Προς το περιεχόμενο

προβλημα με φρενα και δυσκολια ευρεσης του προβληματος


pc_master_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα, ειμαι κατοχος ενος corolla e101 του 94 

 

περσυ καλοκαιρι , στην εθνικη οδο ξαφνικα εμεινα απο φρενα.  πεταλι μεχρι πατωμα και φρενο μιδεν , το μονο που ακουγα ηταν ενας μεταλλικος ηχος ( οπως κανουν τα τακακια οταν θελουν αλαγη )   

 

να πω πως ειχε γινει αλαγη στα τακακια και στις σιαγωνες 3 μερες πριν ...

 

 

το αφησα λιγο στην ακρη και μετα απο 5-10 λεπτα το αμαξι για λιγο φρεναρε δυνατοτερα απο ποτε με το παραμικρο , και σιγα σιγα επανηλθε ... 

 

 

φετος πριν 2 μηνες μου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα  στο ιδιο μερος της εθνικης ,  με ιδιο ακριβως συμπτωμα , και μετα απο λιγο παλι δυνατο φρενο και σιγα σιγα επανηλθε .. 

 

πηγε για ψαξιμο και αφου δεν βρεθηκε κατι , αλαχτηκαν υγρα φρενων και κατι λαστιχακια στην ανττλια ( νομιζω .. κατι για κιτ αντλιας μου ειπε ) ..

 

 

 

κίομως χθες μου το ξανα εκανε ... 

 

επειδη το θεωρω πολυ επικυνδηνο και το ψαξε και δοκιμασε στα φρενα σαν διαδικασια δεν με καλυπτει γιατι μια φορα θα τα χρειαστεις και δεν θα τα εχεις ... 

 

 

εχει κανεις εμπειρια απο τετοιες συμπεριφορες για να δουμε πως θα ψαχτει πιο συγκεκριμενα ?

 

 

υποθετω πως ειναι κατι το οποιο ζεσταινετε και παρουσιαζει αυτο το προβλημα γιατι και τις 3 φορες εγινε μεσα στο μεσημερι , και αφου το αμαξι ετρεχε με 100 +   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει ο κατανεμητης να τα παιξε, καπου να χανει την πιεση, αλλα περιεργο να ξαναερχεται, να χει αερα μεσα μπολικο. Εχεις πουθενα διαροφη; συμπληρωνεις υγρα; μηπως ξεχασε κανενα εξαερωτηρα λιγο ανοιχτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκρως επικίνδυνο να βγαίνει εξω αυτό το αυτοκίνητο φίλε μου και για εσένα και για τους γυρω σου

 

 

Πήγαινε σε φρεναδικο και μείνε εκεί μέχρι να λυθεί το θεμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υγρα οχι δεν χανει , και ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αυτο που τεμπελιαζει ειναι κατι το οποιο ζεσταινεται και το παθαινει .. 

 

το τελευταιο ποστ ειναι σωστο σιγουρα , αλλα πως θα ξερω οτι εχει λυθει  ?  διοτι το πηγα και αλαξαν καπια πραγματα αλλα τελικα δεν εφταιγαν αυτα ...

 

σιγουρα τωρα θα το παω σε καποιον που ασχολητε μονο με φρενα , αλλα πως θα με σιγουρος οτι θα ειναι ολα οκ , γιατι οπως ειπα ειχε ενα χρονο να μου το κανει και μετα περασαν 2 μηνες παλι για να το κανει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποπτεύομαι το ΣΕΒΡΟ (Τρόμπα φρένου). Στο τσέκαρε κανείς αυτό? Αν και όπως τα λες, δεν το κάνει πάντα, οπότε δύσκολα να σου πει κάποιος οτι στάνταρ είναι αυτό.

Στο παρελθόν (και με πολύ υψηλές θερμοκρασίες) φρίκαρε το ΣΕΒΡΟ μου, και όταν πάταγες φρένο ελάχιστα κοκκάλωνε, και ήθελε 5-6 πατήματα στο πετάλ για να έρθει στα ίσια του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω αυτο σκεφτηκα ,  κατι λαστιχακια αλαξαν απο οτι μου ειπαν στην τρομπα αλλα δεν καταλαβα και πολλα..  θα το παω αυριο λογικα να το κοιταξουν , 

ξερουξε περιπου τι κοστος εχει αυτο  ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@pc_master:

 

Στο κυριότερο δεν απάντησες, οι δισκόπλακες σε τι κατάσταση είναι? Έχουν κάνει "νύχι"? Μήπως έχουν ανομοιόμορφη φθορά και είναι γεμάτες αυλάκια? Μήπως το πάχος τους έχει φτάσει στο όριο αλλαγής?

 

Σεβρό δεν νομίζω να είναι, αν ήταν αυτό δεν θα άκουγες μεταλλικό ήχο, ούτε το πεντάλ θα έφτανε ως το πάτωμα(αν όντως είναι σωστή η περιγραφή σου), αντίθετα το πεντάλ θα ήταν πολύ σκληρότερο.

 

Εγώ πιστεύω πως υπερθερμάνθηκαν οι δίσκοι, και αυτοί με τη σειρά τους είτε έκαψαν τα τακάκια είτε έβρασαν τα υγρά φρένων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι δισκοι φενονται ενταξει , φοβαμε μηπως καπια βλακια εχει κανει ο μαστορας που ειχε αλαξει τοτε τακακια , γιατι 3 μερες μετα απο τοτε ξεκινησε ολο αυτο .. παντως ακομα και οι δισκοι να ηταν, θα επρεπε να μην φρεναρει κανενας τροχος ?  πιστευω πως αν ηταν κατι τετοιο , θα φρεναραν οι 3 ? αντε οι 2 εδω δεν μου φρεναρε κανενας μονο οταν μπηκε ολο το πεταλι μεσα ισα ισα που φρεναρε σαν να το ακουμπας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσεξε και τι υγρά σου βάζουν....στο mercedes που έχω υγρά φρένων και συμπλέκτη είναι μαζί..

και κάθε δύο χρόνια θέλουν άλλαγμα..

Είμαι με την παρέα και πάμε θάλασσα ..κοντά στα διόδια δεν έπερνε ταχύτητες και ο συμπλέκτης τέρμα κάτω...σταμάτησα στην άκρη το άφησα να κρυώσει λίγο και μετά μια χαρά...ρώτησα έναν που τα mercedes τα ξέρει με κλειστά μάτια και μου είπα να αλλάξω υγρά και μου έδωσε κάτι καλά γερμανίας τα είχα 4 χρόνια αλλά τώρα δεν μπορώ να βρω τα ιδια και αυτά που βάζω πανε 2-2,5 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι δισκοι φενονται ενταξει , φοβαμε μηπως καπια βλακια εχει κανει ο μαστορας που ειχε αλαξει τοτε τακακια , γιατι 3 μερες μετα απο τοτε ξεκινησε ολο αυτο .. παντως ακομα και οι δισκοι να ηταν, θα επρεπε να μην φρεναρει κανενας τροχος ?  πιστευω πως αν ηταν κατι τετοιο , θα φρεναραν οι 3 ? αντε οι 2 εδω δεν μου φρεναρε κανενας μονο οταν μπηκε ολο το πεταλι μεσα ισα ισα που φρεναρε σαν να το ακουμπας

 

Το "οι δισκοι φενονται ενταξει" δεν λέει και πολλά, έχει μεγάλη σημασία πόσο πάχος τους έχει απομείνει.

 

Όσο πιο λεπτοί είναι οι δίσκοι τόσο πιο εύκολα υπερθερμαίνονται τα φρένα(δίσκοι+τακάκια), και όταν ζεσταθούν υπερβολικά η θερμοκρασία μεταφέρεται στα υγρά φρένων τα οποία βράζουν(δλδ μετατρέπονται σε αέρια) με αποτέλεσμα να μην έχουμε σχεδόν καθόλου φρένα μέχρι να κρυώσουν. Και φυσικά σε αυτή την περίπτωση δεν φρενάρει κανένας τροχός μια και το πρόβλημα είναι στα υγρά.

 

Επίσης όταν οι δίσκοι ανεβάσουν μεγαλύτερη θερμοκρασία από όση μπορούν να αντέξουν τα τακάκια, η πάστα τους αρχίζει να καίγεται δημιουργώντας ατμούς. Σε αυτή τη περίπτωση οι ατμοί δεν επιτρέπουν να έρθουν σε επαφή τα τακάκια με τους δίσκους, και έτσι έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Toyota_Corolla_E100_rear.jpg

 

 

 

 

Μου είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο πράγμα πριν καμιά 7αρια χρόνια στο corollaki που είχε ο πατέρας μου .

Πήγαινα με καμιά 100αρα και ήθελα να κόψω για να μπω σε έναν κάθετο δρόμο , πατάω φρένο και ξαφνικά βουλιάζει το φρένο και ίσα που φρενάρει ..αναγκαστικά έφυγα ευθεία .

 

Κάτι παίζει με την τρόμπα μάλλον .. αυτό για να καταλάβεις γίνεται όταν αλλάξεις τακάκια , τα πιστόνια της δαγκάνας είναι τέρμα πίσω και πρέπει να πατήσεις κάμποσες φορές το φρένο ώστε να έρθουν στην σωστή θέση .Χωρίς να έχω γνώσεις αυτό πρέπει να συμβαίνει όταν για κάποιο λόγο η πίεση στην τρόμπα χάνεται .. πολύ επικίνδυνο .

 

Όσο για τους δίσκους που αναφέρθηκε , τότε που μου είχε συμβεί δεν είχα ούτε ένα 10 λεπτο που είχα ξεκινήσει .. οπότε δεν παίζει να υπερθερμανθηκαν .Βέβαια η περίπτωση του OP μπορεί να είναι διαφορετική απλά μου έκανε εντύπωση μόλις αναφέρθηκε στο corollaki και το θυμήθηκα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...