Προς το περιεχόμενο

smartphone vodaphone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα θελω να κανω την εξης καταγγελια ξαφνικα και ενω ειναι σε εγγυηση το κινητο μου αρχισε να μου σβηνει να κανει ρεσετ μονο του και μετα απο λιγο το εβαζα στο ιντερνετ ειτε απο δεδομενα ειτε απο wifi και παλι ρεσετ και ξανα μανα τα ιδια παω στο καταστημα vodaphone και τι μου λενε δεν μπορουμε να κανουμε κατι απο εδω αλλα το μονο να το στειλουμε σε εξωτερικο μας συνεργατη στον κηφισο στην αθηνα για service αναγκαστικα μου λεεν τουλαχιστον 15 μερες εκτος και αν το πατε μονος σας ακουσων ακουσων!!!

 

το θεμα μου ποιο ειναι τωρα οτι  ενω μου λενε ενα χρονοδιαγραμμα για την αποκατασταση που απο οτι καταλαβα εχει να κανει με το software και οχι με καποιο εξαρτημα !!!

 

 γιατι να πρεπει αναγκαστικα να μεινω χωρις κινητο  15 μερες και το κυριοτερο ενω εχω δει διαφημισεις που λενε εφοσον εχεις εγγυηση και χρειαστεις service σε προμηθευουμε με ενα παρομοιο κινητο  απο το καταστημα vodaphone το οποιο τωρα η επισημη απαντηση του υπευθυνου καταστηματος δεν εχω και αν και εφοσον αποχτησουμε καποιο απο την εταιρια για τετοια δουλεια προσωρινης αντικαταστασης μεχρι να επιστραφει το δικο σας απο το service που ρωτησα δεν ειναι καν επισημο το service ειναι μια εταιρα αρβατο η κατι τετοιο τελος παντων   θα σας καλεσουμε σε τηλ να μας το φερετε να το στειλουμε εμεις η αν θελετε  να το πατε μονος σας  και να κανετε ποιο γρηγορα!!!

 

τι πιστευετε οτι πρεπει να κανω ? δεν ειναι αυτος ενα εμμεσος εκβιασμος την στιγμη που υποτιθετε εχω αγορασει ενα κινητο απο μια πολυεθνικη εχω 2 ετη εγγυηση και στην ουσια με αφηνει ξεκρεμαστο!

Δημοσ.

Απο εδώ λέει. http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm

 

  1. Στις περισσότερες χώρες, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει  κατ΄αρχάς επιδιόρθωση ή αντικατάσταση — που θα πρέπει να κάνετε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς σημαντική ενόχληση του πελάτη.**

** σε ορισμένες χώρες, οι πελάτες μπορούν να παρακάμψουν το πρώτο βήμα και να ζητήσουν αμέσως μείωση τιμής ή επιστροφή χρημάτων.

Δημοσ.

μήπως αυτό που λες είναι μέσο κανενους προγράμματος? κάπου είχα δει και εγώ παλιά στο Vodafone Red αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς..

 

αν δεν είσαι μακριά πήγαινε εσύ στο service γλυτώνεις χρόνο όντος

Δημοσ.

καλησπερα θελω να κανω την εξης καταγγελια ξαφνικα και ενω ειναι σε εγγυηση το κινητο μου αρχισε να μου σβηνει να κανει ρεσετ μονο του και μετα απο λιγο το εβαζα στο ιντερνετ ειτε απο δεδομενα ειτε απο wifi και παλι ρεσετ και ξανα μανα τα ιδια παω στο καταστημα vodaphone και τι μου λενε δεν μπορουμε να κανουμε κατι απο εδω αλλα το μονο να το στειλουμε σε εξωτερικο μας συνεργατη στον κηφισο στην αθηνα για service αναγκαστικα μου λεεν τουλαχιστον 15 μερες εκτος και αν το πατε μονος σας ακουσων ακουσων!!!

 

το θεμα μου ποιο ειναι τωρα οτι  ενω μου λενε ενα χρονοδιαγραμμα για την αποκατασταση που απο οτι καταλαβα εχει να κανει με το software και οχι με καποιο εξαρτημα !!!

 

 γιατι να πρεπει αναγκαστικα να μεινω χωρις κινητο  15 μερες και το κυριοτερο ενω εχω δει διαφημισεις που λενε εφοσον εχεις εγγυηση και χρειαστεις service σε προμηθευουμε με ενα παρομοιο κινητο  απο το καταστημα vodaphone το οποιο τωρα η επισημη απαντηση του υπευθυνου καταστηματος δεν εχω και αν και εφοσον αποχτησουμε καποιο απο την εταιρια για τετοια δουλεια προσωρινης αντικαταστασης μεχρι να επιστραφει το δικο σας απο το service που ρωτησα δεν ειναι καν επισημο το service ειναι μια εταιρα αρβατο η κατι τετοιο τελος παντων   θα σας καλεσουμε σε τηλ να μας το φερετε να το στειλουμε εμεις η αν θελετε  να το πατε μονος σας  και να κανετε ποιο γρηγορα!!!

 

τι πιστευετε οτι πρεπει να κανω ? δεν ειναι αυτος ενα εμμεσος εκβιασμος την στιγμη που υποτιθετε εχω αγορασει ενα κινητο απο μια πολυεθνικη εχω 2 ετη εγγυηση και στην ουσια με αφηνει ξεκρεμαστο!

 

Καταρχήν δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα από μεριάς παρόχου.

Επίσης θα πρέπει να ελέγξεις και την σύμβαση σου να δεις αν δικαιούσαι όλα τα παραπάνω που γράφεις ειδάλλως..

 

Δώσε περισσότερες λεπτομέρειες σε κατανοητή γραφή.

 

Μπαίνεις σε ένα forum για να ζητήσεις (εσύ) βοήθεια. Το να γράφεις ένα κείμενο χωρίς καμία γραμματική, χωρίς σημεία στίξης και γενικώς τόσο χάλια που δυσκολεύεται ο άλλος να δει τι γράφεις, πρώτα απ' όλα δείχνει αγένεια σε όποιον προσπαθήσει να το διαβάσει και κατά δεύτερον ότι δεν σε ενδιαφέρει και ιδιαίτερα η γνώμη του.

 

 

Δημοσ.

καταρχην δεν βλεπεις καποιο προβλημα μεσω παροχου ΣΟΒΑΡΑ??? τα καταστηματα vodaphone ειναι δικα μου????? ποιο ειναι το δυσνοητο? οτι αγορασα μια συσκευη πριν ενα χρονο εχει εγγυηση για 2 χρονια και θα πρεπει αναγκαστικα να μεινω διχως κινητο για 15 μερες ενω διαφημιζουν συγκεκριμενα αυτο που περιγραφω? οτι μπορουν να μου δωσουν συσκευη ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ μεχρι να γυρισει απο το service εφοσον ειμαι πελατης vodaphone???? με χαρτια και αποδειξεις και εγγυησεις!!

 

οποιος απανταει ας απαντησει ποιο υπευθυνα και οχι απλα για να πεταξει στα γρηγορα μια απαντηση.

 

 

μήπως αυτό που λες είναι μέσο κανενους προγράμματος? κάπου είχα δει και εγώ παλιά στο Vodafone Red αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς..

αν δεν είσαι μακριά πήγαινε εσύ στο service γλυτώνεις χρόνο όντος

ειμαι μακρυα δυστηχως! το θεμα δεν ειναι να υποκυψω στον εκβιασμο τους! ειναι τι μπορω να κανω ωστε να μην υποκυψω!!

Δημοσ.

καταρχην δεν βλεπεις καποιο προβλημα μεσω παροχου ΣΟΒΑΡΑ??? τα καταστηματα vodaphone ειναι δικα μου????? ποιο ειναι το δυσνοητο? οτι αγορασα μια συσκευη πριν ενα χρονο εχει εγγυηση για 2 χρονια και θα πρεπει αναγκαστικα να μεινω διχως κινητο για 15 μερες ενω διαφημιζουν συγκεκριμενα αυτο που περιγραφω? οτι μπορουν να μου δωσουν συσκευη ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ μεχρι να γυρισει απο το service εφοσον ειμαι πελατης vodaphone???? με χαρτια και αποδειξεις και εγγυησεις!!

 

οποιος απανταει ας απαντησει ποιο υπευθυνα και οχι απλα για να πεταξει στα γρηγορα μια απαντηση.

 

 

ειμαι μακρυα δυστηχως! το θεμα δεν ειναι να υποκυψω στον εκβιασμο τους! ειναι τι μπορω να κανω ωστε να μην υποκυψω!!

κοίτα δεν είναι εκβιασμος αλλά η πολιτική σε όλες της εταιρείας κοίτα δίπλα στο άλλο φόρουμ της lg κατοχή περιμένουν πάνω από μήνα χωρίς να έχουν σαφές απαντήσεις..

 

 

πάντως μπορείς να πάρεις της Vodafone τηλ και να ρωτήσεις να δεις αν όντως σου δίνουν άλλη συσκευή μέχρι να έρθει η δικιά σου από το service

Δημοσ.

καταρχην δεν βλεπεις καποιο προβλημα μεσω παροχου ΣΟΒΑΡΑ??? τα καταστηματα vodaphone ειναι δικα μου????? ποιο ειναι το δυσνοητο? οτι αγορασα μια συσκευη πριν ενα χρονο εχει εγγυηση για 2 χρονια και θα πρεπει αναγκαστικα να μεινω διχως κινητο για 15 μερες ενω διαφημιζουν συγκεκριμενα αυτο που περιγραφω? οτι μπορουν να μου δωσουν συσκευη ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ μεχρι να γυρισει απο το service εφοσον ειμαι πελατης vodaphone???? με χαρτια και αποδειξεις και εγγυησεις!!

 

οποιος απανταει ας απαντησει ποιο υπευθυνα και οχι απλα για να πεταξει στα γρηγορα μια απαντηση.

 

 

ειμαι μακρυα δυστηχως! το θεμα δεν ειναι να υποκυψω στον εκβιασμο τους! ειναι τι μπορω να κανω ωστε να μην υποκυψω!!

 

Ήμουν σαφέστατος σε αυτό που σε ρώτησα για το τι ακριβώς γράφει το συμβόλαιο σου. Και αφού το διαβάσεις προσεκτικά περιμένουμε να μας πεις τι αναφέρει ακριβώς.

 

Επίσης μάθε να μιλάς πιο όμορφα και πιο ευγενικά. Σε forum είσαι και μιλάς με αγνώστους.

(το δυσνόητο είναι το κείμενο σου μιας και ρώτησες)

 

  • Like 2
Δημοσ.

αναφερα πουθενα συμβολαιο? ???

στο θεμα μου ,  αναφερα οτι εχω αγορασει μια συσκευη και λεει η vodaphone οτι δεν χρειαζετε να εχεις συμβολαιο τουλαχιστον στο καταστημα δεν με αποτρεψαν απο αυτο που λεω γιατι αν ηταν αλλιως θα μου ελεγαν δεν δικαιουστε συσκευη εστω και για μερικη αντικατασταση! μεχρι να ερθει η δικη σας πισω απο το service αρα το θεμα ποιο ειναι να μην μεινω διχως κινητο 15 ημερολογιακες μερες με το ετσι θελω.... 

 

 

προφανως αυτο 

(οποιος απανταει ας απαντησει ποιο υπευθυνα και οχι απλα για να πεταξει στα γρηγορα μια απαντηση.)

 

δεν σου αρεσε ....

 

 

και σου ανταπαντω...{(παρακαλω πολυ διαβασε καλυτερα οτι γραφω παραπανω δεν θα μπω σε ατοπη αντιπαραθεση μαζι σου,  μια χαρα μιλαω αν παρεξηγεις εσυ το παραμικρο και στεκεσε σε λεξουλες τις οποιες τις παραφραζεις δεν ευθυνομαι εγω.) }   


κοίτα δεν είναι εκβιασμος αλλά η πολιτική σε όλες της εταιρείας κοίτα δίπλα στο άλλο φόρουμ της lg κατοχή περιμένουν πάνω από μήνα χωρίς να έχουν σαφές απαντήσεις..


πάντως μπορείς να πάρεις της Vodafone τηλ και να ρωτήσεις να δεις αν όντως σου δίνουν άλλη συσκευή μέχρι να έρθει η δικιά σου από το service

ευχαριστω για την απαντηση σου απο το τηλεφωνικο κεντρο εκ

ξυπηρετησης πελατων με παραμπεψαν στο καταστημα αγορας της συσκευης και πως δικαιουμε αυτο που ζηταω...στο καστημα ειναι το θεμα που δεν εχει διαθεσιμη συσκευη και μου τα μασαγε

Δημοσ.

αναφερα πουθενα συμβολαιο? ???

στο θεμα μου , αναφερα οτι εχω αγορασει μια συσκευη και λεει η vodaphone οτι δεν χρειαζετε να εχεις συμβολαιο τουλαχιστον στο καταστημα δεν με αποτρεψαν απο αυτο που λεω γιατι αν ηταν αλλιως θα μου ελεγαν δεν δικαιουστε συσκευη εστω και για μερικη αντικατασταση! μεχρι να ερθει η δικη σας πισω απο το service αρα το θεμα ποιο ειναι να μην μεινω διχως κινητο 15 ημερολογιακες μερες με το ετσι θελω....

 

 

προφανως αυτο

(οποιος απανταει ας απαντησει ποιο υπευθυνα και οχι απλα για να πεταξει στα γρηγορα μια απαντηση.)

 

δεν σου αρεσε ....

 

 

και σου ανταπαντω...{(παρακαλω πολυ διαβασε καλυτερα οτι γραφω παραπανω δεν θα μπω σε ατοπη αντιπαραθεση μαζι σου, μια χαρα μιλαω αν παρεξηγεις εσυ το παραμικρο και στεκεσε σε λεξουλες τις οποιες τις παραφραζεις δεν ευθυνομαι εγω.) }

 

ευχαριστω για την απαντηση σου απο το τηλεφωνικο κεντρο εκ

ξυπηρετησης πελατων με παραμπεψαν στο καταστημα αγορας της συσκευης και πως δικαιουμε αυτο που ζηταω...στο καστημα ειναι το θεμα που δεν εχει διαθεσιμη συσκευη και μου τα μασαγε

 

άμα είναι όντως έτσι η πολιτική τους ή πήγαινε σε άλλα κατάστημα η αν δεν έχει πήγαινε σε αυτό και πες τους ότι μετά από επικοινωνία με τα κεντρικά σου επιβεβαίωσαν ότι πρέπει να σου δώσουν άλλη συσκευή μέχρι να έρθει η δικιά σου να κάτσουν να τα βρουν μεταξύ τους

  • Like 2
Δημοσ.

αναφερα πουθενα συμβολαιο? ???

στο θεμα μου ,  αναφερα οτι εχω αγορασει μια συσκευη και λεει η vodaphone οτι δεν χρειαζετε να εχεις συμβολαιο τουλαχιστον στο καταστημα δεν με αποτρεψαν απο αυτο που λεω γιατι αν ηταν αλλιως θα μου ελεγαν δεν δικαιουστε συσκευη εστω και για μερικη αντικατασταση! μεχρι να ερθει η δικη σας πισω απο το service αρα το θεμα ποιο ειναι να μην μεινω διχως κινητο 15 ημερολογιακες μερες με το ετσι θελω.... 

 

 

προφανως αυτο 

(οποιος απανταει ας απαντησει ποιο υπευθυνα και οχι απλα για να πεταξει στα γρηγορα μια απαντηση.)

 

δεν σου αρεσε ....

 

Παλικάρι δεν ξέρεις καν τι γράφεις και είσαι σε σύγχυση.

 

Τέλοσπάντων, δεν φτάνει που ζητάς να σε βοηθήσουμε, μας την λες (συγκεκριμένα εμένα) και από πάνω. Δεν έχεις κάτσει καν να διαβάσεις τους ώρες χρήσης στο site της vodafone (και όχι vodaphone) και απλά έχεις βάλει την κασέτα εδώ και γράφεις τα ίδια και τα ίδια.

Και επειδή εγώ κουράστηκα, πριν βγω από εδώ, από ένδειξη καλοσύνης σου δείχνω στο παρακάτω link πότε και τι δικαιούσαι ως αντικατάσταση. Και από τα λεγόμενα σου δεν ανήκεις εκεί. Επίσης, ότι και αν σου είπανε από το τηλεφωνικό κέντρο αν δεν έχεις κάτι εγγράφως (ή να αναφέρεται εμφανώς και με σαφήνεια στο site τους) κάνεις μια τρύπα στο νερό. Μάλιστα, θέλεις να σου χαιδέψουμε τα αυτιά και μόλις βλέπεις ότι δεν συμβαίνει σε πιάνει η αγένεια. Κατά τ' 'αλλα η "καταγγελία" σε μάρανε. Αλήθεια.. καταγγελία με τέτοιο τραγικά ασύντακτο κείμενο και αγενές ύφος θα κάνεις; Ό,τι να ναι..

 

  • Like 2
Δημοσ.

Παλικάρι δεν ξέρεις καν τι γράφεις και είσαι σε σύγχυση.

 

Τέλοσπάντων, δεν φτάνει που ζητάς να σε βοηθήσουμε, μας την λες (συγκεκριμένα εμένα) και από πάνω. Δεν έχεις κάτσει καν να διαβάσεις τους ώρες χρήσης στο site της vodafone (και όχι vodaphone) και απλά έχεις βάλει την κασέτα εδώ και γράφεις τα ίδια και τα ίδια.

Και επειδή εγώ κουράστηκα, πριν βγω από εδώ, από ένδειξη καλοσύνης σου δείχνω στο παρακάτω link πότε και τι δικαιούσαι ως αντικατάσταση. Και από τα λεγόμενα σου δεν ανήκεις εκεί. Επίσης, ότι και αν σου είπανε από το τηλεφωνικό κέντρο αν δεν έχεις κάτι εγγράφως (ή να αναφέρεται εμφανώς και με σαφήνεια στο site τους) κάνεις μια τρύπα στο νερό. Μάλιστα, θέλεις να σου χαιδέψουμε τα αυτιά και μόλις βλέπεις ότι δεν συμβαίνει σε πιάνει η αγένεια. Κατά τ' 'αλλα η "καταγγελία" σε μάρανε. Αλήθεια.. καταγγελία με τέτοιο τραγικά ασύντακτο κείμενο και αγενές ύφος θα κάνεις; Ό,τι να ναι..

 

οκ κυριε καθηγητα πανεπιστημιου ευχαριστω πολυ ειστε πολυ καλος!

Παλικάρι δεν ξέρεις καν τι γράφεις και είσαι σε σύγχυση.

 

Τέλοσπάντων, δεν φτάνει που ζητάς να σε βοηθήσουμε, μας την λες (συγκεκριμένα εμένα) και από πάνω. Δεν έχεις κάτσει καν να διαβάσεις τους ώρες χρήσης στο site της vodafone (και όχι vodaphone) και απλά έχεις βάλει την κασέτα εδώ και γράφεις τα ίδια και τα ίδια.

Και επειδή εγώ κουράστηκα, πριν βγω από εδώ, από ένδειξη καλοσύνης σου δείχνω στο παρακάτω link πότε και τι δικαιούσαι ως αντικατάσταση. Και από τα λεγόμενα σου δεν ανήκεις εκεί. Επίσης, ότι και αν σου είπανε από το τηλεφωνικό κέντρο αν δεν έχεις κάτι εγγράφως (ή να αναφέρεται εμφανώς και με σαφήνεια στο site τους) κάνεις μια τρύπα στο νερό. Μάλιστα, θέλεις να σου χαιδέψουμε τα αυτιά και μόλις βλέπεις ότι δεν συμβαίνει σε πιάνει η αγένεια. Κατά τ' 'αλλα η "καταγγελία" σε μάρανε. Αλήθεια.. καταγγελία με τέτοιο τραγικά ασύντακτο κείμενο και αγενές ύφος θα κάνεις; Ό,τι να ναι..

 

αναφερομαι στο ποστ που εκανες στις 20:26 ..... συνεπως πετσοκοβεις οτι γραφω το μεταφερεις μισο και παραφραζεις  οτι λεω και μετα βγαζεις και συμπερασματα παλικαρι!

Δημοσ.

οκ κυριε καθηγητα πανεπιστημιου ευχαριστω πολυ ειστε πολυ καλος!

αναφερομαι στο ποστ που εκανες στις 20:26 ..... συνεπως πετσοκοβεις οτι γραφω το μεταφερεις μισο και παραφραζεις  οτι λεω και μετα βγαζεις και συμπερασματα παλικαρι!

 

Ήμουνα σαφής σε ότι σου γράφω παρόλα αυτά αρχίσες πάλι τις ειρωνίες και τα υπόλοιπα.

Να σου υπενθυμίσω απλά ότι οι προσωπικές επιθέσεις δεν επιτρέπονται. Καλή συνέχεια και καλή τύχη.

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...