Hal9000 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Chevrolet, το Bolt που παρουσιάστηκε στη CES τον περασμένο Ιανουάριο, θα έχει τελικά αυτονομία 280 μιλίων ή 380 χλμ ανά φόρτιση όπως ανακοίνωσε σήμερα η αυτοκινητοβιομηχανία. Το Bolt είναι η απάντηση της Chevrolet στο Model 3 της Tesla στην κατηγορία των προσιτά οικονομικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή που κυμαίνεται μεταξύ 35-40.000 δολαρίων. Με 200 άλογα και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 60kWh, το Chevrolet Bolt θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του επόμενου χρόνου ενώ στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει με το σήμα της Opel και με την ονομασία Ampera-e. Πάντως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται τους επόμενους μήνες να εντείνουν τις προσπάθειες τους στο συγκεκριμένο χώρο με ανακοινώσεις νέων μοντέλων, πολλές από τις οποίες αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον Οκτώβρη στην έκθεση Paris Auto Show. Η Volkswagen είναι μία από αυτές τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ η πρόταση της Ford δε θα αργήσει να έρθει. Η γερμανική BMW προχώρησε πρόσφατα σε εσωτερική αναδιοργάνωση, και αναμένεται να κυκλοφορήσει αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο τα επόμενα χρόνια. Site: Chevrolet Site: engadget Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Με φτάνει να πάω στο χωριό. 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Με φτάνει να πάω στο χωριό. Και εμενα, αν δεν εχει μεγαλη ουρα στα διοδια.. Περα απο πλακα ειναι καλη αυτονομια, το R1 που ειχα δεν με εβγαζε 200 χλμ (ταπα βεβαια), αλλα τα βενζιναδικα ειναι πολλα προς το παρων. Μπαταριαδικα δεν ξερω ποσα συναντας.. Επισης αν καποιος γνωριζει απο εξωτερικο ας μας πει η κατασταση με τα μπαταριαδικα πως ειναι εξω? Βρισκεις να ανεφοδιαστεις? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bazzil Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 εεεεε και εσύ... Πολλά θες. Και R1 και ταπα και οικονομία, δεν γίνεται. 380 ΧΜΛ για ταξίδι είναι πολύ καλά. Το θέμα είναι πόσο θα περιμένεις στο μπαταριάδικο για να φορτίσουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 To γιαπωνέζικο μπαταριάδικο που σου αλλάζουν απλά τη μπαταρία με φορτισμένη, είναι η καλύτερη λύση αν ξεπεραστούν τα προβλήματα της υλοποίησης. Σε 10 λεπτά γίνεται η αλλαγή και φεύγεις με ολόφρεσκη μπαταρία. Πληρώνεις μόνο την ενέργεια που είναι φορτισμένη. Εγώ πιστεύω πως αυτό το αμάξι είναι ιδανικό. Ούτως η άλλως τα ηλεκτροκίνητα προορίζονται για αστικά περιβάλλοντα για ελαχιστοποίηση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης από τους ΜΕΚ μέσα στις πόλεις. Τώρα αν ο μαλάκας ο νεοέλλην περιμένει να πάρει αμάξι που θα έχει την ευκολία ανεφοδιασμού βενζινοκίνητου για να πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκης και μάλιστα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, άστον στην χώρα της φαντασίας. Το ιδανικό είναι 2 αυτοκίνητα, ένα ηλεκτροκίνητο μέσα στην πόλη και ένα συμβατικό σαράβαλο για ταξίδια. Πες μου εσύ τώρα πως ο μέσος έλληνας με το εισόδημα που έχει, θα καταφέρει να τα αγοράσει, να τα συντηρήσει και να είναι εντάξει στις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ προς το κράτος (φόροι, τέλη κυκλοφορίας, ΑΣΦΑΛΕΙΑ). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nathar Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Τώρα αν ο μαλάκας ο νεοέλλην περιμένει να πάρει αμάξι που θα έχει την ευκολία ανεφοδιασμού βενζινοκίνητου για να πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκης και μάλιστα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, άστον στην χώρα της φαντασίας. Σαν να βλέπω το "φόρο ηλεκτροκίνησης" να έρχεται 18 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toni50 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Σαν να βλέπω το "φόρο ηλεκτροκίνησης" να έρχεται Άνετα. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vapits Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Επισης αν καποιος γνωριζει απο εξωτερικο ας μας πει η κατασταση με τα μπαταριαδικα πως ειναι εξω? Βρισκεις να ανεφοδιαστεις? Εδώ Ολλανδία μπορείς να φορτίσεις ΠΑΝΤΟΥ το αυτοκίνητο. Από τα περισσότερα βενζινάδικα με τους fast chargers μέχρι ττις απλές θέσεις parking ή τα κλειστά parking χωρίς επιπλέον χρέωση. Με μια τέτοια αυτονομία τουλάχιστον εδώ μπορείς να πας κυριολεκτικά παντού χωρίς καμία ανησυχία. 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alphaleader Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Σαν να βλέπω το "φόρο ηλεκτροκίνησης" να έρχεται Σαν να βλεπω οτι εχω βουλγαρικες πινακιδες... @ deathlord: γιατι ακριβως το Αθηνα - Θεσσαλονικη δεν θα ειναι οικονομικοτερο με ηλεκτροκινητο? Ποιο το σκεπτικο? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hatsos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Εδώ στην Ελλάδα δεν το βλέπω με τέτοιους μισθούς να παίρνει ο κόσμος ηλεκτρικά αμάξια. Απο την άλλη θα μου πεις όλοι με iphone είναι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
csst9902 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Προσιτά αυτοκίνητα στην τιμή των 35~40.000$. Μάλιστα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Προσιτά αυτοκίνητα στην τιμή των 35~40.000$. Μάλιστα... Κάθε αρχή και ακριβή αλλά πρέπει να γίνει. Μετά θα πέσουν οι τιμές και θα πάρουμε και εμείς. Αλλιώς δεν προχωράμε μπροστά... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Στη σουηδια ηταν τεζα στα Tesla μιλαμε για τεζα ενα στα 4 πολυτελη αυτοκινητα ηταν τεσλα! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yiannis_1 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Στο εξωτερικό επίσης υπάρχουν σκέψεις για λωρίδες επαγωγικής φόρτισης. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thodoris1985 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Στο εξωτερικό επίσης υπάρχουν σκέψεις για λωρίδες επαγωγικής φόρτισης. Στην Ελλάδα θα γίνει ότι και με τις ΛΕΑ 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα