george200-13 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Μην αγχωνεσαι θα τα φτιαξεις. Παντως εχω να προτεινω να αλλαξεις την εικονα του run benchmark. Εννοω οτι μολις πατησει ο χρηστης το κουμπι να αλλαζει και να γταφει πχ running 1
rhohpe Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Μην αγχωνεσαι θα τα φτιαξεις. Παντως εχω να προτεινω να αλλαξεις την εικονα του run benchmark. Εννοω οτι μολις πατησει ο χρηστης το κουμπι να αλλαζει και να γταφει πχ running Σωστό! Απλά θα ασχοληθώ και πιο πολύ με την εικόνα (interface) της εφαρμογής. Αλλά είπαμε. Πρώτα να φτιαχτεί η μηχανή και μετά το αμάξωμα!!!
rhohpe Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ανεβάζω ένα apk σε συμπιεσμένη μορφή. Για εγκατάσταση: Ενεργοποίηση άγνωστων πηγών από τις ρυθμίσεις. Αποσυμπίεση και εγκατάσταση με apk installer. Προσπάθησα να κάνω όσο πιο γραμμικούς τους αλγορίθμους του single και του multi. Πολλαπλασίασα τα τελικά σκορ single , multi με συντελεστές ώστε να είναι συγκρίσιμα με αυτά του Antutu. Αύριο θα δουλέψω το τμήμα των γραφικών γιατί έχω μια υποψία ότι τα κάνει η CPU αντί της GPU και πάλι όμως δεν δικαιολογώ το χαμηλό σκορ. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2016 από rhohpe
rhohpe Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Απο το ζιπ που ανεβασες Ανεβάζω ένα νέο zip με νέο αλγόριθμο για το single core. Το τεστ περιλαμβάνει μόνο κάποιες πράξεις ολίσθησης ακεραίων. Το τεστ χωρίζεται σε 10 ίδια τμήματα . Σαν σκορ βγαίνει ο μέσος όρος όλων των τμημάτων. Ας κάνουμε μερικά test run. Δεν είναι ανάγκη να πιέσουμε το κινητό εκτελώντας όλα τα τεστ. Μόλις υπολογίσει single core το κλείνουμε. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2016 από rhohpe
rhohpe Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δυο εξηγήσεις δίνω. 1. Ο παραγομενος κώδικας σε χαμηλό επίπεδο δεν μπορεί να τρέξει γρήγορα στον 820. 2. Το πρόγραμμα τρέχει στους μικρούς πυρήνες και όχι στους μεγάλους. Πρέπει να ελέγξω και τα δύο. Δεν έχουμε και κάποιον άλλον να μας βοηθήσει με 800,805,808,820 αλλού κατασκευαστη , 600 , κτλ ούτε με exynos .
rhohpe Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Εχω ενα παλιοτερο με 410. Σου κανει; Για δοκίμασε να δούμε τι παίζει. Έφτιαξα άλλη μια version που υλοποιεί έναν πολύ απλό αλγόριθμο. Δημιουργεί έναν πίνακα 1000000 θέσεων και ψάχνει 200 φορές να βρει ένα τυχαίο στοιχείο. Στο multi ο ίδιος αλλά εκτελείται σε παράλληλα thread . Αν δεν δουλέψει σημαίνει ότι ο arm v7 κώδικας τρέχει αργά σε μια συσκευή arm v8 όπως είναι ο 820 και όλα τα 64bit soc. Το αρχείο σταμάτα στο multi δεν συνεχίζει σε παρακάτω τεστ και τελειώνει γρήγορα σε περίπου 20 sec. Σε αυτή τη φάση δεν ενδιαφέρει αν βγάζει πάντα το ίδιο αποτέλεσμα αλλά αν βγάζει ψηλό αποτέλεσμα σε ισχυρά soc . Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2016 από rhohpe
rhohpe Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Επίσης ξέχασα να πω ότι επειδή σταμάτα στο multi και δεν πάει παρακάτω δεν αποδεσμεύει την εφαρμογή οπότε η οθόνη παραμένει ανοικτή. Προσοχή μην το ξεχάσουμε εκεί και δείχνει η οθόνη για ώρες το ίδιο πράγμα. Ζήτω συγγνώμη για αυτό. Για το λόγο αυτό ανεβάζω νέο apk που τρέχει όλο το τεστ. UXBench.zip
rhohpe Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Έχουμε και καλά νέα και κακά εδώ πέρα. Τα καλά πρώτα. Όσον αφορά το multicore βλέπουμε ότι η απόδοση είναι περίπου 12000 (δεν έχει σταθερότητα γιατί τρέχει λιγότερες φορές από όσο πρέπει στο κανονικό που θα διαρκεί διπλάσιο χρόνο και θα είναι πιο σταθερό λογικά) Αν σκεφτώ ότι το δικό μου δίνει 8000 περίπου τότε μιλάμε για μια απόδοση περίπου 50% καλύτερη. Στο geekbench οι αποδόσεις είναι για τον 820 multi περίπου 3750 για το g5 και για το m8 2250. 2250 + 50% = 3375 που πλησιάζει αρκετά . Το δικό μου m8 είναι και ψιλοπειραγμένο με κάτι tweaks κτλ. οπότε μπορεί να δίνει κάτι παραπάνω. Στο single έχουμε 1040 με 1650 περίπου στο geekbench. Στο single core η απόδοση με τον ίδιο αλγόριθμο είναι πάρα πολύ μικρή και νομίζω ότι αυτό είναι το ζητούμενο τώρα. Φαντάσου ότι στο m8 στην εξοικονόμηση ενέργειας δίνει 3800! Στο 2d έχω μια απορία. Στο δικό μου κάνει περίπου 13 δευτερόλεπτα να τελειώσει. Αν κάνει πιο λίγο στο δικό σου τότε παίζει το 1533 να είναι 15330! αν κάποια αριθμητική πράξη είναι λάθος. Σκέφτομαι να βάλω σε παρένθεση το shapes / second ώστε να φαίνεται πόσα σχήματα ζωγραφίζει ανά δευτερόλεπτο **Edit για το παραπάνω δεν ισχύει RAM και ΙΟ speed νομίζω ότι είναι πολύ σωστά. Διπλάσια ταχύτητα από το δικό μου. Οι πιο γρήγορες μνήμες κάνουν τη διαφορά. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2016 από rhohpe
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα