sam75 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι αλλα ολα τα αυτοκινητα δεν ειναι κορολα. Επισης ενας πετρελαιοκινηταρας βγαζει 1.000.000 χιλιομετρα. Μην είσαι σίγουρος για το 1.000.000 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parlapipas25 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Μην είσαι σίγουρος για το 1.000.000Εχει αλαχτει μηχανη diesel στα 800.000 επειδη εκαιγε λαδια και εχω δει ταξι με πανω απο ενα εκατομμυριο το οποιο μετα το κατομμυριο μηδενιζει το κοντερ και ξαναγραφει απο την αρχη.Την αντοχη που εχουν τα πετρελαια ουτε καν την πλησιαζουν οι βενζινοκινητηρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Την αντοχη που εχουν τα πετρελαια ουτε καν την πλησιαζουν οι βενζινοκινητηρες. μην το λες...κάτσε να δούμε την αντοχή των τρικύλινδρων μικρών diesel και ξαναμιλάμε... όντως τα μεγάλα diesel είναι πολύ ανθεκτικά αλλά εξίσου ανθεκτικά είναι και τα αντίστοιχου κυβισμού βενζίνης... ενώ τα μικρά diesel (πιστεύω) θα αποδειχθούν πολύ κατώτερα σε σχέση με τα αντίστοιχα μικρά βενζίνης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xenos.p Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Ενας συγχρονος βενζινοκινητηρας βγαζει τουλαχιστον 250χιλ χιλιομετρα χωρις σοβαρα προβληματα (με καποιες εξαιρεσεις κυριως απο vw group).. Για τον μεσο οδηγο αυτα τα χιλιομετρα ειναι υπεραρκετα ειδικα αν δεν σκοπευει να παντρευτει το αμαξι του, αλλα να το αλλαξει μετα απο καμια 15αρια χρονια.. Επισης, τα προβληματα στη βενζινη ειναι κατα κανονα πιο οικονομικα και το κοστος τακτικης συντηρησης ειναι πανω κατω το ιδιο αν υπολογισεις οτι στο ντιζελ τα χρειαστεις και καθαριστικα ανα 5χιλ χιλιομετρα, adblue, αλλαγες dpf κτλ.. Επομενως, το θεμα ειναι κατα ποσο θα κανεις αποσβεση το εξτρα κοστος απο τα καυσιμα. Αν κανεις πανω απο 20χιλ χιλιομετρα το χρονο τοτε ναι θα κανεις αποσβεση σχετικα γρηγορα και αξιζει το ντιζελ, αλλιως πας σε βενζινη. Σημερα βεβαια η πιο οικονομικη λυση ειναι το φυσικο αεριο, που ερχεται εγκατεστημενο απ την μανα του, αλλα τα πρατηρια στην ελλαδα ειναι πολυ λιγα και καταληγεις να καις βενζινη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Το τι ασάφειες γράφονται δε λέγεται. Ας τα πάρουμε από την αρχή, αν γράφεις πάνω από 15.000χλμ το χρόνο σε συμφέρει το diesel. To οτι κινείσαι μέσα στην πόλη κατά βάση δεν είναι και τόσο πρόβλημα απλά που και που θέλει ένα καλό ξεκάπνισμα για να μη βουλώσει το dpf. To αυτό βέβαια ισχύει και για τα βενζινοκίνητα αλλά οοοοοοοχι εκεί δε βουλώνει ο καταλύτης μέσα στην πόλη μόνο το dpf... Στα του πετρελαίου βάζεις πάντα το καλό και όχι το βιοντίζελ οπότε δε θα χεις θέμα με μύκητες στα φίλτρα. Πετρέλαιο βάζεις πάντα από έμπιστο βενζινάδικο και όχι από ότι να ναι, ότι δηλαδή ισχύει και για τη βενζίνη. Τα φορτηγά και τα ταξί έχετε ακούσει να βγάζουν προβλήματα; Ο χρόνος ζωής του diesel συνήθως είναι διπλάσιος από έναν βενζινοκινητήρα αλλά παίζει ρόλο και η χρήση. Δεν είναι το ίδιο να κινείσαι μέσα στην πόλη με το να κινείσαι εκτός. Γενικά λέγονται πολλές υπερβολές για τα diesel που ακόμα δεν έχουν περάσει χρόνια χρήσης τους στην Ελλάδα ώστε να βγουν ασφαλή συμπεράσματα. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι σε πολλές χώρες του εξωτερικού κυκλοφορούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xenos.p Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Πρωτον καμια εταιρια δεν λεει οτι το "καλο" ντιζελ δεν εχει βιοντιζελ.. Οποτε ουτε τα v-power, avio, κτλ ειναι σιγουρα λαθαρο ντιζελ. Για τα ταξι ναι εχω ακουσει πολλα να βγαζουν θεματα.. και βεβαια καμια σχεση ο παλιος τουλαχιστον 2λιτρος κινητηρας με τα λιγα αλογα που εχει ενα ταξι με τον μικρο τρικυλινδρο πιεσμενο ενος συγχρονου αυτοκινητου.. Και τελος στην ευρωπη εχουν κυριως 2λιτρα (τουλαχιστον) ντιζελ και καθαροτερο πετρελαιο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Ετσι και βγει καποτε σοβαρη κυβερνηση το 80% των πετρελαιοκινητων θα απαγορετουν να κυκλοφορουν. Περα απο ολα τα αλλα ειναι εγκλημα να κυκλογφορεις πετρελαιοκινητο ειδικα στην Ελλαδα. Τωρα οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Πρωτον καμια εταιρια δεν λεει οτι το "καλο" ντιζελ δεν εχει βιοντιζελ.. Οποτε ουτε τα v-power, avio, κτλ ειναι σιγουρα λαθαρο ντιζελ. Για τα ταξι ναι εχω ακουσει πολλα να βγαζουν θεματα.. και βεβαια καμια σχεση ο παλιος τουλαχιστον 2λιτρος κινητηρας με τα λιγα αλογα που εχει ενα ταξι με τον μικρο τρικυλινδρο πιεσμενο ενος συγχρονου αυτοκινητου.. Και τελος στην ευρωπη εχουν κυριως 2λιτρα (τουλαχιστον) ντιζελ και καθαροτερο πετρελαιο! Σίγουρα όμως δεν έχουν το θέμα του βιοντιζελ. Χρησιμοποιώ καθημερινά 3 diesel που γράφουν 30-50.000χλμ το χρόνο κανένα θέμα. Τα ταξί βγάζουν θέματα μετά τα 200-300.000χλμ εντός πόλης, λογικό. Σαφώς όπως επίσης καμία σχέση ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης με τον τρικύλινδρο πιεσμένο ενός σύγχρονου. Στην ΕΕ έχουν και 1.6 diesel, καθαρότερο πετρέλαιο λογικά ναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xenos.p Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Κοιτα δεν ξερω αν εχουν η οχι το θεμα του βιοντιζελ αλλα ο πατερας μου που βαζει μονο vpower στο polo το 1.4tdi βαζει και καθαριστικο καθε 5χιλ χιλιομετρα για να χει το κεφαλι του ησυχο. Μεχρι τωρα (περιπου 70.000 χλμ) δεν εχει βγαλει κατι αλλα ειναι νωρις ακομα.. Το ντιζελ βεβαια ηταν ψιλομονοδρομος γιατι τα 70.000 τα χει κανει σε λιγοτερο απο δυο χρονια.. Εγω απ την αλλη που κανω 15-20 χιλιαδες το χρονο δεν βλεπω την αναγκη να παρω ντιζελ.. (Αυτος που ανοιξε το thread που ειναι???) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 To οτι κινείσαι μέσα στην πόλη κατά βάση δεν είναι και τόσο πρόβλημα απλά που και που θέλει ένα καλό ξεκάπνισμα για να μη βουλώσει το dpf. To αυτό βέβαια ισχύει και για τα βενζινοκίνητα αλλά οοοοοοοχι εκεί δε βουλώνει ο καταλύτης μέσα στην πόλη μόνο το dpf... Το φίλτρο σωματιδίων βέβαια "τσούζει" αρκετά παραπάνω σε σχέση με έναν καταλύτη. Κατά τα άλλα σίγουρα οι συνθήκες της πόλης (σταμάτα - ξεκίνα) δεν είναι ότι καλύτερο για κανένα είδος οχήματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Τζούζει αλλά πιο δύσκολα το βουλώνεις, ή καλύτερα μπορείς να το καθαρίσεις ανανεώνοντας το eolys. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα