Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαλασε το στροφομετρο στο audi TT του γιου μου και μου λενε 60 ευρω γαι το μοτερακι . Ειναι καλη τιμη ? Ξερετε καπιον καλο και οικονομικο στηην Αττικη ?

 

Τα φτιαχνουνο οι λεγομενο "κοντεραδες" απο οτι καταλαβα.

 

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Χαλασε το στροφομετρο στο audi TT του γιου μου και μου λενε 60 ευρω γαι το μοτερακι . Ειναι καλη τιμη ? Ξερετε καπιον καλο και οικονομικο στηην Αττικη ?

 

Τα φτιαχνουνο οι λεγομενο "κοντεραδες" απο οτι καταλαβα.

 

Ευχαριστω.

νομιζω καλη τιμη...

δεν ξερω βεβαια αν -οπως σε αλλα αμαξια- εχει τιποτα "γραναζακι" στο διαφορικο? κινητηρα? που μετραει τις στροφες γιατι αν χαλασε αυτο τοτε μαλλον ανεβαινει δραματικα το κοστος...

  • Like 1
Δημοσ.

Μου ειπες αυτος με τα 60 ευρω οτι αν δεν δουλευε ο δεικτης θερμοκρασιας και βενζινης πηγαινε αλλου η ιστορια , ανακατασκευη ταμπλω. που ανεβαινε στα 250 ευρω .

 

Βρηκα και εναν με 50 ευρω .

 

Σε ολα τα audi καποιων ετων ειναι οθονη πολλαπλων ενδειξεων που στοιχειζει 120 ευρω.

 

http://www.dts-kastaniotis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=70:2012-12-03-18-01-26&catid=2:2010-09-03-10-31-53&Itemid=2

  • Like 1
Δημοσ.

Θα ρωτήσεις κάποιον που είναι αυτοκινητιστης, να σε στείλει σε κατάστημα με ταχογράφους να πάρεις και 2η προσφορα.

Πάντως λογική τιμή μου φαίνεται.Θυμάμαι οτι το είχες ξανα αναφέρει το θέμα , έχετε 2 Audi TT?

  • Like 1
Δημοσ.

Γιαννη πιο κατω απο το πενηνταρικο δυσκολα θα βρεις... σκεψου οτι εχουν καμια ωρα εργασία μαζι με ξηλωμα δεσιμο και την επισκευη, οποτε νορμαλ μου φαινονται...

  • Like 1
Δημοσ.

Θα ρωτήσεις κάποιον που είναι αυτοκινητιστης, να σε στείλει σε κατάστημα με ταχογράφους να πάρεις και 2η προσφορα.

Πάντως λογική τιμή μου φαίνεται.Θυμάμαι οτι το είχες ξανα αναφέρει το θέμα , έχετε 2 Audi TT?

 

Ναι εχει εν ο γιος και ενα η κορη ....

Αρε γιαννη ολο στο τρέξιμο, μια το τογιοτα, τωρα το αουντι.

 

Κανε παιδια να δεις καλο φιλε μου....Τα παλια αμαξια τα εχουν αυτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εξαρτάται που είναι το πρόβλημα. Στο δικό μου δεν κάναν επαφή τα καλώδια στο γραναζάκι που βρίσκεται στο διαφορικό οπότε το κόστος ήταν μηδαμινό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εξαρτάται που είναι το πρόβλημα. Στο δικό μου δεν κάναν επαφή τα καλώδια στο γραναζάκι που βρίσκεται στο διαφορικό οπότε το κόστος ήταν μηδαμινό. 

 

Σε ποιον το πηγες ? Αν εχει σημασια ο δεικτης με σβηστη μηχανη ειναι στις 7.000 στροφες και οταν δουλευει το αμαξι κινειται αλλα γυριζει λιγο πιο πανω απο τις 7χ στφες και ξαναγυριζει εκει .

 

Ευχαριστω.

Δημοσ.

εχω την εντύπωση οτι για να δουλεψεις χαλαρά πρεπει να βγει και το τιμόνι ( σε bettle τουλαχιστον ετσι το χα κανει ) δεν ξερω στο ΤΤ αν εχεις περισσότερο χρονο ,  οποτε , βαλε βγαλε αεροσακο , τιμονι , καντραν δυσκολο να βρεις κατω απο 40ευρώ

αν εχεις προβλημα με την οθονη ισως ηταν ευκαιρία να άλλαζες ολο το κατράν αλλα θες παντρεμα με το ιμομπιλάιζερ κτλ μεγάλο κόστος ...

  • Like 1
Δημοσ.

εχω την εντύπωση οτι για να δουλεψεις χαλαρά πρεπει να βγει και το τιμόνι ( σε bettle τουλαχιστον ετσι το χα κανει ) δεν ξερω στο ΤΤ αν εχεις περισσότερο χρονο ,  οποτε , βαλε βγαλε αεροσακο , τιμονι , καντραν δυσκολο να βρεις κατω απο 40ευρώ

αν εχεις προβλημα με την οθονη ισως ηταν ευκαιρία να άλλαζες ολο το κατράν αλλα θες παντρεμα με το ιμομπιλάιζερ κτλ μεγάλο κόστος ...

 

Για να αλλαξει ολο το καντραν μαλλον παει πολυ ψηλα το κοστος .Ναι η οθονη ειναι καμμενη οπως στα πιο πολλα Audi και οχι μονο ΤΤ καποιων ετων .

Δημοσ.

Σε ποιον το πηγες ? Αν εχει σημασια ο δεικτης με σβηστη μηχανη ειναι στις 7.000 στροφες και οταν δουλευει το αμαξι κινειται αλλα γυριζει λιγο πιο πανω απο τις 7χ στφες και ξαναγυριζει εκει .

 

Ευχαριστω.

 

Ότι να ναι. Δεν πρόσεξα ότι έγραψες στροφόμετρο και μιλούσα για το κοντέρ.:P 

Πάντως ψάξε στα φορα του ΤΤ, ελληνικά και ξένα και δες μήπως είναι ένα συγκεκριμένο γενικό πρόβλημα γιατί κι εγώ έτσι το βρήκα.

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν τρέμει η βελόνα του κοντέρ στα 40-60χλμ/ώρα, τι μπορείς να κάνεις για να γίνει όσο πιο smooth γίνεται;

δέν φταίει η ντίζα πού γράφει ο thanos1972 κ πεταμένα λεφτά θά δώσεις κ δέν θά  δείς  αποτέλεσμα ,αν εισαι ψείρας μέ τό αμάξι κ θέλεις νά τό διορθώσεις σώνει κ καλά  η μόνη λύση ειναι αλλαγή ολου τού πακέτου τών   οργάνων , τί φταίει τώρα ? η βελόνα τού ταχυμέτρου ακουμπά πάνω σέ ενα (ας πούμε) στρογγυλλό ελατήριο αυτό μέ τόν χρόνο κ μέ τό δούλεμα τής βελόνας τρίβεται κ αλλοιώνεται κ γι αυτό τρεμοπαίζει η βελόνα (συνέβη πρόσφατα σέ αμάξι φίλου μου μέ nissan almera) κ ετσι τού ειπε ο μάστορας, εβαλε πάνω νέο set  οργάνων μετ/νο κ αμέσως εφτιαξε - διορθώθηκε η σωστή ενδειξη χωρίς νά τρεμοπαίζει πλέον η βελόνα ( βέβαια πήγε σέ κοντερατζή) στόν μηχανικό πού πρώτα πήγε τού αλλαξε ντίζα τού πήρε 60 euro αν θυμάμαι καλά κ τό τρεμουλο υπήρχε πάλι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...