Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Είμαστε στον OTE και τον τελευταίο καιρό μας τα έχουν πρήξει απο την Wind να κάνουμε αλλαγή. Δίνουν μια προσφορά που είναι αντικειμενικά πολύ καλύτερη σε σχέση με αυτά που δίνουμε στον ΟΤΕ.

 

Παλιά (πρίν απο 10 χρόνια περίπου) ήμασταν στην απαίσια Tellas, με την οποία είχαμε αποσυνδέσεις σε ιντερνετ και τηλέφωνο, ανύπαρκτη εξυπηρέτηση (μισή ώρα στο περίμενε), χαμηλές ταχύτητες και το modem που μας δώσανε ήταν με USB! Και φυσικά όλα αυτά τα προβλήματα λύθηκαν όταν πήγαμε σε άλλο πάροχο. Φαντάζομαι ότι όσοι είχατε Tellas θα είχατε παρόμοιες εμπειρίες απο αυτό τον υπέροχο πάροχο.

 

Η σημερινή Wind είναι σαν την παλιά Tellas ή έχει φτιάξει? Θα κάνουμε καλά να αλλάξουμε?

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Δεν έχει φτιάξει τίποτε. Κι αν δοκιμάσεις να πας στην Wind αλλά μετά για τους δικούς σου λόγους αποφασίσεις ξανά να γυρίσεις πίσω στον ΟΤΕ όπως έγινε με εμένα πριν από ένα μήνα ο ΟΤΕ θα σου δώσει να υπογράψεις μία υπαναχώρηση στο όνομα Tellas.Μιλάμε για την ίδια εταιρία που πριν χρόνια έπρηζε τον κόσμο. Πρόσεχε και να θυμάσαι ότι αν προσπαθήσει να κάνει κάτι αυτή η εταιρία που εσύ δεν επιθυμείς να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ όπως έκανα κι εγώ για να δικαιωθείς.

  • Like 2
Δημοσ.

εγω καποτε ειχα τελλας (εποχη που ηταν 4mbps το mainstream) και δεν ειχα θεμα, για πολλα χρονια οσο ηταν που αλλαξε σε wind δεν ειχα θεμα, μεσα στα τελευτεα 4 χρονια εχω αντιμετοπισει πολυ λιγα προβληματα, 1 φορα τον χρονο πανω κατο για κανα διορο ηταν down, και μια φορα ο dns server της wind δεν δουλευε πια για το leage of legends (εβαζες google dns και εμπενε)

 

και πιο προσφατα ειχα μεγαλο προβλημα με πολλες αποσυνδεσεις, τους πηρα τηλεφονο, ηρθανε, ειδανε οτι ο εξοπλισμος μου ειναι κομπλε και κανανε κατι δοκιμες, ειδανε το προβλημα, ηρθε ο οτε, το εφτιαξε και ολα καλα.

 

αυτη ειναι η δικια μου εμπειρία ως τωρα, απο τοτε που εβαλα internet στην δευτερα γημνασιου εχω μονο tellas-wind

 

αυτο που λεει ο απο πανω ισχυει, if something works, don't change it.

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Με πήραν τηλεφ σήμερα από wind και μου έκαναν προσφορά για double play με δώρα κλπ. Εχοντας 24μηνο συμβόλαιο με CYTA, τρέχει ο 17ος μήνας, ρώτησα την κυρία τι γίνεται με τα 72 ευρώ τέλη αποσύνδεσης υπαιτιότητί μου κλπ και μου είπε δεν υπάρχει θέμα είναι παράνομα τα πέναλτυ και το πολύ πολύ να μείνουν παγωμένα τα 72 ευρώ που θα τα πληρώσω αν ποτέ θα ξαναπήγαινα στην CYTA. Πείστηκα, είπα ΟΚ έδωσα αριθμο βρόχου ταυτότητες και τα σχετικά και θα στείλουν κουριερ σε κανα δυο μέρες για υπογραφές συμβολαίου. Μετάνοιωσα όμως όταν ψάχνοντας διάβασα ότι δεν είναι εύκολα τα πράγματα με τις υπαναχωρήσεις, είδα αργότερα και το συμβόλαιο με τον τωρινό πάροχο που κάπου το είχα καταχωνιασμένο και έχει αρκετά πρόστιμα που φτάνουν πάνω από 200 ευρώ σε υπαναχώρηση από 24μηνο συμβόλαιο. Αποφάσισα να μην προχωρήσω με την WIND και έστειλα ένα e-mail και θα πάρω και τηλεφωνο αύριο να σταματήσω την διαδικασία. Έχω καμμιά υποχρέωση με την τηλεφωνική αποδοχή ή εφ' όσον δεν έχω υπογράψει χαρτιά δεν υπάρχει πρόβλημα; Τις εποχές που ζούμε το τελευταίο που θα ήθελα είναι μπλλεξίματα με παρόχους. Ευχαριστώ για τις τυχόν απαντήσεις.

Δημοσ.

Ρώτησε την αν έρθω σε σας και σε 6 μήνες το μετανιώνω και πάω σε άλλη εταιρεία θα πληρωσω σε σας πέναλτυ, αν σου πει οχι, ζητά το όνομα της και κράτα ημερομηνία και ώρα, επίσεις βάλε και ένα καταγραφικό στο τηλέφωνο σου και γραφ' την, μετά πες ευχαριστώ θα το χρησιμοποιησω στο μέλλον για τυχόν διακοπή συμβολαίου μου από την εταιρεία σας

Δημοσ.

Ρώτησε την αν έρθω σε σας και σε 6 μήνες το μετανιώνω και πάω σε άλλη εταιρεία θα πληρωσω σε σας πέναλτυ, αν σου πει οχι, ζητά το όνομα της και κράτα ημερομηνία και ώρα, επίσεις βάλε και ένα καταγραφικό στο τηλέφωνο σου και γραφ' την, μετά πες ευχαριστώ θα το χρησιμοποιησω στο μέλλον για τυχόν διακοπή συμβολαίου μου από την εταιρεία σας

Να 'σαι καλά! :-D Ψάχνοντας βρήκα σε κάποιο blog πληροφορίες για μια νομική φίρμα που δίνει pro bono συμβουλές σε τέτοια ζητήματα.επικοινωνίας/τεχνολογίας και τους έγραψα τα σχετικά, μη πιστεύοντας ότι θα πάρω απάντηση.  http://www.lawandtech.eu

[email protected]

Μου φάνηκε πολύ ωραίο για να είναι αληθινό.

Με έκπληξη είδα ότι μου απάντησε στο ερώτημα δικηγόρος με e-mail σήμερα το πρωί:

"Καλημέρα, Να μην υπογράψετε και να πάρετε τηλέφωνο να μην σας στείλουν κούριερ. Ακόμη και αν υπογράφατε, επειδή πρόκειται για σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος, θα είχατε 14 ημέρες προθεσμία για αζήμια υπαναχώρηση. Με εκτίμηση..." κλπ

Ελπίζω να συμβάλλω σε όσους έχουν παρόμοιες ανησυχίες :-D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...