορετικό το doa και διαφορετικό το δικαίωμα υπαναχώρησης.

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς οι Έλληνες είναι τελευταίοι στα δικαιώματα τους, ούτε τα ξέρουν, ούτε τα απαιτούν. Και αλίμονο εάν τα δικαιώματα αλλοιώνονταν ανάλογα με το κατάστημα. Πρώτα μιλάς με το κατάστημα για υπαναχώρηση και μετά καταγγελία. Εδώ είναι τα άπαντα της υπαναχώρησης.

Τα καταστήματα θε πρέπει να έχουν τέτοιες φόρμες. Ενδεικτικά όπως εδώ κα εδώ

 

Επίσης είναι διαφορετικό το doa και διαφορετικό το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Φίλε κανονικά το αλλάζουν οι αλυσίδες ότι θες τα πάντα, εκτός αν του έκανες ζημιά.

Δημοσ.

αν ήταν έτσι όλοι θα παραγγέλνανε συσκευές κάθε εβδομάδα θα τις επέστρεφαν και ξανά μάνα μου θα χει βουλιάξει το yt απο greek unboxings

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...