notevenbad Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Έκανα το update σήμερα το πρωί και το ο ήχος βγάζει παράσιτα, προσπάθησα να κάνω uninstall κτλ. από τη διαχείριση συσκευών, αλλά δεν άλλαξε κάτι. Στο net διάβασα πολλά, αλλά τπτ δεν έπιασε. Μιας και είμαι εντελώς άσχετος με υπολογιστές, οποιαδήποτε βοήθεια/παραπομπή θα ήταν ευπρόσδεκτη.
swanctt Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Να υποθέσω ότι μιλάς για laptop; Αν ναι, ποιό μοντέλο είναι ; Δοκίμασε να κάνεις το update με κωδικό 1607.
notevenbad Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι, laptop είναι, το μοντέλο είναι Dell Inspiron N5010.
Xristaras12 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι, laptop είναι, το μοντέλο είναι Dell Inspiron N5010. δεν υποστηρίζει 10αρια το συγκεκριμένο και η dell δεν έχει βγάλει γενικά drivers ούτε για το 5110. συνεπώς δουλευεις με τους windows drivers,καλά ξεμπερδέματα
Arkoudelos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2016 Δεξί κλίκ κάτω δεξιά στο ηχείο στη taskbar ---- playback devices --- δεξί κλικ και properties στο device με το πρασινο κύκλο κάτω δεξιά (το default δλδ) --- enhancements --- disable all sound effects. Δοκίμασε και πες μου.
notevenbad Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2016 @Arkoudelos το ίδιο, η ιστορία είναι η εξής: έκανα σήμερα update και αφού τελείωσε, έβλεπα ένα video και από το πουθενά άρχισα να έχω παράσιτα. Από λίγο που κοίταξα στο net, είναι αρκετά κοινό πρόβλημα με το νέο update. Δοκίμασα διάφορα απλά πράγματα που είδα online όπως το να κάνω uninstall κάποιους drivers του ήχου, αλλά τπτ δεν πιάνει.