Προς το περιεχόμενο

Με αυτονομία 380χλμ το Chevrolet Bolt


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το λαθος ειναι στα ηλεκτρικα πολης που εχουν αυτονομια 300χλμ και οχι στον Ελληνα που θελει να κανει παραπανω χιλιομετρα με ενα αμαξι πολης...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ haldol & Panosk25

 

Ας ξεκινησουμε με τα ποιο απλά πράγματα. To Chevy ειναι εδώ τώρα, το Tesla ειναι Paper Launch.

 

Το Model 3 δεν εχει τζάμπα ανεφοδιασμό σε ρευμα.

 

Το Model 3 ως μοντελο δεν εχει οριστικοποιησει ακομα αρκετα πράγματα πριν την παραγωγη του.

 

Ειναι 2 οχήματα αρκετά διαφορετικης σχεδίασης. Το Model 3 αναφέρεται σε αυτον που θα φαει τον παπα της σπορτιλας... το Bolt χωρίς να ειναι καθολου αργό, στοχεύει στην πρακτικότητα.

 

Το Bolt... είναι αμάξι απο εναν κολλοσο της αυτοκινησης παγκοσμίως. Η Tesla... χτες ξεκινησε να σχεδιάζει αμαξια. Κάτι περι πριμιουμ μάρκας και λοιπα... αφηστε, γελάνε οι αρκουδες στο δάσος. Η Tesla εχει αντιμετωπισει πολλά θέματα ποιοτητας που οι αλλοι τα εχουν λυμμενα λογω εμπειριας.

 

Καλο θα ήταν επίσης οσοι ψηνονται για tesla, να μάθουν και τα διολου ευκαταφρόνητα κοστολογια συντηρησης απο εργασίες που έχουν εφευρεθει για να συντηρουν το δικτυο.

 

To autopilot... μονο auto δεν ειναι. Εχει χαβαλέ να τραβας βιντεακια στο utube hands off απο το τιμονι... ειμαστε πολυ μακρια απο την εννοια autopilot ακομα. Και οι αλλες εταιριες εχουν παρομοιους αισθητηρες με την μονη διαφορά οτι δεν δινουν τετοιου ειδους πρωτοβουλιες στα συστηματα τους για πολλους και διάφορους λογους.

 

Επίσης... η αεροδυναμικη δεν ειναι στοιχειο ενδιαφέρουσας οδηγησης. Αμα ηταν θα πηζαμε στο Prius. O σχεδιαστής του Bolt δεν ειπε οτι εχει κακή αεροδυναμική, αλλα οτι θυσιασανε μέρος της αεροδυναμικής για λογους πρακτικότητας. Υπάρχει ουσιαστικη διαφορά και φυσικά η πρακτικότητα ειναι αρκετα σημαντικη μιας και την ζεις καθημερινα.

 

Προσωπικά μου αρέσει το Model 3 και βρισκω πολυ cool guy τον Elon... μάλιστα φέρνει αρκετα σε Steve Jobs η ολη επιρροη του... ομως δεν ειναι ιδιοφυια... οι μηχανικοι κάτω απο αυτόν λύνουν και δένουν. Αυτος ΠΟΥΛΑΕΙ. Οταν ερχεται ομως η ωρα να σκάσω τα φραγκακια μου, θα τα εμπιστευτώ στην Chevy. Εχει δικτυο υποστηριξης, αναμφιβολα ξέρει να φτιάχνει αμαξια, προσφέρει πρακτικότητα και λογικα επειδη δεν πουλάει παπάτζιλικια θα τιμολογηθει και καλυτερα... υπάρχει τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από αυτά που σου αναφέρει ο αγαπητός handol εχουμε και λέμε οτι ο συνδιασμός Elon Musk και James Keller (CEO και Chief Autopilot Architect της TESLA αντίστοιχα), παγκοσμιου εμβέλιας διάνοιες της σημερινής ανθρωπότητας, είναι μια εγγύηση για ένα σαφώς ανωτερο προϊον από κάθε πλευρά. Δωρεάν supercharging, advanced autopilot handware και δεν συμμαζεύεται...

Διαβάστε και τίποτα ρε παιδιά..... :-)))

 

Μπα, οι πληβείοι της Tesla πρέπει να πληρώσουν και κάτι να βγάλει και κανένα κέρδος η εταιρία γιατί με $35k ελάχιστο δεν βγαίνουμε.

 

Tesla Model 3 owners will have to pay for Supercharger access...

 

t is likely that Tesla will offer Model 3 customers a cost option for lifetime access to the network, but Musk told shareholders that the company will have to charge Model 3 owners something, because it hasn't worked out how to do it for free.

Musk predicted that the average sales price will be closer to $42.000.

Ούτε καν από τις τελευταίες...

Απορώ κάτι Tesla S που βλέπω συχνά στη Νέα Ερυθραία, πού τα φορτίζουν...

Σπίτι τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρεβεζα-βραχατι κορινθιας με slk 2.0 και καυσιμο γκαζι καταναλωση 14 ευρω.274 χιλιομετρα ακριβως.
Ποιος θα παει να δωσει 20-30-40.000 τετοια εποχη για ηλεκτρικο αυτοκινητο?
Το πιθανοτερο να παμει σε 1400αρι με γκαζι να πεσει και αλλο η καταναλωση.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ Ολλανδία μπορείς να φορτίσεις ΠΑΝΤΟΥ το αυτοκίνητο. Από τα περισσότερα βενζινάδικα με τους fast chargers μέχρι ττις απλές θέσεις parking ή τα κλειστά parking χωρίς επιπλέον χρέωση.

Με μια τέτοια αυτονομία τουλάχιστον εδώ μπορείς να πας κυριολεκτικά παντού χωρίς καμία ανησυχία.

 

+1 για το Βέλγιο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσιτό είναι από 10000 και κάτω παίδες.Ειδικά στην Ελλάδα του 2016..

 

3000 και μια πίπα (...ξύλινη) δώρο, σε αντιπροσωπία κοντά σας σύντομα.

 

Αφρός, για πάρτη σου.

hqdefault.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αμερική είναι λογική τιμή. Το πρόβλημα είναι οτι εδώ έρχονται με 40κ ευρώ...το οποίο επίσης είναι λογικό...αλλα όντως αν οι τιμές αυτές δεν πέσουν κάτω απο τα 20.000 ευρώ δύσκολα θα το αποκτήσει ο Έλληνας. Βέβαια να πούμε επίσης ότι δεν νομίζω η Ελλάδα να είναι από τις πρώτες αγορές που τους απασχολούν.

βασικα ειδικα για την αμερικη ΔΕΝ ειναι καθολου λογικη. με τοσα παιρνεις καμαρο και μαστανγκ με 300 αλογα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα ειδικα για την αμερικη ΔΕΝ ειναι καθολου λογικη. με τοσα παιρνεις καμαρο και μαστανγκ με 300 αλογα.

Και δεν είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις στην Αμερική η Καμάρο και η Μάστανγκ; Περίεργα πράματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω ιδέα για το reference :P

 

Από τις πιο cult Ελληνικές ταινίες: ΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ (για την ακρίβεια, είναι ένα από τα 3 ανεξάρτητα μέρη μιας ταινίας - ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ)

 

 

Ειδικά αν έχεις ζήσει λίγο 80s (βαριά 90s) επαρχία, θα την απολαύσεις απίστευτα. :) Οι ατάκες και οι μορφάρες είναι άλλο πράγμα.  :shifty:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ haldol & Panosk25

 

Ας ξεκινησουμε με τα ποιο απλά πράγματα. To Chevy ειναι εδώ τώρα, το Tesla ειναι Paper Launch.

 

Το Model 3 δεν εχει τζάμπα ανεφοδιασμό σε ρευμα.

 

Το Model 3 ως μοντελο δεν εχει οριστικοποιησει ακομα αρκετα πράγματα πριν την παραγωγη του.

 

Ειναι 2 οχήματα αρκετά διαφορετικης σχεδίασης. Το Model 3 αναφέρεται σε αυτον που θα φαει τον παπα της σπορτιλας... το Bolt χωρίς να ειναι καθολου αργό, στοχεύει στην πρακτικότητα.

 

Το Bolt... είναι αμάξι απο εναν κολλοσο της αυτοκινησης παγκοσμίως. Η Tesla... χτες ξεκινησε να σχεδιάζει αμαξια. Κάτι περι πριμιουμ μάρκας και λοιπα... αφηστε, γελάνε οι αρκουδες στο δάσος. Η Tesla εχει αντιμετωπισει πολλά θέματα ποιοτητας που οι αλλοι τα εχουν λυμμενα λογω εμπειριας.

 

Καλο θα ήταν επίσης οσοι ψηνονται για tesla, να μάθουν και τα διολου ευκαταφρόνητα κοστολογια συντηρησης απο εργασίες που έχουν εφευρεθει για να συντηρουν το δικτυο.

 

To autopilot... μονο auto δεν ειναι. Εχει χαβαλέ να τραβας βιντεακια στο utube hands off απο το τιμονι... ειμαστε πολυ μακρια απο την εννοια autopilot ακομα. Και οι αλλες εταιριες εχουν παρομοιους αισθητηρες με την μονη διαφορά οτι δεν δινουν τετοιου ειδους πρωτοβουλιες στα συστηματα τους για πολλους και διάφορους λογους.

 

Επίσης... η αεροδυναμικη δεν ειναι στοιχειο ενδιαφέρουσας οδηγησης. Αμα ηταν θα πηζαμε στο Prius. O σχεδιαστής του Bolt δεν ειπε οτι εχει κακή αεροδυναμική, αλλα οτι θυσιασανε μέρος της αεροδυναμικής για λογους πρακτικότητας. Υπάρχει ουσιαστικη διαφορά και φυσικά η πρακτικότητα ειναι αρκετα σημαντικη μιας και την ζεις καθημερινα.

 

Προσωπικά μου αρέσει το Model 3 και βρισκω πολυ cool guy τον Elon... μάλιστα φέρνει αρκετα σε Steve Jobs η ολη επιρροη του... ομως δεν ειναι ιδιοφυια... οι μηχανικοι κάτω απο αυτόν λύνουν και δένουν. Αυτος ΠΟΥΛΑΕΙ. Οταν ερχεται ομως η ωρα να σκάσω τα φραγκακια μου, θα τα εμπιστευτώ στην Chevy. Εχει δικτυο υποστηριξης, αναμφιβολα ξέρει να φτιάχνει αμαξια, προσφέρει πρακτικότητα και λογικα επειδη δεν πουλάει παπάτζιλικια θα τιμολογηθει και καλυτερα... υπάρχει τώρα.

 

Alphaleader δεν είναι κακές οι σκέψεις σου. Οστόσο θα πρέπει να αναλογιστείς πως όπως εσύ ακριβώς είπες (το bolt είναι εδώ τώρα, το model 3 θα είναι σε 2 χρόνια), ότι το πρώτο θα πουλήσει καμιά 50.000 http://www.autoblog.com/2016/05/09/2017-chevy-bolt-sales-prediction/ ενώ το δεύτερο έχει 400.000 κατοχυρωμένες προπαραγγελίες με ήδη πληρωμένες προτακαβολές. Εσύ και οι σκέψεις σου είσαι στην συντιπρική μειωψηφία με ότι αυτό συνεπάγεται..... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λαθος ειναι στα ηλεκτρικα πολης που εχουν αυτονομια 300χλμ και οχι στον Ελληνα που θελει να κανει παραπανω χιλιομετρα με ενα αμαξι πολης...!

Κοιτα ενα αυτοκινητο με πανω απο 250 χιλιομετρα αυτονομιας μια χαρα ταξιδια κανει. Το ζητημα ειναι οτι δεν εχουμε στην χωρα μας τις υποδομες ακομα για ηλεκτρικα. Αν οι μεγαλοι σταθμοι της εθνικης (90, 140, Κορινο, κλπ) διαθεσουν μπαταριες για αλλαγη μια χαρα φτανεις Αλεξανδρουπολη.

 

Εγω δεν μπορω να καταλαβω την συνηθεια του Ελληνα απο την αλλη να θεωρει μαγκια το να εχεις 2-3 πραγματα που κανουν παρομοια δουλεια. Ειδικα προ κρισης δεν ηταν σπανιο να βλεπω ατομα που ειχαν 2 αυτοκινητα πχ. Ενα Smart για την πολη και ενα μεγαλυτερο για το πουλ μουρ και ταξιδια. Δεν κανω κουμαντο στην τσεπη κανενος, μιλαω καθαρα για το οικολογικο του θεματος οπως και για το θεμα παρκινγκ. Μαλιστα ειχα γνωστο που ειχε 4 αυτοκινητα το καθενα με την ειδικευση του.

 

Η ζωη μας γινεται πιο ευκολη οταν χρησιμοποιεις ενα πραγμα για αρκετες χρησεις, αρκει να τις κανει αξιοπρεπως. Δειτε για παραδειγμα τα κινητα ποσες διαφορετικες συσκευες εχουν αντικαταστησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...