Konilio Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Καλημέρα σε όλους, Είμαι τρίτεκνος και βρίσκομαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που θα καλύψει όλες τις ανάγκες της οικογένειας. Ζηλεύω την οικονομία των diesel αλλά τα αρνητικά τους με τρομάζουν και δυσκολεύομαι να αποφασίσω ανάμεσα σε diesel και βενζίνη. Πιο συγκεκριμένα διαβάζω για ευαισθησία σε μικρές διαδρομές (κάτι που θα χρειαστεί για να πηγαίνω τα παιδιά στις δραστηριότητές τους) καθώς βουλώνει το φίλτρο dpf και ευαισθησία σε νοθευμένα καύσιμα (κάτι που είναι σχεδόν αδύνατο να γνωρίζεις). Και στις δύο περιπτώσεις οι επισκευές μπορεί να στοιχίσουν 2-3000. Θα ήθελα τη γνώμη σας, δηλαδή αν όντως ισχύουν αυτά και αν υπάρχει τρόπος πρόληψης και να με διορθώσετε αν κάνω κάποιο λάθος.
Highlander Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Το θέμα σου έπρεπε να πάει εδώ: http://www.insomnia.gr/forum/57-auto-moto/ Παρόλα αυτά, βενζίνη αν κινείσαι μέσα στην πόλη, πετρέλαιο αν κάνεις ταξίδια. Μια και στην οικογένεια έχουμε και τα δύο. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Καλημέρα σε όλους, Είμαι τρίτεκνος και βρίσκομαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που θα καλύψει όλες τις ανάγκες της οικογένειας. Ζηλεύω την οικονομία των diesel αλλά τα αρνητικά τους με τρομάζουν και δυσκολεύομαι να αποφασίσω ανάμεσα σε diesel και βενζίνη. Πιο συγκεκριμένα διαβάζω για ευαισθησία σε μικρές διαδρομές (κάτι που θα χρειαστεί για να πηγαίνω τα παιδιά στις δραστηριότητές τους) καθώς βουλώνει το φίλτρο dpf και ευαισθησία σε νοθευμένα καύσιμα (κάτι που είναι σχεδόν αδύνατο να γνωρίζεις). Και στις δύο περιπτώσεις οι επισκευές μπορεί να στοιχίσουν 2-3000. Θα ήθελα τη γνώμη σας, δηλαδή αν όντως ισχύουν αυτά και αν υπάρχει τρόπος πρόληψης και να με διορθώσετε αν κάνω κάποιο λάθος. Ολα εξαρτωνται απο το ποσα χρονια θα κρατησεις το αυτοκινητο και ποσα χιλιομετρα το χρονο θα κανεις.
dollyyy19 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 νοθευμενα δεν τα λες.η οδηγια της εε ελεγε οτι επρεπε να υπαρχει ενα ποσοστο πρατηριων που θα πουλουσαν βιοκαυσιμο.επιδη δεν προλαβαν να το εφαρμοσουν,για να μην πληρωνουν προστιματα,εβαλαν ενα ποσοστο βιοκαυσιμων ,μεσα σε ολα τα πετρελαια,και τωρα δεν εχεις επιλογη.τα καθαρισματα και τα καθαριστικα παγαινουν συνεφο,και δεν ειναι φθηνα..........εγω θα συνιστουσα βενζινη-αεριο,διοτι εχω σιχαθει τα πετρελαιοκινητα,οταν ειναι μπροστα μου και επιταχυνουν.ακομη και οταν ειναι συγχρονα και δεν βγαζουν αιθαλη,η βρωμα ειναι βρωμα.αμεσως γυρναω σε ανακυκλωση......ευτηχως ,οι ασχετοι,δεν επετρεπαν πετρελαιο σε αθηνα-σαλονικα,αλλιως θα ειχαμε πνιγει σαν τα ποντικια.τι πεκινο και τι μεξικο,θα τους ειχαμε ξεπερασει σε μποχα για πλακα............. 1
gbras Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Οπως τα λεει και ( η? ) dolly . Αστο το πετρελαιο , απορω γιατι καποιος να το σκεφτει καν. Βενζινη θα παρεις και ( αν δεν εχει ) κατευθείαν εγκατασταση αεριου. Εχεις την οικονομια του πετρελαιου χωρις τη βρωμα και τα προβλήματα που βγαζουν.
michalisv Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Αν κάνεις πανω απο 15-20000 χιλιόμετρα το χρόνο παρε πετρέλαιο αλλα ΟΧΙ μεταχειρισμένο εισαγωγής.Αν κάνεις λιγότερα χιλιόμετρα παρε βενζίνη.Από αξιοπιστία αμα προσεχείς λίγο δεν θα χεις κάποιο θέμα,γενικά πολλά πράγματα που γράφονται για τα diesel στο ίντερνετ είναι λίγο υπερβολικά.
BritGreek Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 To θέμα των νοθευμένων καυσίμων, εγώ προσωπικά το έλυσα βάζοντας κάυσιμα μόνο σε εταιρικά πρατήρια. 3 χρόνια τώρα, απροβλημάτιστα και επιτέλους, με τη σωστή ποσότητα που πληρώνω. Καμία σχέση, κατά τη γνώμη μου το πετρέλαιο με το υγραέριο. Ότι μπαίνει μετά από το εργοστάσιο στο αυτοκίνητο, για μένα είναι απαγορευτικό. Πολύ δύσκολα βγάζει ένας βενζινοκινητήρας τα ίδια χιλιόμετρα με έναν diesel. Έχω ρωτήσει ένα σωρό επαγγελματίες ταξιτζήδες.
pananton Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 πόσα χλμ γράφεις το έτος? κινείσαι καθημερινά εντός πόλης? εκτός αστικού κύκλου θα βγαίνει το όχημα? βοήθα να σε βοηθήσουμε!
gbras Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 To θέμα των νοθευμένων καυσίμων, εγώ προσωπικά το έλυσα βάζοντας κάυσιμα μόνο σε εταιρικά πρατήρια. 3 χρόνια τώρα, απροβλημάτιστα και επιτέλους, με τη σωστή ποσότητα που πληρώνω. Καμία σχέση, κατά τη γνώμη μου το πετρέλαιο με το υγραέριο. Ότι μπαίνει μετά από το εργοστάσιο στο αυτοκίνητο, για μένα είναι απαγορευτικό. Πολύ δύσκολα βγάζει ένας βενζινοκινητήρας τα ίδια χιλιόμετρα με έναν diesel. Έχω ρωτήσει ένα σωρό επαγγελματίες ταξιτζήδες. Μην εισαι τοσο απολυτος. Εγω πλεον εχω κανει πανω από 10.000χλμ με αεριο και δεν εχω κανενα πρόβλημα. Το καμια σχεση με το αεριο είναι πολύ...σχετικο. Το πετρελαιο δινει μονο μεγαλυτερη ροπη από εκει και περα ΔΕΝ είναι πιο οικονομικο από το αεριο. Τους ταξιτζήδες που ρωτας , ρωτησε τους και πως περνανε το ΚΤΕΟ. Ένα ταξι πετρελαιοκινητο δεν εχω δει που να μην βγαζει μαυρο καπνο από πισω...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μην εισαι τοσο απολυτος. Εγω πλεον εχω κανει πανω από 10.000χλμ με αεριο και δεν εχω κανενα πρόβλημα. Το καμια σχεση με το αεριο είναι πολύ...σχετικο. Το πετρελαιο δινει μονο μεγαλυτερη ροπη από εκει και περα ΔΕΝ είναι πιο οικονομικο από το αεριο. Τους ταξιτζήδες που ρωτας , ρωτησε τους και πως περνανε το ΚΤΕΟ. Ένα ταξι πετρελαιοκινητο δεν εχω δει που να μην βγαζει μαυρο καπνο από πισω... Από τις ώρες ακινησίας που τρώνε, το φαναρι πανω απο την εξατμηση ειναι παντα πιο μαυρο απο το αλλο.
margaritagr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Ταξιτζής και dpf ειναι σα να λέμε χοντρός και στέβια 2
BritGreek Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 To θέμα είναι πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένας βενζινοκινητήρας και πόσα ένας diesel, με σωστή συντήρηση, χωρίς ρεκτιφιέ. Στη δική μου περίπτωση που κάνουμε πλέον 50000+ το χρόνο με κάθε αυτοκίνητο της εταιρείας, οτιδήποτε εκτός από diesel απλά δεν συμφέρει. Αυτοκίνητα της σειράς, με 300000 χιλιόμετρα, αν ήταν βενζίνη θα ήταν πλέον για πέταμα. Και αλλιώς πωλείται μετά ένα diesel με 200000 χιλιόμετρα, σε σχέση με ένα βενζίνης. Μιλάω για μικρά-μικρομεσαία αυτοκίνητα. Λιγότερες στροφές, λιγότερες φθορές.
NickTG Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Την Corolla μας πάντως της είχαμε δώσει με 310.000 χλμ και σίγουρα δεν ήταν για πέταμα. 3-4 χρόνια μετά ακόμα την έβλεπα. Μετά μετακόμισε αυτός που του την είχαμε πουλήσει.
sam75 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Την Corolla μας πάντως της είχαμε δώσει με 310.000 χλμ και σίγουρα δεν ήταν για πέταμα. 3-4 χρόνια μετά ακόμα την έβλεπα. Μετά μετακόμισε αυτός που του την είχαμε πουλήσει. Τα κορολλα αν τα προσέχεις πάνε πάνω από 500.000 χιλιόμετρα.
parlapipas25 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι αλλα ολα τα αυτοκινητα δεν ειναι κορολα. Επισης ενας πετρελαιοκινηταρας βγαζει 1.000.000 χιλιομετρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα