Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια, χρειαζομαι τα φωτα σας και τη γνωμη σας. Εχω το g3 και το εχω στειλει 3 φορες στο service, 2 φορες εχει αλλαξει οθονη λογω κιτρινιλας και 1 φορα πλακετα. Τελευταια φορα π πηγε στο σερβις, εφταιγε η μπαταρια ειπαν για το boot loop που ειχε, πληρωσα καινουρια και τωρα κανει τυχαια reboot. Επισης εμφανισε εκ νεου κιτρινιλα στην οθονη. Αντικατασταση δεν χριζει οπως μ ειπαν γιατι δν ειναι ελληνικο. Τι να κανω ρε παιδια; Μια φορα το μηνα χαλαει.

Δημοσ.

Μια φιλη μου ειχε το g3 και ξαφνικα αρχισε να κανει restarts μονο του, δεν ανοιγε η καμερα, δεν εμπαινε σε εφαρμογες.

Το εκανε reset, αλλαξε καμερα, αλλαξε μπαταρια, οθονη μεχρι και προσωψη αλλα δεν εγινε τιποτα..

Δημοσ.

πέτα το στα πεύκα

 

Πάλι θα το πούμε;

Vivechrom.gr, ανοιχτό μπλε, πινέλο, βάψιμο, χώρος με νερά, καινούριο κινητό.

Ωραιοι ειστε ρε επειδη βγηκε το κινητο ελατωματικο ας πεταξει τα λεφτα του στα σκουπιδια!

Διαβασε τα αρθα εδω και θα καταλαβεις τι πρεπει να κανεις!

Απαιτης αντικατασταση! Αν δν στην κανουν μιλας με την επισημη LG οχι το σερβις εδω! Αμα και παλι δν βγαλεις ακρη πας στο μαγαζι το οποιο ειναι αγορασμενο και ζητας τα λεφτα σου πισω ειναι υποχρεωμενοι να στο κανονυ!

Ολα αυτα με την προηποθεση οτι εχει εγγυηση ετσι!

Αμα δν εχει τοτε οντως δν μπορεις να κανεις κατι κλτρο να το αφησεις και να παρεις καινουριο η καντω ROOT και περνα μια custom rom (cyaonogen) κατα 90% τα προβληματα bootloop ειναι στο software της LG οποτε απο software προβληματα μαλλον θα απαλαγεις!

Δημοσ.

Ωραιοι ειστε ρε επειδη βγηκε το κινητο ελατωματικο ας πεταξει τα λεφτα του στα σκουπιδια!

Διαβασε τα αρθα εδω και θα καταλαβεις τι πρεπει να κανεις!

Απαιτης αντικατασταση! Αν δν στην κανουν μιλας με την επισημη LG οχι το σερβις εδω! Αμα και παλι δν βγαλεις ακρη πας στο μαγαζι το οποιο ειναι αγορασμενο και ζητας τα λεφτα σου πισω ειναι υποχρεωμενοι να στο κανονυ!

Ολα αυτα με την προηποθεση οτι εχει εγγυηση ετσι!

Αμα δν εχει τοτε οντως δν μπορεις να κανεις κατι κλτρο να το αφησεις και να παρεις καινουριο η καντω ROOT και περνα μια custom rom (cyaonogen) κατα 90% τα προβληματα bootloop ειναι στο software της LG οποτε απο software προβληματα μαλλον θα απαλαγεις!

Εννοείται πως το είπα για πλάκα να το πετάξει. Καταρχήν ο TS δεν αναφέρει καν αν έχει εγγύηση το κινητό, πόσο καιρό το έχει, απο που το πήρε. Επίσης συμφωνώ μέχρι εκεί που λες οτι πρέπει να μιλήσει με την LG και να βρεί άκρη με το service. Αλλά πες μου που έχεις δει να πηγαίνεις μετά από 4 μήνες στο μαγαζί(ή και περισσότερο καθώς δεν έχει διευκρινιστεί) που αγόρασες ένα προϊόν και να ζητάς τα λεφτά σου πίσω ή αντικατάσταση;;;; :o Η εγγύηση έχει να κάνει αποκλειστικά με την εταιρία, αν το service του λέει όχι για αντικατάσταση και το ίδιο και η LG δεν μπορεί να κάνει κάτι παρα μόνο να προχωρήσει παρακάτω. Εφόσον όμως είναι στην εγγύηση μπορούν να του το επισκευάσουν ακόμα και αν αυτό σημαίνει να είναι κάθε μήνα εκεί όπως λέει. Μη βάζουμε ιδέες στον άλλον χωρίς να ξέρουμε τι λέμε. Να πάει δλδ εκεί να απαιτήσει από το κατάστημα κάτι το οποίο είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί. Από που και ως που; Το κατάστημα το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν σου και να το στείλει στο αντίστοιχο service για επισκευή, εκτός καν έχει DOA που και πάλι το στέλνει πρώτα για έλεγχο και μετά σου δίνει καινούριο. Η πολιτική DOA όμως για τα περισσότερα καταστήματα ισχύει για 7 μέρες όχι για 6μηνο και χρόνο.

Δημοσ.

Ωραιοι ειστε ρε επειδη βγηκε το κινητο ελατωματικο ας πεταξει τα λεφτα του στα σκουπιδια!

Διαβασε τα αρθα εδω και θα καταλαβεις τι πρεπει να κανεις!

Απαιτης αντικατασταση! Αν δν στην κανουν μιλας με την επισημη LG οχι το σερβις εδω! Αμα και παλι δν βγαλεις ακρη πας στο μαγαζι το οποιο ειναι αγορασμενο και ζητας τα λεφτα σου πισω ειναι υποχρεωμενοι να στο κανονυ!

Ολα αυτα με την προηποθεση οτι εχει εγγυηση ετσι!

Αμα δν εχει τοτε οντως δν μπορεις να κανεις κατι κλτρο να το αφησεις και να παρεις καινουριο η καντω ROOT και περνα μια custom rom (cyaonogen) κατα 90% τα προβληματα bootloop ειναι στο software της LG οποτε απο software προβληματα μαλλον θα απαλαγεις!

Εννοείται πως το είπα για πλάκα να το πετάξει. Καταρχήν ο TS δεν αναφέρει καν αν έχει εγγύηση το κινητό, πόσο καιρό το έχει, απο που το πήρε. Επίσης συμφωνώ μέχρι εκεί που λες οτι πρέπει να μιλήσει με την LG και να βρεί άκρη με το service. Αλλά πες μου που έχεις δει να πηγαίνεις μετά από 4 μήνες στο μαγαζί(ή και περισσότερο καθώς δεν έχει διευκρινιστεί) που αγόρασες ένα προϊόν και να ζητάς τα λεφτά σου πίσω ή αντικατάσταση;;;; :o Η εγγύηση έχει να κάνει αποκλειστικά με την εταιρία, αν το service του λέει όχι για αντικατάσταση και το ίδιο και η LG δεν μπορεί να κάνει κάτι παρα μόνο να προχωρήσει παρακάτω. Εφόσον όμως είναι στην εγγύηση μπορούν να του το επισκευάσουν ακόμα και αν αυτό σημαίνει να είναι κάθε μήνα εκεί όπως λέει. Μη βάζουμε ιδέες στον άλλον χωρίς να ξέρουμε τι λέμε. Να πάει δλδ εκεί να απαιτήσει από το κατάστημα κάτι το οποίο είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί. Από που και ως που; Το κατάστημα το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν σου και να το στείλει στο αντίστοιχο service για επισκευή, εκτός καν έχει DOA που και πάλι το στέλνει πρώτα για έλεγχο και μετά σου δίνει καινούριο. Η πολιτική DOA όμως για τα περισσότερα καταστήματα ισχύει για 7 μέρες όχι για 6μηνο και χρόνο.

Νευράκια έχει,

 

Ενιγουει, για να απαιτήσεις αντικατάσταση πρέπει να το πάθεις κανα δυο φορές ώστε να πεις ότι είναι εργαλείο δουλειάς και ότι μένεις χώρισε κινητό κλπ, καμία καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κλπ. Μέχρι στιγμής λοιπόν δοκιμάζεις reset, αν έχεις εγγύηση το στέλνεις στο σέρβις (νομίζω πως καλύπτουν και χωρίς δεν είμαι σίγουρος) αν δεν έχει περνάς ROM.

Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις, το κινητο ειναι εντος εγγυησης, αγορασμενο απο kaiser. Το προβλημα με την οθονη ειναι η τριτη φορα που εμφανιζεται, γι αντικατασταση μου λενε δεν υπαρχει περιπτωση επειδη ειναι ξενης αντιπροσωπειας, αναφερθηκα στην ευρωπαικη εγγυηση και μου λεει δεν ισχυει, τους απαντησα, τοτε γιατι μου το περνατε σερβις δωρεαν; και απλα απαντησαν, οπως και να εχει αντικατασταση δεν γινεται. Ολα αυτα τα λεει η μαμα lg και οχι η procordia.

  • Like 1
Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις, το κινητο ειναι εντος εγγυησης, αγορασμενο απο kaiser. Το προβλημα με την οθονη ειναι η τριτη φορα που εμφανιζεται, γι αντικατασταση μου λενε δεν υπαρχει περιπτωση επειδη ειναι ξενης αντιπροσωπειας, αναφερθηκα στην ευρωπαικη εγγυηση και μου λεει δεν ισχυει, τους απαντησα, τοτε γιατι μου το περνατε σερβις δωρεαν; και απλα απαντησαν, οπως και να εχει αντικατασταση δεν γινεται. Ολα αυτα τα λεει η μαμα lg και οχι η procordia.

Αντικατάσταση μπορεί να γίνει μόνο στην χώρα που απευθυνόταν το τηλέφωνο. Ψάξε το μπας και βγάλεις άκρη έτσι

  • Moderators
Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις, το κινητο ειναι εντος εγγυησης, αγορασμενο απο kaiser. Το προβλημα με την οθονη ειναι η τριτη φορα που εμφανιζεται, γι αντικατασταση μου λενε δεν υπαρχει περιπτωση επειδη ειναι ξενης αντιπροσωπειας, αναφερθηκα στην ευρωπαικη εγγυηση και μου λεει δεν ισχυει, τους απαντησα, τοτε γιατι μου το περνατε σερβις δωρεαν; και απλα απαντησαν, οπως και να εχει αντικατασταση δεν γινεται. Ολα αυτα τα λεει η μαμα lg και οχι η procordia.

Εφοσον ειναι παραεισαγωγη η αντιπροσωπια δεν μπορει οντως να κανει αντικατασταση , πανε με ολα τα χαρτια απο το service στο kaizer και εξηγησε την κατασταση οτι εχεις κανει 3ις φορες αλλαγη για το ιδιο προβλημα και το κινητο συνεχιζει τα ιδια και ζητα απο αυτοις αντικατασταση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...