Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τεκμηριωση θελουμε.

Γιατι στην οικογενεια-συγγενεις ειχαμε/νε:

1) Fiat Tipo 1.4 1992-2009 με 250000km. Μπορει να ετριζε αλλα δε μας αφησε ποτε :-)

2) Fiat Grande Punto 1.4 2006-2010 με 45000km. Κιχ δεν εκανε ποτέ πουθενα.

3) Lancia Dedra 1.8 1994-2014 με 335000km. Αν εξαιρεσεις κατι ξεραμενες φισες και σωληνακια που ηταν λογικα για τα km του, μας ειχε αφησει 2 φορες σε 20 χρονια. Τη 1 εσκασε το παγουρι νερου απο δικη μου ελλειπη συντηρηση (εχανε 1 λιτρο το μηνα επι 1,5 χρονο και δεν το αλλαζα). Τη δευτερη μπλοκαρε ο συναγερμος που ειχε απενεργοποιηθει 5 χρονια πριν... Τον ξεριζωσα και ησυχασα. :-)

4) Fiat Ritmo 1.3. Το ειχε ο μπαρμπας μου επι 30 χρονια. Δεν ειχε γκρινιαξει ποτε. Ακομα κι οταν το πηγαινε με καμμενη φλατζα 28ετιας αυτοκινητο (προλαβαινε να παει τα παιδια φροντιστηριο πριν ανεβασει θερμοκρασιες :P - τη φλατζα του την εκαψε η γυναικα του που βρηκε σε εναν λακο και εκοψε ο σωληνας του ψυγειου- ), ευχαριστημενος ηταν. Πλακα ειχε, σα να μαγειρευες φακες σε χυτρα ταχυτητας εκανε, αλλα δουλευε :D

5) Lancia Dedra 1.6 1991-counting (300000km). Κάτι θερμοστατες ειχε βγαλει καποτε, α και τρυπησε 1 σωληνας και εχασε το φρεον του a/c, μετά από 20 χρονια. Επισης δεν εκανε καλη επαφη η φισα του πισω δεξιου φαναριου με αποτελεσμα να αναβει οπως να ναι. Κοστος επισκευης 3 ευρω.

6) Fiat Bravo 1.4 2008-counting (100000km). Του πινω το αιμα (27000km το χρονο, τα 20000 σε πολη). Αυτο κι αν δεν εχει κανει κιχ ακομα.

 

Αντιθετα, κατι φιλοι με Polo του 1999 και Golf III, ολο τρομπες βενζινης και πολλαπλασιαστες αλλαζουν. Για να μη μιλησω για τα παραθυρα που τους πεφτουν και τι λαδιέρες είναι...

Γενικα, ευχαριστουμε που συμβαλλετε στο να απαξιωνονται τα Ιταλικα, για να τα παιρνουμε φτηνα μεταχειρισμενα.

βασικα δεν χρειαζεται να πω τιποτα, το γεγονος οτι δεν πουλανε καθολου πουθενα τα ιταλικα τα λεει ολα νομιζω...

μονο εταιρικα και ενοικιαστικα... ελαχιστες πωλησεις σε ιδιωτες οπως κανουν οι σοβαρες εταιρειες, πχ toyota κλπ...

μια βολτα απο ενα συνεργειο και ιδιαιρερα ηλεκτρολογειο θα σας πεισει, αλλα ακομα και αν εχεις αμφιβολιες γκουγκλαρε satisfaction rates για διαφορες μαρκες και δες που ειναι φιατ λανσια κλπ....αραγε υπαρχει ακομα λανσια? πουλαει υ και δ ακομα? :P

ενταξει το να λες αξιοπιστο ενα αμαξι με 40 χιλ χλμ, απλα γελαω...

το οτι ο καθενας κανει οτι θελει τα χρηματα του, δεν υπαρχει αμφιβολια και θα σε στηριζω οσο δεν παει οτι και να παρεις με τα λεφτα που δουλεψες... ομως καποια πραγματα ειναι κανονες, πχ οτι το hilux ειναι απειρως καλυτερη επιλογη απο το strada, το οποιο ειχε η φιατ την αξιοπρεπεια να το καταργησει, μιας και δεν πουλουσε τιποτα σχεδον... τυχαιο το παραδειγμα, ακομα και τωρα φαντασου πουλαει ενα l200 με σημα φιατ.. :wacko: 

το μπραβο ειναι ισως το μονο αμαξι που θα σκεφτομουν να αγορασω, μου αρεσει αρκετα..

ΟΜΩΣ κοιτας οτι με τα ιδια λεφτα περνεις σιροκκο με απειρως ομορφοτερο εσωτερικο εξωτερικο... δεν πιανει μια το φιατ... ειδικα το στροφομετρο του, πολυ Uninspired...

να σημεωσω οτι εχω λεον κουπρα, η κοπελα μου φαμπια, και ολη η οικογενεια μου αρρωστοι τογιοτακηδες, οποτε θα μπορουσα να λεω και εγω ιστοριες και εκατομμυρια χιλιομετρα που εβγαλαν τα τογιοτα, αλλα ειναι συνηθεις ιστοριες και δεν εχει νοημα...

απο τις διαφορες σχολες υποστηριζω-φανατικα πλεον- ιαπωνια...

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απο τις διαφορες σχολες υποστηριζω-φανατικα πλεον- ιαπωνια...

Τα ιαπωνικα ειναι απο το 2000 και κατω.. μετα τα μπασταρδεψανε..

Δεν εχουν τα ιδια υλικα αντοχης στο χρονο..

Δημοσ.

 

Συγχαρητήρια σε όλη την οικογένεια! :D

 

βασικα δεν χρειαζεται να πω τιποτα, το γεγονος οτι δεν πουλανε καθολου πουθενα τα ιταλικα τα λεει ολα νομιζω...

μονο εταιρικα και ενοικιαστικα... ελαχιστες πωλησεις σε ιδιωτες οπως κανουν οι σοβαρες εταιρειες, πχ toyota κλπ...

μια βολτα απο ενα συνεργειο και ιδιαιρερα ηλεκτρολογειο θα σας πεισει, αλλα ακομα και αν εχεις αμφιβολιες γκουγκλαρε satisfaction rates για διαφορες μαρκες και δες που ειναι φιατ λανσια κλπ....αραγε υπαρχει ακομα λανσια? πουλαει υ και δ ακομα? :P

ενταξει το να λες αξιοπιστο ενα αμαξι με 40 χιλ χλμ, απλα γελαω...

το οτι ο καθενας κανει οτι θελει τα χρηματα του, δεν υπαρχει αμφιβολια και θα σε στηριζω οσο δεν παει οτι και να παρεις με τα λεφτα που δουλεψες... ομως καποια πραγματα ειναι κανονες, πχ οτι το hilux ειναι απειρως καλυτερη επιλογη απο το strada, το οποιο ειχε η φιατ την αξιοπρεπεια να το καταργησει, μιας και δεν πουλουσε τιποτα σχεδον... τυχαιο το παραδειγμα, ακομα και τωρα φαντασου πουλαει ενα l200 με σημα φιατ.. :wacko:

το μπραβο ειναι ισως το μονο αμαξι που θα σκεφτομουν να αγορασω, μου αρεσει αρκετα..

ΟΜΩΣ κοιτας οτι με τα ιδια λεφτα περνεις σιροκκο με απειρως ομορφοτερο εσωτερικο εξωτερικο... δεν πιανει μια το φιατ... ειδικα το στροφομετρο του, πολυ Uninspired...

να σημεωσω οτι εχω λεον κουπρα, η κοπελα μου φαμπια, και ολη η οικογενεια μου αρρωστοι τογιοτακηδες, οποτε θα μπορουσα να λεω και εγω ιστοριες και εκατομμυρια χιλιομετρα που εβγαλαν τα τογιοτα, αλλα ειναι συνηθεις ιστοριες και δεν εχει νοημα...

απο τις διαφορες σχολες υποστηριζω-φανατικα πλεον- ιαπωνια...

Δεν είχαν εμπορική επιτυχία τα cinquecento, seicento, punto, panda πχ; Τα επαγγελματικά της fiat; Οι alfa 145, 146, 147; Σοβαρά ρωτάω γιατί έβλεπα και βλέπω πολλά στο δρόμο!  

 

Για το scirocco που λες, είναι και υποκειμενική η ομορφιά. Εγώ δεν τον θεωρώ ομορφότερο από το bravo, μέσα έξω.

  • Like 2
Δημοσ.

Τα ιαπωνικα ειναι απο το 2000 και κατω.. μετα τα μπασταρδεψανε..

Δεν εχουν τα ιδια υλικα αντοχης στο χρονο..

ακομα και πριν το 2000, και παλι ομως ο ιαπωνας πουλαει αξιοπιστια, after sales , και κυριως εγγυηση... 4-5-6- χρονια εγγυηση...

Δημοσ.

Μετά το 2001 φτιάχνονται, Αγγλία, Γαλλία, Τουρκία με Ιάπωνες όμως στο χώρο 24 ώρες. Δεν τους αφήνουν λεπτό να κάνουν βλακειες.

Δημοσ.

Μετά το 2001 φτιάχνονται, Αγγλία, Γαλλία, Τουρκία με Ιάπωνες όμως στο χώρο 24 ώρες. Δεν τους αφήνουν λεπτό να κάνουν βλακειες.

πρωτον αυτο, δευτερον ρε παιδια απλα δεν γινεται να εχει 100 εργοστασια να παραγει αυτοκινητα στην ιαπωνια... απλα δεν προλαβαινει να παραγει... πρεπει να εχει εργοστασια παντου τι να κανουμε...

ειδικα αμερικη εχει εργοστασια που τροφοδοτουν μονο την δικη τους αγορα..

αν και το made in japan ειναι αλλιως.. εχουμε 2 <3  :)

Δημοσ.

Εγώ έχω made in Japan, 1998. Λιμουζίνα φίλε μου.

κι εμας :)

μονο ΤΟΥΟΤΑ ...

hilux και yaris

υποδειγματικη συντηρηση, και οδηγηση ομως, και στα 2 :)

Δημοσ.

Αμα θες ενα αυτοκίνητο με μόνο παράγοντα απλά να σε πηγαίνει απ'το σημείο α στο σημείο β και να είναι αξιόπιστο τοτε παρε Toyota.Αλλιώς σε όλους τους υπόλοιπους τομείς (οδική συμπεριφορά,εμφάνιση μέσα και έξω,άνεση,τιμή κτλ) υπάρχουν αρκετά ανώτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αμα θες ενα αυτοκίνητο με μόνο παράγοντα απλά να σε πηγαίνει απ'το σημείο α στο σημείο β και να είναι αξιόπιστο τοτε παρε Toyota.Αλλιώς σε όλους τους υπόλοιπους τομείς (οδική συμπεριφορά,εμφάνιση μέσα και έξω,άνεση,τιμή κτλ) υπάρχουν αρκετά ανώτερα.

Οχι παντως τα φιατ... :P

αρκετα αυτοκινητα της τογιοτα ειναι σπορ, ή εχουν φτιαχτει για λιγους, αλλα το θρεντ θα ξεμακρυνει πολυ... αυτα ας τα ξερουν οι γνωστες :)

Δημοσ.

ακομα και πριν το 2000, και παλι ομως ο ιαπωνας πουλαει αξιοπιστια, after sales , και κυριως εγγυηση... 4-5-6- χρονια εγγυηση...

Το τυράκι το βλέπεις, τη φάκα τη βλέπεις; όπου φάκα βάλε σέρβις στην αντιπροσωπεία για 6 χρόνια για να ισχύει η εν λόγω εγγύηση. Με τα ανάλογα κερατιάτικα βέβαια. Μήπως την πληρώνεις την εγγύηση;

(Και για όποιον σκεφτεί το νόμο που λέει ότι κανείς σέρβις όπου θες, έχω να αντιπαραθεσω το σαρακακη, τη χοντα και τα 7 χρόνια εγγύηση. Αν βρεις το δίκιο σου σφύρα μου).

 

Over and out γιατί με τους συγκεκριμένους γιαπωνεζοφιλους δεν έχει νόημα. Πιο εύκολα θα τραγουδήσει ο τσουκαλάς το σύλλογος μεγάλος, παρά θα πουν αυτοί καλό λόγο για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Το τυράκι το βλέπεις, τη φάκα τη βλέπεις; όπου φάκα βάλε σέρβις στην αντιπροσωπεία για 6 χρόνια για να ισχύει η εν λόγω εγγύηση. Με τα ανάλογα κερατιάτικα βέβαια. Μήπως την πληρώνεις την εγγύηση;

(Και για όποιον σκεφτεί το μόνο που λέει ότι κανείς σέρβις όπου θες, έχω να αντιπαραθεσω το σαρακακη, τη χοντα και τα 7 χρόνια εγγύηση. Αν βρεις το δίκιο σου σφύρα μου).

 

Over and out γιατί με τους συγκεκριμένους γιαπωνεζοφιλους δεν έχει νόημα. Πιο εύκολα θα τραγουδήσει ο τσουκαλάς το σύλλογος μεγάλος, παρά θα πουν αυτοί καλό λόγο για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.

για τον σαρακακη, συμφωνουμε, κριμα γιατι ειναι ΚΑΛΑ αυτοκινητα τα χοντα...

φιλε δεν φοραω παροπιδες, οπως προειπα οδηγαω λεον και η "κοπελα" μου φαμπια, οποτε βλεπω τις διαφορες ποιοτητας αξιοπιστιας κλπ...

οσον αφορα την εγγυηση, συμφωνουμε εν μερει, το εχουν τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα για να εισαι δεσμιος τους, ομως και παλι το να εχει 6 και 7 χρονια εγγυση καποια μαρκα (επισης χιουνται-κια κορυφες) κατι σημαινει εκτος το ενδεχομενο τους κερδος. εμπισοσυνη και πιστη στο προιον που παραγουν... πχ δεν συμφερει μια εταιρεια να παραξει σκαρτο αυτοκινητο και να στο επισκευαζει τσαμπα για 7 χρονια....  αν καταλαβαινεις τι εννοω...

για την ιστορια το yaris δεν εχει παει ποτε αντιπροσωπεια, το παω σε συνοικιακο που εμπιστευομαι, το hilux που το εχω απο καινουργιο πηγενε τα 3 πρωτα χρονια , στις καλες εποχες δηλαδη, και μετα σε εναν που ¨"ξερει απο τογιοτα" χωρις κανενα θεμα επισης..

Δημοσ.

Το τυράκι το βλέπεις, τη φάκα τη βλέπεις; όπου φάκα βάλε σέρβις στην αντιπροσωπεία για 6 χρόνια για να ισχύει η εν λόγω εγγύηση. Με τα ανάλογα κερατιάτικα βέβαια. Μήπως την πληρώνεις την εγγύηση;

(Και για όποιον σκεφτεί το νόμο που λέει ότι κανείς σέρβις όπου θες, έχω να αντιπαραθεσω το σαρακακη, τη χοντα και τα 7 χρόνια εγγύηση. Αν βρεις το δίκιο σου σφύρα μου).

 

Over and out γιατί με τους συγκεκριμένους γιαπωνεζοφιλους δεν έχει νόημα. Πιο εύκολα θα τραγουδήσει ο τσουκαλάς το σύλλογος μεγάλος, παρά θα πουν αυτοί καλό λόγο για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.

Οι εγγυήσεις αυτές δεν είναι από το εργοστάσιο.

Είναι έξτρα από τις τοπικές αντιπροσωπίες οπότε και έχουν και τους ανάλογους όρους.

Αν θες το πας αλλού για σέρβις και κρατάς την εργοστασιακή εγγύηση.

Αντίθετα της Kia για παράδειγμα είναι από το εργοστάσιο.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

βασικα δεν χρειαζεται να πω τιποτα, το γεγονος οτι δεν πουλανε καθολου πουθενα τα ιταλικα τα λεει ολα νομιζω...

μονο εταιρικα και ενοικιαστικα... ελαχιστες πωλησεις σε ιδιωτες οπως κανουν οι σοβαρες εταιρειες, πχ toyota κλπ...

μια βολτα απο ενα συνεργειο και ιδιαιρερα ηλεκτρολογειο θα σας πεισει, αλλα ακομα και αν εχεις αμφιβολιες γκουγκλαρε satisfaction rates για διαφορες μαρκες και δες που ειναι φιατ λανσια κλπ....αραγε υπαρχει ακομα λανσια? πουλαει υ και δ ακομα? :P

ενταξει το να λες αξιοπιστο ενα αμαξι με 40 χιλ χλμ, απλα γελαω...

το οτι ο καθενας κανει οτι θελει τα χρηματα του, δεν υπαρχει αμφιβολια και θα σε στηριζω οσο δεν παει οτι και να παρεις με τα λεφτα που δουλεψες... ομως καποια πραγματα ειναι κανονες, πχ οτι το hilux ειναι απειρως καλυτερη επιλογη απο το strada, το οποιο ειχε η φιατ την αξιοπρεπεια να το καταργησει, μιας και δεν πουλουσε τιποτα σχεδον... τυχαιο το παραδειγμα, ακομα και τωρα φαντασου πουλαει ενα l200 με σημα φιατ.. :wacko:

το μπραβο ειναι ισως το μονο αμαξι που θα σκεφτομουν να αγορασω, μου αρεσει αρκετα..

ΟΜΩΣ κοιτας οτι με τα ιδια λεφτα περνεις σιροκκο με απειρως ομορφοτερο εσωτερικο εξωτερικο... δεν πιανει μια το φιατ... ειδικα το στροφομετρο του, πολυ Uninspired...

να σημεωσω οτι εχω λεον κουπρα, η κοπελα μου φαμπια, και ολη η οικογενεια μου αρρωστοι τογιοτακηδες, οποτε θα μπορουσα να λεω και εγω ιστοριες και εκατομμυρια χιλιομετρα που εβγαλαν τα τογιοτα, αλλα ειναι συνηθεις ιστοριες και δεν εχει νοημα...

απο τις διαφορες σχολες υποστηριζω-φανατικα πλεον- ιαπωνια...

Τη Lancia την κατέστρεψε το gruppo. Γενικά το gruppo με το marketing, την προώθηση των προϊόντων του, αλλά κυρίως την τοποθέτησή τους δεν τα πάει καθόλου καλά.

Το Dedra 1.8 είχε τον τελευταίο DOHC με έμμεσο ψεκασμό, σχεδιασμού Lancia (αν και παρουσιάστηκε λίγο μετά την πλήρη ενσωμάτωσή της στο gruppo), και πίστεψέ με, μπορεί χαμηλά να ήταν ψοφίμι, αλλά ψηλά γούσταρες τη ζωή σου. Και μιλάμε για μόλις 109 ατμοσφαιρικά άλογα, σε αμάξι που τυπικά θα έπρεπε να οδηγάει ένας τέρμα συντηρητικός γεράκος, με το αλκαντάρα του παντού, τα πραγματικά ξύλα εδώ κι εκεί κλπ κλπ. Τη Lancia την έφαγε η μαρμάγκα δυστυχώς. Όπως κόντεψε να τη φάει και την Alfa και παλεύει τώρα να βγάλει ένα σωστό μεσαίο. Από κοντά είναι κ@λα η Giulia, αν βγει και αξιόπιστο πιστεύω ότι θα πετύχουν.

 

Για το satisfaction rate θα συμφωνήσω, όμως από το 2006 και μετά τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην. Πλέον τα ανταλλακτικά είναι πολύ πιο ακριβά απ' ό,τι στο παρελθόν, αλλά και τα αυτοκίνητα πολύ πιο αξιόπιστα και χωρίς τα χαζοπροβλήματα μεν, σπαστικά δε που παρουσίαζαν στα τέλη των 90s και αρχές των 00s.

 

Για τα επαγγελματικά δεν έχω άποψη, όμως μέχρι πριν 5-6 χρόνια έβλεπα συνεχώς strada. Τώρα βλέπω το φουσκωμένο Doblo όλη την ώρα.

 

Δεν παίρνεις στα ίδια λεφτά Scirocco με Bravo. Επίσης δεν συγκρίνονται ως αυτοκίνητα. Εγώ ήθελα ένα αυστηρά 5θυρο που να μπορούν να κάτσουν 5 άτομα αν χρειαστεί και μην ξεχνάς ότι έχει και 400 λίτρα πορτ-μπαγκάζ, ενώ το Scirocco ούτε 300... Επίσης το αντίστοιχο με το 150ρι TJET είναι το 160ρι turbo+κομπρέσορα, που εκείνη την εποχή δεν είχε βγει και το πιο απροβλημάτιστο μοτέρ... Και το κοντέρ του Bravo, με τα όργανα να ξεκινάνε από κάτω και να τελειώνουν 270° μετά (α λα ferrari), με τη βελόνα όταν είναι τέρμα πάνω να δείχνει... 180km/h, με λευκό φόντο, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων (από πίεση turbo μέχρι...τι τραγούδι ακούς), μόνο uninspired δε θα το χαρακτήριζα. Απλά δεν έχει fancy φωτισμούς και μπλιμπλικια που βάζουν σήμερα. :-) Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν η μικρή γραμματοσειρά στο ταχύμετρο.

 

1236272152_bravo_aftermarket_t-jet.jpg

 

Γενικά η sport έκδοση είναι από τα πιο future classic σχήματα που έχει βγάλει η Fiat. Το εσωτερικό εμένα προσωπικά με κάνει να θέλω να μπω μέσα ακόμα και σήμερα, σε αντίθεση με όλα τα καινούρια που έχουν μια οθόνη (πολλές φορές τελείως άγαρμπα τοποθετημένη) να σου χαλάει το σχεδιασμό. Για την απλή έκδοση με τους 15ρηδες τροχούς και τα ανεπαρκή 95 άλογα θα συμφωνήσω ότι είναι ένας ασφαλής τενεκές με ρόδες που απλά το είχαν βγάλει για να έχει φθηνή αρχική έκδοση.

 

Σε Yaris (και τωρινό και το προηγούμενο) και Auris, δεν ξέρω που είναι το όριο, πότε ετοιμάζεται να γλιστρήσει το αμάξι, τίποτα. Μόνο λαμπάκια να σε "σώζουν" όταν αυτό συμβαίνει... :-(

 

Σε τελική ανάλυση, μην ξεχνάς ότι οι Ιταλοί είναι σαν εμάς. Μπορεί να κάνουν τα συνδικαλιστικά τους απεργία και να σταματήσει η παραγωγή για 10 μέρες, τα μεσημέρια κάνουν ξεχειλωμένα διαλείμματα για... pizza κλπ κλπ.

 

Τέλος εκτός θέματος από μένα.

 

Για τον φίλο που ψάχνει, πάντα στο αυτοκίνητο -και ειδικά σε παλαιότερα μεταχειρισμένα- πρέπει να παίρνουμε τον χρόνο μας.

Περιορίζουμε τις αρχικές μας επιλογές από 15 σε 6-7 μοντέλα, κάνουμε όσα περισσότερα διαφορετικά μπορούμε test drive (όχι απαραίτητα κάποιο εντός range χρημάτων που ψάχνουμε, απλά για να δούμε πώς είναι το συγκεκριμένο μοντέλο), και στο τέλος βλέπουμε από κοντά 4-5 αυτοκίνητα (1-2 διαφορετικά μοντέλα που έχουμε κατασταλάξει), και όποιο από αυτό μας αρέσει, καλούμε spotmechanic για ειδικευμένο έλεγχο (50 ευρώ όταν πρόκειται να δώσουμε 2500 δεν είναι τίποτα, ειδικά αν μας γλυτώσει από πολλές εκατοντάδες σπαταλημένα σε βάθος χρόνου).

Όποιος αγόρασε βιαστικά, από "φίλο", "πολύ καλές ευκαιρίες", στο τέλος κατά κανόνα δεν βγήκε κερδισμένος. Ειδικά σε αμάξια πόλης 15ετίας. 

 

Το Matiz επειδή το είχε φίλος, ένα άθλιο κουβαδάκι που ψιλοκαίει για τα όχι άλογά του είναι. Θα έλεγα να το αποφύγεις αν μπορείς.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...