Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Vodafone δεν πρόκειται να γυρίσει σε VoIP. Εξαίρεση αποτελούν κάποια business πακέτα.

 

VoIP έδινε παλιά η HOL και πολλά από αυτά έχουν γυρίσει σε POTS πλέον.

 

Αυτά τα "περί ευρωπαϊκής οδηγίας" είναι μπαρούφες του ΟΤΕ. Πουθενά δεν υπάρχει τέτοια οδηγία.

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όταν γυρίσουν οι άλλοι δεν θα φοβάται χασούρα πελατών εξαιτίας του VoIP και θα γυρίσει κι αυτή για να μειώσει το κόστος λειτουργίας...

  • Super Moderators
Δημοσ.

H Cyta είναι εξαρχής σε VoIP, Wind/Forthnet/Vodafone μένουν.

 

Υπάρχει και το ενδοχόμενο να μην το ανακοινώνουν και να το αφήνουν τελευταία στιγμή για να καβατζώσουν πελάτες από άλλους που γυρνάνε...

Δημοσ.

Κανείς δεν καβατζώνει πελάτες.

Όλοι κάνουν συμβόλαια για 2 χρόνια κι μένουν ελεύθεροι.

 

Το θέμα είναι ότι ο ΟΤΕ πετάει τη μπανανόφλουδα με το VOIP,

γνωρίζονταας ότι οδηγεί την αγορά.

Και χρυσώνει το χάπι στους δικούς του πελάτες με δικαιολογίες για αγρίους.

Για να βρισκόμαστε εδώ στο ίντερνετ να κουβεντιάζουμε για τις ιστορίες των υπαλλήλων του ΟΤΕ που σκόπιμα ισοπεδώνουν την αγορά.

 

Το τί θα συμβεί μελλοντικά δεν το ξέρει κανείς.

Προφανώς και η Cyta έκρινε επιχειρηματικά πως τη συμφέρει να πουλάει VOIP

με τον ίδιο τρόπο που άλλοι πάροχοι έκριναν πως δεν τους συμφέρει να πουλάνε VOIP.

 

Είδωμεν.

Αλλά προς το παρόν,

το ότι ο ΟΤΕ πειθαναγκάζει και σκέτα αναγκάζει τον κόσμο μονομερώς στο θέμα του VOIP

είναι  ένα θέμα.

Και είναι αισχρό όταν το κάνει για οικονομικούς λόγους και το περιτυλίγει με χοντρό παραμύθι.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κανείς δεν καβατζώνει πελάτες.

 

Famous last words...

 

Μέχρι να δεις την διαθεσιμότητα πχ της Wind σε VDSL, που όταν άλλοι βγάζουν μη διαθέσιμο εκείνη λέει διαθέσιμο. Έτσι ο πελάτης ψήνεται για Wind κι όταν ξαφνικά ενεργοποιείται η γραμμή βλέπει άθλιο συγχρονισμό. Εκείνη με την σειρά προτείνει γύρισμα σε ADSL κι ο πελάτης μην έχοντας όρεξη να μείνει κάνει αίτηση για άλλο ISP κάθεται στη Wind που έχει πλέον +1 πελάτη ο οποίος δεν θα πήγαινε Wind για ADSL...

Δημοσ.

Νομίζω καταλαβαίνεις πολύ καλά αυτό που λέω.

 

Αν ο πελάτης αισθανθεί πως αδικείται,

θα φύγει κακήν κακώς μετά τα 2 χρόνια.

Κι ακόμα καλύτερα αν αζημίως δικαιούται να φύγει νωρίτερα.

 

Αυτό όμως είναι άλλο πράγμα από το να κάνουμε την εικασία

H Cyta είναι εξαρχής σε VoIP, Wind/Forthnet/Vodafone μένουν.

Υπάρχει και το ενδοχόμενο να μην το ανακοινώνουν και να το αφήνουν τελευταία στιγμή για να καβατζώσουν πελάτες από άλλους που γυρνάνε...

 

Η εικασία αυτή έχει μηδενική αξία όσο είναι αβάσιμη.

Αν έχει βάση, ας το συζητήσουμε.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όπως κι η εικασία ότι δεν πρόκειται ποτέ να πάει η HOL ή οι άλλοι σε VoIP...

 

Όπως είπα και σε άλλο topic, αν ο ΟΤΕ ήταν κρατικός θα απαιτούσα να είχε ήδη πάει σε VoIP για να μειωθούν τα κόστη λειτουργίας...

Δημοσ.

Λοιπόν δες ποιά είναι η εικασία:

το τί θα κάνουν οι πάροχοι στο μέλλον.

Αυτή είναι η εικασία.

 

Και δες ποιό είναι το γεγονός:

τό ότι ο ΟΤΕ ανακοινώνει θα πάει σε VOIP και ήδη μεταφέρει σε VOIP τους συνδρομητές του.

 

Αυτή είναι η διαφορά.

 

Και το πρόβλημα πολλαπλασιάζεται

όταν αναπαράγονται αβάσιμες εικασίες που εξυπηρετούν λογικές των εταιρειών.

Να μια ακόμα διαφορά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τουλάχιστον δεν είναι αβάσιμο "πλέον" ότι θα γυρίσει σε VoIP μέχρι το 2018 ο ΟΤΕ...

 

Κι επειδή δεν γνωρίζω πως παίζει/συνεργάζεται στην τηλεφωνία ο ΟΤΕ θα ήθελα να μάθω από κάποιον που γνωρίζει τι θα γίνει όταν τα πάντα θα έχουν αντικατασταθεί με VoiP κι ο ΟΤΕ δεν θα χρειάζεται τον παλιό εξοπλισμό για POTS ποιος θα τον υποχρεώνει να τον συντηρεί ώστε οι εναλλακτικοί να συνεχίζουν να παίζουν σε POTS? Θα τα πληρώνουν αυτοί?

Δημοσ.

Τουλάχιστον δεν είναι αβάσιμο "πλέον" ότι θα γυρίσει σε VoIP μέχρι το 2018 ο ΟΤΕ...

Α όχι αυτό δεν είναι αβάσιμο και δεν αμφισβητήθηκε ποτέ νομίζω για τον ΟΤΕ.

 

Και στο βαθμό αυτό αφορά τους συνδρομητές του ΟΤΕ και μόνον αυτούς.

Δημοσ.

Ρε παιδια αν γυρισει σε voip ο οτε, οσο οι εναλλακτικοι χρησιμοποιουν το δικτυο του (η Vodafone θελει να κανει δικο της στο μελλον) δεν θα πρεπει να βαλουν και αυτοι Voip?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Α όχι αυτό δεν είναι αβάσιμο και δεν αμφισβητήθηκε ποτέ νομίζω για τον ΟΤΕ.

 

Και στο βαθμό αυτό αφορά τους συνδρομητές του ΟΤΕ και μόνον αυτούς.

 

Πλέον ναι δεν είναι, για αυτό έγραψα "πλέον". Τι εννοείς δεν αμφισβητήθηκε? Εσύ δεν έλεγες που τα διαβάσαμε αυτά για το 2018 και ζήταγες κάτι "επίσημο" από το που ακούσαμε για το 2018?

 

Ρε παιδια αν γυρισει σε voip ο οτε, οσο οι εναλλακτικοι χρησιμοποιουν το δικτυο του (η Vodafone θελει να κανει δικο της στο μελλον) δεν θα πρεπει να βαλουν και αυτοι Voip?

Κι επειδή δεν γνωρίζω πως παίζει/συνεργάζεται στην τηλεφωνία ο ΟΤΕ θα ήθελα να μάθω από κάποιον που γνωρίζει τι θα γίνει όταν τα πάντα θα έχουν αντικατασταθεί με VoiP κι ο ΟΤΕ δεν θα χρειάζεται τον παλιό εξοπλισμό για POTS, ποιος θα τον υποχρεώνει να τον συντηρεί/χειρίζεται ώστε οι εναλλακτικοί να συνεχίζουν να παίζουν σε POTS? Θα τα πληρώνουν αυτοί?

Καλό ερώτημα...

Δημοσ.

 

Τι εννοείς δεν αμφισβητήθηκε? Εσύ δεν έλεγες που τα διαβάσαμε αυτές και ζήταγες κάτι "επίσημο" από το που ακούσαμε για το 2018?

Όχι εγώ δεν έλεγα αυτό που αναφέρεις.

Εγώ έλεγα εντάξει ο ΟΤΕ θα πάει σε VOIP και είναι δεδομένο,

 

όμως

για τα άλλα, πού τα διαβάσατε αυτά που λέτε όσoι τα λέτε

ότι μέχρι το 2018 οι άλλοι πάροχοι θα το γυρίσουν σε VOIP;

Και απάντηση δεν πήρα τελικά.

 

Επί τη ευκαιρία να κάνω και εγώ ένα ωραίο ερώτημα:

Ποιός το λέει ότι το POTS θα καταργηθεί τελείως;

Ειδικά το POTS που αφορά τους παρόχους πλην ΟΤΕ;

 

Να κάνω και ένα άλλο ερώτημα:

Ποιός μπορεί να γνωρίζει αν ο ίδιος ο ΟΤΕ θα μετατρέψει το POTS σε χρεώσιμη υπηρεσία για τους δικούς του συνδρομητές;

Κανεις δεν το ξέρει.

 

Και γενικώς δεν ξέρει κανείς να προλέγει για το μέλλον,

πέραν όσων έχουν βάσιμη αναφορά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ναι για τους εναλλακτικούς δεν υπάρχει κάτι. Θα αλλάξουν όμως τα δεδομένα αν μάθουμε ότι θα πρέπει να κρατήσει τον παλιό εξοπλισμό ο ΟΤΕ, να τον χειρίζεται/συντηρεί/κτλπ για τους άλλους, ενώ για τον εαυτό του δεν θα τον χρειάζεται.

 

Αν ισχύει αυτό δεν νομίζω ότι θα μπορούν να τον υποχρεώσουν να τα κάνει κι ότι το κόστος αν είναι να το αναλάβουν οι εναλλακτικοί δεν θα τους αρέσει.

 

Το να την κάνει χρεώσιμη δεν έχει νόημα ενώ ο ίδιος προσπαθεί να μειώσει το κόστος λειτουργίας. Μιλάμε για πολλαπλάσιο κόστος και δυσκολία διαχείρισης σε σχέση με το VoIP...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...