Προς το περιεχόμενο

Εσπασε το μπουζονι. Τωρα;


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πανω στην αλλαγη ρεζερβας εσπασε ενα μπουζονι απο το πολυ σφιξιμο. Βγηκε ολο ακεραιο, πρεπει να εσπασε κατι μεσα που το στηριζε σαν βαση.

 

Αυριο θα το παω σε βουλκανιζατερ να δω τι θα μου πουν. Απλα θελω να ξερω τι ακριβως να περιμενω και ποιο θα ειναι περιπου το κοστος. Για να μη πιαστω κοροϊδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν τρεχει μια .θα βγαλει το κοματι απο πισω,αν δεν επεσε ηδη,και θα βαλει καινουριο.αν ειναι κολημενο,με αεροτροχο θα το φερει βολτα.μην χολοσκας για πραγματα που γινονται και για θαυματα που δεν γινονται................... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αρχή κατάλαβα ότι εννοούσες μπουζί.

 

Αλλά όπως είπε και ο/η dolly, μη χολοσκάς, το να βγει μία σπασμένη βίδα είναι πανεύκολο. Σε 5' θα σ' έχει τακτοποιήσει ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα το λεει μπουζονια.ειναι ειτε ολοπασο  και η μια πλευρα ειναι βιδομενη μονιμα στην πλυμνη και στην αλλη βιδονουμε τα παξιμαδια,ειτε ειναι με ειδικο κεφαλι που σφηνωνει ή κολιεται απο την μεσα πλευρα της πλυμνης.......μπουλονι λεγεται οταν ειναι αυτο ,το οποιο βιδωνουμε   και εχει στανταρ κεφαλή εξαγωνο ή αλλεν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πανω στην αλλαγη ρεζερβας εσπασε ενα μπουζονι απο το πολυ σφιξιμο. Βγηκε ολο ακεραιο, πρεπει να εσπασε κατι μεσα που το στηριζε σαν βαση.

 

Αυριο θα το παω σε βουλκανιζατερ να δω τι θα μου πουν. Απλα θελω να ξερω τι ακριβως να περιμενω και ποιο θα ειναι περιπου το κοστος. Για να μη πιαστω κοροϊδο.

 

Μπουζόνι, αν το λες σωστά, είναι αυτό εδώ:

 

rear-axle-spindle-bolt.jpg

 

Και εφόσον έχει βγει ακέραιο, αν το λες σωστά, έχεις καταστρέψει το μουαγιέ.

 

Το κόστος είναι ανάλογο και με το τι ακριβώς ζημιά έχει, και με το μοντέλο του αυτοκινήτου.

 

Πρέπει να πας σε μηχανικό όμως, δεν είναι δουλειά του βουλκανιζατέρ αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν το επαθα παντως ειχα αναγκαστει να αλλαξω ολο το μουαγιε.φυσικ το κρατησα το παλιο γιατι κατα πασα πιθανοτητα ειναι κατι που επιδιορθωνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες χαλαρα με τα μπουλονια, καμια 200ρα ροπη θελουν δηλαδη καπου στα 40κιλα στο χ.

 

Εκτός αν έχεις γιαπωνέζικο, που όσο και να το σφίξεις δεν θα σου μείνει στο χέρι :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 κιλα στο μετρο?καποιο λαθος κανετε.αυτα τα νουμερα ειναι για φορτηγα.σκοπος ειναι να ξεβιδωθει ξανα το μπουλονι /παξιμαδι,και οχι να ρισκαρει να το σπασει,οπως ο νηματοθετης.15 κιλα /μετρο,και πολυ ειναι.

τα  παξιμαδια-μπουλονια τροχων,ειναι κωνικα και δεν ξεβιδωνουν ευκολα,και αν χαλαρωσουν,λογω κωνου,δεν εχουν ταση να ξεβιδωθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπαρχει μοναδα μετρησης που δινει μετρηση στο μισο μετρο.......που και παλι,40 στο μισο=20 στο μετρο,ειναι πολλα.....κατω απο 15 /μετρο ειναι ολα τα οχηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα "15 κιλά στο μισό μέτρο" ή "200άρα ροπή" πως μεταφράζονται για όσους δεν έχουν μηχανήματα να μετρήσουν; Πρακτικός τρόπος δηλαδή για να σφίξεις σωστά. Ροπόκλειδο μόνο σε συνεργείο αν έχουν. 

 

Δεν έχω σπάσει μπουλόνι ακόμα, αλλά δε με χαλάει να ξέρω το lifehack . :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια επειδη το λαστιχο ειναι ξεφουσκωτο τελειως, υπαρχει καποια ευκολη λυση να το φουσκωσω μεχρι να το παω σε βουλκανιζατερ; Ενας αφρος fast που πουλανε κανει δουλεια;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...