Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τα αυτοκαθοδηγούμενα οχήματα είναι ήδη μακράν ασφαλέστερα

 

Πως μπορείς να το λες αυτό, όταν τα αυτοκινούμενα οχήματα είναι μηδαμινά σε απόλυτη αναλογία αριθμών;

Δημοσ.

Σύστημα αυτόνομης οδήγησης δεν πρόκειται ποτέ να έχει πωλήσεις στην Ελλάδα εκτός και αν διαθέτει "Κάγκουρ Mode".

  • Like 3
Δημοσ.

Η συχνότητα & τα αίτια των τροχαίων των οχήματα της Tesla, δείχνει πως τα αυτοκαθοδηγούμενα οχήματα είναι ήδη μακράν ασφαλέστερα από τον μέσο οδηγό. Άρα το σχόλιο σου είναι άτοπο και ατυχές.

 

Εννοείτε πως αν στο μέλλον όλα γίνουν αυτοκαθοδηγούμενα τα ατυχήματα θα είναι σχεδόν μηδαμινά.

 

Το να ψάχνει η κοινή γνώμη μικρο-ευκαιρίες να κατηγορήσει ένα σύστημα, και ακόμα χειρότερα τους ίδιους του τους δημιουργούς, τη στιγμή που οδηγοί-δολοφόνοι είναι ακόμα ελεύθεροι, είναι πραγματικά κατάντια (κατά τη γνώμη μου κάτι πολύ χειρότερο: κοινωνική παθογένεια).

 

offtpic p.s.: Aυτή η συστηματική υποτίμηση προς κάθε εργαζόμενο οποιουδήποτε τεχνολογικού κλάδου, πραγματικά είναι θλιβερή (εκτός από άδικη και εκνευριστική).

 

Καμια υποτιμηση απλα παραθετω μια γνωμη. Το "code nerds" ηταν χαιδευτικο, αυτοι οι τυποι ειναι οι "ηρωες" μου. 

 

Οταν λεμε ασφαλεια και αξιοπιστια, εννοουμε ασφαλεια και αξιοπιστια των υλικων και συστηματων των συγχρονων αυτοκινήτων, οχι των οδηγων τους! Αλιμονο. Φαντάζεσαι να ανοιγε ο αεροσακος σε ποσοστα αναλογα της αξιοπιστιας ενος μεσου οδηγου?!

  • Like 1
Δημοσ.

Πως μπορείς να το λες αυτό, όταν τα αυτοκινούμενα οχήματα είναι μηδαμινά σε απόλυτη αναλογία αριθμών;

 

Τι σημαίνει "απόλυτη αναλογία αριθμών"; Ορολογία τι πράγματος ακριβώς είναι; Αν δεν υπάρχει ο αστάθμητος παράγοντας που λέγεται άνθρωπος πίσω από το τιμόνι και όλα είναι αυτοοδηγούμενα και επικοινωνούν μεταξύ τους, τότε σίγουρα θα είναι σχεδόν μηδαμινός ο αριθμός των ατυχημάτων.

 

 

"Motor vehicle deaths per mile traveled" είναι πιο δόκιμο μέτρο σύγκρισης και μέχρι στιγμής και ακόμα και με ανθρώπους στον δρόμο (τους απέναντι οδηγούς δηλαδή) τα πηγαίνουν ήδη πολύ καλύτερα από τον μέσο άνθρωπο. Αν σταματήσουν να υπάρχουν άνθρωποι οδηγοί, θα είναι και πολύ μικρότερη η απρόβλεπτη συμπεριφορά στον δρόμο:

 

Tesla’s first known autopilot death in some 130 million miles driven by its customers. “Among all vehicles in the US, there is a fatality every 94 million miles”.

Δημοσ.

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τις δυνατότητες του Comma One σε σχέση με το Autopilot της Tesla, ο Hotz αναφέρει ότι «αν αυτοί είναι το iOS της αυτόνομης οδήγησης, εμείς θέλουμε να γίνουμε το Android»

 

Θα μπορούσε να παρακολουθήσει κάνα course τύπου "Marketing 101" ίσως. Ούτε αυτή η ατάκα είναι για καλό, αλλά ούτε και το "comma" ακούγεται ωραίο (καλά που δεν το είπε και "coma").

 

Κατά τ' άλλα, σίγουρα θα προτιμούσα την εξέλιξη ενός τέτοιου συστήματος από μία σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία, παρά το προϊόν ενός haxor που "γαμάει και δέρνει" σε λίγους μήνες απ' όταν σκέφτηκε να το φτιάξει. Πόσα χιλιόμετρα δοκιμών έχει άραγε αυτό, όταν το AutoPilot ήδη ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια μίλια πραγματικής χρήσης;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...