Προς το περιεχόμενο

Προβληματακι τζαμι seat ibiza 2005


pokemonhunter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημερα παιδια

καθως παταω να ανεβει το τζαμι τερμα πανω οταν

φτανει τερμα να κλισει ξανακατεβαινει μονο του 

με αποτελεσμα να τ κλινω αλλα οχι μεχρι τ τερμα γτ 

ξανακατεβαινει. Ξερει κανεις πως να το ρυθμισω ή τι φταιει?

Το εχετε ξαναπαθει ? κατι ακουσα για reset τζαμιων αλλα 

δεν ξερω πως γινεται.... Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα παιδια

καθως παταω να ανεβει το τζαμι τερμα πανω οταν

φτανει τερμα να κλισει ξανακατεβαινει μονο του

με αποτελεσμα να τ κλινω αλλα οχι μεχρι τ τερμα γτ

ξανακατεβαινει. Ξερει κανεις πως να το ρυθμισω ή τι φταιει?

Το εχετε ξαναπαθει ? κατι ακουσα για reset τζαμιων αλλα

δεν ξερω πως γινεται.... Ευχαριστω

Κλασικό πρόβλημα, στο δικό μου 2011 μόλις το έβγαλα από την αντιπροσωπία το έκανε, το πήγα και το έκαναν ρύθμιση.

 

Μου το έκανε πρόσφατα πάλι πριν το πουλήσω. Γερμανική δύναμη :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει, γρυλοι και διακοπτες κλασσικα προβληματα αυτοκινητων του γκρουπ... και εχω αυτοκινητο του γκρουπ...

αν δεν πας για αλλαγη γρυλου-διακοπτων /ρελε δεν ξερω κι εγω τι, δοκιμασε το εξης..

παρε σπρευ σιλικονης και βαλε μπολικο, πανω που εφαπτεται το τζαμι με το λαστιχο της πορτας, και κατω εκει που "χωνεται'' το τζαμι μεσα στην πορτα, μην το λυπηθεις, αν και θα σου τα κανει χαλια προσκαιρα.... ισως να "ζοριζεται" καπου ο μηχανισμος και για αυτο να μαγγωνει και να στο ξανακατεβαζει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το Ibiza του 2006 που ειχε ο γιος μου και το Audi TT του 2001 που εχει τωρα για να κλεσει το παραθυρο μερικες φορες θελει γερες σφαλιαρες στο μεσα μερος της πορτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το Ibiza του 2006 που ειχε ο γιος μου και το Audi TT του 2001 που εχει τωρα για να κλεσει το παραθυρο μερικες φορες θελει γερες σφαλιαρες στο μεσα μερος της πορτας.

 κατα τα αλλα ... vorsprung durch technik :P

ενταξει, ολες οι "σχολες" εχουν τα κουσουρια τους, ισως με αυτο που ειπα να φτιαξει..

 

φιλε εννουσα να κανεις κατι σαν και αυτον τον τυπο... τον θεωρω κορυφη στο diy... https://www.youtube.com/watch?v=cl-7LtQuRfs

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψαξε αν υπαρχει καποια διαδικασία για αρχικοποίηση. Καποιες παλιές BMW (π.χ. E46) ειχαν σχετικό προβλημα και υπαρχει διαδικασία ωστε να διορθωθεί χωρις συνεργειο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψαξε αν υπαρχει καποια διαδικασία για αρχικοποίηση. Καποιες παλιές BMW (π.χ. E46) ειχαν σχετικό προβλημα και υπαρχει διαδικασία ωστε να διορθωθεί χωρις συνεργειο

για τιποτα αξιοπιστο θα μιλησουμε ποτε? :D :D :D

να περνατε Γιαπωνεζικο κύριοι! :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε mercedes η διαδικασια για τη ρυθμιση των παραθυρων  πχ μετα απο αλλαγη μπαταριας  που απορυθμιζονται ειναι να πατας το διακοπτη για να ανεβει το παραθυρο ,και οταν ανεβει  το κρατας πατημενο για 10 δευτερολεπτα.ΕΠισης κανειςτο αντιστοιχο και για το κατεβασμα.Για δοκιμασε μπας και πιασει και πες μας εαν αλλαξε κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το είχα πάθει και εγώ αυτό με το τζαμι αλλά εγώ το έπαθα από κωλόπαιδα που μου είχαν πετάξει πάνω κοκακόλες και πορτοκαλάδες και από το άνοιξε κλισέ του παραθύρου πήγε μέσα στο λάστιχο που μπαίνει το παράθυρο και καθώς για αποτροπή ατυχημάτων το παράθυρο αν βρει αντίσταση περισοτερη από ότι είναι ρυθμισμένο κατεβαίνει μόνο του, αργότερα βεβαια έμαθα ότι αυτό μπορεί να γίνει και με βρωμιές που μένουν  στα λάστιχα  και με τον καιρό ειδικά τα αυτοκίνητα που μένουν στον ήλιο για ώρες γινονται ένα με το λάστιχο και δημιουργούν μεγαλύτερη αντίσταση στο τζάμι και αυτό κατεβαίνει πάλι,  σε μοντέλα μέχρι το 2006 που παρακολουθούσα το γκρουπ είχα διαβάσει σε forum ότι σε μερικούς είχε χάσει ρύθμιση είτε όταν είχαν μεινει από μπαταρία η στην αλλαγη της η από βραχυκύκλωμα  η από update η προγραμα. σημαντικό ρόλο παίζουν οι βρωμιές που μαζευονται εκεί και στην φθορά του γρύλου από το 2004 μέχρι σήμερα που τα καθαρίζω τα λάστιχα δεν έχω κάποιο πρόβλημα εκτός τότε με τα ανψυκτικά που με καλό πλύσιμο ήταν πάλι όλα καλά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πολλα γιαπωνέζικα αλλα και δυο Audi TT που αλλαχτηκε μπαταρια δεν ειχα πρόβλημα.

μια απο τα ιδια και εγω δεν ειχα προβλημα και πλεον που η μπαταρια ειναι βαλε βγαλε και σε αλλο αυτοκινητο δεν εχω κανενα προβλημα.

αλλα για να το λεγαν σε φορουμ αρκετα ατομα ολο και και καποια βαση θα εχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εφτιαξα παιδια τελικα με reset. Κατεβασα το τζαμι για αρχη τερμα κατω,

εφοσον κατεβηκε το κρατησα πατημενο 10 δευτερα,μετα το ανεβασα τερμα 

πανω, οταν ανεβηκε το κρατησα 10 δευτερα πατημενο. Και εστρωσε :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον τόπικ στάρτερ ενημερωτικά

ο λόγος που επαναφέρει το παράθυρο δεν μπορούσε να είναι γρύλος,

αν ήταν σπασμένος γρύλος θα είχε κατέβει το τζάμι μια και εξω και δε θα ξαναανέβαινε.

 

(Για τους κακεντρεχείς περί γρύλων, η δύναμη των γρύλων να χαλάνε δεν είναι αποκλειστικότητα του γκρουπ

για να είμαστε ειλικρινείς.)

 

Κλασικό πρόβλημα, στο δικό μου 2011 μόλις το έβγαλα από την αντιπροσωπία το έκανε, το πήγα και το έκαναν ρύθμιση.

Μου το έκανε πρόσφατα πάλι πριν το πουλήσω. Γερμανική δύναμη :)

Εσύ δεν ήσουν που μέχρι πριν ελάχιστες μέρες έχεις γεμίσει το φόρουμ με τρολοthread

στα οποία έλεγες τότε ότι τάχα έχεις ακόμα στην κατοχή σου και οδηγείς Ibiza;

Πολύ γρήγορα το πούλησες υποτίθεται, στο τσακ μπαμ! Να ένα καλό με τα ...γερμανικά.

 

Και by the way

αυτά που έλεγες ήταν πόσο ανώτερα τα γερμανικά, και πόσο απροβλημάτιστα, και πόσο ευχαριστημένος...

Τελικά τρόλλαρες τότε ή τρολλάρεις τώρα; Άστο.

 

Πολύ καμένος γιαπωνεζόφιλος είσαι φίλε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον τόπικ στάρτερ ενημερωτικά

ο λόγος που επαναφέρει το παράθυρο δεν μπορούσε να είναι γρύλος,

αν ήταν σπασμένος γρύλος θα είχε κατέβει το τζάμι μια και εξω και δε θα ξαναανέβαινε.

 

(Για τους κακεντρεχείς περί γρύλων, η δύναμη των γρύλων να χαλάνε δεν είναι αποκλειστικότητα του γκρουπ

για να είμαστε ειλικρινείς.)

 

Εσύ δεν ήσουν που μέχρι πριν ελάχιστες μέρες έχεις γεμίσει το φόρουμ με τρολοthread

στα οποία έλεγες τότε ότι τάχα έχεις ακόμα στην κατοχή σου και οδηγείς Ibiza;

Πολύ γρήγορα το πούλησες υποτίθεται, στο τσακ μπαμ! Να ένα καλό με τα ...γερμανικά.

 

Και by the way

αυτά που έλεγες ήταν πόσο ανώτερα τα γερμανικά, και πόσο απροβλημάτιστα, και πόσο ευχαριστημένος...

Τελικά τρόλλαρες τότε ή τρολλάρεις τώρα; Άστο.

 

Πολύ καμένος γιαπωνεζόφιλος είσαι φίλε.

τι εννοεις το πουλησα γρηγορα ; Εχω βαλει αγγελια και στο φορουμ και πουληθηκε στο ΦΤΕΡΟ . 

 

Απροβληματιστο το ibiza οντως στα 6 χρονια αλλα το corolla στα 18 χρονια φαινεται να ειναι πιο απροβληματιστο!!!

Ο χρονος δειχνει ΤΙ και ποσο αντεχει !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...