Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή χρησιμοποιούν το Atlas V το οποίο χρησιμοποιεί τους ρώσικους RD-180 (από σοβιετικής εποχής). Μπορεί η Nasa να είναι πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας, αλλά στην αξιοπιστία οι Ρώσοι δεν πιάνονται.

 

Well said,  όταν πήγαν οι δυτικοί στην Ρωσία 7-8 χρονάκια μετά την πτώση της σοβιετικής ένωσης να αγοράσουν τεχνολογία προώθησης βρήκαν υλικό που δεν πίστευαν ότι δεν γίνεται να δουλεύει, βλέπε κινητήρες από το ρώσικο πρόγραμμα προσσελήνωσης που ετοιμάστηκε και απλά κλείστηκε σε μία αποθήκη για 30 χρόνια, σήμερα η ΝΑΣΑ βασίζεται σε αυτούς τους κινητήρες για τους πυραύλους της. 'Όσον αφορά το κομμάτι του φορτίου οι δυτικοί ήταν και είναι πιο μπροστά γιατί αξιοποίησαν τεχνολογίες ανεπτυγμένες και από ιδιώτες και όχι μόνο από κρατικές υπηρεσίες, οι ρώσοι εξακολουθούν να είναι λίγο πιο κλειστοί σε αυτό το κομμάτι.

Δημοσ.

Επειδή χρησιμοποιούν το Atlas V το οποίο χρησιμοποιεί τους ρώσικους RD-180 (από σοβιετικής εποχής). Μπορεί η Nasa να είναι πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας, αλλά στην αξιοπιστία οι Ρώσοι δεν πιάνονται.

 

 

Έτσι ακριβώς. Για να μην έχουν κάποιοι ηλίθιοι ψευδαισθήσεις με το ότι ΗΠΑ και Ρωσία  δήθεν συγκρούονται. Το παιχνίδι είναι στημένο μεταξύ τους και η πίτα μοιρασμένη, Διαβάστε στην αγγλική ειδησεογραφία τι έπαιξε με την αγορά των RD180 και το εμπάργκο των ΗΠΑ σε Ρωσία. Ποιο εξόφθαλμο στήσιμο δεν γίνεται.

 

Α, και η RD180 δεν είναι σοβιετικής εποχής. Αναπτύχθηκαν στα τέλη του 90 από την Ρωσία κυρίως για την αγορά των ΗΠΑ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...