Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Ετοιμάζουμε ένα συνδρομητικό e-shop στην πλατφόρμα του Cratejoy (www.cratejoy.com). Πρόσφατα ενημερώθηκα από τον λογιστή μου πως χρειάζομαι φορολογικό μηχανισμό. Μιας και είμαι άσχετη με το θέμα, μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει ως προς τα ακόλουθα:

 

1. Εφόσον δεν θα τυπώνουμε αποδείξεις αλλά όλα γίνονται με e-invoices πώς ακριβώς χρησιμοποιείται ο μηχανισμός αυτός;

 

2. Υπάρχει τρόπος να συνδεθεί ο μηχανισμός με την πλατφόρμα; Εφόσον παρέχεται στην ουσία εμπορική διαχείριση μέσω το ίδιου του eshop?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσ.

Όταν λες e-invoices εννοείς εγκεκριμένες από την εφορία ηλεκτρονικές αποδείξεις ή απλά μια φόρμα/απόδειξη που βγάζει το σύστημα; Η ηλεκτρονική τιμολόγηση δεν είναι παίξε γέλασε. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία:

http://www.ecommercenews.gr/%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%8D%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CF%89/

Δημοσ.

Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση,

 

Το σύστημα βγάζει απόδειξη που μπορείς να την κάνεις custom ώστε να αναγράφονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται. Αν και δεν ισχυρίστηκα πως είναι παίξε-γέλασε η ηλεκτρονική τιμολόγηση, ευχαριστώ για το λινκ. Άλλωστε το ότι δεν είναι "παίξε-γέλασε" δε συνεπάγεται πως πρέπει να είναι και περίπλοκη, αλλά άλλο θέμα αυτό.

 

Παρόλα αυτά η ερώτηση σχετικά με τη χρήση του φορολογικού μηχανισμού και αν μπορεί να γίνει κάποιου είδους γέφυρα με το υπάρχον λογισμικό της πλατφόρμας παραμένει.

Δημοσ.

Αυτό το ξεχνάς , αν βάλεις φορολογικό θα χρειαστείς και αντίστοιχο λογισμικό.
Εγώ θα κοίταζα και την λύση απλής ταμειακής αν κόβεις μόνο αποδείξεις λιανικής

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Οι αποδείξεις θα ειναι μόνο λιανικής, αλλα δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα. Το eshop θα πουλάει κυρίως συνδρομές για ενα προϊόν που θα ανανεώνονται αυτόματα και ανά διαστήματα κάποια προϊόντα χώρίς τη δέσμευση συνδρομής.

 

Θα ψάξουμε λίγο παραπάνω τη λύση της ψηφιακής υπογραφής μηπως μπορούμε να βρούμε άκρη ετςι.

Δημοσ.

Τα προϊόντα θα φεύγουν απο Ελλάδα προς το εξωτερικό ή βρίσκονται σε καποια αποθήκη στο εξωτερικο και απο εκει θα φεύγουν.

 

Στην πρώτη περιπτωση δηλαδη αν τα προιοντα είναι Ελλάδα και πάνε εξωτερικό ή εντος Ελλάδας χρειάζεσαι απόδειξη ή τιμολόγιο.

Απόδειξη σε περίπτωση λιανικής και τιμολογιο σε περιπτωση χονδρικής. Για την περίπτωση χονδρικής ή τα γράφεις με το χέρι ή χρησιμοποιεις φορολογικο μηχανισμό που σου δίνει την σωστή σήμανση.

 

Ακόμα και invoice να εκδίδεις θα πρέπει να δίνει την σήμανση ο φορολογικός μηχανισμός αλλιώς είναι άχρηστο το χαρτί.

Δημοσ.

 

Καλημέρα,

 

Οι αποδείξεις θα ειναι μόνο λιανικής, αλλα δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα. Το eshop θα πουλάει κυρίως συνδρομές για ενα προϊόν που θα ανανεώνονται αυτόματα και ανά διαστήματα κάποια προϊόντα χώρίς τη δέσμευση συνδρομής.

 

Θα ψάξουμε λίγο παραπάνω τη λύση της ψηφιακής υπογραφής μηπως μπορούμε να βρούμε άκρη ετςι.

 

 

Την ιστορία της ψηφιακής υπογραφής την ξεχνάς .

Θα πρέπει να έχεις είτε ταμειακή όπου θα κόβεις την απόδειξη λιανικής(άσχετα με το αν θα στέλνεις στον πελάτη και το ετοιματζίδικο invoice απο το eshop) ή αν πρόκειται να κόβεις και τιμολόγια θα χρειαστείς λογιστικό πρόγραμμα & φορολογικό μηχανισμό.

Πλέον είναι αναγκαστικά ένα από τα παραπάνω για να κάνεις έναρξη στην εφορία .

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, βοηθούν ώστε να βγει μια άκρη.

 

Τα προϊόντα είναι Ελλάδα και θα τα στέλνουμε Ελλάδα-σε πρώτη φάση τουλάχιστον. Στην εφορία δεν ζητήθηκε τίποτε από αυτά, προφανώς επειδή έγινε επέκταση δραστηριότητας (η κύρια δραστηριότητα αφορά παροχή υπηρεσιών που απαλάσσεται από τη χρήση μηχανισμών) και όχι έναρξη. Εκτός αυτού οι υπάλληλοι όταν άκουσαν για e-commerce βιάζονταν να μας ξεφορτωθούν, οπότε και δεν έγινε σωστή ενημέρωση.

 

Αναγκαστικά θα έχουμε φορολογικό μηχανισμό και θα αγοράσουμε ένα software εμπορικής διαχείρισης που ευτυχώς είναι σε cloud και χρεώνει με το μήνα. Τα περισσότερα features του θα είναι περιττά εφόσον έχουμε μόνο δύο προϊόντα, δουλεύουμε κυρίως από το σπίτι, και η μικρή αποθηκούλα που νοικιάσαμε θα φιλοξενεί ένα περιορισμένο στοκ για λίγες μέρες το μήνα μέχρι να γίνεται η αποστολή των δεμάτων. Φευ!

 

Μένει μόνο να επικοινωνήσουμε με την εταιρία του λογισμικού και να δούμε αν μπορεί να συνεργαστεί με την πλατφόρμα.

 

Ευχαριστούμε και πάλι, καλή εβδομάδα σε όλους!

Δημοσ.

 

Μένει μόνο να επικοινωνήσουμε με την εταιρία του λογισμικού και να δούμε αν μπορεί να συνεργαστεί με την πλατφόρμα.

 

Ευχαριστούμε και πάλι, καλή εβδομάδα σε όλους!

Δεν χρειάζεσαι διασύνδεση (άσε που και να το κάνουν θα σου κοστίσει πανάκριβα).

Απλά θα κόβεις κανονικά την απόδειξη και θα βγάζεις και ενα αντίγραφο σε pdf που θα στέλνεις στον πελάτη μέσω email

Δημοσ.

Για τη διασύνδεςη μας ζήτησαν να επικοινωνήσουμε με την πλατφόρμα για να μάθουμε αν χρησιμοποιούν κάποιο web service απο' όπου θα μπορει να ενημερώνεται το προγράμμα εμπορικής διαχείρισης για τις κινήσεις κλπ.. Αν δεν ειναι απαραίτητο οπως λέτε δε θα το ψάξουμε παραπάνω. Μας έδωσαν να καταλάβουμε πως αν δε γίνεται διασύνδεση τσάμπα θα το πληρώνουμε στην ουσία.

 

Συν τοις άλλοις ζητάνε προπληρωμή των συνδρομών και οι τιμές που ανέφεραν στο site ήταν χωρίς ΦΠΑ.

 

Θα δούμε και τη λύση της ταμειακής που είχαμε αποκλείσει αρχικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...