paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Πήγαινε αντιπροσωπεία, οι ηλεκτρολόγοι της γειτονιάς δεν ξέρουν τι τους γίνεται Τα αυτοκίνητα δεν τα βάζουμε πλέον μπροστά με καλώδια, βγάζουμε την μπαταρία την φορτίζουμε και την ξανα βαζουμε επάνω Φυσικά και τα βάζουν. Αλλα οχι απευθείας πάνω στη μπαταρία πλέον. Εμένα μοντ 2009 (2008-2012) εχει συγκεκριμένα σημεία μεςα στη μηχανή για jump start και ακρίβεις οδηγίες στο βιβλίο οδηγιών χρήστη. Αυτο που δεν κανεις δια ροπάλου ειναι να το βάλεις μπρος με ταχύτητα+σπρώξιμο ! @ts: ξεκινας ελέγχοντας τις ασφάλειες, τόσο στην καμπίνα όσο και στο χωρο της μηχανής. Στη συνέχεια, για εμένα, φόρτωσε το στο γερανό και πήγαινε σφαίρα στην αντιπροσωπεία....
sam75 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Που τα είδατε όλα αυτά; σε ibiza 2011 έβαλα κανονικά με καλώδια και δεν έγινε τίποτα.
tzioros Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μια χαρα παιρνει μπρος αν δεν εχεις καποιον να στα κανει σαλατα!!!
sam75 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Μια χαρα παιρνει μπρος αν δεν εχεις καποιον να στα κανει σαλατα!!! Ακριβώς, όλο κάτι περίεργα βλέπω γράφουν μερικοί.
costacurta Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Μπορείς να βγάλεις θετικό τον πόλο της μπαταριά για 15 λεπτά της ώρας και να τον ξανα συνδέσεις, ειναι το μονο που μπορείς να κάνεις εσύ πριν το συνεργείο και την τελικη διάγνωση. Ολα τα παραπάνω με δικη σου ευθύνη σε περίπτωση που κατι πάει στραβά Σωστά. Εσύ το μόνο που μπορείς να κάνεις από την πλευρά σου πλέον είναι αυτό. Άστο κάνα 20λεπτο, έτσι κάνει ρεσετ ο εγκέφαλος. Εάν δεν συμβεί τπτ πηγαίνεις σε ηλεκτρολογο αυτοκινήτων. Την άποψή μου για τις αντιπροσωπίες την έχω πει πολλές φορές. Από την στιγμή που τελειώνει η εγγύηση μακριά. Πανακριβοι και στην καλύτερη μέτριοι μαστορες. Γενικά έχουν την φιλοσοφία βρίσκω τι φταίει και το αλλάζω όλο με καινούργιο. Πάνε σε κάνα μαστορι εξειδικευμενο να το ψάξει μπας και την βγάλεις φθηνότερα
NikosKallithea Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Τελικά τι εγινε, έχουνε κανένα νέο?
sam75 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Σωστά. Εσύ το μόνο που μπορείς να κάνεις από την πλευρά σου πλέον είναι αυτό. Άστο κάνα 20λεπτο, έτσι κάνει ρεσετ ο εγκέφαλος. Εάν δεν συμβεί τπτ πηγαίνεις σε ηλεκτρολογο αυτοκινήτων. Την άποψή μου για τις αντιπροσωπίες την έχω πει πολλές φορές. Από την στιγμή που τελειώνει η εγγύηση μακριά. Πανακριβοι και στην καλύτερη μέτριοι μαστορες. Γενικά έχουν την φιλοσοφία βρίσκω τι φταίει και το αλλάζω όλο με καινούργιο. Πάνε σε κάνα μαστορι εξειδικευμενο να το ψάξει μπας και την βγάλεις φθηνότερα Ιδια αποψη εχουμε για τα επισημα σερβις ΟΜΩΣ..στην χοντρη ζημια θα πας εκει φιλε μου ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ !!! Και δεν το λεω για σενα και για εμενα το λεω -ετυχε και πηγα.
aGka8l Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Yπάρχουν ηλ/λογοι τζιμάνια υπάρχουν και άλλοι παλι της παλιάς σχολής.. Στην αντ/πεια απλα εχεις σιγουρη λύση γιατι εχουν εμπειρία , εκπαιδευσεις αμεσα ανταλακτικά να δοκιμάσουν , γνησιο διαγνωστικο για κωδικοποίηση και στην τελική κανουν και 2-3 τηλέφωνα
sam75 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Yπάρχουν ηλ/λογοι τζιμάνια υπάρχουν και άλλοι παλι της παλιάς σχολής.. Στην αντ/πεια απλα εχεις σιγουρη λύση γιατι εχουν εμπειρία , εκπαιδευσεις αμεσα ανταλακτικά να δοκιμάσουν , γνησιο διαγνωστικο για κωδικοποίηση και στην τελική κανουν και 2-3 τηλέφωνα Σιγουρα υπάρχουν καλοί στην δουλειά τους αλλά σαν τον αρχιμηχανικο στη Ford κλπ δεν είναι. Σίγουρα θα δώσεις τα διπλά χρήματα ίσως και παραπάνω αλλά τουλάχιστον θα ξέρεις ότι το σέρβις ήταν επίσημο. Σε χοντρή ζημιά όλοι αντιπροσωπία τα πάνε.
vectorone Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2016 tzioros, δεν ξερω εαν βρηκες λυση, αλλα 99% ειναι εγκεφαλος καντραν (focus 2007). Τα ιδια εκανε σε μενα, αλλα πριν αλλαχτει η μπαταρια (ηταν 2.5 χρονων) και αφου μπηκε καινουργια δεν αλλαξε τιποτα. Εσβηνες το αμαξι, μιζα νεκρη, μετα απο 5-10 λεπτα επαιρνε και χρειαζοταν πολλες προσπαθειες μιζιας, δουλευε σε safe mode (κομμενο γκαζι, νεκρο στροφομετρο, μηδενικα χιλιομετρα, νεκρο ταχυμετρο, χριστουγεννιατικο δεντρο στο ταμπλω). Στο διαγνωστικο εβγαζε κωδικο κλοπης...Την ολη ζημια την εκανε η μπαταρια που ειχα πανω ,μαρκας Atlas.Ηλεκτρολογος της γειτονιας μου ζητησε 150€ ανευ αποδειξεως και εγγυησης για επισκευη πλακετας του καντραν (δηλαδη και την επομενη να χαλαγε, θα ξαναεσκαγα παλι 150). Σε service αντιπροσωπειας, μου δωσανε 3 επιλογες: Α) Επισκευη καντραν με εγγυηση 1 ετος 130€ (με αποδειξη και σφραγιδα στο βιβλιο) Β) Αλλαγη με μεταχειρισμενο καντραν γυρω στα 300€ αλλα επανω θα εγραφε τα χιλιομετρα του αλλου οχηματος (πραγμα που φτιαχνεται, αλλα ειναι μαλακια) και Γ) Νεο καντραν στα 700€. Επελεξα το Α) και 7 μηνες μετα ολα ειναι καλα.Ειμαι και εγω της αποψης, οτι οι αντιπροσωπειες, εκτος οτι ψειριζουν την μαϊμου υπερβολικα και σου φορτωνουν αναλωσιμα και μικρομαλακιες που ανεβαζουν το κοστος, δεν εχουν οντως και τα τρελα μαστορια, γιατι εκει μεσα μπαινουν με βυσμα, πραγμα που δειχνει οτι οι προσληψεις ΚΑΙ εκει, δεν γινονται αξιοκρατικα. Παρ'ολα αυτα, οπως ειδες παραπανω, στην προκειμενη περιπτωση η αντιπροσωπεια, μου βγηκε φθηνοτερα (ειμαι σχεδον σιγουρος βεβαια, οτι την επισκευη ΔΕΝ την εκαναν εκει, αλλα σε καποιο εξωτερικο συνεργατη) και μου εδωσε μια εγγυηση 1 ετους. Επισης, ενα καλο των αντιπροσωπειων, ειναι η διαρκης αναβαθμιση εξοπλισμου διαγνωσης (νταβατζιλικι της μαμας Ford βεβαια, αλλα πολυ καλα κανει) οποτε ξερεις οτι ΣΙΓΟΥΡΑ ειναι ενημερωμενα με ολους τους κωδικους που βγηκαν/βγαινουν για το οχημα σου, αλλα και "δια βιου" μαθησης σεμιναρια της Ford, για...εκλεκτα μαστορια, ωστε να ξερουν να τα δουλευουν κιολας.
tzioros Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Καλημερα ξανα ξεθαβω το θεμα γιατι ελειπα εξωτερικο.Τελικα το αμαξι τιποτα δεν ειχε εγινε ρυθμιση στο imobilaizer και ολα κομπλε με 35€ και μια μπαταρια εφτιαξαν ολα. 1
sakzein18 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα. Φίλε τα ίδια έπαθα και γω. Άλλαξα εγκέφαλο αλλά πάλι τα ίδια. Τι ακριβώς ρυθμίσες στο immobilizer?
toyo73 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2020 Μου κλειδωσε και εμενα προσφατα το immobilizer, απο πεσμενη μπαταρια και προσπαθεια εκκινησης με καλωδια και αλλο αυτοκινητο.Το αυτοκινητο δεν εσκαγε με τιποτα.Αφου ελενχθηκαν αναφλεξεις, τρομπες βενζινης κτλ, εμεινε το immobilizer. που ξεκλειδωσε με βραχυκυκλωμα και καλωδια που εμειναν ετσι επι μια ωρα.Φυσικα επεσαν τηλεφωνα του μαστορα σε γατονι για τετοια θεματα.Δεν ειδα τιποτε, δεν μου λεει τιποτα.Λογικο.
sakzein18 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 21 ώρες πριν, toyo73 είπε Μου κλειδωσε και εμενα προσφατα το immobilizer, απο πεσμενη μπαταρια και προσπαθεια εκκινησης με καλωδια και αλλο αυτοκινητο.Το αυτοκινητο δεν εσκαγε με τιποτα.Αφου ελενχθηκαν αναφλεξεις, τρομπες βενζινης κτλ, εμεινε το immobilizer. που ξεκλειδωσε με βραχυκυκλωμα και καλωδια που εμειναν ετσι επι μια ωρα.Φυσικα επεσαν τηλεφωνα του μαστορα σε γατονι για τετοια θεματα.Δεν ειδα τιποτε, δεν μου λεει τιποτα.Λογικο. Καλησπέρα. Εγώ άλλαξα εγκέφαλο αλλά τα ίδια. Τώρα θα ελεγχθεί το καντράν. Να κοιτάξω κατευθείαν το ιμομπιλαιζερ;
toyo73 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 4 ώρες πριν, sakzein18 είπε Καλησπέρα. Εγώ άλλαξα εγκέφαλο αλλά τα ίδια. Τώρα θα ελεγχθεί το καντράν. Να κοιτάξω κατευθείαν το ιμομπιλαιζερ; Δεν χανεις τιποτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα