tarantules Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Mε κλειστο μονιμα δεν σε χρεωνει κατι, το λυσαμε αυτο. Eγω τοσα χρονια δεν εχω χρεωθει αναιτια αυτο που ισχυριζεσαι. Εσυ μπορει να λες οτι εισαι ο Michael Jackson αλλα δεν παει να πει οτι ισχυει, ετσι λοιπον και το οτι μπορει καταλαθος 1 φορα στις 100 να ανοιξες το mobile data ή να ειχες καποια αλλη ρυθμιση και να ενεργοποιηθηκε το data με αποτελεσμα να χρεωθεις αυτοματα αυτο το 1e ειναι πολυ πιο πιθανο ΟΣΟ και να επιμενεις για το οτι το ειχες κλειστο. Ουτε καν στην cosmote δεν μπορεις να το αποδειξεις, χεσε με εμενα. Εαν γινοταν σκοπιμα, ανα τακτα χρονικα διαστηματα και σε πολλους, θα ειχε γινει ντορος. Για την wind μιλαω γιατι ισχυριζεσαι οτι το 1e το κανει μονο η cosmote, και αυτο το λυσαμε με το Link που παρεθεσα παραπανω. Και πάλι ξαναλέω μπας και καταλάβεις οτι χρεώθηκα για χρήση data σε κινητό με μόνιμα κλειστό το data και με καμία μα καμία ρύθμιση που να δίνει δικαίωμα στην οποιαδήποτε εφαρμογή να έχει τον έλεγχο του data.Μάλιστα τη στιγμή που συνέβει οδηγούσα στο δρόμο και νόμιζα οτι μου έκαναν πλάκα γιατί το εικονίδιο των data ήταν σβηστό.Προφανώς οι μάγκες έχουν κάποιο σύστημα που παρακάμπτει και ανοίγει τα data του κινητού ανεξαρτήτως εαν το έχεις εσύ κλειστό και αυτός ήταν και ο λόγος που τους πήρα τηλέφωνο για εξηγήσεις. Όσον αφορά για τη wind για βρές μου σε ποιο σημείο ακριβώς ανέφερα οτι το 1€ το κάνει μόνο η cosmote; Ανέφερα οτι δεν γνωρίζω άλλη εταιρία που να ανοίγει τα data όταν τα έχεις κλειστά. Διαβάζεις καθόλου αυτά που γράφω ή τα προσαρμόζεις κατά πως σε συμφέρουν; Ε αγορίνα; Θα παίζουμε πολύ ακόμα αυτό το παιχνιδάκι; Δεν βαρέθηκες;
sistah Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Κανένα άλλο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας δεν σε χρεώνει έτσι φόρα παρτίδα χωρίς να σε ρωτήσει πρώτα.Μόνο τα λαμόγια της cosmote το κάνουν αυτό. Διαβαζοντας αυτο, απαντησα οτι και αλλες εταιριες το κανουν. Εαν εννοουσες κατι αλλο, δεν φαινεται να το εθεσες πολυ σωστα. Παντως να ξερεις η ολη συζητηση ηταν για να ξεκαθαρισω καποια πραγματα ωστε να τα εχεις υπ' όψιν σου, κοινως να βοηθησω και εσενα και τον τοπικ starter. Οχι τιποτα αλλο, αλλα και το αλλο το παιδι που απαντησε, αυτο φαινεται να καταλαβε. Μαθε να ριχνεις τους τονους και να μην εχεις αυτο το υφος καθ'ολη την διαρκεια της -ας το πουμε- συζητησης.
freeman5 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Aκριβώς αυτό συνέβη και σε μένα πριν καμιά βδομάδα. Η χρέωση σε μένα ήταν 6 ευρώ και αρχικά είχα πάρει στην εξυπηρέτηση πελατών και δεν ήξεραν(??) να μου πουν από ποια εταιρεία έγινε η χρέωση και σήμερα ξαναπήρα τηλέφωνο και μου είπαν για την Buongiorno Hellas και το gamifive.gr .Πήρα και σ' αυτήν την εταιρεία και επειδή δεν έχω λάβει ή στείλει ποτέ μήνυμα από 5ψήφιο μου είπαν οτι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν λόγω απορρήτου. Την ρώτησα ξανά και ξανά με ποιο τρόπο εκτός από SMS ενεργοποιείται αυτή η υπηρεσία και δεν μου απαντούσε ξεκάθαρα.
tarantules Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Διαβαζοντας αυτο, απαντησα οτι και αλλες εταιριες το κανουν. Εαν εννοουσες κατι αλλο, δεν φαινεται να το εθεσες πολυ σωστα. Παντως να ξερεις η ολη συζητηση ηταν για να ξεκαθαρισω καποια πραγματα ωστε να τα εχεις υπ' όψιν σου, κοινως να βοηθησω και εσενα και τον τοπικ starter. Οχι τιποτα αλλο, αλλα και το αλλο το παιδι που απαντησε, αυτο φαινεται να καταλαβε. Μαθε να ριχνεις τους τονους και να μην εχεις αυτο το υφος καθ'ολη την διαρκεια της -ας το πουμε- συζητησης. Δηλαδή η wind μου λες οτι χωρίς να έχεις το οποιοδήποτε data πρόγραμμα , και έχοντας κλειστό το 3g στο κινητό σου , στο ανοίγει αυτοβούλως και ξεκινάει τη χρέωση. Ε; Αυτό μου λες; Γιατί αυτό που παρέθεσες αυτό ακριβώς λέει.... Για να πέσουν οι τόνοι , δεν πρέπει να πέφτουν μονωμερώς αλλά από κοινού.Και μάλιστα κάνει την αρχή αυτός που τους σήκωσε πρώτος....
N M Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2016 Τις ίδιες κακόβουλες χρεώσεις είχα κι εγώ από την εταιρεία BUONGIORNO.COM (GAMIFIVE). Απόδειξη ότι δεν έκανα ποτέ εγγραφή σε αυτούς, είναι ότι όταν έβαλα το κινητό μου στο πεδίο "απενεργοποίηση λογαριασμού" μου έβγαλε μήνυμα "ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ". Έχουν υπάλληλο που απαντάει στο 210-6241808, ο οποίος φυσιολογικότατα δέχτηκε να απενεργοποιηθώ. Φαίνεται ότι δεν κάνει άλλη δουλιά όλη μέρα. Η Cosmote (χωρίς ιδιαίτερο κόπο-απλά ένα αίτημα στο fax 210-2511888) θα πιστώσει τον επόμενο λογαριασμό μου με το σύνολο της χρέωσης.
Haldol Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Ξαναλέω οτι με χρέωσε για υπηρεσία data χωρίς να έχω ανοίξει ποτέ το 3g. Δηλαδή η wind μου λες οτι χωρίς να έχεις το οποιοδήποτε data πρόγραμμα , και έχοντας κλειστό το 3g στο κινητό σου , Φίλε μου, το 3G δεν έχει καμία σχέση με την κίνηση δεδομένων. Είναι απλά μία τεχνολογία δικτύου. Μπορείς να κάνεις κίνηση δεδομένων (και να χρεωθείς) και χωρίς αυτό, ακόμα και αν το κινητό σου δεν υποστηρίζει καν 3G, μέσω EDGE (2G) ή WAP (στα αρχαία κινητά). Ή με άλλα λόγια, χρεώσιμο είναι το ότι τραβάς δεδομένα. Το 3G έχει να κάνει με το "πως" τα τραβάς, οπότε και δεν τον απασχολεί τον πάροχο.
tarantules Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Φίλε μου, το 3G δεν έχει καμία σχέση με την κίνηση δεδομένων. Είναι απλά μία τεχνολογία δικτύου. Μπορείς να κάνεις κίνηση δεδομένων (και να χρεωθείς) και χωρίς αυτό, ακόμα και αν το κινητό σου δεν υποστηρίζει καν 3G, μέσω EDGE (2G) ή WAP (στα αρχαία κινητά). Ή με άλλα λόγια, χρεώσιμο είναι το ότι τραβάς δεδομένα. Το 3G έχει να κάνει με το "πως" τα τραβάς, οπότε και δεν τον απασχολεί τον πάροχο. Το θέμα είναι οτι χρεώθηκα για υπηρεσία την οποία ούτε ενεργοποίησα από μόνος μου ούτε χρησιμοποίησα και αυτό είναι παράνομο από την εταιρία.
Haldol Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Η υπηρεσία αυτή είναι προ-ενεργοποιημένη από την εταιρεία. Φαντάζομαι θα υπάρχει και σχετική ενημέρωση στα έγγραφα που παρέλαβες μαζί με την κάρτα SIM όταν αγόρασες το πακέτο. Όταν "λάνσαραν" την υπηρεσία πρόπερσυ (αν θυμάμαι καλά) είχαμε ενημέρωση για το τι είναι και πως λειτουργεί, λογικά αντίστοιχη ενημέρωση θα έχουν και οι νέοι συνδρομητές. Παράνομο πάντως δύσκολα θα είναι, μιας και όλες οι εταιρείες κοιτάνε "να καλύψουν τον κώλο τους". Τώρα εάν είχες πράγματι απενεργοποιημένη τη χρήση mobile data (όχι το 3G, το ξαναλέω!) στη συσκευή και υπήρξε κίνηση δεδομένων, κάτι παίζει με το κινητό σου (πρόβλημα κλπ). Δες τι έχει καταγράψει (πόσα δεδομένα "αντάλλαξε") και προχώρα το αναλόγως. Η συγκεκριμένη υπηρεσία πάντως, σου χρεώνει το 1€ στην πρώτη κίνηση mobile data που θα κάνεις χωρίς να έχεις κάποιο άλλο data pack. Οπότε όπως καταλαβαίνεις θεωρώ αρκετά απίθανο να έγινε η χρέωση χωρίς να υπήρξε ποτέ κίνηση δεδομένων.
tarantules Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Η υπηρεσία αυτή είναι προ-ενεργοποιημένη από την εταιρεία. Φαντάζομαι θα υπάρχει και σχετική ενημέρωση στα έγγραφα που παρέλαβες μαζί με την κάρτα SIM όταν αγόρασες το πακέτο. Όταν "λάνσαραν" την υπηρεσία πρόπερσυ (αν θυμάμαι καλά) είχαμε ενημέρωση για το τι είναι και πως λειτουργεί, λογικά αντίστοιχη ενημέρωση θα έχουν και οι νέοι συνδρομητές. Παράνομο πάντως δύσκολα θα είναι, μιας και όλες οι εταιρείες κοιτάνε "να καλύψουν τον κώλο τους". Τώρα εάν είχες πράγματι απενεργοποιημένη τη χρήση mobile data (όχι το 3G, το ξαναλέω!) στη συσκευή και υπήρξε κίνηση δεδομένων, κάτι παίζει με το κινητό σου (πρόβλημα κλπ). Δες τι έχει καταγράψει (πόσα δεδομένα "αντάλλαξε") και προχώρα το αναλόγως. Η συγκεκριμένη υπηρεσία πάντως, σου χρεώνει το 1€ στην πρώτη κίνηση mobile data που θα κάνεις χωρίς να έχεις κάποιο άλλο data pack. Οπότε όπως καταλαβαίνεις θεωρώ αρκετά απίθανο να έγινε η χρέωση χωρίς να υπήρξε ποτέ κίνηση δεδομένων. Αν διαβάσεις τα προηγούμενα post που έχω κάνει αναφέρω αναλυτικά τι είχε γίνει. Δυστυχώς βαριέμαι να ξαναεπαναλαμβάνομαι.Σορυ
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Υπέροχα...η Vodafone με χρεώσε 0.83Ε σε καθημερινή βάση για internet all day ενώ το mobile data internet στο κινητό ήταν ΠΑΝΤΑ κλειστό (και χρησιμοποιώ firewall όπως και data traffic counters για να ξερω το τι μιλάει και πως). Σε μαγαζί Vodafone που πήγα μου είπαν ότι τους έχει αναφερθεί και απο άλλους πελάτες η σχετική χρέωση η οποία έχει ξεκινήσει απο Σεπτέμβριο-Οκτώβριο και προτρέπουν για επικοινωνία με 13830 σχετικά....οκ...υπάρχει και συνήγορος του καταναλωτή στο κάτω κάτω... Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2016 από Επισκέπτης
orck Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Την πάτησα και εγώ με αυτό το gamifive, υποτίθεται ότι ξέρω από αυτά τα πράγματα.Ειμαι.σιγουρος ότι δεν έβαλα πουθενά το κινητό μου τηλεφωνο. Βέβαια πιάνουν και τα παιδιά το κινητό στα χέρια τους αλλά πάλι δεν μπόρεσε ή κύρια στο τηλέφωνο της εταιρίας αυτής να μου εξηγήσει πως έγινε ή εγγραφή. Μόνο να μου πει να στείλω το G5STOP. Με τα καυγαδακια σας δεν κατάλαβα εάν ξερουμε κάτι παραπανω 1
fsbmaniac Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Και εμενα τα ιδια χρεωση 45 ευρω ...εκανα αιτημα και περιμενω ...μου ειπαν απο την cosmote να στειλω πρωτα μυνημα διαγραφης και θα κανουν αιτημα πιστωσης απλα αργει με ειπαν.
Makis38 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 ^^ To 1e χρεωση data ειναι για να σε προστατευσει απο το να χρεωθεις παραπανω χωρις να το καταλαβεις, απλα εσυ δεν το ηξερες. Μην κραζεις για ασχετα πραγματα χωρις να γνωριζεις.. Κατα τα αλλα απο οτι φαινεται ειναι καλη απατη η BUONGIORNO HELLAS Δοκιμασε να μπεις στο μητρωο του αρθρου 11 μπας και σωθεις και μην δινεις τον αριθμο σου σε διαγωνισμους κτλ. Γενικα, οσο λιγοτερο το δινεις τοσο καλυτερα. Μητρώο 11, μία μπούρδα και μισή. Είμαι γραμμένος εδώ και 8, 9 χρόνια επί εποχής Δαφέρμου, προ κρίσεως φυσικά. Με πήρε τηλέφωνο εταιρεία που έδινε χαμηλότοκα δάνεια εκείνη την εποχή, περιοχή Νέος Κόσμος. Αφού τους πήρα όλα τα στοιχεία, τους έδωσα στεγνά στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Κοντολογίς μου είπαν ότι θα τους κάνουν σύσταση και τίποτε άλλο. Εάν επιμείνουν να με παίρνουν τηλέφωνο τότε μπορεί να κινηθούν και νομικά.
sistah Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Να πω την αληθεια το περιμενα οτι δεν θα δουλευει τοσο καλα αλλα απο το τιποτα... 1
adtakhs Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Σήμερα έμαθα πως έπεσα και εγώ θύμα της παραπάνω εταιρίας. Από τις αρχες του χρόνου πληρώνω από 15-20€ το μήνα για κάτι που ποτέ δεν έκανα, ποτέ δεν συνδέθηκα και ποτέ δεν έμαθα. Πήρα τηλέφωνο σήμερα την cosmote, να μάθω γιατί έχω τόσο μεγάλες χρεώσεις. Μου είπαν πως είμαι συμβεβλημένος με το gammi five , που δεν ήξερα καν τι είναι και μου ζήτησαν να το διακόψω με ένα μύνημα στο 1256 . Στα μηνύματα μου βρήκα μυνήματα από το 1256 του στιλ myaccountapp dferada και κάτι τέτοια ανά μήνα. Δεν έχω δώσει στοιχεία πουθενά και ποτέ. Ουδέποτε συνδέθηκα σε αυτή την εταιρία η έγινα συνδρομητής μέσω τρίτων ..... Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα χρήματα μου πίσω? Μιλάμε για πάνω από 100€ από την αρχή του χρόνου. Λόγω αυξημένης εργασίας, δεν έδινα ιδιαίτερη προσοχή στους λογαριασμούς. Απλά πλήρωνα .... Έχω πέσει από τα σύννεφα ... με αυτά που βλέπω ....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα