Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και αυτή η μείωση αξίας εφόσον δεν ορίζεται από το νόμο μπορεί του κατάστημα να σου πει ότι θέλει πχ ξες το καρέ 100 σου επιστρέφω 40

, στην υπ αναχώρηση σύμβασης από απόσταση έχει δικαίωμα να δεις το προϊόν όπως θα μπορούσες να το δεις σε ένα κατάστημα πρακτικά στο κινητό δεν μπορείς να το δεις εκτός αν έχει demo συσκευές οπότε από την στιγμή που άνοιξες την συσκευασία πόσο μάλλον το χρησιμοποιείς και 4 μέρες το κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο να το δεχτεί η καθ αν το κάνει μην περιμένεις να πάρεις ολόκληρο το ποσό που έδωσες, στην Αμερική πχ αν ανοίξεις απλά ένα προϊόν (απλά ανοίξεις όχι χρησιμοποιησεις) κόβουν αυτόματα 30%της τιμής

 

To 30% δεν ξέρω από που προκύπτει πάντως δεν ισχύει. Στην Αμερική ο νόμος είναι ουδέτερος και αφήνετε στην κρίση του καταστήματος στις περισσότερες πολιτείες. Με τα περισσότερα καταστήματα να υποστηρίζουν την πολιτική της επιστροφής. 

 

Άρα αφού το δούλεψε κανονικά 4 μέρες, εφόσον το δεχτούν θα το δεχτούν με χαμηλότερη αξία, έτσι δεν είναι;

 

Όχι εφόσον βρίσκετε στην αρχική του συσκευασία και δεν παρουσιάζει λειτουργική ή εξωτερική φθορά.

 

What is the duration of the right to withdrawal?

 

For fourteen calendar days after physically receiving the product or concluding a service contract we can withdraw from the contract. The 14 calendar days are generally excluding the delivery day or in case of a service the day of the contract conclusion.

Let us see an example: We receive the product on Thursday the 14 calendar days period starts on Friday. Saturday and Sunday also count since those days are calendar days.

 

So the 14-day withdrawal period expires 2 weeks later on Tuesday at 24:00

Certainly we can withdraw from the contract any time within 14 calendar days, but as a sign of respect and good faith once we received, checked, tried and found the product properly usable – in the light of the principle of cooperation – we should decide immediately whether we want it or not. If we do not act in accordance with this requirement we are liable for any diminished value.

 

Can I try and use the product during the cooling-off period?

 

Of course, we can, since this is the entire purpose of this period, during this 8-working-day cooling-off period we can make sure weather the product can be used properly and matches our expectations or not. Opening the package does not mean the loss of our right (except when we purchase sealed goods which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons, sealed audio or video recordings or sealed computer software). As we mentioned it earlier, as soon as we decided that the product does not match our expectations we should not use it any longer for preserving its original condition when we return it to the trader. It is important because we are liable for any diminished value of the goods resulting from the handling other than what is necessary to establish the nature, characteristics and functioning of the goods. It is good to know that we are not liable for diminished value of the goods where the trader has failed to provide information about this obligation.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

To 30% δεν ξέρω από που προκύπτει πάντως δεν ισχύει. Στην Αμερική ο νόμος είναι ουδέτερος και αφήνετε στην κρίση του καταστήματος στις περισσότερες πολιτείες. Με τα περισσότερα καταστήματα να υποστηρίζουν την πολιτική της επιστροφής.

 

 

Όχι εφόσον βρίσκετε στην αρχική του συσκευασία και δεν παρουσιάζει λειτουργική ή εξωτερική φθορά.

 

What is the duration of the right to withdrawal?

 

For fourteen calendar days after physically receiving the product or concluding a service contract we can withdraw from the contract. The 14 calendar days are generally excluding the delivery day or in case of a service the day of the contract conclusion.

Let us see an example: We receive the product on Thursday the 14 calendar days period starts on Friday. Saturday and Sunday also count since those days are calendar days.

 

So the 14-day withdrawal period expires 2 weeks later on Tuesday at 24:00

Certainly we can withdraw from the contract any time within 14 calendar days, but as a sign of respect and good faith once we received, checked, tried and found the product properly usable – in the light of the principle of cooperation – we should decide immediately whether we want it or not. If we do not act in accordance with this requirement we are liable for any diminished value.

 

Can I try and use the product during the cooling-off period?

Of course, we can, since this is the entire purpose of this period, during this 8-working-day cooling-off period we can make sure weather the product can be used properly and matches our expectations or not. Opening the package does not mean the loss of our right (except when we purchase sealed goods which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons, sealed audio or video recordings or sealed computer software). As we mentioned it earlier, as soon as we decided that the product does not match our expectations we should not use it any longer for preserving its original condition when we return it to the trader. It is important because we are liable for any diminished value of the goods resulting from the handling other than what is necessary to establish the nature, characteristics and functioning of the goods. It is good to know that we are not liable for diminished value of the goods where the trader has failed to provide information about this obligation.

Όσο ήμουν εκεί τα καταστήματα δέχονται επιστροφές αλλά οτιδήποτε έχει ανοικτό κρατάνε το 30% έως restock fee, αν απλά το είχε ανοίξει τι είδε και δεν του άρεσε θα ήταν διαφορετική ιστορία αλλά με 4 μέρες χρήση το θεωρώ αδύνατο να το δεχτούν πίσω
Δημοσ.

Τηλέφωνο θα πάρω αύριο και στο κατάστημα αλλά και στη γραμμή καταναλωτή μιας και τώρα δεν είναι διαθέσιμη.

Δεν το μετάνιωσα ακριβώς, δεν με πολυβολεύει το μέγεθος μιας και έχει τεράστια bezel αλλά δεν είναι και ελαφρύ, πιστεύω θα ζήσω με αυτό αν το συνηθίσω.
Το θέμα είναι ότι αν έχω δικαίωμα επιστροφής, δεν θα μπω καν στη διαδικασία να το συνηθίσω :)

Αύριο το πρωί που θα τους καλέσω θα σας ενημερώσω για το τι μου είπαν.

Πιο πιθανό το έχω να μου πουν ότι δεν δεχόμαστε καμία αλλαγή, παρά να μου πουν ότι πχ μου επιστρέφουν ένα μέρος του ποσού πίσω.

Δημοσ.

Όσο ήμουν εκεί τα καταστήματα δέχονται επιστροφές αλλά οτιδήποτε έχει ανοικτό κρατάνε το 30% έως restock fee, αν απλά το είχε ανοίξει τι είδε και δεν του άρεσε θα ήταν διαφορετική ιστορία αλλά με 4 μέρες χρήση το θεωρώ αδύνατο να το δεχτούν πίσω

 

Ναι αλλά τώρα συγκρίνεις τελείως διαφορετικά πράγματα που δεν μπορούν να διασταυρωθούν. Παράδειγμα το 30% επιβάλλονταν στις ηλεκτρονικές παραγγελίες ή στις παραγγελίες εντός του καταστήματος? Μιας και οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έχουν άλλη αποθήκη άλλο stock σε σχέση με το τοπικό απόθεμα του κατάστημα. Αυτά σε σχέση με τους Αμερικάνικους νόμους που διαφέρουν από τους ευρωπαϊκούς.

 

Όπως και να έχει είναι ξεκάθαρος ο ευρωπαϊκός νόμος.

 

''Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να του επιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.''

Δημοσ.

 

 

Όπως και να έχει είναι ξεκάθαρος ο ευρωπαϊκός νόμος.

 

 

''Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να του επιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.''

 

 

Μου δίνουν ελπίδες τα επισυναπτόμενα κείμενα.

Ας ελπίσουμε να μην χρειαστεί να τσακωθώ για να ισχύσουν.

  • Moderators
Δημοσ.

Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα.

 

 

εδώ τα λέει ένα κινητό στο κατάστημα δεν το περνεις του κρατάς 4 μέρες και το δουλεύεις κανονικά, στα καταστήματα με demo συσκευές αν είσαι τυχερός το πιάνεις στα χέρια σου και απλά παίζεις λίγο αν είναι λειτουργική συσκευή, παρόλα αυτά δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να έχει demo συσκευές

 

Δεν μιλάμε ότι άνοιξε απλά το κουτί είδε ότι του φάνηκε μεγάλο το έβαλε μέσα και ζητάει να το επιστρέψει 4 μέρες το δούλευε το πιο πιθανό για κυρία συσκευή

 

Και στην Αμερική το restοck fee το έχουν σχεδόν ότι καταστήματα είχα πάει από την στιγμή που ανοίγες την συσκευασία, είτε αγορά από ίντερνετ είτε από κατάστημα

 

Για να μην παρεξηγηθώ ελπίζω να βγάλει άκρη με την μικρότερη χασουρα η αν είναι δυνατόν ακόμα και χωρίς χασουρα αλλά όπως είπα επάνω το κινητό το δουλεύει 4 μέρες δεν το δούλεψε 5-10 λεπτά αντε και μισή ώρα για να αποφασίσει ότι τελικά είναι μεγάλη η συσκευή και δεν το βολεύει

Δημοσ.

Μπορείς να δώσεις κάποια απόδειξη για το 30% που αναφέρεις, κάποιο link? Ότι κάποια καταστήματα χρεώνουν περίπου $20 ως υπηρεσία επιστροφής, ναι ισχύει, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μειώνετε η τιμή που επιστρεφόμενου προϊόντος.

 

Όσων αφορά την ΕΕ το περιθώριο είναι 14 ημέρες για την υπαναχώρηση. Η χρήση του προϊόντος δεν περιορίζετε σε χρήση με βάση τα λεπτά της ώρας παράδειγμα αλλά στην ποιότητα της χρήσης. Επίσης σε περίπτωση που το κατάστημα δεν σε έχει ενημερώσει για το δικαίωμα σου σχετικά με την υπαναχώρηση των 14 ημερών (δεν το αναφέρει στο site ή δεν σου έχει στείλει αντίστοιχο έντυπο μαζί με το προϊόν κοκ. Το περιθώριο υπαναχωρήσεις αυξάνετε στον ένα χρόνο.

  • Moderators
Δημοσ.

Μπορείς να δώσεις κάποια απόδειξη για το 30% που αναφέρεις, κάποιο link? Ότι κάποια καταστήματα χρεώνουν περίπου $20 ως υπηρεσία επιστροφής, ναι ισχύει, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μειώνετε η τιμή που επιστρεφόμενου προϊόντος.

 

Όσων αφορά την ΕΕ το περιθώριο είναι 14 ημέρες για την υπαναχώρηση. Η χρήση του προϊόντος δεν περιορίζετε σε χρήση με βάση τα λεπτά της ώρας παράδειγμα αλλά στην ποιότητα της χρήσης. Επίσης σε περίπτωση που το κατάστημα δεν σε έχει ενημερώσει για το δικαίωμα σου σχετικά με την υπαναχώρηση των 14 ημερών (δεν το αναφέρει στο site ή δεν σου έχει στείλει αντίστοιχο έντυπο μαζί με το προϊόν κοκ. Το περιθώριο υπαναχωρήσεις αυξάνετε στον ένα χρόνο.

Αν δεν έχεις ζήσει εκεί δεν μπορείς να τι ξέρεις οτιδήποτε ανοίξει η συσκευασία δεν μπορεί να πουληθεί ως καινούργιο οπότε μπαίνει το restock fee

Η οδηγία που έκανες παράθεση αναφέρει ότι μπορείς να επεξεργαστής το προϊόν με τον ίδιο τρόπο που θα έκανες στο κατάστημα, παράθεσα ακριβώς το κομμάτι επάνω, αν πας σε ένα κατάστημα να πάρεις κινητό δεν φέρνουν ένα σφραγγισμενο κινητό στο ανοίγουν και σου λένε πάρε παίξε για αυτό υπάρχουν τα demo και αυτά σπάνια είναι λειτουργικα και εννοείται ότι δεν μπορεί κανένας τα καταστήματα να έχουν σωρό demo συσκευές οπότε από την στιγμή που ούτε ελλατομα έχει αλλά και ο χρήστης το δούλεψε κανονικά για τόσες μέρες δεν νομίζω να είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να το δεχτεί πίσω

 

 

 

 

 

 

 

 

Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα.

Δημοσ.

Στο media market θα στο έπαιρναν πίσω, στο plaisio δεν δίνουν λεφτά αλλά πιστωτικο.

 

Τώρα με τύπους του skroutz που πουλάνε κινητά από το σπίτι Αντε βγάλε άκρη.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάτσε βρε φίλε, και από bestbuy έχω αγοράσει και από amazon και ποτέ δεν μου έκοψαν 30% της αξίας του προϊόντος. Εγώ σου μιλάω με στοιχεία του χώρου μου. Και εσύ μου αναφέρεις βιωματικές εμπειρίες που επί του παρόντος μπορεί και να έχουν αναθεωρηθεί. Εκτός αυτού αφορούν μια άλλη ήπειρο.

 

Αυτό που αφορά την ΕΕ είναι στο ποστ λίγο παραπάνω.

 

Στο κατάστημα θα πρέπει ο υποψήφιος αγοραστής να περιεργαστεί το προϊόν προτού το αγοράσει, το αν ένα κατάστημα για λόγους τσιγκουνιάς δεν έχει, στην προκειμένη περίπτωση τηλέφωνα, ανοιχτά για το κοινό καταλαβαίνεις ότι ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να ζητάει να του ανοίξει τα κουτιά μέχρι να βρει αυτό που του ταιριάζει χωρίς να τα αγοράσει.

Δημοσ.

Ανοιξτε εσεις καταστημα και να δινετε ετσι κινητα στον κοσμο(οσο ακριβοτερα τοσο το χειροτερο)και μετα να σας τα επιστρεφουν πισω και να παιρνουν τα χρηματα τους πισω οι πελατες και εσεις να μενετε με ανοιγμενα κινητα,και να δω μετα σε ποσο διαστημα θα εχει κλεισει το καταστημα...

 

Επισης ας αφησουμε στην ακρη τι γινεται στην Αμερικη,δεν μας ενδιαφερει.

  • Moderators
Δημοσ.

Κάτσε βρε φίλε, και από bestbuy έχω αγοράσει και από amazon και ποτέ δεν μου έκοψαν 30% της αξίας του προϊόντος. Εγώ σου μιλάω με στοιχεία του χώρου μου. Και εσύ μου αναφέρεις βιωματικές εμπειρίες που επί του παρόντος μπορεί και να έχουν αναθεωρηθεί. Εκτός αυτού αφορούν μια άλλη ήπειρο.

 

Αυτό που αφορά την ΕΕ είναι στο ποστ λίγο παραπάνω.

 

Στο κατάστημα θα πρέπει ο υποψήφιος αγοραστής να περιεργαστεί το προϊόν προτού το αγοράσει, το αν ένα κατάστημα για λόγους τσιγκουνιάς δεν έχει, στην προκειμένη περίπτωση τηλέφωνα, ανοιχτά για το κοινό καταλαβαίνεις ότι ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να ζητάει να του ανοίξει τα κουτιά μέχρι να βρει αυτό που του ταιριάζει χωρίς να τα αγοράσει.

Να στο θέσω αλλιώς με κάτι πιο απλό, αγοράζεις μια μπλούζα από ίντερνετ την κρατάς μια βδομάδα και την φοράς, θεωρείς ότι μπορείς να την επιστρέψεις? Να περιγράψει το προϊόν όπως θα έκανε στο κατάστημα, λέει ένα κινητό στο κατάστημα δεν το ανοίγεις το περνεις και το επιστρέφεις 4 μέρες μετά, οι συσκευές demo δεν είναι θέμα τσιγγουνιας αλλά είναι αν στείλει η εταιρία demo συσκευή(οι demo συσκευές είναι λειτουργικές συσκευές ΑΛΛΆ δεν διαβάζουν sim) συνήθως εκτός μεγάλων καταστημάτων οι εταιρίες στέλνουν μόνο ναυαρχίδες για demo, εδώ Θεσσαλονίκη πχ τα μικρότερα καταστήματα Γερμανού έχουν dummy Phone ούτε καν demo εκεί δηλαδή τι θα του πεις? Άνοιξε ένα σφραγγισμενο κινητό να το δω? Πχ τα samsung αναφέρουν μην αποδέχεται την αγορά του κινητόυ αν έχει κοπεί η ταινία ασφαλείας, πως το κατάστημα μετά θα πουλήσει ένα κινητό που κόπηκε η ταινία ασφαλείας βγήκαν οι ζελατίνες και γενικά χρησημοποιηθηκε στη τιμή που έχει καινούργιο ενώσεων ουσία είναι μεταχείρισμενο?
Δημοσ.

Δεν το ξερω, αλλα μπορει σε μεγαλες αλυσιδες τα επιστρεφομενα κινητα και οτι θελει σφραγισμενη συσκευασια να επιστρέφονται στον αντιπροσωπο/κατασκευαστη για επανασφραγισμα.

 

Δεν θα ειναι παραλογο. Το λεω απλα γιατι απο Amazon πχ δεν εχω παρει ποτε ασφραγιστο πραγμα και εκει εχει επιστροφες.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...