Προς το περιεχόμενο

Με αυτονομία 380χλμ το Chevrolet Bolt


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κοστος : 1.5 εκατομμυριο δολαρια τα 1600 μετρα δρομου.

 

Τέλειο για εργολαβίες. Ο συμπαντικός Ελ θα τρώει το σανό του "πρασίνου" και ο εργολάβος με τον ξάδερφο τα εκατομμύρια. :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα είναι αυτό αμάξι να αντιπαραθέσεις στο model 3....?!

Θα τρελαθούμε τελείως....! Μα ποιός θα το πάρει και για ποιό λόγο θα ήθελα να μάθω.

 

oh really.... για πες μας.... 

Θα ηθελα πολυ να ακουσω ΓΙΑΤΙ Model 3 και οχι Bolt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oh really.... για πες μας.... 

Θα ηθελα πολυ να ακουσω ΓΙΑΤΙ Model 3 και οχι Bolt.

 

Καλύτερη αεροδυναμική (ο ίδιος ο σχεδιαστής του Bolt έχει πει ότι η αεροδυναμική του είναι αίσχος) με καλύτερες επιδόσεις, στηριζόμενο σε μία ανώτερη πλατφόρμα, ενώ είναι και πιο πολυτελές όχημα, πέραν του ότι προέρχεται από ένα premium brand. Στα ίδια λεφτά. Θες κι άλλα;

 

Ή με άλλα λόγια, το Bolt χάνει παντού από το Model 3.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To γιαπωνέζικο μπαταριάδικο που σου αλλάζουν απλά τη μπαταρία με φορτισμένη, είναι η καλύτερη λύση αν ξεπεραστούν τα προβλήματα της υλοποίησης. Σε 10 λεπτά γίνεται η αλλαγή και φεύγεις με ολόφρεσκη μπαταρία. Πληρώνεις μόνο την ενέργεια που είναι φορτισμένη. Εγώ πιστεύω πως αυτό το αμάξι είναι ιδανικό. Ούτως η άλλως τα ηλεκτροκίνητα προορίζονται για αστικά περιβάλλοντα για ελαχιστοποίηση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης από τους ΜΕΚ μέσα στις πόλεις. Τώρα αν ο μαλάκας ο νεοέλλην περιμένει να πάρει αμάξι που θα έχει την ευκολία ανεφοδιασμού βενζινοκίνητου για να πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκης και μάλιστα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, άστον στην χώρα της φαντασίας. Το ιδανικό είναι 2 αυτοκίνητα, ένα ηλεκτροκίνητο μέσα στην πόλη και ένα συμβατικό σαράβαλο για ταξίδια. Πες μου εσύ τώρα πως ο μέσος έλληνας με το εισόδημα που έχει, θα καταφέρει να τα αγοράσει, να τα συντηρήσει και να είναι εντάξει στις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ προς το κράτος (φόροι, τέλη κυκλοφορίας, ΑΣΦΑΛΕΙΑ).

Και ΚΤΕΟ, μην το ξεχνας και αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oh really.... για πες μας.... 

Θα ηθελα πολυ να ακουσω ΓΙΑΤΙ Model 3 και οχι Bolt.

 

Πέρα από αυτά που σου αναφέρει ο αγαπητός handol εχουμε και λέμε οτι ο συνδιασμός Elon Musk και James Keller (CEO και Chief Autopilot Architect της TESLA αντίστοιχα), παγκοσμιου εμβέλιας διάνοιες της σημερινής ανθρωπότητας, είναι μια εγγύηση για ένα σαφώς ανωτερο προϊον από κάθε πλευρά. Δωρεάν supercharging, advanced autopilot handware και δεν συμμαζεύεται...

Διαβάστε και τίποτα ρε παιδιά.....:-))) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερη αεροδυναμική (ο ίδιος ο σχεδιαστής του Bolt έχει πει ότι η αεροδυναμική του είναι αίσχος) με καλύτερες επιδόσεις, στηριζόμενο σε μία ανώτερη πλατφόρμα, ενώ είναι και πιο πολυτελές όχημα, πέραν του ότι προέρχεται από ένα premium brand. Στα ίδια λεφτά. Θες κι άλλα;

 

Ή με άλλα λόγια, το Bolt χάνει παντού από το Model 3.

Και 0-100 σε κάτω από 6" με τη δεδομένη αεροδυναμική, άρα έχει και οδηγικά ενδιαφέρον.

Γενικά το Bolt που είναι σαν ψυγείο με ρόδες, το πολυ-πολύ να είναι γρήγορο σαν τις γερμανικές ζμπορ SUV κουράδες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους φιλους που γραφουν κατι παπατζες του στυλ τι να κανω αυτο στην ελλαδα, δεν με φτανει να παω Αθηνα Θεσσαλονικη, ειναι ακριβο κλπ κλπ, να κανω μια ενημερωση.

Ο κοσμος, η γη, το συμπαν και το υπερπεραν δεν περιστρεφονται ουτε γυρω απο την Ελλαδα ουτε γυρω απο τον εαυτο τους. Χεστηκαν οι κατασκευαστες για την αγορα της Ελλαδας και την αγοραστική δυναμη του Ελληνα.

Αλλες χωρες, και την αγοραστική δυναμη έχουν και ήδη έχουν φτιαξει και ενσωματωσει τις υποδομες για την φορτιση του ηλεκτροκινητου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 0-100 σε κάτω από 6" με τη δεδομένη αεροδυναμική, άρα έχει και οδηγικά ενδιαφέρον.

Γενικά το Bolt που είναι σαν ψυγείο με ρόδες, το πολυ-πολύ να είναι γρήγορο σαν τις γερμανικές ζμπορ SUV κουράδες. 

 

Πέφτει και κάτω από 4" το 0-100 με την επιλογή Ludicrous. Βέβαια χρεώνεται επιπλέον.

 

Βέβαια η αυτονομία (όπως σε κάθε όχημα) μετριέται με οδήγηση γιαγιάς, ευνοϊκό άνεμο και άμα "θέλουν" τα ζώδια, οπότε αν πας "τάπα" με το Ludicrous, τα 300+ εύκολα γίνονται ~50. Οπότε τα 4" ή 6" πιο πολύ για την πλάκα είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To γιαπωνέζικο μπαταριάδικο που σου αλλάζουν απλά τη μπαταρία με φορτισμένη, είναι η καλύτερη λύση αν ξεπεραστούν τα προβλήματα της υλοποίησης. Σε 10 λεπτά γίνεται η αλλαγή και φεύγεις με ολόφρεσκη μπαταρία. Πληρώνεις μόνο την ενέργεια που είναι φορτισμένη.

Και αν σου βαλουν μαπα μπαταρια??? ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσιτά αυτοκίνητα στην τιμή των 35~40.000$. Μάλιστα...

 

Για αμερική είναι λογική τιμή. Το πρόβλημα είναι οτι εδώ έρχονται με 40κ ευρώ...το οποίο επίσης είναι λογικό...αλλα όντως αν οι τιμές αυτές δεν πέσουν κάτω απο τα 20.000 ευρώ δύσκολα θα το αποκτήσει ο Έλληνας. Βέβαια να πούμε επίσης ότι δεν νομίζω η Ελλάδα να είναι από τις πρώτες αγορές που τους απασχολούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Για αμερική είναι λογική τιμή. Το πρόβλημα είναι οτι εδώ έρχονται με 40κ ευρώ...το οποίο επίσης είναι λογικό...αλλα όντως αν οι τιμές αυτές δεν πέσουν κάτω απο τα 20.000 ευρώ δύσκολα θα το αποκτήσει ο Έλληνας. Βέβαια να πούμε επίσης ότι δεν νομίζω η Ελλάδα να είναι από τις πρώτες αγορές που τους απασχολούν.

Ούτε καν από τις τελευταίες...

Απορώ κάτι Tesla S που βλέπω συχνά στη Νέα Ερυθραία, πού τα φορτίζουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...