Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Χαλασε το στροφομετρο στο audi TT του γιου μου και μου λενε 60 ευρω γαι το μοτερακι . Ειναι καλη τιμη ? Ξερετε καπιον καλο και οικονομικο στηην Αττικη ? Τα φτιαχνουνο οι λεγομενο "κοντεραδες" απο οτι καταλαβα. Ευχαριστω.
opcorsa Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Χαλασε το στροφομετρο στο audi TT του γιου μου και μου λενε 60 ευρω γαι το μοτερακι . Ειναι καλη τιμη ? Ξερετε καπιον καλο και οικονομικο στηην Αττικη ? Τα φτιαχνουνο οι λεγομενο "κοντεραδες" απο οτι καταλαβα. Ευχαριστω. νομιζω καλη τιμη... δεν ξερω βεβαια αν -οπως σε αλλα αμαξια- εχει τιποτα "γραναζακι" στο διαφορικο? κινητηρα? που μετραει τις στροφες γιατι αν χαλασε αυτο τοτε μαλλον ανεβαινει δραματικα το κοστος... 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Μου ειπες αυτος με τα 60 ευρω οτι αν δεν δουλευε ο δεικτης θερμοκρασιας και βενζινης πηγαινε αλλου η ιστορια , ανακατασκευη ταμπλω. που ανεβαινε στα 250 ευρω . Βρηκα και εναν με 50 ευρω . Σε ολα τα audi καποιων ετων ειναι οθονη πολλαπλων ενδειξεων που στοιχειζει 120 ευρω. http://www.dts-kastaniotis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=70:2012-12-03-18-01-26&catid=2:2010-09-03-10-31-53&Itemid=2 1
meletis_m Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Θα ρωτήσεις κάποιον που είναι αυτοκινητιστης, να σε στείλει σε κατάστημα με ταχογράφους να πάρεις και 2η προσφορα. Πάντως λογική τιμή μου φαίνεται.Θυμάμαι οτι το είχες ξανα αναφέρει το θέμα , έχετε 2 Audi TT? 1
Liverpool89 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Αρε γιαννη ολο στο τρέξιμο, μια το τογιοτα, τωρα το αουντι.
paylidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Γιαννη πιο κατω απο το πενηνταρικο δυσκολα θα βρεις... σκεψου οτι εχουν καμια ωρα εργασία μαζι με ξηλωμα δεσιμο και την επισκευη, οποτε νορμαλ μου φαινονται... 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Θα ρωτήσεις κάποιον που είναι αυτοκινητιστης, να σε στείλει σε κατάστημα με ταχογράφους να πάρεις και 2η προσφορα. Πάντως λογική τιμή μου φαίνεται.Θυμάμαι οτι το είχες ξανα αναφέρει το θέμα , έχετε 2 Audi TT? Ναι εχει εν ο γιος και ενα η κορη .... Αρε γιαννη ολο στο τρέξιμο, μια το τογιοτα, τωρα το αουντι. Κανε παιδια να δεις καλο φιλε μου....Τα παλια αμαξια τα εχουν αυτα. 1
panos2171 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Εξαρτάται που είναι το πρόβλημα. Στο δικό μου δεν κάναν επαφή τα καλώδια στο γραναζάκι που βρίσκεται στο διαφορικό οπότε το κόστος ήταν μηδαμινό. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Εξαρτάται που είναι το πρόβλημα. Στο δικό μου δεν κάναν επαφή τα καλώδια στο γραναζάκι που βρίσκεται στο διαφορικό οπότε το κόστος ήταν μηδαμινό. Σε ποιον το πηγες ? Αν εχει σημασια ο δεικτης με σβηστη μηχανη ειναι στις 7.000 στροφες και οταν δουλευει το αμαξι κινειται αλλα γυριζει λιγο πιο πανω απο τις 7χ στφες και ξαναγυριζει εκει . Ευχαριστω.
aGka8l Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 εχω την εντύπωση οτι για να δουλεψεις χαλαρά πρεπει να βγει και το τιμόνι ( σε bettle τουλαχιστον ετσι το χα κανει ) δεν ξερω στο ΤΤ αν εχεις περισσότερο χρονο , οποτε , βαλε βγαλε αεροσακο , τιμονι , καντραν δυσκολο να βρεις κατω απο 40ευρώ αν εχεις προβλημα με την οθονη ισως ηταν ευκαιρία να άλλαζες ολο το κατράν αλλα θες παντρεμα με το ιμομπιλάιζερ κτλ μεγάλο κόστος ... 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 εχω την εντύπωση οτι για να δουλεψεις χαλαρά πρεπει να βγει και το τιμόνι ( σε bettle τουλαχιστον ετσι το χα κανει ) δεν ξερω στο ΤΤ αν εχεις περισσότερο χρονο , οποτε , βαλε βγαλε αεροσακο , τιμονι , καντραν δυσκολο να βρεις κατω απο 40ευρώ αν εχεις προβλημα με την οθονη ισως ηταν ευκαιρία να άλλαζες ολο το κατράν αλλα θες παντρεμα με το ιμομπιλάιζερ κτλ μεγάλο κόστος ... Για να αλλαξει ολο το καντραν μαλλον παει πολυ ψηλα το κοστος .Ναι η οθονη ειναι καμμενη οπως στα πιο πολλα Audi και οχι μονο ΤΤ καποιων ετων .
panos2171 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Σε ποιον το πηγες ? Αν εχει σημασια ο δεικτης με σβηστη μηχανη ειναι στις 7.000 στροφες και οταν δουλευει το αμαξι κινειται αλλα γυριζει λιγο πιο πανω απο τις 7χ στφες και ξαναγυριζει εκει . Ευχαριστω. Ότι να ναι. Δεν πρόσεξα ότι έγραψες στροφόμετρο και μιλούσα για το κοντέρ. Πάντως ψάξε στα φορα του ΤΤ, ελληνικά και ξένα και δες μήπως είναι ένα συγκεκριμένο γενικό πρόβλημα γιατί κι εγώ έτσι το βρήκα. 1
phanispal Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Όταν τρέμει η βελόνα του κοντέρ στα 40-60χλμ/ώρα, τι μπορείς να κάνεις για να γίνει όσο πιο smooth γίνεται;
aristos12 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2016 Όταν τρέμει η βελόνα του κοντέρ στα 40-60χλμ/ώρα, τι μπορείς να κάνεις για να γίνει όσο πιο smooth γίνεται; δέν φταίει η ντίζα πού γράφει ο thanos1972 κ πεταμένα λεφτά θά δώσεις κ δέν θά δείς αποτέλεσμα ,αν εισαι ψείρας μέ τό αμάξι κ θέλεις νά τό διορθώσεις σώνει κ καλά η μόνη λύση ειναι αλλαγή ολου τού πακέτου τών οργάνων , τί φταίει τώρα ? η βελόνα τού ταχυμέτρου ακουμπά πάνω σέ ενα (ας πούμε) στρογγυλλό ελατήριο αυτό μέ τόν χρόνο κ μέ τό δούλεμα τής βελόνας τρίβεται κ αλλοιώνεται κ γι αυτό τρεμοπαίζει η βελόνα (συνέβη πρόσφατα σέ αμάξι φίλου μου μέ nissan almera) κ ετσι τού ειπε ο μάστορας, εβαλε πάνω νέο set οργάνων μετ/νο κ αμέσως εφτιαξε - διορθώθηκε η σωστή ενδειξη χωρίς νά τρεμοπαίζει πλέον η βελόνα ( βέβαια πήγε σέ κοντερατζή) στόν μηχανικό πού πρώτα πήγε τού αλλαξε ντίζα τού πήρε 60 euro αν θυμάμαι καλά κ τό τρεμουλο υπήρχε πάλι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα