gogopoweranger Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 ωραια λοιπον συμφωνα με το νομο της φυσικης που επικαλεισε θα ηξερες οτι το ανθρωπινο σωμα εχει διαφορετικη αντιδραση οταν χρησημοποιεις το δεξι σου ποδι και διαφορετικη με το αριστερο . οποτε οταν φρεναρεις με το αριστερο πατας διαφορετικα το πεταλι απο οτι το δεξι. η αποσταση μειωνεται κατα πολυ 3/4 . αποδηξη δες πως φρεναρουν οι οδηγοι αγωνων σε νορμαλ αυτοκινητα σε εκτακτη αναγκη . Τι ειναι αυτα που λες φιλε μου??? Αυτο που αλλαζει ειναι μονο ο χρονος αντιδρασης. Στην προκειμενη και αν υποθεσουμε οτι εχει το αριστερο ποδι πανω στο φρενο, θα κερδιζε τα 33 μετρα της αντιδρασης. Και στη συνεχεια θα χρειαζοταν 170 μετρα για να σταματησει. Φιλε, στο ξαναλεω, αυτο δεν ειναι η γνωμη μου. Ειναι η φυσικη. Αν εσυ αμφισβητεις τη φυσικη,προφανως δε μπορω να σε πεισω. Σου παραθετω σχετικη σελιδα που κανει υπολογισμους συμφωνα με τους τυπους της φυσικης. Τους επαληθευσα με χαρτι και μολυβι και οι υπολογισμοι ειναι ακριβεις. http://www.brakingdistances.com/170Kph 1
c_access Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 ωραια λοιπον συμφωνα με το νομο της φυσικης που επικαλεισε θα ηξερες οτι το ανθρωπινο σωμα εχει διαφορετικη αντιδραση οταν χρησημοποιεις το δεξι σου ποδι και διαφορετικη με το αριστερο . οποτε οταν φρεναρεις με το αριστερο πατας διαφορετικα το πεταλι απο οτι το δεξι. η αποσταση μειωνεται κατα πολυ 3/4 . αποδηξη δες πως φρεναρουν οι οδηγοι αγωνων σε νορμαλ αυτοκινητα σε εκτακτη αναγκη . Συγνωμη που παρεμβαινω, αλλα οι οδηγοι αγωνων περνανε αρκετα χρονια εκπαιδευσης για να μπορουν να χρησιμοποιησουν το αριστερο στο φρενο αλλα και γενικοτερα για να βελτιωσουν τα αντανακλαστικα τους. Υπαρχουν πολλα βιντεο στο youtube που δειχνουν τι ασκησεις κανουν κλπ. Ποιος νορμαλ απλος οδηγος θα καταφερει να οδηγησει ετσι. Και μεχρι να το καταφερει ποσες φορες η μουρη του θα κολησει πανω στο παρμπριζ μεχρι να μαθει να χρησιμοποιει το αριστερο σωστα πανω στο φρενο; 1
tsakvas Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Τι ειναι αυτα που λες φιλε μου??? Αυτο που αλλαζει ειναι μονο ο χρονος αντιδρασης. Στην προκειμενη και αν υποθεσουμε οτι εχει το αριστερο ποδι πανω στο φρενο, θα κερδιζε τα 33 μετρα της αντιδρασης. Και στη συνεχεια θα χρειαζοταν 170 μετρα για να σταματησει. Φιλε, στο ξαναλεω, αυτο δεν ειναι η γνωμη μου. Ειναι η φυσικη. Αν εσυ αμφισβητεις τη φυσικη,προφανως δε μπορω να σε πεισω. Σου παραθετω σχετικη σελιδα που κανει υπολογισμους συμφωνα με τους τυπους της φυσικης. Τους επαληθευσα με χαρτι και μολυβι και οι υπολογισμοι ειναι ακριβεις. http://www.brakingdistances.com/170Kph μπορεις να μου το αποδειξης στην πραξη? σε πραγματικες συνθυκες? οχι! γιατι? αλλο τα μαθηματικα και αλλο η πραξη. στο σχολειο ελεγαν οτι αν ενα αυτοκινητο τρεχει με 100 θελει 100μετρα για να σταματηση (θεωρεια ) πραξη με το δεξι και abs 85μετρα , αριστερο 15 μετρα χωρις abs. Συγνωμη που παρεμβαινω, αλλα οι οδηγοι αγωνων περνανε αρκετα χρονια εκπαιδευσης για να μπορουν να χρησιμοποιησουν το αριστερο στο φρενο αλλα και γενικοτερα για να βελτιωσουν τα αντανακλαστικα τους. Υπαρχουν πολλα βιντεο στο youtube που δειχνουν τι ασκησεις κανουν κλπ. Ποιος νορμαλ απλος οδηγος θα καταφερει να οδηγησει ετσι. Και μεχρι να το καταφερει ποσες φορες η μουρη του θα κολησει πανω στο παρμπριζ μεχρι να μαθει να χρησιμοποιει το αριστερο σωστα πανω στο φρενο; σε αυτο συμφωνουμε!!!!!!
gogopoweranger Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 μπορεις να μου το αποδειξης στην πραξη? σε πραγματικες συνθυκες? οχι! γιατι? αλλο τα μαθηματικα και αλλο η πραξη. στο σχολειο ελεγαν οτι αν ενα αυτοκινητο τρεχει με 100 θελει 100μετρα για να σταματηση (θεωρεια ) πραξη με το δεξι και abs 85μετρα , αριστερο 15 μετρα χωρις abs. σε αυτο συμφωνουμε!!!!!! Ουγκ 1
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) μπορεις να μου το αποδειξης στην πραξη? σε πραγματικες συνθυκες? οχι! γιατι? αλλο τα μαθηματικα και αλλο η πραξη. στο σχολειο ελεγαν οτι αν ενα αυτοκινητο τρεχει με 100 θελει 100μετρα για να σταματηση (θεωρεια ) πραξη με το δεξι και abs 85μετρα , αριστερο 15 μετρα χωρις abs. Διορθωση: 1,5 εκαστοστο θελει με το αριστερο απο 85 μετρα με το δεξι. Οτι να'ναι. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2016 από haHa 2
logistoulis Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 παιδιά τη σχέση έχουν οι οδηγοί αγώνων οι οποίοι έτσι κι αλλιώς έχουν άλλα αντανακλαστικά από το μέσο οδηγό; οι οδηγοί αγώνων μαθαίνουν να πατούν φρένο με το αριστερό (ή άλλες τεχνικές που δεν κάνει ένας απλός οδηγός όπως μύτη τακούνι) για να στρίβουν πιο γρήγορα (να μην αφήνουν το γκάζι, να τσιμπάνε φρένο ώστε να μεταφέρεται το βάρος του αυτοκινήτου) δε το κάνουν γιατί τους ενδιαφέρει η ασφάλεια στο σταμάτημα επίσης και με 200 να πηγαίνεις όταν θα μπει ο τροχονόμος στη μέση του δρόμου να σου κάνει νόημα να σταματήσεις θα τον δεις εγκαίρως και δε θα τον πατήσεις http://www.brakingdistances.com/170Kph καλά το calulator που έβαλες είναι λίγο κουκουρούκου και θα σου πω γιατί του έβαλα 100χλμ/ωρα και δίνει 60 μέτρα αποσταση ακινητοποίησης, 60 μέτρα μιλάμε για πολύ παλιό αυτοκινητο (ή χωρίς λάστιχα) ή κάποιο αυτοκίνητο ελαχίστων κυβικών που δεν πιάνει πάνω από 150 ποτέ του ένα νορμάλ σοβαρό αυτοκίνητο παίζει 30-30λιγα μέτρα, όχι πάνω από 35 πάντως οπότε και τα 170 είναι αντίστοιχα λάθος ψάξε ένα βίντεο του κλάρκσον που εξηγεί γιατί τα όρια είναι παράλογα και πώς έχουν γίνει με το σκεπτικό πολύ περασμένων 10ετιων (θα μου πεις υπάρχουν πολλά σαπάκια ακόμα στους δρόμους γενικά) και δες τι αυτοκίνητα φρενάρουν στις αποστάσεις που υπολογίζει το παραπάνω calculator
gogopoweranger Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Eνα νορμαλ αυτοκινητο παιζει στα 35-40 μετρα στα 100χμ. Αν τα ορια στην Ελλαδα ειναι χαμηλα η ψηλα, φαινεται απ το ποσοι σκοτωνονται στους δρομους. Απ οτι καταλαβαινω υπερασπιζεσαι το δικαιωμα σου να κινεισαι με 170 στην Κατεχακη και με 200 σε αλλα σημεια. 170 οριο σε λεωφορο δε θα βρεις σε κανενα σημειο του πλανητη.
mdr21 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Τα ορια ταχυτητας υπαρχουν στην Ελλαδα για να καλυπτουν την ανυπαρξια κρατικων δομων (δρομοι, διαγραμμισεις, σηματα) και την ελλειψη οδηγικης παιδειας και αντιληψης των Ελληνων οδηγων.Σπανια για καποιο ατυχημα φταιει αυτος που πηγαινε με "υπερβολικη ταχυτητα". Πιθανον να την πληρωσει αυτος τελικα, αλλα σπανια να φταιει.Ετσι και το κρατος κρυβει την ανυπαρξια του και ο μεσος οδηγος ειναι πιο ευκολο να κατηγορησει τον "τρελο καγκουρα" που τρεχει , παρα τον εαυτο του που δεν καταλαβαινει τις λωριδες κυκλοφοριας, δεν γνωριζει τα σηματα και τις προτεραιοτητες ή δεν εχει αντιληψη του χωρου γυρω απο το οχημα του. 1
stelios300 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα θα τα χαρακτήριζα τουλάχιστον γελοία, δεν υποστηρίζω την αντίθετη άποψη αλλά τουλάχιστον μια αναπροσαρμογή κάτι τέλος πάντων στα όρια που είναι τα ίδια από το 1960. Έλεος δηλαδή, και υπάρχουν 1002 πράγματα αν θέλει το κράτος να έχει λιγότερους νεκρούς στο δρόμο και πιο λίγα ατυχήματα, μπορούνε να μπούνε υποχρεοτικά μαθήματα από το σχολείο, να μήν σου στέλνουνε το δίπλωμα στο σπίτι και 1002 άλλα. Το να έχεις τα ίδια όρια ταχύτητας απο της περασμένες δεκαετίες που τα αυτοκίνητα είχαν σαμπρέλες στα λάστιχα με ξεπερνά!
georgepppo Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Γιατί στα λιμανάκια δε μπορεί να πάει κάποιος που έχει ενδιαφέρον για τη τεχνολογία; Όποιος έχει τεχνολογικό ενδιαφέρον τηρεί όλα τα όρια και τους νόμους; δεν στα πανε όποιος ασχολείται με υπολογιστές είναι πάντα φυτό ρε δεν τρέχει με το αμάξι αντε κοντράκιδες εκεί μην ασχολείστε με τα pc και την τεχνολογία μόνο εμείς εγώ δε μπορώ να καταλάβω γιατί στη κατηφόρα πριν τη κατεχάκη (έξω από το 401 κινούμενος προς αθήνα) το όριο είναι μόλις 70, αλλά κατάλαβα που μου πήραν το δίπλωμα 2 μήνες επειδή πήγαινα με 170 άκου εκεί.. η ταχύτητα 170 km/h είναι τρελή είπαμε..... εντάξει το 70 για μένα είναι λίγο χαμηλό δεδομένου ότι είναι μια ευθειάρα όπως παραθέτω και κάτω στην εικόνα γιατί μόλις μου είπες κατεχάκη κατάλαβα και που εννοούσες,εντάξει τα 90-100 τα βρίσκω λογικά αμα δεν έχει κίνηση αλλά εκεί πάντα έχει κίνηση μέρα και είναι επικίνδυνο. Τα ορια ταχυτητας υπαρχουν στην Ελλαδα για να καλυπτουν την ανυπαρξια κρατικων δομων (δρομοι, διαγραμμισεις, σηματα) και την ελλειψη οδηγικης παιδειας και αντιληψης των Ελληνων οδηγων. Σπανια για καποιο ατυχημα φταιει αυτος που πηγαινε με "υπερβολικη ταχυτητα". Πιθανον να την πληρωσει αυτος τελικα, αλλα σπανια να φταιει. Ετσι και το κρατος κρυβει την ανυπαρξια του και ο μεσος οδηγος ειναι πιο ευκολο να κατηγορησει τον "τρελο καγκουρα" που τρεχει , παρα τον εαυτο του που δεν καταλαβαινει τις λωριδες κυκλοφοριας, δεν γνωριζει τα σηματα και τις προτεραιοτητες ή δεν εχει αντιληψη του χωρου γυρω απο το οχημα του. η υπερβολική ταχύτητα έχει και τα όρια της μεγάλε,εντάξει άμα το όριο είναι 120 στην εθνική και πας σε μια προσπέραση 140 στην αριστερή κλαιν δεν έγινε και τίποτα,ούτε θα πεταχτεί κανένας πεζός και η ποιότητα του δρόμου εκεί είναι πολύ καλή (μιλάω για εθνική αθηνών-λαμίας),δεν μου έχει σπινιάρει ποτέ αμάξι εκεί και μιλάω για απλά αμαξια μην παρεξηγούμαστε. τώρα για την παιδεία μας μη χέσω έχω δει τα τρελά,και τα χειρότερα απο αυτούς που δεν τρέχανε,πήγαινα παραλιακή 4 το πρωί δεξια λωρίδα χαλαρά με καμια 60άρα σπίτι μου που γύρναγα και βλέπω ποδηλάτη να πάει ανάποδα έλεος άμα δεν ήταν άδειος ο δρόμος θα τον πετσόκοβα πάνω στην στροφή και άντε να αποδείξεις ότι δεν πήγαινε και ανάποδα,αυτοί οι τύποι θέλουν φυλακή
ShevaGR Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Στην Ελλάδα θα πετύχει μόνο αν αυτή η δυνατότητα συνδυάζεται με παρουσία "κάμερας" ή γνωστό σημείο με "στρουμφάκια" (δλδ να ενεργοποιείται μόνο τότε ) Υ.Γ. Πέρα από την πλάκα και εννοείται δεν είμαι υπέρ να παρανομείς αλλά σε κάποια σημεία τα όρια είναι αστεία χωρίς λόγο και ούτε τα περιπολικά τα τηρούν ούτε κανένας. Ναι γιατί τα περιπολικά γενικά τηρούν τον κ.ο.κ....
ShevaGR Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 μπορεις να μου το αποδειξης στην πραξη? σε πραγματικες συνθυκες? οχι! γιατι? αλλο τα μαθηματικα και αλλο η πραξη. στο σχολειο ελεγαν οτι αν ενα αυτοκινητο τρεχει με 100 θελει 100μετρα για να σταματηση (θεωρεια ) πραξη με το δεξι και abs 85μετρα , αριστερο 15 μετρα χωρις abs. σε αυτο συμφωνουμε!!!!!! Εδώ http://www.formula1-dictionary.net/brakes.html Λέει ότι: At 100km/h, these values are incredible: 1.4 seconds and 17 meters! Under these heavy braking periods, a driver is subjected to a horizontal deceleration of close to 5,2G. Μπράβο μάγκα το σάξο σου νίκησε τη formula 1 να το πας να τρέχεις να βγάζεις φράγκα. 3
c_access Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 παιδιά τη σχέση έχουν οι οδηγοί αγώνων οι οποίοι έτσι κι αλλιώς έχουν άλλα αντανακλαστικά από το μέσο οδηγό; οι οδηγοί αγώνων μαθαίνουν να πατούν φρένο με το αριστερό (ή άλλες τεχνικές που δεν κάνει ένας απλός οδηγός όπως μύτη τακούνι) για να στρίβουν πιο γρήγορα (να μην αφήνουν το γκάζι, να τσιμπάνε φρένο ώστε να μεταφέρεται το βάρος του αυτοκινήτου) δε το κάνουν γιατί τους ενδιαφέρει η ασφάλεια στο σταμάτημα επίσης και με 200 να πηγαίνεις όταν θα μπει ο τροχονόμος στη μέση του δρόμου να σου κάνει νόημα να σταματήσεις θα τον δεις εγκαίρως και δε θα τον πατήσεις καλά το calulator που έβαλες είναι λίγο κουκουρούκου και θα σου πω γιατί του έβαλα 100χλμ/ωρα και δίνει 60 μέτρα αποσταση ακινητοποίησης, 60 μέτρα μιλάμε για πολύ παλιό αυτοκινητο (ή χωρίς λάστιχα) ή κάποιο αυτοκίνητο ελαχίστων κυβικών που δεν πιάνει πάνω από 150 ποτέ του ένα νορμάλ σοβαρό αυτοκίνητο παίζει 30-30λιγα μέτρα, όχι πάνω από 35 πάντως οπότε και τα 170 είναι αντίστοιχα λάθος ψάξε ένα βίντεο του κλάρκσον που εξηγεί γιατί τα όρια είναι παράλογα και πώς έχουν γίνει με το σκεπτικό πολύ περασμένων 10ετιων (θα μου πεις υπάρχουν πολλά σαπάκια ακόμα στους δρόμους γενικά) και δες τι αυτοκίνητα φρενάρουν στις αποστάσεις που υπολογίζει το παραπάνω calculator Με 200 αν πηγαινει σε κατοικημενη περιοχη το μονο που θα δεις ειναι τον χαρο. Μια χαρα ειναι το calculator. Ξεχνας να προσμετρησεις τον χρονο αντιδρασης του οδηγου απο τη στιγμη που παιρνει το οπτικο ερεθισμα, να σταλει στον εγκεφαλο εντολη να πατησει το ποδι και τελικως να πατησει το ποδι το φρενο. Οι διαφοροι calculators αυτο ολο το responce time στα 100χμλ/ω το υπολογιζουν σε αποσταση περιπου 20-24 μετρα. Το βιντεο του κλαρξον εχει μια "τρυπα ομως". Ειναι διαφορετικο να περιμενεις και να ξερεις οτι θα χρειαστει να πατησεις φρενο αποτομο για να ακινητοποιηθεις και ειναι τελειως διαφορετικο να πηγαινεις καπου και να σου βγει αποτομα ο αλλος μπροστα σου. Think about it Eνα νορμαλ αυτοκινητο παιζει στα 35-40 μετρα στα 100χμ. Αν τα ορια στην Ελλαδα ειναι χαμηλα η ψηλα, φαινεται απ το ποσοι σκοτωνονται στους δρομους. Απ οτι καταλαβαινω υπερασπιζεσαι το δικαιωμα σου να κινεισαι με 170 στην Κατεχακη και με 200 σε αλλα σημεια. 170 οριο σε λεωφορο δε θα βρεις σε κανενα σημειο του πλανητη. Οπως γραφω και πιο πανω ξεχνας να υπολογισεις το response time, το οποιο ειναι αλλα 20-24 μετρα (με βαση τον μεσο ορο αντανακλαστικων ενος μέσου οδηγου) Τα ορια ταχυτητας υπαρχουν στην Ελλαδα για να καλυπτουν την ανυπαρξια κρατικων δομων (δρομοι, διαγραμμισεις, σηματα) και την ελλειψη οδηγικης παιδειας και αντιληψης των Ελληνων οδηγων. Σπανια για καποιο ατυχημα φταιει αυτος που πηγαινε με "υπερβολικη ταχυτητα". Πιθανον να την πληρωσει αυτος τελικα, αλλα σπανια να φταιει. Ετσι και το κρατος κρυβει την ανυπαρξια του και ο μεσος οδηγος ειναι πιο ευκολο να κατηγορησει τον "τρελο καγκουρα" που τρεχει , παρα τον εαυτο του που δεν καταλαβαινει τις λωριδες κυκλοφοριας, δεν γνωριζει τα σηματα και τις προτεραιοτητες ή δεν εχει αντιληψη του χωρου γυρω απο το οχημα του. Συμφωνω με την 1η προταση σου. Οντως για αυτο ειναι τοσο χαμηλα τα ορια συν του οτι ειδικα σε επαρχιακους δρομους μπορει να σου πεταχτει και να βγει στο δρομο απο αλεπου μεχρι τραχτερ. Διαφωνω με το υπολοιπο ομως. Η ανυπαρξια του κρατους δεν δικαιολογει την απερισκεψια και την καταπατηση ολου του ΚΟΚ απο τους οδηγους. Ισα ισα λογω της ανυπαρξιας κρατους - υποδομων θα επρεπε να οδηγαμε ακομα πιο προσεκτικα. τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα θα τα χαρακτήριζα τουλάχιστον γελοία, δεν υποστηρίζω την αντίθετη άποψη αλλά τουλάχιστον μια αναπροσαρμογή κάτι τέλος πάντων στα όρια που είναι τα ίδια από το 1960. Έλεος δηλαδή, και υπάρχουν 1002 πράγματα αν θέλει το κράτος να έχει λιγότερους νεκρούς στο δρόμο και πιο λίγα ατυχήματα, μπορούνε να μπούνε υποχρεοτικά μαθήματα από το σχολείο, να μήν σου στέλνουνε το δίπλωμα στο σπίτι και 1002 άλλα. Το να έχεις τα ίδια όρια ταχύτητας απο της περασμένες δεκαετίες που τα αυτοκίνητα είχαν σαμπρέλες στα λάστιχα με ξεπερνά! Έχουν γινει αναπροσαρμογες, πιο χαρακτηριστηκο παραδειγμα ειναι στο κομματι Αθηνα - Κορινθος οπου αρκετα μεγαλα σημεια ειναι 130 εδω και ποσο καιρο. Ασχετως αν στην αριστερη ολοι πανε με 160. Που να σου κανουν αναπροσαρμογη; Μεσα στην πολη; Απο 50 να στο πανε ποσο ξερω γω; 80; Σε κατοικημενη περιοχη; Σε ποια χωρα στο κοσμο εγινε κατι τετοιο για να γινει και εδω; δεν στα πανε όποιος ασχολείται με υπολογιστές είναι πάντα φυτό ρε δεν τρέχει με το αμάξι αντε κοντράκιδες εκεί μην ασχολείστε με τα pc και την τεχνολογία μόνο εμείς η ταχύτητα 170 km/h είναι τρελή είπαμε..... εντάξει το 70 για μένα είναι λίγο χαμηλό δεδομένου ότι είναι μια ευθειάρα όπως παραθέτω και κάτω στην εικόνα γιατί μόλις μου είπες κατεχάκη κατάλαβα και που εννοούσες,εντάξει τα 90-100 τα βρίσκω λογικά αμα δεν έχει κίνηση αλλά εκεί πάντα έχει κίνηση μέρα και είναι επικίνδυνο. η υπερβολική ταχύτητα έχει και τα όρια της μεγάλε,εντάξει άμα το όριο είναι 120 στην εθνική και πας σε μια προσπέραση 140 στην αριστερή κλαιν δεν έγινε και τίποτα,ούτε θα πεταχτεί κανένας πεζός και η ποιότητα του δρόμου εκεί είναι πολύ καλή (μιλάω για εθνική αθηνών-λαμίας),δεν μου έχει σπινιάρει ποτέ αμάξι εκεί και μιλάω για απλά αμαξια μην παρεξηγούμαστε. τώρα για την παιδεία μας μη χέσω έχω δει τα τρελά,και τα χειρότερα απο αυτούς που δεν τρέχανε,πήγαινα παραλιακή 4 το πρωί δεξια λωρίδα χαλαρά με καμια 60άρα σπίτι μου που γύρναγα και βλέπω ποδηλάτη να πάει ανάποδα έλεος άμα δεν ήταν άδειος ο δρόμος θα τον πετσόκοβα πάνω στην στροφή και άντε να αποδείξεις ότι δεν πήγαινε και ανάποδα,αυτοί οι τύποι θέλουν φυλακή Σχολιαζω μονο την πρωτη προταση σου γιατι προφανως πιαστικες απο προηγουμενο μου σχολιο. Δεν εννοουσα αυτο που γραφεις. Με ενοχλει η συμπεριφορα καγκουρα για ενα θεμα το οποιο μιλαει για ενα app και ενα καινουριο feature που ακουγεται οτι θα παρει. Απο σχολιασμο της ειδησης καταλληγουμε κανουμε κουβεντα πεζοδρομιου. Ναι γιατί τα περιπολικά γενικά τηρούν τον κ.ο.κ.... Ενω ξερω γω αν τα περιπολικα τηρουσαν του κανονες θα τους τηρουσαμε και εμεις οι υπολοιποι. Αυτο φταει, εχεις δικιο... Εδώ http://www.formula1-dictionary.net/brakes.html Λέει ότι: At 100km/h, these values are incredible: 1.4 seconds and 17 meters! Under these heavy braking periods, a driver is subjected to a horizontal deceleration of close to 5,2G. Μπράβο μάγκα το σάξο σου νίκησε τη formula 1 να το πας να τρέχεις να βγάζεις φράγκα. Πες τα χρυσοστομε. Γενικα, για χρονους και αποστασεις φρεναρισματος εδω http://www.random-science-tools.com/physics/stopping-distance.htm Και να μην ξεχναμε και τον χρονο αντιδρασης και σε ποσα μετρα μεταφραζεται αυτο. 1
ShevaGR Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Ενω ξερω γω αν τα εριπολικα τηρουσαν του κανονες θα τους τηρουσαμε και εμεις οι υπολοιποι. Αυτο φταει, εχεις δικιο... Καλά δεν το λέω γιαυτό. Έχω δει περιπολικό χωρίς σηρείνες κλπ να περνάει κάθετα την κηφισίας με κόκκινο στα καλά καθούμενα. Γενικά οι μπάτσοι είτε με μηχανές είτε με αυτοκίνητα πάνε σα μ*λάκες. Είτε θα πηγαίνουν με 20 στη μεσογείων, είτε με 150. 1
c_access Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2016 Καλά δεν το λέω γιαυτό. Έχω δει περιπολικό χωρίς σηρείνες κλπ να περνάει κάθετα την κηφισίας με κόκκινο στα καλά καθούμενα. Γενικά οι μπάτσοι είτε με μηχανές είτε με αυτοκίνητα πάνε σα μ*λάκες. Είτε θα πηγαίνουν με 20 στη μεσογείων, είτε με 150. Δεκτο, μακαρι να ηταν το μονο μας προβλημα αυτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα